Een roze Starlet...! @dick_laurent ben je er nog?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja zo'n Starlet is al niet zo degelijk maar een boom hou je niet tegen.....
quote:
Waar slaat dit op serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
Is er al een vaccin tegen dit stormVIRUS? #dtv @:Zipportal
Ik heb geen Starlet!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Een roze Starlet...! @:dick_laurent ben je er nog?
Ja, je wordt letterlijk ingeblikt.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Jemig... en dan waan je je nog best veilig in een auto.
Blijkt toch slecht tegen een omvallend boompje op te kunnen.
That's what I'd say.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:52 schreef Salina het volgende:
[..]
That's wh..
[ afbeelding ]
@:bloodymary1
@:Mammietje
Jij kan je geen beroepen voorstellen die niet eerder naar huis kunnen?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dat had niet eerder gekund? Het is niet dat dit uit de lucht komt vallen.
Oh gelukkig. Nee natuurlijk niet. Maar scheelt niet veel.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb geen Starlet!!!
al scheelt het niet veel
Nee, alleen in het noorden. Noord-Oosten dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:57 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaat die oranje en rode pluim nog verder naar het oosten vandaag?
[ afbeelding ]
Humor is je ook vreemd?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:53 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
[..]
Waar slaat dit op serieus![]()
![]()
Hebben we eindelijk andere onderwerpen, komen zij weer met corona aankakken.
Mijn erg leuke opmerking is wel weg gemodereerdquote:
Tering, ik woon daar echt 10 km vandaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:59 schreef Houtenbeen het volgende:
Cabauw de nieuwe koploper met 145km/u
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |