Snertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit duurt niet lang meer. Die toren speelt een potje schaak.
Vanaf 18.00uur kun je beter in je schuilkelder gaan zitten volgens Weerplazaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt, ik vind het tot nu toe een enorme domper hier
Kan misleidend zijn...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zijn er over het hoogtepunt heen in Utrecht.
Ik kijk vanaf NU uit het raamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanaf 18.00uur kun je beter in je schuilkelder gaan zitten volgens Weerplaza
[ afbeelding ]
Ja fuck wordt het nog ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja das toch wel echt een flinke windvlaag geweestquote:
Typisch, want ik heb het idee dat de wind nu wel iets meer is gaan liggen en we de heftigste shizzle wel gehad hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 minuten nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan misleidend zijn...
[ afbeelding ]
@Frutsel Zou je de TT willen fixen alsjeblieft?quote:
Waar is Den Haag gebleven?quote:
Geen idee, kreeg het ook maar doorgestuurd.quote:
Nee, ze zijn zover weg geblazenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat een kaartje waar de steden gaan liggen als de dijken doorbreken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze liggen in de dakgoot denk ik.
Tegen de verzekering zeggen dat je zonnepanelen ook weg zijn gewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze liggen in de dakgoot denk ik.
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...quote:
Dat waren de panelen.quote:
Johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |