Snertquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Dit duurt niet lang meer. Die toren speelt een potje schaak.
Vanaf 18.00uur kun je beter in je schuilkelder gaan zitten volgens Weerplazaquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:50 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb er maar een biertje bij gepakt, ik vind het tot nu toe een enorme domper hier
Kan misleidend zijn...quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:51 schreef capricia het volgende:
Volgens mij zijn er over het hoogtepunt heen in Utrecht.
Ik kijk vanaf NU uit het raamquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanaf 18.00uur kun je beter in je schuilkelder gaan zitten volgens Weerplaza
[ afbeelding ]
Ja fuck wordt het nog ergerquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja das toch wel echt een flinke windvlaag geweestquote:
Typisch, want ik heb het idee dat de wind nu wel iets meer is gaan liggen en we de heftigste shizzle wel gehad hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
3 minuten nog.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kan misleidend zijn...
[ afbeelding ]
@Frutsel Zou je de TT willen fixen alsjeblieft?quote:
Waar is Den Haag gebleven?quote:
Geen idee, kreeg het ook maar doorgestuurd.quote:
Nee, ze zijn zover weg geblazenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is dat een kaartje waar de steden gaan liggen als de dijken doorbreken?
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze liggen in de dakgoot denk ik.
Tegen de verzekering zeggen dat je zonnepanelen ook weg zijn gewaaidquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Jep. Ze liggen in de dakgoot denk ik.
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...quote:
Dat waren de panelen.quote:
Johquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...
Dat lijkt me niet verstandig iddquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hier is er inmiddels ook één naar beneden gekomen, viel in het gras en is gelukkig nog heel. Ga hem echter niet terugleggen met dit hondenweer...
Waarom heeft Ellemieke Vermolen een auto met Duits kenteken?quote:
Ik heb ff een TR geplaatst.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
@:Frutsel Zou je de TT willen fixen alsjeblieft?
Anders neem je het ff serieusquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De TT is wel een grote faal. Maar goed, windkracht 11 in Vlieland.
[ afbeelding ]
Nemen we die opeens serieus?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Hoogtepunt nog niet geweest volgens nos
Opeens? Al tijdenlang hoor.quote:
Hier in Rotterdam neemt het nog lichtjes toequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Paul het volgende:
Wanneer zwakt het af, of is dat al begonnen
Batman zijn ouders gaan dood.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:07 schreef Zipportal het volgende:
Kaartjes voor The Batman zijn binnen. @:Poepz0r![]()
Dat jaar wordt overgeslagen. FakeNews.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Batman zijn ouders gaan dood.
Boven Groningen nu windkracht 10quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
De TT is wel een grote faal. Maar goed, windkracht 11 in Vlieland.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop dat het snel weer afneemt, want als het zo blijft komt vriend (terecht) niet hierheen vanavond![]()
Geen idee, ik kijk die onzin niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jaar wordt overgeslagen. FakeNews.
Haha samequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al bekend hoelang deze ongein doorgaat? Over een paar uur wil ik naar de kroeg gaan.
Jij kijkt liever naar boselfjes.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk die onzin niet.
Bijna nieuwe Fantastic Beastsquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kijkt liever naar boselfjes.
Regio Nijmegen vliegen de dakpannen je nu om de oren.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:11 schreef kilon het volgende:
Het hoogtepunt lijkt in de grootste delen van Nederland voorbij, maar harde windstoten blijven aanhouden waardoor je het niet direct merkt. Het zal niet rustig zijn tot diep in de nacht.
Dit kan ik NIET bevestigenquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:13 schreef halfway het volgende:
[..]
Regio Nijmegen vliegen de dakpannen je nu om de oren.
Stukje met de XXL aan de slag dan maar!quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoop dat het snel weer afneemt, want als het zo blijft komt vriend (terecht) niet hierheen vanavond![]()
Waar?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:09 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
En we hebben windkracht 10!! in Drenthe!
Dit geeft denk ik wel een aardig realistisch ideequote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:13 schreef Minimunt het volgende:
Hier in Noord-Limburg gaat het ook wat harder, al enkele boompjes zien omvallen. Kan niet voorstellen hoe het daar in het westen is.
Belgischquote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Waarom heeft Ellemieke Vermolen een auto met Duits kenteken?
Ah, duidelijk. Hier nog 'maar' 8.quote:
Eelde hadden we tijdelijk windkracht 10.quote:
Heb je een linkje?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
In het noorden gaat het nu ook goed los. Windkracht 10![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:15 schreef brokjespoes het volgende:
Okee, het spookt hier behoorlijk omdat het aan de andere kant van de weg+waterweg allemaal totaal vlak weiland is (ik woon aan het NH Kanaal, zo'n 7 km van de kust), maar die langswaaiende koeien zijn iedere keer toch best wel gaaf.
Kijk! kijk! daar gaan er weer een paar!![]()
![]()
![]()
van je ene tweeje MOOOOOOOO!!
Curieus dat het al een tijd in Utrecht zo weinig waait in verhouding.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 18:17 schreef Stoorzendert het volgende:
In het noorden gaat het nu ook goed los. Windkracht 10![]()
[ afbeelding ]
In de mix?quote:Op vrijdag 18 februari 2022 17:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Famous grouse en 7up hier. Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |