Verstandige mensen hier dan. (Laten zich niet gek maken!)quote:
Onderzoek zal snel klaar zijn lijkt mij... (Boom valt om, auto rijdt er tegen aan, bestuurder overleden.)quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:14 schreef THEFXR het volgende:
zijn er al knuffel dieren geëxplodeerd?
Vraag je geld terug dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen waait het niet meer
Zelfs geen takken van bomen afgebroken in de straat
Extreem matige storm, slecht. We zijn gewoon weer beflikkerd
quote:
Ja, dat geloof ik wel, maar geknipt en in de lucht geplakt...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
das een echte koe hoor.
Het wordt zeker pas interessant als de dijken door breken?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 20:55 schreef Caland het volgende:
In Nijmegen waait het niet meer
Zelfs geen takken van bomen afgebroken in de straat
Extreem matige storm, slecht. We zijn gewoon weer beflikkerd
Minstens.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het wordt zeker pas interessant als de dijken door breken?
Het is hier op zijn hoogtepunt heb ik het idee ja. Ben er wel klaar mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Hij is nog bezig in het Noorden
Wie weet met de volgende storm... De dijken worden nu in gemasseerd...quote:
Stik je de moord niet om de 'rona met je vette pens, doe je dat wel van een frikandel.quote:
Zijquote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Hij is nog bezig in het Noorden
Yup, net even de hond snel uitgelaten.. alweer een stuk rustiger buiten.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar het lijkt aardig geluwd hier nu
Wat heb je voor hond?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup, net even de hond snel uitgelaten.. alweer een stuk rustiger buiten.
Een Spaanse pointerquote:
Ja, gaat vrolijk door.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:42 schreef Slobeend het volgende:
Gaat nu toch wel weer steviger los in Groningen @:zipportal
Ja hier in het noorden gaat het nu pas echt los, doet me nu wel een beetje denken aan 1990, wat een geweldquote:
Hoe oud ben jij joh? Ik kan me dat amper herinneren en ik was toen al 18+..quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja hier in het noorden gaat het nu pas echt los, doet me nu wel een beetje denken aan 1990, wat een geweld
Echt heftig hè. Dat gebeuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ja hier in het noorden gaat het nu pas echt los, doet me nu wel een beetje denken aan 1990, wat een geweld
Ik vond het nog best meevallen. Hier, in mijn hoekje van deze woonplaats dan *disclaimerquote:
Told ya. Gillende wijven in vliegtuigen, altijd feest.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:09 schreef Fretwork het volgende:
Oh ja, gevlogen dus om uiteindelijk 15:30, los van de hysterische vrouw achter me ging dat eigenlijk behoorlijk prima.
Niet iedere vrouw etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Told ya. Gillende wijven in vliegtuigen, altijd feest.
Zoek ze zelf zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:50 schreef RipCity het volgende:
Geen leuke nieuwe grappige filmpjes meer?
Vooral Cabauw weer doodleuk windkracht 9 ja, terwijl de Bilt en Herwijnen 6 hebben (beide liggen 10/15 km slechts daar vandaan).quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:44 schreef jakosi het volgende:
Provincie Utrecht mag volgens mij wel weer op code oranje, westen komen nog wel stoten voor van boven de 90 volgens mij. Denk misschien toch te snel op geel gezet.
Noord-Overijssel en Noord-Gelderland ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |