Welk fragment? Of wil ik dat niet weten?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar deze twee luisteren sinds dat fragment.
Lijkt me logisch als je met Antwanet start.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Alleen Ireen en Irene op kop laten rijden en Antwanet niet.
Dat laatste. Erger dan 2 girls 1 cup.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk fragment? Of wil ik dat niet weten?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Welk fragment? Of wil ik dat niet weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK, 'suggestieve vraagstelling' valt wel mee. Maar hij zegt 3x: Ik verander niks. 'Maar toch evt.plannen om...' -Nee 'En dan toch...' -Neequote:
Ho ho, ze mogen best wel wat vermoeid zijn als ze straks tegen Nederland moeten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:33 schreef tjoptjop het volgende:
Rusland![]()
Doe het dan gewoon op papier af
Dat gewijs en aantikken van Hersman de hele tijdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik kan niet meer normaal naar deze twee luisteren sinds dat fragment.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]Dit geeft mij Marcel Maijer vibesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |