That's what she said.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je laat je wel opwinden he.
Hier hoor ik ze ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Zojuist op zolder geweest, kan de pannen horen klapperen op sommige momenten. Tot nu toe blijven ze nog braaf liggen gelukkig.
Ik woon hier pas twee haar, dus ik moest het echt even zelf ervarenquote:
Leukquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je neemt de wind wel uit de zeilen van dit topic zo met je negatieve reacties. Krijgen ik straks bij de volgende reactie de wind van voren?
Zonde..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[ afbeelding ]
Woonboot wordt weer boot
Ze kunnen je niet uit de wind blijven houden natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je neemt de wind wel uit de zeilen van dit topic zo met je negatieve reacties. Krijgen ik straks bij de volgende reactie de wind van voren?
Ze heeft de wind eronder.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk ook alle adviezen in de wind slaan...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
HOE staan die mensen daar dan gewoon bij te kijken ipv snel je auto even wegzetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Nu met zwaar vuurwerk spelenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
Lekker uitwaaien, they said, it'll be fun, they said...
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoogtepunt zometeen denk ik.Denk het ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze kunnen me toch niks maken. Niemand gaat met dit weer de straat op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |