Zijn gewoon geesten johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Is er ook al ergens stroomstoring geweest?
De lichten hier flikkeren van tijd tot tijd. Ik hoop dat we stroom houden
Stroomdraden die tegen elkaar waaien waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Vroeg ik me ook af, hier ook lampen die flikkeren. Nog meer paniek aargh. Gelukkig is er wijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:34 schreef summer2bird het volgende:
Woont ze in België ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:37 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Stroomdraden die tegen elkaar waaien waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:38 schreef josja het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, hier ook lampen die flikkeren. Nog meer paniek aargh. Gelukkig is er wijn.
Wat een achterlijkequote:
Bah, wat bestaat er toch egoïstisch volk. Trek je dikke reet van de bank en ga je eigen boodschappen doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:50 schreef TweedeKlum het volgende:
Deze klassiekert mag natuurlijk niet ontbreken vandaag.
Mariët is de nederlandse Karen variant?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Opnieuw dacht ik dat het nep was maar nee:
[ twitter ]
Veiligheid voor alles, behalve als het om mijn boodschappen gaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Opnieuw dacht ik dat het nep was maar nee:
[ twitter ]
Komende uren kan er nog wel een tandje bijkomenquote:
De eerste windpiek is gewoon over zijn hoogtepunt in grote delen van België en Nederland. Misschien dat het drukker wordt als de sting jet over de Wadden heen trekt en we dan windstoten van mogelijk >150 km/u gaan meten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
gaat langzaam hier, bijna iedereen tipsy?
Twee bakken koffie straks weer doorrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Nope. Pissig, al is dat niet helemaal eerlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Had het veel erger verwachtquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:04 schreef THEFXR het volgende:
Maar 'ze' overdreven niet, want 'we' zitten gewoon op de voorspelde waarden, zo ongeveer.quote:
Die zal niet zo veel schade aanrichten maar vooral veel krijsen.quote:
Dat kan wel. Het spookt hier nog behoorlijk.quote:
quote:Vanavond blijft het nog tot zeker 23.00 uur hard stormen. Dat zegt NH Nieuws-weerman Jan Visser. Daarna nemen de frequentie en de intensiteit van de windstoten vanuit het zuiden 'wel wat af'. "Het meeste venijn zit nu op Texel, in de Noordkop en de Wieringermeer", aldus Visser.
In de nacht zwakt de storm dan wat af en zal code rode rood volgens Visser niet meer gelden. "Het wordt dan rustiger, mensen kunnen weer wat beter gaan slapen."
Morgenochtend schijnt de zon en zal er minder wind zijn. In de loop van zaterdag zal de wind echter weer toenemen naar windkracht 7-8. Het blijft de komende dagen onstuimig met veel wind en regen. Vanaf dinsdag zal dit geleidelijk rustiger worden.
tot 21 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:54 schreef jakosi het volgende:
Blijft wel hard waaien in westelijke provincie Utrecht nog. Hoelang gaat dat nog door?
In het Heumense bos zal vast wel wat omgewaaid zijn denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen waait het niet meer
Zelfs geen takken van bomen afgebroken in de straat
Extreem matige storm, slecht. We zijn gewoon weer beflikkerd
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Heeft iemand klimaatverandering al in de mond genomen?
quote:Storm Eunice heeft in Nederland een vierde mensenleven geëist. Het gaat om een automobilist die overleed na een botsing tegen een omgewaaide boom bij het Groningse Adorp, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde rond 19:30 uur. Verschillende hulpdiensten kwamen ter plaatse. De bestuurder zat bekneld in het voertuig en is door de brandweer uit de auto gehaald. De automobilist overleed later aan zijn verwondingen, meldt RTV Noord.
Je moeder neemt alles in de mond.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Bocaj het volgende:
Mooie photoshopquote:
3 stormen achterelkaar is uitzonderlijk toch? Klimaatverandering!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Nee jij bent eigenlijk de eerstequote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:58 schreef Bocaj het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |