Je was nu dood geweest als Rusland toch die kernbom had gegooid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef RipCity het volgende:
Moet je je daarvoor aanmelden? Ik krijg niets.
Ja hier ook, schik me rot. Dacht dat mijn telefoon het begaf.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Hier ook de alert. Eerste keer hier.
Net alsof de wekker opeens af ging.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die NL-alert ineens (op 2 telefoons). Schrok me rot
Je dacht; Eindelijk neemt iemand eens contact met mij op, maar helaasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja hier ook, schik me rot. Dacht dat mijn telefoon het begaf.
Blijf binnen. Noodnummer overbelast.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wat zegt dat Alert dan? Dat er storm is of zo? Goh!
Dat je naar de bunkers moet!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Zowel in NL als engels dat je binnen moet blijven maar misschien belangrijker dat je alleen 112 moet bellen bij levensgevaarquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
WAS UW HANDEN STUCquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Blijf binnen. Noodnummer overbelast.
Iets over Russen.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat je binnen moet blijven en alleen de hulpdiensten moet bellen bij levensgevaar omdat ze overbelast zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Nog paar dode in het Oosten daarna is het over. Net op tijd voor VI Vandaag.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef josja het volgende:
Ja godver, ik vind het nu niet meer leuk, tot hoe laat duurt die ellende
Extreme weersomstandigheden in grote delen van Nederland. Blijf binnen. Bel alleen 112 bij levensgevaarlijke situaties. Het noodnummer is overbelast.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Ga snel naar de winkel, hamsteren. Nu het nog kan!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat zo'n NL Alert? Wat moet je dan doen. En waarom krijg ik dat niet?
Mogen die wel de weg op om naar de studio te gaan dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nog paar dode in het Oosten daarna is het over. Net op tijd voor VI Vandaag.
Boxparkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
kijk de mensen wegwaaien dan
[ twitter ]
Je kan zo een Glennis Graceje doen, 112 is toch overbelast.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ga snel naar de winkel, hamsteren. Nu het nog kan!
Was al gepostquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Nog twee weekjes volhouden, dan is het voorbij en kunnen we weer vrij naar buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef kilon het volgende:
De tijd gaat eigenlijk best wel langzaam als je wil dat de piek wel een beetje voorbij is nu. Nog een uur of 2, 3 of zo, toch?. En dan langzaam afbouwen.
Ook al 2 incidenten met een dode in Amsterdam. Gaat lekker daarquote:
Ook dat is nep. Is een oud filmpje van internet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ twitter ]
Geen idee, zou kunnen hoor, is nu toch allemaal moeilijk te checken.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ook dat is nep. Is een oud filmpje van internet.
Van jouw gebouw? Sterkte!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef summer2bird het volgende:
Het dakleer van het gebouw is eraf geblazen, brandweer onderweg
Duurt wat langer. Mark is op de fietsquote:
Waarom niet? Heb 2 x zo'n landing meegemaakt in Azie, geen probleem.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef capricia het volgende:
Ik post hem hier ook:
Livestream Heathrow landende vliegtuigen. Daar wil je niet inzitten.
Eerder vandaag was het veel erger + flink wat go aroundsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:22 schreef capricia het volgende:
Ik post hem hier ook:
Livestream Heathrow landende vliegtuigen. Daar wil je niet inzitten.
Filerijden in de luchtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:21 schreef Revanches het volgende:
Wel gezellig zo met z'n allen op fok.is de Heathrow stream nog spannend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |