Ik weet niet wat die gesnoven heeft, maar het was in ieder geval sterk spulquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Annemarie kan de situatie gelukkig goed duiden
Och is dit dus de zoveelste die in de herhaling gaat vandaagquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik kan me dit filmpje herinneren van een andere storm.
Ik snap geen moer van dit bericht maar ik zie portaal en hogere dimensie staan, dus ik grijp dit moment aan voor een random Donnie Darko gifje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lees ik. Bloed in mijn ogenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dit vanmiddag zeker twee uur zitten kijken..die vliegtuigen zijn uiteraard leuk maar die commentator is goud!quote:
Heeft ie een knappe vrouw?quote:
Schizootje.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:27 schreef arvensis het volgende:
[..]
[ instagram ] Swipe naar rechts..
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:39 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Denk dat het beter is dat die heen en weer kan zwiepen dan dat hij stug blijft staan en omwaait. Zelfde als met hoogbouw gok ik
Dit is alleen geen torenkraan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Torenkranen houden ze los. Want als je ze ankert weet je zeker dat ze gaan vallen.
Maar het bakje los? Dat is nieuw...
Hier (Noordbroek) was het ook even rustig maar de wind trekt nu weer behoorlijk aan. Ben er inmiddels wel beetje klaar mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lijkt hier (Den Haag) een stuk rustiger ineens
Die vergeten we nooit meerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:22 schreef halfway het volgende:
1990 storm ik weet het nog goed, veel meer schade dan nu.
https://www.knmi.nl/kenni(...)te-storm-in-decennia
Chaos.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Twee omgevallen tuinstoelen in plaats van slechts één?
Ja, daar gaat de storm als laatste pas weg (trekt naar het NO), sorry..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier (Noordbroek) was het ook even rustig maar de wind trekt nu weer behoorlijk aan. Ben er inmiddels wel beetje klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |