Op basis van wat? Misschien, maar dan had je daar ook moeten op trainen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Groenewoud had dit toch ook veel beter gekund?
Ntab kan er niks van.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is het ook een zootje en dan mogen Ntab en Snel niet mee. Klootzakkerij
Die zich gespaard hebben voor de strijd om bronsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn 2x sneller dan Rusland geweest maar OK
Ja zonde dat we die niet 12e en 11e hebben zien worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is het ook een zootje en dan mogen Ntab en Snel niet mee. Klootzakkerij
Nederland reed net voluit, Rusland niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn 2x sneller dan Rusland geweest maar OK
Dat denk ik ook, aangezien zij zich structureel voor trainingen heeft afgemeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gek genoeg denk ik dat Antoinette hier het probleem was, met haar chronische oorwurmgezicht
Fair enough, maar dan nog sneller in de Q geweest en nu gingen de dames nog sneller dan datquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zich gespaard hebben voor de strijd om brons
haha je was mij voorquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef DeLuna het volgende:
Bosker gaat 200m minder schaatsen? Huh
Niet meer mee als in we doen niet meer mee voor gouden PLAK. Het heeft gewoon geen prioriteit dus lekker samengeraapt zootje heen sturen dan zien we het wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, opgeven is inderdaad het beste
Jezus, NL is een keer niet goed in schaatsen... Stelletje omhooggevallen kaaskoppen
Schouten was nu al aan het vertragen, dat was met extra kopwerk alleen maar meer geworden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Jong had niet op kop gemoeten
Deze mannen hebben meer kans op een medaille dan Ntab en Snelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |