En een Kramer met een uitstraling waar iedereen van schrikt.quote:Op maandag 14 februari 2022 20:36 schreef AgnesGru het volgende:
We hebben wel een top bondscoach die een goed raceplan neer gaat leggen
Ach we winnen toch medailles zat. Het gezeik rondom die ploegen elke Spelen weer ("we zijn echt wel een team maar we trainen niet, m'n veertje was kapot, Antoinet kon het niet bijhouden") is inderdaad erg vermakelijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 21:06 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Het heeft ook wel iets komisch deze situatie.
7.30 de eerstequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:16 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe laat eerste run? 7:20 of hebben we eerst een uur gelul van Henri Schut
7.30 uur ROC - Japanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:16 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe laat eerste run? 7:20 of hebben we eerst een uur gelul van Henri Schut
Oh die slaan we over, want we moeten even ouwehoeren natuurlijkquote:
Gaan we niet voor een houten medaille?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:14 schreef TheVulture het volgende:
We zijn er weer bij, op naar twee keer brons met een gouden randje
Dit, jammer dat er niet naar de dames wordt geluisterd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:27 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind Antwanet niet heel erg in topvorm hoor.
Zelfs daarvoor straalt ie te weinig uit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:28 schreef OmniRocket het volgende:
ik krijg een #metoo gevoel bij deze vent
Wat wilden ze dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, jammer dat er niet naar de dames wordt geluisterd.
Ik hoop het. Het is de enige kans op zilver.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:29 schreef BasEnAad het volgende:
Zou mooi zijn als de dames gewoon hun eigen plan trekken zo
Dit lijkt wel het hoogst haalbare zo ongeveer.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat niks worden. Ik zeg 1x brons 1x vierdes
Wüst twee ronden op kop, Schouten de restquote:
Dat valt wel mee tochquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef TheVulture het volgende:
Russinnen laten het volledig lopen
Alleen Ireen en Irene op kop laten rijden en Antwanet niet.quote:
Voor 'het laten lopen' gaan ze relatief gezien toch best hard. Laat het dan daadwerkelijk lopen of doe dat nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef TheVulture het volgende:
Russinnen laten het volledig lopen
?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef Het_Bokje het volgende:
Weer lekker suggestieve vraagstellingen van de NOS weer hoor.... En dan zo lekker de vermoorde onschuld spelen als 'journalist'.
Om te kosten. Spijkers op laag water zoeken.
Hahaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar deze twee luisteren sinds dat fragment.
Welk fragment? Of wil ik dat niet weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef Slobeend het volgende:
Lijkt me logisch als je met Antwanet start.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alleen Ireen en Irene op kop laten rijden en Antwanet niet.
Dat laatste. Erger dan 2 girls 1 cup.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk fragment? Of wil ik dat niet weten?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk fragment? Of wil ik dat niet weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, 'suggestieve vraagstelling' valt wel mee. Maar hij zegt 3x: Ik verander niks. 'Maar toch evt.plannen om...' -Nee 'En dan toch...' -Neequote:
Ho ho, ze mogen best wel wat vermoeid zijn als ze straks tegen Nederland moeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef tjoptjop het volgende:
Rusland![]()
Doe het dan gewoon op papier af
Dat gewijs en aantikken van Hersman de hele tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]Dit geeft mij Marcel Maijer vibesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben allemaal een gat.quote:
Dijkstra leek niet per se door te hebben dat die gefilmd werd. Maar Hersman was wel heel bewust bezig jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef Slobeend het volgende:
Dat lijkt iedereen te weten behalve Coopmans.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:38 schreef TheVulture het volgende:
De Jong is gewoon te traag op het moment
Schouten kon daarna ook niet versnellen, waar Weidemann dat wel kon.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:38 schreef TheVulture het volgende:
De Jong is gewoon te traag op het moment
Gek genoeg denk ik dat Antoinette hier het probleem was, met haar chronische oorwurmgezichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef Poepz0r het volgende:
Schouten mag Wust niet en andersom ook. GEEN TEAM.
Vooral Antwanet mogen ze niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef Poepz0r het volgende:
Schouten mag Wust niet en andersom ook. GEEN TEAM.
Rondtocht door de grachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef Redefine het volgende:
Coopmans zal bij het interview wel zeggen dat ze het fantastisch hebben gedaan omdat het verschil nu veel kleiner is.
Ik denk niet dat dit veel uit had gemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Jong had niet op kop gemoeten
Ze zijn 2x sneller dan Rusland geweest maar OKquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ze kunnen net zo goed gelijk door naar het vliegveld, brons wordt het toch niet op deze manier.
Dat is te simpel volgens Coopmans.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel, dat is het planquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kom niet meer bij als dat gebeurtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat ze zo met Groenewoud gaan rijden en dan 2.53 neerzetten
Groenewoud had dit toch ook veel beter gekund?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit veel uit had gemaakt
Dat zou wel wat zijn jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat ze zo met Groenewoud gaan rijden en dan 2.53 neerzetten
Bedankt Sven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef Benny het volgende:
Bij shorttrack stond een team. Dit is een bij elkaar geraapt zooitje. Individueel prima, maar geen team
Ja, opgeven is inderdaad het bestequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten gewoon een streep door team pursuit heen zetten. We doen niet meer mee.
Dus het ging overal mis behalve de eerste ronde?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef TheVulture het volgende:
Start zag er nog wel veelbelovend uit, maar het ging mis bij het laatste rondje van Wust en de rondjes van De Jong
Op basis van wat? Misschien, maar dan had je daar ook moeten op trainen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Groenewoud had dit toch ook veel beter gekund?
Ntab kan er niks van.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is het ook een zootje en dan mogen Ntab en Snel niet mee. Klootzakkerij
Die zich gespaard hebben voor de strijd om bronsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn 2x sneller dan Rusland geweest maar OK
Ja zonde dat we die niet 12e en 11e hebben zien worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is het ook een zootje en dan mogen Ntab en Snel niet mee. Klootzakkerij
Nederland reed net voluit, Rusland niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, aangezien zij zich structureel voor trainingen heeft afgemeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat Antoinette hier het probleem was, met haar chronische oorwurmgezicht
Fair enough, maar dan nog sneller in de Q geweest en nu gingen de dames nog sneller dan datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zich gespaard hebben voor de strijd om brons
haha je was mij voorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef DeLuna het volgende:
Bosker gaat 200m minder schaatsen? Huh
Niet meer mee als in we doen niet meer mee voor gouden PLAK. Het heeft gewoon geen prioriteit dus lekker samengeraapt zootje heen sturen dan zien we het wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, opgeven is inderdaad het beste
Jezus, NL is een keer niet goed in schaatsen... Stelletje omhooggevallen kaaskoppen
Schouten was nu al aan het vertragen, dat was met extra kopwerk alleen maar meer geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze mannen hebben meer kans op een medaille dan Ntab en Snelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh? We gaan voor de makkelijkste weg?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Redefine het volgende:
Bosker gaat 200 meter minder schaatsen. Nou leuk, dat wordt een DNF.
Ik ben wel woest dat Krol die 500 niet gewoon aan Hein geeft gelatenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
He he he?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg Ten Hag vibes van deze man, in zijn eerste dagen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Redefine het volgende:
Bosker gaat 200 meter minder schaatsen. Nou leuk, dat wordt een DNF.
Ze waren vergeten tegen hem te zeggen dat interviews geven bij zijn vak hoortquote:
Rusland heeft gespaard. Dat is wel jammer aan deze opzet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:
Een zak aardappelenquote:
Precies, of je flikkert die plekken ook gewoon uit de matrix en je kijkt maar wie er ter plekke is, of je gaat er vol voor. Gek genoeg zal het met scenario 1 niet veel slechter kunnen dan dat het nu gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet meer mee als in we doen niet meer mee voor gouden PLAK. Het heeft gewoon geen prioriteit dus lekker samengeraapt zootje heen sturen dan zien we het wel.
Dit dus, je moet toch een fukking Plan B hebben, dan moet je gewoon een alternatief schema hebben, dit is gewoon knullig.quote:
Geglimlacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zonde dat we die niet 12e en 11e hebben zien worden.
Die zal er mentaal toch wel beter in staan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van wat? Misschien, maar dan had je daar ook moeten op trainen.
Genantquote:
Dat betekent dat het nog goed komt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Jorrit.gifquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef Nober het volgende:
Liever vierde met Sven dan goud met Jorrit.
Ten Hag had toen al kwaliteiten, daar moet ik bij deze man nog achter komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Hij snapt echt niet dat hij het zichzelf alleen maar moeilijker maakt door zo te laten merken dat je geen zin hebt in het interview. Zoveel chagrijn uitstralen en constant zuchten...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef TheVulture het volgende:
Het is bijna een act he, die Coopmans. Communicatief echt een ramp
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat betekent dat het nog goed komt?
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.
Staan altijd in de buitenbaan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef maan_man het volgende:
Is bondscoach bij het schaatsen een Melkertbaan?
Mocht niet van Jac Orie en TeamJumbo.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel gemakkelijke journalistiek hoor. Wat wil je tijdens zo'n race nog toevoegen dan?
Orie geeft geen fuck om niet-Jumbo'squote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Als je slecht bent ga je niet opeens harder rijden als meneer langs kant roept; harderrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.
Aangeven of je op schema ligt, of je sneller moet of niet. etc. Of verzin een variatie op 'kom op rijden'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel gemakkelijke journalistiek hoor. Wat wil je tijdens zo'n race nog toevoegen dan?
Dat zou genoeg zijn geweest voor de finalequote:
Noemen we dit nu een halve Nederlander of een halve Noor?quote:
Orie heeft deze Spelen wel zijn glans verloren, alleen Roest lijkt op niveau te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Orie geeft geen fuck om niet-Jumbo's
Dat hangt van deze halve finale af.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noemen we dit nu een halve Nederlander of een halve Noor?
Krolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Orie heeft deze Spelen wel zijn glans verloren, alleen Roest lijkt op niveau te zijn
En stuk voor stuk drie klassen beter dan de onze.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking Nederlandse schaatscoaches overal bij andere landen.
Waarom ze haar nog hebben opgesteld is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je kunt wel harder, individueel hebben ze dat laten zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je slecht bent ga je niet opeens harder rijden als meneer langs kant roept; harderrrrrr
Tijdens een wedstrijd kan je er niks meer aan doen
De aandacht voor Kramer valt me nog alleszins mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Dat gedoe over een laatste kans voor Kramer, alsof hij nog nooit goud heeft gewonnen ofzo
En dan? Kunnen ze dan opeens wel een seconde sneller? Natuurlijk zou hij roepen dat het rustiger kan als ze drie seconden voor hadden gelegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.
Bovendien heeft hij nog de massastart!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Dat gedoe over een laatste kans voor Kramer, alsof hij nog nooit goud heeft gewonnen ofzo
teamcoaches zijn beter dan de bondscoachquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En stuk voor stuk drie klassen beter dan de onze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |