@Stoorzendertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Tengano het volgende:
Mensen die hun trampoline niet gewoon even omdraaien met een aantal zware objecten er op![]()
Nee, we laten hem zo staan zodat de wind er nog goed onder kan komen
Stom wijf. Doorrijden als een boom aan het omvallen is.quote:
Een trampoline die is verankerd en een veiligheidsnet heeft, draai je niet zomaar even om.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:23 schreef Tengano het volgende:
Mensen die hun trampoline niet gewoon even omdraaien met een aantal zware objecten er op![]()
Nee, we laten hem zo staan zodat de wind er nog goed onder kan komen
Dit ja. Die van mij staat goed verankert in de grondquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een trampoline die is verankerd en een veiligheidsnet heeft, draai je niet zomaar even om.Je kunt beter de springmat eruit halen.
Wind is gedraaid volgens mijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Het lijkt hier in Den Haag steeds harder te gaan waaien
Zit ook een aardige bak met regen bij nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:28 schreef Mortaxx het volgende:
Het lijkt hier in Den Haag steeds harder te gaan waaien
Vliegtuigen gaan meestal wel wat sneller toch?quote:
Windsprong idd. Was hier ook even rustig, maar trekt weer aan nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wind is gedraaid volgens mij
Vastquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Vliegtuigen gaan meestal wel wat sneller toch?
Al besproken. En er is al een stuk af gewaaid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:30 schreef HPoi het volgende:
https://twitter.com/rangeeni/status/1494706196783190026?s=24
Amsterdammers gaan doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:37 schreef golfer het volgende:
De situatie bij ons in de tuin in Bloemendaal:#neverforgetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ikquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit was strom Dudley eergisteren![]()
[ link | afbeelding ]
Jap, maar je ziet ook 5 mannetjes er aan trekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ik
Snel naar huis willen, snap ik wel op de vrijdagquote:
Snap ik jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gisteren herkansing! Daarna maar wat tegels op de voeten gelegd![]()
[ link | afbeelding ]
Alleen de pleinbioscoop.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:42 schreef Scorpie het volgende:
Zijn de bioscopen nog open vanavond eigenlijk ?
Zwaartepunt ligt allang achter ons.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:44 schreef Zwansen het volgende:
Wanneer neemt het af? Vraag dit voor een schutting.
Ouwelullenmuziek.quote:
Ligt eraan waar je woont. Het zwaartepunt in het noorden is nu tot ongeveer 22.00uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:46 schreef Jerry95 het volgende:
[..]
Zwaartepunt ligt allang achter ons.
Al met al viel het reuze mee.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Amsterdammers gaan dood
Rotterdammers geven elkaar een lift
Waarom zouden ze dicht zijn?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik kan hier echt niks over vinden
Er zijn nog 2 andere topics:quote:
Nu ook item bij ITV nieuwsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:48 schreef Dutch_view het volgende:
Terug te kijken. Al bijna 4 miljoen views![]()
Binnenkort mobilisatie dus je komt sowieso in Rusland terecht.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:02 schreef TLC het volgende:
Dadelijk waaien we nog allemaal naar Rusland, ben je ook mooi klaar mee, ik heb niks te zoeken in Rusland, ik ken daar ook niemand en zo![]()
De USSSR, dat gaat me net te verquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:02 schreef TLC het volgende:
Dadelijk waaien we nog allemaal naar Rusland, ben je ook mooi klaar mee, ik heb niks te zoeken in Rusland, ik ken daar ook niemand en zo![]()
Een S te ver om precies te zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De USSSR, dat gaat me net te ver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Fijn dat je dit even met ons deeltquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Een S te ver om precies te zijn.Waar kan ik heen, ik kan niet naar Noord-IerlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk
Waar kan ik heen, ik kan niet naar China
Ik ga niet naar China, dat wordt me te druk
Ik wil niet wonen in Schotland
Want Schotland dat is me te nat
En de U.S.S.S.R. Dat gaat me net te verVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Een S te ver om precies te zijn.Zeg dat tegen Het Goede DoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Goeden reactie. Wat is er nou vreemd aan dat je buurman gaat boren? Niet iedereen zit als een autist dit soort topics te refreshen omdat ze helemaal vol zijn van een stormpje hè.quote:
Torenkranen houden ze los. Want als je ze ankert weet je zeker dat ze gaan vallen.quote:
Gvdquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Annemarie kan de situatie gelukkig goed duiden
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag hopen dat dit satire is, toch??quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat dit nep was maar nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met de kerk in de Elandstraat?
Bedankt jongeman!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:07 schreef wpor het volgende:
[..]
Goeden reactie. Wat is er nou vreemd aan dat je buurman gaat boren? Niet iedereen zit als een autist dit soort topics te refreshen omdat ze helemaal vol zijn van een stormpje hè.
Needs more jpegquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat die gesnoven heeft, maar het was in ieder geval sterk spulquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Och is dit dus de zoveelste die in de herhaling gaat vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kan me dit filmpje herinneren van een andere storm.
Ik snap geen moer van dit bericht maar ik zie portaal en hogere dimensie staan, dus ik grijp dit moment aan voor een random Donnie Darko gifje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lees ik. Bloed in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit vanmiddag zeker twee uur zitten kijken..die vliegtuigen zijn uiteraard leuk maar die commentator is goud!quote:
Heeft ie een knappe vrouw?quote:
Schizootje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef arvensis het volgende:
[..]
[ instagram ] Swipe naar rechts..
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ik
Dit is alleen geen torenkraan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Torenkranen houden ze los. Want als je ze ankert weet je zeker dat ze gaan vallen.
Maar het bakje los? Dat is nieuw...
Hier (Noordbroek) was het ook even rustig maar de wind trekt nu weer behoorlijk aan. Ben er inmiddels wel beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijkt hier (Den Haag) een stuk rustiger ineens
Die vergeten we nooit meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:22 schreef halfway het volgende:
1990 storm ik weet het nog goed, veel meer schade dan nu.
https://www.knmi.nl/kenni(...)te-storm-in-decennia
Chaos.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee omgevallen tuinstoelen in plaats van slechts één?
Ja, daar gaat de storm als laatste pas weg (trekt naar het NO), sorry..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier (Noordbroek) was het ook even rustig maar de wind trekt nu weer behoorlijk aan. Ben er inmiddels wel beetje klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |