Orie geeft geen fuck om niet-Jumbo'squote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.
Als je slecht bent ga je niet opeens harder rijden als meneer langs kant roept; harderrrrrrquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.
Aangeven of je op schema ligt, of je sneller moet of niet. etc. Of verzin een variatie op 'kom op rijden'.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is wel gemakkelijke journalistiek hoor. Wat wil je tijdens zo'n race nog toevoegen dan?
Dat zou genoeg zijn geweest voor de finalequote:
Noemen we dit nu een halve Nederlander of een halve Noor?quote:
Orie heeft deze Spelen wel zijn glans verloren, alleen Roest lijkt op niveau te zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef Aguero het volgende:
[..]
Orie geeft geen fuck om niet-Jumbo's
Dat hangt van deze halve finale af.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noemen we dit nu een halve Nederlander of een halve Noor?
Krolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Orie heeft deze Spelen wel zijn glans verloren, alleen Roest lijkt op niveau te zijn
En stuk voor stuk drie klassen beter dan de onze.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking Nederlandse schaatscoaches overal bij andere landen.
Waarom ze haar nog hebben opgesteld is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik las hier gisteren, dat Ireen en Irene deze winter veel vaker wilden oefenen, maar dat Antwanet steeds niet kon of kwam opdagen.
Je kunt wel harder, individueel hebben ze dat laten zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je slecht bent ga je niet opeens harder rijden als meneer langs kant roept; harderrrrrr
Tijdens een wedstrijd kan je er niks meer aan doen
De aandacht voor Kramer valt me nog alleszins mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Dat gedoe over een laatste kans voor Kramer, alsof hij nog nooit goud heeft gewonnen ofzo
En dan? Kunnen ze dan opeens wel een seconde sneller? Natuurlijk zou hij roepen dat het rustiger kan als ze drie seconden voor hadden gelegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat je elk mogelijk scenario qua voorsprong/achterstand hebt uitgewerkt en dat je daar op acteert.
Bovendien heeft hij nog de massastart!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef heywoodu het volgende:
Dat gedoe over een laatste kans voor Kramer, alsof hij nog nooit goud heeft gewonnen ofzo
teamcoaches zijn beter dan de bondscoachquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En stuk voor stuk drie klassen beter dan de onze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |