Huh? We gaan voor de makkelijkste weg?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Redefine het volgende:
Bosker gaat 200 meter minder schaatsen. Nou leuk, dat wordt een DNF.
Ik ben wel woest dat Krol die 500 niet gewoon aan Hein geeft gelatenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij de mannen is het ook een zootje en dan mogen Ntab en Snel niet mee. Klootzakkerij
He he he?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg Ten Hag vibes van deze man, in zijn eerste dagen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Redefine het volgende:
Bosker gaat 200 meter minder schaatsen. Nou leuk, dat wordt een DNF.
Ze waren vergeten tegen hem te zeggen dat interviews geven bij zijn vak hoortquote:
Rusland heeft gespaard. Dat is wel jammer aan deze opzet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze zijn 2x sneller dan Rusland geweest maar OK
quote:
Een zak aardappelenquote:
Precies, of je flikkert die plekken ook gewoon uit de matrix en je kijkt maar wie er ter plekke is, of je gaat er vol voor. Gek genoeg zal het met scenario 1 niet veel slechter kunnen dan dat het nu gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet meer mee als in we doen niet meer mee voor gouden PLAK. Het heeft gewoon geen prioriteit dus lekker samengeraapt zootje heen sturen dan zien we het wel.
Dit dus, je moet toch een fukking Plan B hebben, dan moet je gewoon een alternatief schema hebben, dit is gewoon knullig.quote:
Geglimlacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zonde dat we die niet 12e en 11e hebben zien worden.
Die zal er mentaal toch wel beter in staan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op basis van wat? Misschien, maar dan had je daar ook moeten op trainen.
Genantquote:
Dat betekent dat het nog goed komt?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:46 schreef maxi-mus het volgende:
Ik krijg Ten Hag vibes van deze man, in zijn eerste dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |