Nopequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Revanches het volgende:
Wel gezellig zo met z'n allen op fok.is de Heathrow stream nog spannend?
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Gelukkig valt het voor jou meequote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:23 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik vrij onderin
De bovenste bewoners zijn minder blij
Het is officeel een storm nuquote:
Nou nep zal het niet zijn, maar kan idd van een eerdere storm zijn. Thanksquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook dat is nep. Is een oud filmpje van internet.
Erger. Een Duitser.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zal wel weer een vrouw zijn geweest
Ook al gepostquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nèt niet? De halve achterkant staat openquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Kitesurfenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Tengano het volgende:
Als je nu gaat balonvaren ga je wel hard
Al besproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Handig dat hij die zwarte Mini benoemt, had het anders gemist.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:27 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nope!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Deze recent? Ik durf het niet te zeggen. Maar zou niet op dit schip gaan![]()
[ twitter ]
Al besproken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Dutch_view het volgende:
Heathrow stream gaat sluiten zodra de Boeing 747F is geland
Ook al gepostquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Ik vind die hont steeds minder leuk om te zienquote:
Na buschauffeurs de grootste idioten.quote:
Het is een hont. Hij wordt wel blij van jou!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vind die hond steeds minder leuk om te zien
Geluk dat t daar redelijk helder weer is qua lichtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Al was het niet echt spannend meer en wordt het donker
Moeten ze niet doen.quote:
oef, hoe kan ik zo'n grove taalfout maken. Heb het verbeterd.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is een hont. Hij wordt wel blij van jou!
Zo lang kijk ik ook ongeveer alquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Geluk dat t daar redelijk helder weer is qua licht
En hij is al 6 uren bezig
Volgens mij kijken we bijna allemaal al urenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef capricia het volgende:
Ik post hem hier ook:
Livestream Heathrow landende vliegtuigen. Daar wil je niet inzitten.
quote:Op de Vrijheidslaan in Amsterdam is een derde dode gevallen. Een boom viel daar op een fietser, meldt Het Parool.
Ging erom dat 112 overbelast is en je alleen moet bellen bij levensbedreigende situatiesquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeten ze niet doen.
Er is geen nare brand, er is geen acute noodsituatie, er zijn geen russen in de lucht met bommenwerpers.
FLIKKER. OP.
Vind maar eens tijd om te eten met al die streams....quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kijken we bijna allemaal al uren
En dat je binnen moet blijven.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ging erom dat 112 overbelast is en je alleen moet bellen bij levensbedreigende situatiesNiet voor een paar takken op je oprit of je omgewaaide container
Hij stopt na de 747quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:34 schreef Mammietje het volgende:
Vind maar eens tijd om te eten met al die streams....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |