Allang overgewaaid dan. Volgens mij is het hefstigste al voorbij in de Randstadquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:35 schreef FordSierra het volgende:
Hoe laat wordt het hoogtepunt van de storm verwacht? Ik moet namelijk iemand van Schiphol ophalen rond 22:30 en zit beetje te wachten totdat het storm over z'n hoogtepunt heen is.
Nee man, half uur geleden was het windkracht 11 in midden zeeland.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Allang overgewaaid dan. Volgens mij is het hefstigste al voorbij in de Randstad
Artikel lijkt me onzin. Heb 7 goede vrienden die allemaal een hoog IQ hebben.quote:
Als ze het moet vragen kan je er beter mee stoppen...quote:
Kon de weg naar huis niet vinden, liep er al sinds woensdag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:40 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom op die leeftijd nu buiten?
Ene stoel tegen de andere aangewaaid.quote:
Jesus... daarom?!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ging erom dat 112 overbelast is en je alleen moet bellen bij levensbedreigende situatiesNiet voor een paar takken op je oprit of je omgewaaide container
Nee, hij zei dat hij nog een proper good bye zou doen, maar eerst even dat interview.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Stream gaat toch door? Ff interview tussendoor
In 2018 ook al. Toen al een roep van 'rode rood? Verboden voor vrachtwagens', zoiets.quote:
Ja en binnen blijven zoals hierboven gemeld door @Whiskers2009quote:
En dat is de 4e post hieroverquote:
Doe ik toch... Zit op mn zolderkamer fok! te lezen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja en binnen blijven zoals hierboven gemeld door @:Whiskers2009
Ah, ok. Thanks!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat hij nog een proper good bye zou doen, maar eerst even dat interview.
Ik weet niet of dat nu de meest veilige plek is maar okéquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doe ik toch... Zit op mn zolderkamer fok! te lezen.
Om 22.30uur zegt 'ie toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee man, half uur geleden was het windkracht 11 in midden zeeland.
Eens, ook minder dodelijke ongelukken langs de rijkswegen dan. Én we kunnen ons huis ermee warmstokenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Het zijn altijd de bomen die voor problemen zorgen tijdens een storm. Wordt het niet een keer tijd om alle bomen te deporteren?
Daken en stadions en zonnepanelen en vrachtwagens etc. ook maar deporteren dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:47 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Het zijn altijd de bomen die voor problemen zorgen tijdens een storm. Wordt het niet een keer tijd om alle bomen te deporteren?
En bomen houden juist wind tegenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daken en stadions en zonnepanelen en vrachtwagens etc. ook maar deporteren dan?![]()
Verder zijn bomen wel handig qua zuurstof enzo
Ja, daken en zonnepanelen ook. Anders konden ze niet weg blazen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:49 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En bomen houden juist wind tegen
Verdriet wegdrinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt, ik vind het tot nu toe een enorme domper hier
Hier in Drenthe moet het hoogtepunt nog komen vanavond en het waait nu al ontzettend hard.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zijn er over het hoogtepunt heen in Utrecht.
Jengaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit duurt niet lang meer. Die toren speelt een potje schaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |