Snertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit duurt niet lang meer. Die toren speelt een potje schaak.
Vanaf 18.00uur kun je beter in je schuilkelder gaan zitten volgens Weerplazaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt, ik vind het tot nu toe een enorme domper hier
Kan misleidend zijn...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zijn er over het hoogtepunt heen in Utrecht.
Ik kijk vanaf NU uit het raamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanaf 18.00uur kun je beter in je schuilkelder gaan zitten volgens Weerplaza
[ afbeelding ]
Ja fuck wordt het nog ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja das toch wel echt een flinke windvlaag geweestquote:
Typisch, want ik heb het idee dat de wind nu wel iets meer is gaan liggen en we de heftigste shizzle wel gehad hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 minuten nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan misleidend zijn...
[ afbeelding ]
@Frutsel Zou je de TT willen fixen alsjeblieft?quote:
Waar is Den Haag gebleven?quote:
Geen idee, kreeg het ook maar doorgestuurd.quote:
Nee, ze zijn zover weg geblazenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat een kaartje waar de steden gaan liggen als de dijken doorbreken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze liggen in de dakgoot denk ik.
Tegen de verzekering zeggen dat je zonnepanelen ook weg zijn gewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze liggen in de dakgoot denk ik.
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...quote:
Dat waren de panelen.quote:
Johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...
Dat lijkt me niet verstandig iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...
Waarom heeft Ellemieke Vermolen een auto met Duits kenteken?quote:
Ik heb ff een TR geplaatst.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Frutsel Zou je de TT willen fixen alsjeblieft?
Anders neem je het ff serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De TT is wel een grote faal. Maar goed, windkracht 11 in Vlieland.
[ afbeelding ]
Nemen we die opeens serieus?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoogtepunt nog niet geweest volgens nos
Opeens? Al tijdenlang hoor.quote:
Hier in Rotterdam neemt het nog lichtjes toequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Paul het volgende:
Wanneer zwakt het af, of is dat al begonnen
Batman zijn ouders gaan dood.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Kaartjes voor The Batman zijn binnen. @:Poepz0r![]()
Dat jaar wordt overgeslagen. FakeNews.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Batman zijn ouders gaan dood.
Boven Groningen nu windkracht 10quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De TT is wel een grote faal. Maar goed, windkracht 11 in Vlieland.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop dat het snel weer afneemt, want als het zo blijft komt vriend (terecht) niet hierheen vanavond![]()
Geen idee, ik kijk die onzin niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jaar wordt overgeslagen. FakeNews.
Haha samequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al bekend hoelang deze ongein doorgaat? Over een paar uur wil ik naar de kroeg gaan.
Jij kijkt liever naar boselfjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk die onzin niet.
Bijna nieuwe Fantastic Beastsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar boselfjes.
Regio Nijmegen vliegen de dakpannen je nu om de oren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef kilon het volgende:
Het hoogtepunt lijkt in de grootste delen van Nederland voorbij, maar harde windstoten blijven aanhouden waardoor je het niet direct merkt. Het zal niet rustig zijn tot diep in de nacht.
Dit kan ik NIET bevestigenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:13 schreef halfway het volgende:
[..]
Regio Nijmegen vliegen de dakpannen je nu om de oren.
Stukje met de XXL aan de slag dan maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop dat het snel weer afneemt, want als het zo blijft komt vriend (terecht) niet hierheen vanavond![]()
Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
En we hebben windkracht 10!! in Drenthe!
Dit geeft denk ik wel een aardig realistisch ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:13 schreef Minimunt het volgende:
Hier in Noord-Limburg gaat het ook wat harder, al enkele boompjes zien omvallen. Kan niet voorstellen hoe het daar in het westen is.
Belgischquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom heeft Ellemieke Vermolen een auto met Duits kenteken?
Ah, duidelijk. Hier nog 'maar' 8.quote:
Eelde hadden we tijdelijk windkracht 10.quote:
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
In het noorden gaat het nu ook goed los. Windkracht 10![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef brokjespoes het volgende:
Okee, het spookt hier behoorlijk omdat het aan de andere kant van de weg+waterweg allemaal totaal vlak weiland is (ik woon aan het NH Kanaal, zo'n 7 km van de kust), maar die langswaaiende koeien zijn iedere keer toch best wel gaaf.
Kijk! kijk! daar gaan er weer een paar!![]()
![]()
![]()
van je ene tweeje MOOOOOOOO!!
Curieus dat het al een tijd in Utrecht zo weinig waait in verhouding.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
In het noorden gaat het nu ook goed los. Windkracht 10![]()
[ afbeelding ]
In de mix?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Famous grouse en 7up hier. Heerlijk
@Stoorzendertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Tengano het volgende:
Mensen die hun trampoline niet gewoon even omdraaien met een aantal zware objecten er op![]()
Nee, we laten hem zo staan zodat de wind er nog goed onder kan komen
Stom wijf. Doorrijden als een boom aan het omvallen is.quote:
Een trampoline die is verankerd en een veiligheidsnet heeft, draai je niet zomaar even om.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Tengano het volgende:
Mensen die hun trampoline niet gewoon even omdraaien met een aantal zware objecten er op![]()
Nee, we laten hem zo staan zodat de wind er nog goed onder kan komen
Dit ja. Die van mij staat goed verankert in de grondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een trampoline die is verankerd en een veiligheidsnet heeft, draai je niet zomaar even om.Je kunt beter de springmat eruit halen.
Wind is gedraaid volgens mijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Het lijkt hier in Den Haag steeds harder te gaan waaien
Zit ook een aardige bak met regen bij nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Het lijkt hier in Den Haag steeds harder te gaan waaien
Vliegtuigen gaan meestal wel wat sneller toch?quote:
Windsprong idd. Was hier ook even rustig, maar trekt weer aan nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wind is gedraaid volgens mij
Vastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Vliegtuigen gaan meestal wel wat sneller toch?
Al besproken. En er is al een stuk af gewaaid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef HPoi het volgende:
https://twitter.com/rangeeni/status/1494706196783190026?s=24
Amsterdammers gaan doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef golfer het volgende:
De situatie bij ons in de tuin in Bloemendaal:#neverforgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ikquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit was strom Dudley eergisteren![]()
[ link | afbeelding ]
Jap, maar je ziet ook 5 mannetjes er aan trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ik
Snel naar huis willen, snap ik wel op de vrijdagquote:
Snap ik jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren herkansing! Daarna maar wat tegels op de voeten gelegd![]()
[ link | afbeelding ]
Alleen de pleinbioscoop.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
Zijn de bioscopen nog open vanavond eigenlijk ?
Zwaartepunt ligt allang achter ons.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer neemt het af? Vraag dit voor een schutting.
Ouwelullenmuziek.quote:
Ligt eraan waar je woont. Het zwaartepunt in het noorden is nu tot ongeveer 22.00uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef Jerry95 het volgende:
[..]
Zwaartepunt ligt allang achter ons.
Al met al viel het reuze mee.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Amsterdammers gaan dood
Rotterdammers geven elkaar een lift
Waarom zouden ze dicht zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niks over vinden
Er zijn nog 2 andere topics:quote:
Nu ook item bij ITV nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Terug te kijken. Al bijna 4 miljoen views![]()
Binnenkort mobilisatie dus je komt sowieso in Rusland terecht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:02 schreef TLC het volgende:
Dadelijk waaien we nog allemaal naar Rusland, ben je ook mooi klaar mee, ik heb niks te zoeken in Rusland, ik ken daar ook niemand en zo![]()
De USSSR, dat gaat me net te verquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:02 schreef TLC het volgende:
Dadelijk waaien we nog allemaal naar Rusland, ben je ook mooi klaar mee, ik heb niks te zoeken in Rusland, ik ken daar ook niemand en zo![]()
Een S te ver om precies te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De USSSR, dat gaat me net te ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Fijn dat je dit even met ons deeltquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Een S te ver om precies te zijn.Waar kan ik heen, ik kan niet naar Noord-IerlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk
Waar kan ik heen, ik kan niet naar China
Ik ga niet naar China, dat wordt me te druk
Ik wil niet wonen in Schotland
Want Schotland dat is me te nat
En de U.S.S.S.R. Dat gaat me net te verVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Een S te ver om precies te zijn.Zeg dat tegen Het Goede DoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Goeden reactie. Wat is er nou vreemd aan dat je buurman gaat boren? Niet iedereen zit als een autist dit soort topics te refreshen omdat ze helemaal vol zijn van een stormpje hè.quote:
Torenkranen houden ze los. Want als je ze ankert weet je zeker dat ze gaan vallen.quote:
Gvdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Annemarie kan de situatie gelukkig goed duiden
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat dit satire is, toch??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat dit nep was maar nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de kerk in de Elandstraat?
Bedankt jongeman!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef wpor het volgende:
[..]
Goeden reactie. Wat is er nou vreemd aan dat je buurman gaat boren? Niet iedereen zit als een autist dit soort topics te refreshen omdat ze helemaal vol zijn van een stormpje hè.
Needs more jpegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat die gesnoven heeft, maar het was in ieder geval sterk spulquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Och is dit dus de zoveelste die in de herhaling gaat vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kan me dit filmpje herinneren van een andere storm.
Ik snap geen moer van dit bericht maar ik zie portaal en hogere dimensie staan, dus ik grijp dit moment aan voor een random Donnie Darko gifje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lees ik. Bloed in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit vanmiddag zeker twee uur zitten kijken..die vliegtuigen zijn uiteraard leuk maar die commentator is goud!quote:
Heeft ie een knappe vrouw?quote:
Schizootje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef arvensis het volgende:
[..]
[ instagram ] Swipe naar rechts..
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ik
Dit is alleen geen torenkraan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Torenkranen houden ze los. Want als je ze ankert weet je zeker dat ze gaan vallen.
Maar het bakje los? Dat is nieuw...
Hier (Noordbroek) was het ook even rustig maar de wind trekt nu weer behoorlijk aan. Ben er inmiddels wel beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijkt hier (Den Haag) een stuk rustiger ineens
Die vergeten we nooit meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:22 schreef halfway het volgende:
1990 storm ik weet het nog goed, veel meer schade dan nu.
https://www.knmi.nl/kenni(...)te-storm-in-decennia
Chaos.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee omgevallen tuinstoelen in plaats van slechts één?
Ja, daar gaat de storm als laatste pas weg (trekt naar het NO), sorry..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier (Noordbroek) was het ook even rustig maar de wind trekt nu weer behoorlijk aan. Ben er inmiddels wel beetje klaar mee.
Zijn gewoon geesten johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Is er ook al ergens stroomstoring geweest?
De lichten hier flikkeren van tijd tot tijd. Ik hoop dat we stroom houden
Stroomdraden die tegen elkaar waaien waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Vroeg ik me ook af, hier ook lampen die flikkeren. Nog meer paniek aargh. Gelukkig is er wijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Woont ze in België ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stroomdraden die tegen elkaar waaien waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef josja het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, hier ook lampen die flikkeren. Nog meer paniek aargh. Gelukkig is er wijn.
Wat een achterlijkequote:
Bah, wat bestaat er toch egoïstisch volk. Trek je dikke reet van de bank en ga je eigen boodschappen doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze klassiekert mag natuurlijk niet ontbreken vandaag.
Mariët is de nederlandse Karen variant?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Opnieuw dacht ik dat het nep was maar nee:
[ twitter ]
Veiligheid voor alles, behalve als het om mijn boodschappen gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Opnieuw dacht ik dat het nep was maar nee:
[ twitter ]
Komende uren kan er nog wel een tandje bijkomenquote:
De eerste windpiek is gewoon over zijn hoogtepunt in grote delen van België en Nederland. Misschien dat het drukker wordt als de sting jet over de Wadden heen trekt en we dan windstoten van mogelijk >150 km/u gaan meten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
gaat langzaam hier, bijna iedereen tipsy?
Twee bakken koffie straks weer doorrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Nope. Pissig, al is dat niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Had het veel erger verwachtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Maar 'ze' overdreven niet, want 'we' zitten gewoon op de voorspelde waarden, zo ongeveer.quote:
Die zal niet zo veel schade aanrichten maar vooral veel krijsen.quote:
Dat kan wel. Het spookt hier nog behoorlijk.quote:
quote:Vanavond blijft het nog tot zeker 23.00 uur hard stormen. Dat zegt NH Nieuws-weerman Jan Visser. Daarna nemen de frequentie en de intensiteit van de windstoten vanuit het zuiden 'wel wat af'. "Het meeste venijn zit nu op Texel, in de Noordkop en de Wieringermeer", aldus Visser.
In de nacht zwakt de storm dan wat af en zal code rode rood volgens Visser niet meer gelden. "Het wordt dan rustiger, mensen kunnen weer wat beter gaan slapen."
Morgenochtend schijnt de zon en zal er minder wind zijn. In de loop van zaterdag zal de wind echter weer toenemen naar windkracht 7-8. Het blijft de komende dagen onstuimig met veel wind en regen. Vanaf dinsdag zal dit geleidelijk rustiger worden.
tot 21 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:54 schreef jakosi het volgende:
Blijft wel hard waaien in westelijke provincie Utrecht nog. Hoelang gaat dat nog door?
In het Heumense bos zal vast wel wat omgewaaid zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen waait het niet meer
Zelfs geen takken van bomen afgebroken in de straat
Extreem matige storm, slecht. We zijn gewoon weer beflikkerd
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Heeft iemand klimaatverandering al in de mond genomen?
quote:Storm Eunice heeft in Nederland een vierde mensenleven geëist. Het gaat om een automobilist die overleed na een botsing tegen een omgewaaide boom bij het Groningse Adorp, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde rond 19:30 uur. Verschillende hulpdiensten kwamen ter plaatse. De bestuurder zat bekneld in het voertuig en is door de brandweer uit de auto gehaald. De automobilist overleed later aan zijn verwondingen, meldt RTV Noord.
Je moeder neemt alles in de mond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Mooie photoshopquote:
3 stormen achterelkaar is uitzonderlijk toch? Klimaatverandering!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Nee jij bent eigenlijk de eerstequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Verstandige mensen hier dan. (Laten zich niet gek maken!)quote:
Onderzoek zal snel klaar zijn lijkt mij... (Boom valt om, auto rijdt er tegen aan, bestuurder overleden.)quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:14 schreef THEFXR het volgende:
zijn er al knuffel dieren geëxplodeerd?
Vraag je geld terug dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
quote:
Ja, dat geloof ik wel, maar geknipt en in de lucht geplakt...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
das een echte koe hoor.
Het wordt zeker pas interessant als de dijken door breken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
Minstens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het wordt zeker pas interessant als de dijken door breken?
Het is hier op zijn hoogtepunt heb ik het idee ja. Ben er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Hij is nog bezig in het Noorden
Wie weet met de volgende storm... De dijken worden nu in gemasseerd...quote:
Stik je de moord niet om de 'rona met je vette pens, doe je dat wel van een frikandel.quote:
Zijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Hij is nog bezig in het Noorden
Yup, net even de hond snel uitgelaten.. alweer een stuk rustiger buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar het lijkt aardig geluwd hier nu
Wat heb je voor hond?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, net even de hond snel uitgelaten.. alweer een stuk rustiger buiten.
Een Spaanse pointerquote:
Ja, gaat vrolijk door.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Gaat nu toch wel weer steviger los in Groningen @:zipportal
Ja hier in het noorden gaat het nu pas echt los, doet me nu wel een beetje denken aan 1990, wat een geweldquote:
Moet ze maar niet van die grote happen nemenquote:
Hoe oud ben jij joh? Ik kan me dat amper herinneren en ik was toen al 18+..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja hier in het noorden gaat het nu pas echt los, doet me nu wel een beetje denken aan 1990, wat een geweld
Echt heftig hè. Dat gebeuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja hier in het noorden gaat het nu pas echt los, doet me nu wel een beetje denken aan 1990, wat een geweld
Ik vond het nog best meevallen. Hier, in mijn hoekje van deze woonplaats dan *disclaimerquote:
Told ya. Gillende wijven in vliegtuigen, altijd feest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:09 schreef Fretwork het volgende:
Oh ja, gevlogen dus om uiteindelijk 15:30, los van de hysterische vrouw achter me ging dat eigenlijk behoorlijk prima.
Niet iedere vrouw etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Told ya. Gillende wijven in vliegtuigen, altijd feest.
Zoek ze zelf zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef RipCity het volgende:
Geen leuke nieuwe grappige filmpjes meer?
Vooral Cabauw weer doodleuk windkracht 9 ja, terwijl de Bilt en Herwijnen 6 hebben (beide liggen 10/15 km slechts daar vandaan).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef jakosi het volgende:
Provincie Utrecht mag volgens mij wel weer op code oranje, westen komen nog wel stoten voor van boven de 90 volgens mij. Denk misschien toch te snel op geel gezet.
Noord-Overijssel en Noord-Gelderland ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |