quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoogtepunt zometeen denk ik.Denk het ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ze kunnen me toch niks maken. Niemand gaat met dit weer de straat op!
Tering zooi.quote:
Sorry makker, ik zal zorgen dat ik de volgende keer wat sneller ben!quote:
Gas blijven oppompen genot.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Nog steeds geen code rood voor Grunn.
Limburg hoort niet bij Nederlandquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat zo'n NL Alert? Wat moet je dan doen. En waarom krijg ik dat niet?
Lijkt me logisch. Zij weten hoe het is om een storm te overlevenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 16:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Sint-Maarten stuurt wel hulp toch?
Je was nu dood geweest als Rusland toch die kernbom had gegooid.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:14 schreef RipCity het volgende:
Moet je je daarvoor aanmelden? Ik krijg niets.
Ja hier ook, schik me rot. Dacht dat mijn telefoon het begaf.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:13 schreef Zipportal het volgende:
Hier ook de alert. Eerste keer hier.
Net alsof de wekker opeens af ging.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die NL-alert ineens (op 2 telefoons). Schrok me rot
Je dacht; Eindelijk neemt iemand eens contact met mij op, maar helaasquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja hier ook, schik me rot. Dacht dat mijn telefoon het begaf.
Blijf binnen. Noodnummer overbelast.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wat zegt dat Alert dan? Dat er storm is of zo? Goh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |