Dat lijkt iedereen te weten behalve Coopmans.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:38 schreef TheVulture het volgende:
De Jong is gewoon te traag op het moment
Schouten kon daarna ook niet versnellen, waar Weidemann dat wel kon.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:38 schreef TheVulture het volgende:
De Jong is gewoon te traag op het moment
Gek genoeg denk ik dat Antoinette hier het probleem was, met haar chronische oorwurmgezichtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef Poepz0r het volgende:
Schouten mag Wust niet en andersom ook. GEEN TEAM.
Vooral Antwanet mogen ze niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef Poepz0r het volgende:
Schouten mag Wust niet en andersom ook. GEEN TEAM.
Rondtocht door de grachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef Redefine het volgende:
Coopmans zal bij het interview wel zeggen dat ze het fantastisch hebben gedaan omdat het verschil nu veel kleiner is.
Ik denk niet dat dit veel uit had gemaaktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Jong had niet op kop gemoeten
Ze zijn 2x sneller dan Rusland geweest maar OKquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ze kunnen net zo goed gelijk door naar het vliegveld, brons wordt het toch niet op deze manier.
Dat is te simpel volgens Coopmans.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel, dat is het planquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kom niet meer bij als dat gebeurtquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat ze zo met Groenewoud gaan rijden en dan 2.53 neerzetten
Groenewoud had dit toch ook veel beter gekund?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit veel uit had gemaakt
Dat zou wel wat zijn jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
Zal je zien dat ze zo met Groenewoud gaan rijden en dan 2.53 neerzetten
Bedankt Sven.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef Benny het volgende:
Bij shorttrack stond een team. Dit is een bij elkaar geraapt zooitje. Individueel prima, maar geen team
Ja, opgeven is inderdaad het bestequote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
We moeten gewoon een streep door team pursuit heen zetten. We doen niet meer mee.
Dus het ging overal mis behalve de eerste ronde?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:39 schreef TheVulture het volgende:
Start zag er nog wel veelbelovend uit, maar het ging mis bij het laatste rondje van Wust en de rondjes van De Jong
Op basis van wat? Misschien, maar dan had je daar ook moeten op trainen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Groenewoud had dit toch ook veel beter gekund?
Ntab kan er niks van.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is het ook een zootje en dan mogen Ntab en Snel niet mee. Klootzakkerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |