Zijn gewoon geesten johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Is er ook al ergens stroomstoring geweest?
De lichten hier flikkeren van tijd tot tijd. Ik hoop dat we stroom houden
Stroomdraden die tegen elkaar waaien waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Vroeg ik me ook af, hier ook lampen die flikkeren. Nog meer paniek aargh. Gelukkig is er wijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Woont ze in België ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stroomdraden die tegen elkaar waaien waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef josja het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, hier ook lampen die flikkeren. Nog meer paniek aargh. Gelukkig is er wijn.
Wat een achterlijkequote:
Bah, wat bestaat er toch egoïstisch volk. Trek je dikke reet van de bank en ga je eigen boodschappen doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze klassiekert mag natuurlijk niet ontbreken vandaag.
Mariët is de nederlandse Karen variant?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Opnieuw dacht ik dat het nep was maar nee:
[ twitter ]
Veiligheid voor alles, behalve als het om mijn boodschappen gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Opnieuw dacht ik dat het nep was maar nee:
[ twitter ]
Komende uren kan er nog wel een tandje bijkomenquote:
De eerste windpiek is gewoon over zijn hoogtepunt in grote delen van België en Nederland. Misschien dat het drukker wordt als de sting jet over de Wadden heen trekt en we dan windstoten van mogelijk >150 km/u gaan meten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
gaat langzaam hier, bijna iedereen tipsy?
Twee bakken koffie straks weer doorrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
gaat langzaam hier, bijna iedereen tipsy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |