abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 februari 2022 @ 11:53:58 #1
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627191
*G* O+ Welkom in de R&P Relaties SC O+ *G*

Hier verder...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_203627303
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 10:36 schreef CherryLips het volgende: Ik vind thuis bezorgen een beetje lastig qua verse groente. Ook voor m'n vee. En de laatste tijd zijn bepaalde dingen niet op voorraad of klopt er iets niet met de bestelling en kan ik het alsnog zelf gaan halen in de winkel. Maar als ik me verrot voel is het wel fijn.
Juist om de verse dingen vind ik dat laten bezorgen helemaal niks.. ik wil dat zelf uitzoeken, want er ligt vaak veel troep bij, en die orderpickers gaan dat heus niet voor je doen, die pakken het eerste ding wat voor de hand ligt. Een pak koffie is een pak koffie, maar een bloemkool is een uitzoekdingetje.. of ben ik nou een gekkie? :@
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_203627350
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef AirwiN het volgende:
'Even' oriënteren voor een nieuwe TV. Man, zoveel informatie die langskomt, daar kun je op afstuderen. -O-
Hoeveel inch heb je en hoeveel inch wil je hebben?
pi_203627365
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:06 schreef Tegan het volgende:

[..]
I see what you did there.......

Anyway. wat voor budget, hoe groot, waar ga je hem neerzetten (veel licht, weinig licht).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:10:59 #5
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627383
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:06 schreef Tegan het volgende:
46 inch nu en ik wil maximaal 50 inch.
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:12:08 #6
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627396
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:08 schreef HeatWave het volgende:
I see what you did there.......

Anyway. wat voor budget, hoe groot, waar ga je hem neerzetten (veel licht, weinig licht).
Rond de 1000 euro, max 50 inch. Plaats met veel licht dus OLED is geen verstandige optie las ik al. En ik weet al dat ik FALD wil en een voorkeur voor VA boven IPS.

Deze lijkt aardig aan te sluiten: https://tweakers.net/pric(...)xr-50x94j-zwart.html
pi_203627476
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:03 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Juist om de verse dingen vind ik dat laten bezorgen helemaal niks.. ik wil dat zelf uitzoeken, want er ligt vaak veel troep bij, en die orderpickers gaan dat heus niet voor je doen, die pakken het eerste ding wat voor de hand ligt. Een pak koffie is een pak koffie, maar een bloemkool is een uitzoekdingetje.. of ben ik nou een gekkie? :@
Het verse spul dat ik bestel ziet er wel goed uit.
Maar mijn vee eet iets meer groente dan konijnen denk ik. Veel dingen blijven wel even goed, zoals paprika en witlof, knolselderij enzo. En komkommer ook wel. Maar bladgroente niet. En het is verrot duur. Ik ga zo op de markt kijken of ze weer een kilo "mislukte" paprika's hebben voor een euro ofzo.
Tap tap tap
pi_203627493
Jezus ik ben destijds naar de mediamarkt gelopen en heb daar een tv gekocht die wel goed beeld gaf en nog in de aanbieding was voor rond de 350. Heb hem nu al negen jaar :') 37 inch geloof ik, viel wat groter uit dan ik had verwacht.
Tap tap tap
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:23:19 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203627519
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik ben destijds naar de mediamarkt gelopen en heb daar een tv gekocht die wel goed beeld gaf en nog in de aanbieding was voor rond de 350. Heb hem nu al negen jaar :') 37 inch geloof ik, viel wat groter uit dan ik had verwacht.
Mijn nieuwe is 32 inch _O-
Had 56 geloof ik, die verkocht en daardoor de nieuwe bijna voor niks _O-
pi_203627520
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:12 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Rond de 1000 euro, max 50 inch. Plaats met veel licht dus OLED is geen verstandige optie las ik al. En ik weet al dat ik FALD wil en een voorkeur voor VA boven IPS.

Deze lijkt aardig aan te sluiten: https://tweakers.net/pric(...)xr-50x94j-zwart.html
Ja, je hebt al zo veel eisen opgegeven dat er sowieso maar 9 modellen naar boven komen : https://tweakers.net/tele(...)w-4Na0Mvt_b6Qyzdf6AQ

En ik denk dat je met deze idd een prima keuze maakt, al is een ding waar je extra voor betaalt de 120Hz refresh. Dat is leuk voor gaming als je een Xbox Series X/PS5 of dikke PC hebt, anders heb je er verder niet zo veel aan.

Dan zou je ook voor de Samsung QLED kunnen gaan en bespaar je nog wat :).
Get woke, go broke!
pi_203627535
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:23 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mijn nieuwe is 32 inch _O-
Had 56 geloof ik, die verkocht en daardoor de nieuwe bijna voor niks _O-
32 had hier misschien ook wel beter gestaan, ik zit er vrij dicht op. Maar als ik nu een kleinere neem zal dat wel wennen worden :D
Tap tap tap
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:26:35 #12
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627558
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, je hebt al zo veel eisen opgegeven dat er sowieso maar 9 modellen naar boven komen : https://tweakers.net/tele(...)w-4Na0Mvt_b6Qyzdf6AQ

En ik denk dat je met deze idd een prima keuze maakt, al is een ding waar je extra voor betaalt de 120Hz refresh. Dat is leuk voor gaming als je een Xbox Series X/PS5 of dikke PC hebt, anders heb je er verder niet zo veel aan.

Dan zou je ook voor de Samsung QLED kunnen gaan en bespaar je nog wat :).
Er komt ook een PS5 aan te hangen, als die ooit weer eens op voorraad zijn. Daar had ik mijn eisen al op afgestemd. :P

Die Samsung uit dat lijstje is idd ook nog een optie. Die had ik nog niet bewust bekeken in mijn zoektocht tot nu toe. Dank. :*
pi_203627569
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:20 schreef CherryLips het volgende:
Over het algemeen koop je tegenwoordig echt niet meer zo snel echt een kat in de zak hoor. Je had dezelfde wellicht nog voor wat minder kunnen vinden ofzo, of een op papier iets betere voor hetzelfde geld. Aanbieding MM is meestal, model van vorig jaar. En daar is over het algemeen niets mis mee.

Het wordt pas een beetje oppassen als je echt in het dure segment gaat zitten, dan moet je iets voorzichtiger zijn dat je niet (bijv) een dure OLED koopt van 2K om er achter te komen dat je geen moer kan zien in je zonnige huiskamer :P.
Get woke, go broke!
pi_203627581
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Er komt ook een PS5 aan te hangen, als die ooit weer eens op voorraad zijn. Daar had ik mijn eisen al op afgestemd. :P

Die Samsung uit dat lijstje is idd ook nog een optie. Die had ik nog niet bewust bekeken in mijn zoektocht tot nu toe. Dank. :*
Nou ja, die is dus "maar" 60Hz en dan kan je dus niet je games op 120FPS spelen. Maar ik ben zo iemand die daar nauwelijks gevoelig voor is (lees: ik zie het toch niet :') ).

Als je daar waarde aan hecht zou ik zeker voor de Sony gaan.
Get woke, go broke!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:30:18 #15
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203627594
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:24 schreef CherryLips het volgende:

[..]
32 had hier misschien ook wel beter gestaan, ik zit er vrij dicht op. Maar als ik nu een kleinere neem zal dat wel wennen worden :D
Vond het maar 1 dag gek klein. Was echt snel gewend.
Wat langer duurde is dat alles net anders werkt :')
Oud ;(
pi_203627709
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Vond het maar 1 dag gek klein. Was echt snel gewend.
Wat langer duurde is dat alles net anders werkt :')
Oud ;(
Ik word al overprikkeld van Android ;( zit voor eeuwig aan Apple vast.
Tap tap tap
  zaterdag 12 februari 2022 @ 12:38:27 #17
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_203627711
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Het verse spul dat ik bestel ziet er wel goed uit.
Maar mijn vee eet iets meer groente dan konijnen denk ik. Veel dingen blijven wel even goed, zoals paprika en witlof, knolselderij enzo. En komkommer ook wel. Maar bladgroente niet. En het is verrot duur. Ik ga zo op de markt kijken of ze weer een kilo "mislukte" paprika's hebben voor een euro ofzo.
Ik heb het één keer gedaan, zo bestellen, en ik vond het niks.. maar doorgaans heb ik ook niet heel veel verse zooi in huis.. ik ben er sws nooit, en als ik thuis ben en ik heb de tijd, doe ik boodschappen voor de dagen dat ik thuis ben, dan kook ik grote pannen en ik vries het in in porties.. ik heb doorgaans voor wekenlang maaltijden in de vriezer zodat ik niet elke dag hoef te koken en dagelijks een shitload aan keukentroep vies moet maken voor 1 enkele maaltijd..
En tevens kan ik dan wat meer groenten in een gerecht stoppen, anders is het sowieso per definitie al te veel, en eten weggooien haat ik.

Paprikaatje, tomaat, komkommer en wat radijs ligt er altijd wel als garnering of een simpele salade, en de rest haal ik redelijk afgepast, want ik weet echt nooit wanneer ik wel of niet thuis ben/kom/eet, dat verandert soms per dag. Dus heel mijn boodschappen-planning is non-existent. Ik kan echt niet een week van te voren een kook/eet-planning maken :N
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:03:18 #18
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203627997
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, die is dus "maar" 60Hz en dan kan je dus niet je games op 120FPS spelen. Maar ik ben zo iemand die daar nauwelijks gevoelig voor is (lees: ik zie het toch niet :') ).

Als je daar waarde aan hecht zou ik zeker voor de Sony gaan.
Ik denk dat ik daar wel waarde aan ga hechten. :Y
pi_203628051
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik denk dat ik daar wel waarde aan ga hechten. :Y
Ja, ik wou dat ik het ook kon zien :'). Ik merk uiteraard wel als een game stottert en niet constant loopt, maar het verschil tussen 60Hz en 120hz zie ik gewoon niet.

Je kan evt nog voor het goedkopere broertje gaan: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1706772;1690208/

Enige verschil is de dimming techniek, de duurdere heeft meer zones zodat achtergrondlicht minder doorvloeit naar andere delen die niet verlicht horen te zien. Maar of je dat in de praktijk gaat merken hangt weer erg af van je omgevings en wat je er op bekijkt.
Get woke, go broke!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:14:15 #20
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203628131
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, ik wou dat ik het ook kon zien :'). Ik merk uiteraard wel als een game stottert en niet constant loopt, maar het verschil tussen 60Hz en 120hz zie ik gewoon niet.

Je kan evt nog voor het goedkopere broertje gaan: https://tweakers.net/pricewatch/compare/1706772;1690208/

Enige verschil is de dimming techniek, de duurdere heeft meer zones zodat achtergrondlicht minder doorvloeit naar andere delen die niet verlicht horen te zien. Maar of je dat in de praktijk gaat merken hangt weer erg af van je omgevings en wat je er op bekijkt.
In mijn woonkamer heb ik zeker in de zomer veel en lang licht. Daar gaat die dimming techniek wel in schelen als ik het zo lees
pi_203628219
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]
In mijn woonkamer heb ik zeker in de zomer veel en lang licht. Daar gaat die dimming techniek wel in schelen als ik het zo lees
Ja, en je had het al als eis gesteld realiseerde ik me terwijl ik een tosti aan het maken was, vond het NET niet dringend genoeg om terug te rennen om mijn fout te herstellen B-).
Get woke, go broke!
pi_203628229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb dat met audio. Een kerel die ik ken heeft een set dat, alles bij elkaar, iets van 12k kostte. Kwam geweldig geluid uit, daar niet van, maar ik hoor het verschil niet tussen zo'n set en eentje die een tiende kost. En al helemaal niet als je via Bluetooth een Spotify playlistje aanslingert :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203628284
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:23 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik heb dat met audio. Een kerel die ik ken heeft een set dat, alles bij elkaar, iets van 12k kostte. Kwam geweldig geluid uit, daar niet van, maar ik hoor het verschil niet tussen zo'n set en eentje die een tiende kost. En al helemaal niet als je via Bluetooth een Spotify playlistje aanslingert :')
Daar heb ik het dus wel weer mee :P.

Maar het is net als wijn, tussen 2 euro en 10 euro per fles zit een enorm verschil, maar tussen 10 en 30 al een heel stuk minder ;).

En alles in 1 stereosetje met spaanplaat speakers is kut en een mid range met mid price speakers klinkt al vele malen beter. Maar ga je idd nog veel duurder, dan moet je er met het licht uit en zonder omgevingsgeluid naar gaan luisteren.

Ik heb zelf een 7.1 staan, maar wel van bij elkaar geraapte onderdelen, goeie onderdelen, maar niets over the top.
Get woke, go broke!
  zaterdag 12 februari 2022 @ 13:42:28 #24
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203628537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, en je had het al als eis gesteld realiseerde ik me terwijl ik een tosti aan het maken was, vond het NET niet dringend genoeg om terug te rennen om mijn fout te herstellen B-).
Terecht. Ik ben allang blij dat je niet met andere/nieuwe informatie komt en dat ik niks heb gemist in mijn afwegingen.
pi_203628604
quote:
6s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 13:42 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Terecht. Ik ben allang blij dat je niet met andere/nieuwe informatie komt en dat ik niks heb gemist in mijn afwegingen.
True, het is ook allemaal niet zo ingewikkeld meer tegenwoordig, je moet je idd een klein beetje inlezen in wat nou echt belangrijk is vs marketingbull, maar zoals ik al zei, echt een hele foute aankoop kan je bijna niet meer doen.

De concurrentie is zo enorm dat als je echt bagger maakt dat er met 2 min uit te vissen is.
Get woke, go broke!
pi_203630825
Ik zit een week verplicht in het ouderlijk huis. Het is wel ff wennen weer na al die jaren
  zaterdag 12 februari 2022 @ 21:31:07 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203635984
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 16:58 schreef Senn88 het volgende:
Ik zit een week verplicht in het ouderlijk huis. Het is wel ff wennen weer na al die jaren
Waarom?
pi_203641724
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 21:31 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Waarom?
Donderdag wordt mijn nieuwe vloer gelegd. Voor die tijd moesten alle meubels enz weg zijn uit de ruimtes en moet alles schoon enz zijn. Het weekend de meubels verplaatst op zolder en in de badkamer en de vloer er uit gebroken. Vandaag nog even de witte muren bijwerken en de plinten dan kan de boel goed opdrogen voor de vloer er in gaat. Hoop dat we donderdagavond weer thuis kunnen slapen
  zondag 13 februari 2022 @ 11:25:52 #29
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203642508
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 10:23 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Donderdag wordt mijn nieuwe vloer gelegd. Voor die tijd moesten alle meubels enz weg zijn uit de ruimtes en moet alles schoon enz zijn. Het weekend de meubels verplaatst op zolder en in de badkamer en de vloer er uit gebroken. Vandaag nog even de witte muren bijwerken en de plinten dan kan de boel goed opdrogen voor de vloer er in gaat. Hoop dat we donderdagavond weer thuis kunnen slapen
Ahhh ok. Wel fijn dat het zo kan dan.
Wat voor vloer komt er?
pi_203642646
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ahhh ok. Wel fijn dat het zo kan dan.
Wat voor vloer komt er?
Pvc, wilde iets wat goed isoleerd en wat goed schoon te houden is met de honden.
  zondag 13 februari 2022 @ 11:46:51 #31
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203642800
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 11:36 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Pvc, wilde iets wat goed isoleerd en wat goed schoon te houden is met de honden.
Ja slim!
pi_203648182
Echt matig.
afspraak tandarts verzetten
pi_203648186
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:37 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Echt matig.
Wat?
pi_203648194
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:38 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Wat?
Deze zondag.

Echt een matige zondag.
pi_203648279
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:39 schreef Tyranoesauroes het volgende:

[..]
Deze zondag.

Echt een matige zondag.
Waarom? Ik vind het wel heerlijk weer
  zondag 13 februari 2022 @ 17:30:26 #36
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203648729
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:49 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Vies koud hier. Lekker binnen gebleven vandaag. O+
pi_203649183
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:49 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Leuk voor je.
pi_203649315
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2022 17:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Vies koud hier. Lekker binnen gebleven vandaag. O+
Heerlijk weer, lekker eindje gewandeld O+
Tap tap tap
  zondag 13 februari 2022 @ 18:19:21 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203649334
Gisteren lekker gekroegd (is dat een werkwoord? Nu wel) lekker weer ook idd, maar net ff te koud voor terras. Vandaag lamballen en rellen op FOK! met een licht katertje :P.
Get woke, go broke!
  zondag 13 februari 2022 @ 18:27:09 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203649433
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:19 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren lekker gekroegd (is dat een werkwoord? Nu wel) lekker weer ook idd, maar net ff te koud voor terras. Vandaag lamballen en rellen op FOK! met een licht katertje :P.
Ook na 22.00 met het 'protest' ?

Net kinderverjaardag gehad ouderwets veel mensen. Ben kapot :')
  zondag 13 februari 2022 @ 18:33:04 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203649527
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ook na 22.00 met het 'protest' ?

Net kinderverjaardag gehad ouderwets veel mensen. Ben kapot :')
Neuh, wel wat barmensen gesproken die van plan waren om na hun eigen shift te gaan, maar ik was tegen 21:00 vanaf 16:30 en na een flink aantal Howling Wolfs van 8% en de verplichte salmiak shots wel gaar :').

Daarna nog wel eten voor mijn oudste oppaskind gemaakt omdat papa te lam was om te koken :').
Get woke, go broke!
  zondag 13 februari 2022 @ 18:34:14 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203649543
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Neuh, wel wat barmensen gesproken die van plan waren om na hun eigen shift te gaan, maar ik was tegen 21:00 vanaf 16:30 en na een flink aantal Howling Wolfs van 8% en de verplichte salmiak shots wel gaar :').

Daarna nog wel eten voor mijn oudste oppaskind gemaakt omdat papa te lam was om te koken :').
Salmiak shots? Klinkt vies en lekker tegelijk _O-
  zondag 13 februari 2022 @ 18:37:12 #43
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203649593
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Is echt heel lekker, als je het Tyrkisk Peber snoepje kent, dat dus maar dan met 40% vodka gemengd.

Levensgevaarlijk :').
Get woke, go broke!
  zondag 13 februari 2022 @ 18:39:45 #44
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203649620
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Is echt heel lekker, als je het Tyrkisk Peber snoepje kent, dat dus maar dan met 40% vodka gemengd.

Variant op drop shots?
  zondag 13 februari 2022 @ 18:40:42 #45
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203649630
quote:
6s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:39 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Variant op drop shots?
Ja, alleen dat is 20%, ook niet vies, maar een beetje slap vergeleken met dit.
Get woke, go broke!
pi_203649676
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:34 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Salmiak :9
Tap tap tap
pi_203649798
Dropshot? oh ja, het is bijna carnaval
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  zondag 13 februari 2022 @ 19:29:23 #48
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203650088
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ken ik niet.
40% is wel heftig _O- dan ben ik snel klaar.
  zondag 13 februari 2022 @ 19:34:57 #49
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203650136
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 18:57 schreef gianni61 het volgende:
Dropshot? oh ja, het is bijna carnaval
Carnaval :R
pi_203650192
Beetje jammer dat carnaval ineens toch doorgaat, had me nog een jaar zonder voorgesteld :P .
pi_203650232
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
Beetje jammer dat carnaval ineens toch doorgaat, had me nog een jaar zonder voorgesteld :P .
zal toch wel niet zijn zoals normaal.

Ik doe eigenlijk net meer aan carnaval, maar misschien dit jaar voor een dag toch een uitzondering maken
pi_203650346
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:43 schreef gianni61 het volgende:

[..]
zal toch wel niet zijn zoals normaal.

Ik doe eigenlijk net meer aan carnaval, maar misschien dit jaar voor een dag toch een uitzondering maken
Oh vieren zou ik sowieso niet doen, maar het is gewoon gek dat het vorige weken allemaal is afgelast en nu toch kan.
pi_203650377
quote:
7s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:

[..]
Oh vieren zou ik sowieso niet doen, maar het is gewoon gek dat het vorige weken allemaal is afgelast en nu toch kan.
ja, dat wel.

Maar goed, waarschijnlijk moet ik de maandag en dinsdag toch gewoon werken, dus dan wordt de zondag ook niet veel
pi_203650432
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 19:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ja, dat wel.

Maar goed, waarschijnlijk moet ik de maandag en dinsdag toch gewoon werken, dus dan wordt de zondag ook niet veel
Waar zou je het eventueel vieren?
pi_203650531
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:06 schreef Tegan het volgende:

[..]
Waar zou je het eventueel vieren?
In eigen dorp.
Dan niet eens voor carnaval, maar gewoon om iedereen weer eens te zien en samen wat te drinken

Carnaval in de grote steden heeft me nooit geïnteresseerd
pi_203650842
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]
In eigen dorp.
Dan niet eens voor carnaval, maar gewoon om iedereen weer eens te zien en samen wat te drinken

Ja eens. Maar carnaval in een dorp vond ik ook niet geweldig. Ik vierde het ook zelden toen ik jong was. Teveel slechte muziek en nutteloos dronkenschap :P .
pi_203650994
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ja eens. Maar carnaval in een dorp vond ik ook niet geweldig. Ik vierde het ook zelden toen ik jong was. Teveel slechte muziek en nutteloos dronkenschap :P .
Ja, de muziek is wel een dingetje.
Dronkenschap heb ik dan weer minder moeite mee
pi_203654816
Q! *O*
For great justice!
  maandag 14 februari 2022 @ 08:20:07 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203654856
Maandag *O* ;(
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_203654942
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:20 schreef TaMieke het volgende:
Maandag *O* ;(
Kort weekje. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203654950
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef gianni61 het volgende:

[..]
In eigen dorp.

Snap ik wel, wij pakken daar doorgaans iets als Koningsdag voor. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203654961
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Snap ik wel, wij pakken daar doorgaans iets als Koningsdag voor. :Y
Ja, dat wordt hier niet gevierd :P

Maar goed, Fijne valentijnsdag Relatiemensen.
pi_203654975
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Maar goed, Fijne valantijnsdag Relatiemensen.
Je moet wat he, als bovenrivierse. :+

Oh ja, dat is ook zo. Nou, ik moet vanavond sporten van mezelf, dus ik zie kerel amper. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 februari 2022 @ 08:42:42 #64
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203655058
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Kort weekje. *O*
Hoezo?
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Maar goed, Fijne valentijnsdag Relatiemensen.
Ik krijg nix ;(

Jij ook fijne valentijn
  maandag 14 februari 2022 @ 08:43:59 #65
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655075
Laatste verstandskies is er ook uit *O* Maar damn, zelfs mn oog voelt verdoofd. Bizar dit :')

Inb4: "daar gaat je laatste beetje verstand" of "haha, nu is buurmeisje dom" ;(
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_203655101
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hoezo?
[..]
Ik krijg nix ;(

Jij ook fijne valentijn
Vrijdag vrij. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203655109
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste verstandskies is er ook uit *O* Maar damn, zelfs mn oog voelt verdoofd. Bizar dit :')

Heerlijk altijd, die verdovingen. :') Ik heb het wel eens gehad bij werk aan m'n voortanden, hele neus meeverdoofd. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203655116
Valentijnsdag :')
pi_203655122
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Hoezo?
[..]
Ik krijg nix ;(

Jij ook fijne valentijn
Waarom krijg je niets? :o

Ik krijg ook niks, want forever alone en zo.
  maandag 14 februari 2022 @ 08:50:26 #70
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655135
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Heerlijk altijd, die verdovingen. :') Ik heb het wel eens gehad bij werk aan m'n voortanden, hele neus meeverdoofd. :')
Dat lijkt me echt extra kut _O-
De linkerkant van mijn neus is ook helemaal verdoofd. Voelt alsof mijn neus aan één kant helemaal dicht zit. Als je hele neus mee verdoofd is, zal het wel voelen alsof je er helemaal niet meer door kan ademen :o
|| justdiggit.org ||
  maandag 14 februari 2022 @ 08:50:43 #71
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655137
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:48 schreef Faxie het volgende:
Dit.

En Faxie! O+
|| justdiggit.org ||
pi_203655144
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

ik heb er nog 2. Wat voel ik me slim.
pi_203655146
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dat lijkt me echt extra kut _O-
De linkerkant van mijn neus is ook helemaal verdoofd. Voelt alsof mijn neus aan één kant helemaal dicht zit. Als je hele neus mee verdoofd is, zal het wel voelen alsof je er helemaal niet meer door kan ademen :o
Ik kan me niet echt herinneren dat ademen raar ging, dus dat zal wel meegevallen hebben, maar het voelde wel serieus raar. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 februari 2022 @ 08:52:32 #74
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655150
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]
ik heb er nog 2. Wat voel ik me slim.
Haha :D
Hoop voor je dat ze je geen narigheid gaan geven :*
|| justdiggit.org ||
pi_203655161
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Haha :D
Hoop voor je dat ze je geen narigheid gaan geven :*
ik hoop het ook :P
  maandag 14 februari 2022 @ 08:54:02 #76
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655169
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik kan me niet echt herinneren dat ademen raar ging, dus dat zal wel meegevallen hebben, maar het voelde wel serieus raar. _O-
Ja, ik kan me er iets bij voorstellen _O-
|| justdiggit.org ||
pi_203655170
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dit.

En Faxie! O+
:W
  maandag 14 februari 2022 @ 08:54:23 #78
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655180
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef Faxie het volgende:

[..]
:W
Hoe is het? O+
|| justdiggit.org ||
pi_203655204
:O

c_/
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_203655207
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Hoe is het? O+
Same, same _O- Beetje werken, beetje surfen, beetje fappen...

Moet weer verder hoor :*
  maandag 14 februari 2022 @ 08:56:19 #81
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203655212
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:55 schreef Faxie het volgende:

[..]
Same, same _O- Beetje werken, beetje surfen, beetje fappen...

Moet weer verder hoor :*
Ah, oke. Succes :*
|| justdiggit.org ||
pi_203655654
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:48 schreef Faxie het volgende:
Geldklopperij
  maandag 14 februari 2022 @ 09:50:36 #83
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203655677
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geldklopperij
Dierendag voor vrouwen, ik gooi 'm er nog maar weer eens in.
pi_203655692
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Mijn hond heeft niets te klagen in ieder geval.
  maandag 14 februari 2022 @ 10:02:35 #85
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203655816
Het is maandag, dus sowieso geen post vandaag.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 14 februari 2022 @ 10:02:58 #86
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203655825
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Mijn hond heeft niets te klagen in ieder geval.
Die mag erop vandaag?
Fuck the EBU.
pi_203656102
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is maandag, dus sowieso geen post vandaag.
Ik krijg zo weinig post dat dit me eigenlijk niet eens opvalt.

Alhoewel: ik was op een maandag jarig en had toen wel een brievenbuspakketje :o
pi_203656108
maar goed, als dat met de pakketbezorger gaat, dan komt die natuurlijk wel weer op maandag.
pi_203656252
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik ben niet tegen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 februari 2022 @ 10:45:38 #90
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203656323
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet tegen.
* werpt een extra smakelijk hondenkoekje
pi_203656599
quote:
17s.gif Op maandag 14 februari 2022 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ah, oke. Succes :*
Ja, werk enzo :P Heb alleen tijd tijdens de pauzes :P
pi_203656730
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:45 schreef AirwiN het volgende:

[..]
* werpt een extra smakelijk hondenkoekje
Nom.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203658901
Laptop weigert Internet access :{
  maandag 14 februari 2022 @ 14:06:37 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203658937
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:03 schreef Barbusse het volgende:
Laptop weigert Internet access :{
Dan maar offline gamen.
Fuck the EBU.
pi_203659061
quote:
12s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dan maar offline gamen.
Of terug naar bed.
  maandag 14 februari 2022 @ 14:22:59 #96
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203659070
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Of terug naar bed.
Niet eens geroosterde sardientjes met vinho verde? :P.
Get woke, go broke!
pi_203659103
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Geldklopperij
Werd er maar iets geklopt ;(
pi_203659119
Ach boeiend zijn wel ergere dingen als valentijnsdag.
  maandag 14 februari 2022 @ 14:32:20 #99
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203659146
Tis gewoon maandag.
  maandag 14 februari 2022 @ 14:46:04 #100
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203659264
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:32 schreef TaMieke het volgende:
Tis gewoon maandag.
Sowieso dit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 14 februari 2022 @ 15:08:38 #101
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203659541
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ach boeiend zijn wel ergere dingen als valentijnsdag.
Zoals het ontbreken van grammatica en interpunctie in bovenstaande post?
pi_203659618
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 14:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niet eens geroosterde sardientjes met vinho verde? :P.
Vanavond misschien :9 Maar ik zit nog vol van gisteren :')
  maandag 14 februari 2022 @ 15:16:34 #103
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203659627
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Onbeperkt spare ribs gegeten of een all-you-can-eat bezocht?
pi_203659635
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Zoals het ontbreken van grammatica en interpunctie in bovenstaande post?
Lijkt mij inderdaad wel een pogrom waardig!
  maandag 14 februari 2022 @ 15:17:27 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203659642
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Tis maar vis!

Ik had cajun kipfilet met honing mosterdsaus op toast, ook best te doen :9.
Get woke, go broke!
pi_203659668
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Onbeperkt spare ribs gegeten of een all-you-can-eat bezocht?
Nee, een heel knus en romantisch restaurantje O+

https://www.raiz.com.pt/
pi_203659673
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tis maar vis!

Klinkt goed :9 14.gif
  maandag 14 februari 2022 @ 17:08:00 #108
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203661003
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:

Zal ik de link nog bekijken of meteen 'snob' roepen?
pi_203661197
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:9
pi_203661220
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Zal ik de link nog bekijken of meteen 'snob' roepen?
whynotboth.gif

Maar echt snobistisch is het niet. Wel heel erg lekker en top bediening.
  maandag 14 februari 2022 @ 17:30:45 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203661253
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:27 schreef Barbusse het volgende:

[..]
whynotboth.gif

Maar echt snobistisch is het niet. Wel heel erg lekker en top bediening.
Bediening ook lekker? O-).
Get woke, go broke!
pi_203661282
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Bediening ook lekker? O-).
Geen idee want facemasks :') Wel een sommelier met ananas voor de deur 14.gif
  maandag 14 februari 2022 @ 17:35:25 #113
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203661295
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Geen idee want facemasks :') Wel een sommelier met ananas voor de deur 14.gif
Ow, dat hebben ze hier vorige week nog ongeveer tot 18:00 volgehouden, toen werd het druk en warm en vielen ze bijna om :'). Dus die gingen snel af.

En ja, ze hebben cute personeel :9.
Get woke, go broke!
pi_203661332
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Tis maar vis!

Waar is dit.
Tap tap tap
pi_203661334
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ow, dat hebben ze hier vorige week nog ongeveer tot 18:00 volgehouden, toen werd het druk en warm en vielen ze bijna om :'). Dus die gingen snel af.

En ja, ze hebben cute personeel :9.
Ik ben meer geinterresseerd in de kwaliteit van eten en drinken :@
  maandag 14 februari 2022 @ 17:44:06 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661366
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Barb snapt het O+

Nu wel zin in sardientjes ;(
  maandag 14 februari 2022 @ 17:46:52 #117
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203661383
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Waar is dit.
In ma belly :9.
Get woke, go broke!
  maandag 14 februari 2022 @ 17:48:07 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203661393
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]
"Verder" zeker? B-).

Nou ja, ligt aan de tent, restaurant is het idd niet zo belangrijk, maar barpersoneel moet wel een beetje "leuk" zijn, en dan niet alleen qua uiterlijk uiteraard.
Get woke, go broke!
pi_203661397
quote:
6s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In ma belly :9.
:'(
Tap tap tap
  maandag 14 februari 2022 @ 18:00:14 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203661522
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:48 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:'(
Ik heb geen idee, iemand had besteld en ik kreeg het in mijn mik gedouwd :P.
Get woke, go broke!
pi_203661597
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
"Verder" zeker? B-).

Nou ja, ligt aan de tent, restaurant is het idd niet zo belangrijk, maar barpersoneel moet wel een beetje "leuk" zijn, en dan niet alleen qua uiterlijk uiteraard.
Ik ben al ruim 5 jaar "verder". Probeerde het te verbergen achter m'n dry martini maar niemand trap er in ;(

quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 17:44 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Barb snapt het O+

Nu wel zin in sardientjes ;(
Ga eten dan :9
  maandag 14 februari 2022 @ 18:12:24 #122
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661633
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:08 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik ben al ruim 5 jaar "verder". Probeerde het te verbergen achter m'n dry martini maar niemand trap er in ;(
[..]
Ga eten dan :9
In Nederland zijn goede sardientjes lastig te vinden helaas.
pi_203661658
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
In Nederland zijn goede sardientjes lastig te vinden helaas.
Ik zie dit als een goed excuus om Portugal te bezoeken :9
  maandag 14 februari 2022 @ 18:18:23 #124
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661693
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:14 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zie dit als een goed excuus om Portugal te bezoeken :9
Sowieso :9
  maandag 14 februari 2022 @ 18:19:07 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203661706
Pas 1 keer geweest, prima voor herhaling vatbaar een keer.

Maar eerst Texas :7.
Get woke, go broke!
pi_203661710
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:18 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Sowieso :9
'Omdenken' |:)
  maandag 14 februari 2022 @ 18:25:23 #127
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661789
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]
'Omdenken' |:)
'Moet' eerst komende maand nog 2x naar Spanje en daarna verhuizen. _O-

Gelukkig in Spanje ook veeeeel eten.
pi_203661806
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

arme jij
  maandag 14 februari 2022 @ 18:30:51 #129
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661869
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]
arme jij
Ja was een tegoedje van november toen ik corona had.
Ben wel toe aan 20 graden en zo'n, hopelijk *O*
pi_203661928
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:30 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja was een tegoedje van november toen ik corona had.
Ben wel toe aan 20 graden en zo'n, hopelijk *O*
20 graden hoeft voor mij nog niet, maar minder grijs zou wel fijn zijn.
Afgelopen weekend was best prima eigenlijk
  maandag 14 februari 2022 @ 18:36:28 #131
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203661944
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef gianni61 het volgende:

[..]
20 graden hoeft voor mij nog niet, maar minder grijs zou wel fijn zijn.
Afgelopen weekend was best prima eigenlijk
Nou ik ben wel toe aan 'met zonder jas' naar buiten. O+
pi_203662136
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Korte broek op de fiets O+
pi_203663035
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Steeds je sleutels kwijt zijn.
Tap tap tap
  maandag 14 februari 2022 @ 19:54:10 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203663448
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Steeds je sleutels kwijt zijn.
Alsof ik ooit de deur uit ga.
pi_203663457
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Vervelend allemaal.
pi_203663564
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Alsof ik ooit de deur uit ga.
Mag over twee weken weer.
Tap tap tap
  maandag 14 februari 2022 @ 20:07:33 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203663784
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik ga niet weer in die val trappen.
Ik wacht tot na mijn vakantie _O-
pi_203664020
Mezelf onmeunig in mijn duim gesneden bij het aardappels schillen :X :')
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:13:43 #139
141482 Q.
JurassiQ
pi_203668766
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 19:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wil niet!
For great justice!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:15:16 #140
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203668784
Aan de ene kant jammer dat de versoepelingen niet direct deze week zijn en aan de andere kant snap ik niet dat ze het precies voor carnaval doen. Dat is toch vragen om problemen?!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:20:10 #141
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef TaMieke het volgende:
Aan de ene kant jammer dat de versoepelingen niet direct deze week zijn en aan de andere kant snap ik niet dat ze het precies voor carnaval doen. Dat is toch vragen om problemen?!
Waarschijnlijk vermoeden ze dat er toch wel gefeest gaat worden en door het toe te staan, voorkom je weer escalatie.

Maar, blijkbaar vanaf vrijdag dus?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203668851
Ook nog schoolvakantie binnenkort. Dan bleef ik altijd al binnen vanwege alle kinderen overal.
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:21:43 #143
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203668859
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Waarschijnlijk vermoeden ze dat er toch wel gefeest gaat worden en door het toe te staan, voorkom je weer escalatie.

Maar, blijkbaar vanaf vrijdag dus?
Ja er zal zeker gefeest worden, maar mssn niet in de mate waarin het dan nu gaat gebeuren.
Geen idee of er op zulke korte termijn nog iets te regelen valt, maar toch....

Vanaf de 25e ja.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:26:19 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:21 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Ja er zal zeker gefeest worden, maar mssn niet in de mate waarin het dan nu gaat gebeuren.
Geen idee of er op zulke korte termijn nog iets te regelen valt, maar toch....

Vanaf de 25e ja.
Oh, ik zie dat ze meerdere versoepelingen door elkaar laten lopen, vanaf de 18e latere tijden voor horeca, vanaf 25 alles los.

Mja, met omicron zegt een 3G toch maar weinig en blijkbaar blijft de druk op de zorg acceptabel genoeg. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik er van vind als ik kijk naar de kwetsbaren, maar ik snap het wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:26:45 #145
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203668908
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef TaMieke het volgende:
Of een betere uitslag voor landelijke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen over een paar weken. *alu hoedje*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:27:46 #146
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668917
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ook nog schoolvakantie binnenkort. Dan bleef ik altijd al binnen vanwege alle kinderen overal.
Even gespiekt, ik heb m'n vrije dagen wel echt ideaal gepland. _O- Dag voor de vakantie en de week ná de vakantie. _O-

En die voorstelling waar ik nog steeds heen wil, is toch niet zo boeiend voor kinderen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:30:37 #147
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668943
Oh, wacht, misschien dat ze dat nog kunnen inzetten voor carnaval:
quote:
Vanaf 25 februari gaat voor festivals en evenementen waarbij veel mensen aanwezig zijn 1G gelden, dat wil zeggen dat ze toegankelijk zijn met een negatieve test.
I dunno, ik lees het allemaal wel terug na de persco.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203668954
Ik snap niet hoe ze dat dan zouden willen doen met carnaval, al die controles.
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:32:34 #149
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_203668960
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Of een betere uitslag voor landelijke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen over een paar weken. *alu hoedje*
Ow ja dat zou ook nog kunnen. Daar hou ik me niet zo mee bezig :@
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:33:39 #150
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat dan zouden willen doen met carnaval, al die controles.
In praktijk amper natuurlijk, maar zo lijkt het nog wat.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203668969
Laat ik op de VVD stemmen, want alles is nu weer open.
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:34:13 #152
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668974
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Laat ik op de VVD stemmen, want alles is nu weer open.
FvD dan natuurlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:35:32 #153
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203668983
Maar ik ga er alsnog weinig van merken, misschien dat een bios-kroeg-combi weer eens uit de kast komt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:37:05 #154
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203669001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
FvD dan natuurlijk.
Goed idee! en daarna verhuizen *O*

Ik sla het stemmen maar een rondje over denk ik.
pi_203669023
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:13 schreef Q. het volgende:

[..]
Wil niet!
Weer 5 dagen op kantoor Q.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:38:43 #156
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203669025
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Goed idee! en daarna verhuizen *O*

Ik sla het stemmen maar een rondje over denk ik.
_O- _O- _O-

Nah, in praktijk wordt het hier weer GroenLinks.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:40:26 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203669037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
_O- _O- _O-

Nah, in praktijk wordt het hier weer GroenLinks.
Nijmegen wordt hier sowieso altijd Groen Links volgens mij.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:40:27 #158
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203669039
|| justdiggit.org ||
pi_203669118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Daar heb je maar één vakje.
Tap tap tap
pi_203669123
Hier kan ik kiezen uit SGP en CU.
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:47:09 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203669128
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Daar heb je maar één vakje.
Dat zal het zijn ja _O-
  dinsdag 15 februari 2022 @ 08:48:15 #162
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203669140
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Mja, verder VVD en een lokale partij waar ze het zo'n beetje mee verdelen. En GL z'n punten voor groen (d'oh) en daadwerkelijk bewoning in de binnenstad vind ik wel prima. De rest heeft het vooral over MOAR PARKEERPLAATS.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:16:55 #163
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203669506
quote:
Hallo biblebelt ;(
|| justdiggit.org ||
pi_203669701
pi_203669716
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Mja, verder VVD en een lokale partij waar ze het zo'n beetje mee verdelen. En GL z'n punten voor groen (d'oh) en daadwerkelijk bewoning in de binnenstad vind ik wel prima. De rest heeft het vooral over MOAR PARKEERPLAATS.
Gezellig 14.gif
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:26:45 #166
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203669745
quote:
Dat je als vrouw dan überhaupt mag kiezen. Progressief hoor.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 09:28:54 #167
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203669803
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gezellig 14.gif
Ja, want dan komen mensen heus wel shoppen bij die drie winkels die nog uniek zijn hier. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203670665
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Genoeg SGP stemmen dan mag je als vrouw binnenkort niet eens meer stemmen :Y
pi_203670698
Keuze uit 20 partijen _O-
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:19:59 #170
141482 Q.
JurassiQ
pi_203670782
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Weer 5 dagen op kantoor Q.
Dat gaat bij ons gelukkig sowieso niet gebeuren. Maximaal 1 dag per week.
For great justice!
pi_203670809

Toch wel blij dat de lokale stadsgekkies ook nog mee doen _O_
pi_203670812
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Moet eerst een man machtigen. Dan mag hij stemmen wat hij wil.
Tap tap tap
pi_203670823
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef Q. het volgende:

[..]
Iedereen wil op dezelfde dag. Zit je weer op de vensterbank te werken.
Tap tap tap
pi_203670888
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef Q. het volgende:

[..]
1x per week vechtuh om je flexwerkplekjuh. To the death. Nice.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 10:41:51 #175
141482 Q.
JurassiQ
pi_203671091
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Iedereen wil op dezelfde dag. Zit je weer op de vensterbank te werken.
Lekker bij elkaar op schoot omdat 90% van de werkplekken is verwijderd. Pre-corona zaten er wel eens 3 mensen aan één werkplek. :')
For great justice!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 11:09:46 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203671381
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 10:41 schreef Q. het volgende:

[..]
Lekker bij elkaar op schoot omdat 90% van de werkplekken is verwijderd. Pre-corona zaten er wel eens 3 mensen aan één werkplek. :')
Gezellig toch? Als je elkaar zo lang niet gezien hebt, even lekker knuffelen. O+
pi_203671418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Gezellig toch? Als je elkaar zo lang niet gezien hebt, even lekker knuffelen. O+
Lekker bijkletsen na al die jaren.
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 11:14:05 #178
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203671423
quote:
Precies, één keer knuffelen, long covid opdoen en tegen de tijd dat je een soort van genezen bent zitten we weer in lockdown. Kortom, ik snap het gezeur niet.
pi_203671447
quote:

[..]
Iewl
pi_203671609
Ik word verdrietig van het idee weer fulltime naar kantoor te gaan. Ik krijg thuis zoveel meer gedaan én ik heb een hekel aan de reistijd ;( . Manier van werken is veranderd. Sommige werkzaamheden heb ik bijvoorbeeld nog nooit op kantoor gedaan en vragen uiterste concentratie :P . En er is nogal wat veranderd in mijn priveleven en op kantoor vereist de sociale druk dat ik iedereen die een praatje komt maken op de hoogte stel -O- .
pi_203672388
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:32 schreef Tegan het volgende:
Ik word verdrietig van het idee weer fulltime naar kantoor te gaan. Ik krijg thuis zoveel meer gedaan én ik heb een hekel aan de reistijd ;( . Manier van werken is veranderd. Sommige werkzaamheden heb ik bijvoorbeeld nog nooit op kantoor gedaan en vragen uiterste concentratie :P . En er is nogal wat veranderd in mijn priveleven en op kantoor vereist de sociale druk dat ik iedereen die een praatje komt maken op de hoogte stel -O- .
Willen ze bij jullie weer fulltime naar kantoor?

Ik weet bedrijven waar vrienden van mij werken dat ze nog maar maximaal 2 of 3 dagen per week naar kantoor willen
pi_203672413
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:14 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Precies, één keer knuffelen, long covid opdoen en tegen de tijd dat je een soort van genezen bent zitten we weer in lockdown. Kortom, ik snap het gezeur niet.
Met long covid hoef je helemaal niet meer te werken.
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:31:48 #183
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203672418
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Met long covid hoef je helemaal niet meer te werken.
Vol de ziektewet in. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:34:20 #184
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203672450
Voor mij verandert er weinig, zal wat vaker iemand bij me komen zitten hier. :+

Voor vriend geen idee, zal ook afhangen van wat 'ie moet doen. Spul voorbereiden kan prima thuis (en is in veel gevallen ook wel zo lekker, geen afleiding), maar in bedrijf stellen gaat maar moeizaam op afstand. :+ Al zal 'ie een paar dagen per week thuis wel lekker vinden, scheelt toch een uur reizen per dag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203672459
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mij verandert er weinig, zal wat vaker iemand bij me komen zitten hier. :+

Voor vriend geen idee, zal ook afhangen van wat 'ie moet doen. Spul voorbereiden kan prima thuis (en is in veel gevallen ook wel zo lekker, geen afleiding), maar in bedrijf stellen gaat maar moeizaam op afstand. :+ Al zal 'ie een paar dagen per week thuis wel lekker vinden, scheelt toch een uur reizen per dag.
Voor mij verandert er ook niks, ik werk niet thuis
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:38:09 #186
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203672482
De gemeente waar ik nu voor werk wil volgens mij ook het liefst dat ik weer volledig naar kantoor kom. Maar dat ga ik niet doen :N Nog even kijken hoe ik het wel ga doen, maar niet alle dagen naar kantoor :N
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:39:17 #187
141482 Q.
JurassiQ
pi_203672501
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Vol de ziektewet in. _O_
Lekker naar de bijstand omdat het geen erkende ziekte is! *O*
For great justice!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:39:39 #188
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203672508
Ik mag sowieso 50% blijven thuis werken, erg blij mee *O*
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:41:09 #189
141482 Q.
JurassiQ
pi_203672528
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik mag sowieso 50% blijven thuis werken, erg blij mee *O*
Ik mag van de katten helemaal niet naar kantoor, wie moet ze anders de hele dag aandacht geven? :{w
For great justice!
pi_203672587
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Willen ze bij jullie weer fulltime naar kantoor?

Ik weet bedrijven waar vrienden van mij werken dat ze nog maar maximaal 2 of 3 dagen per week naar kantoor willen
Is nog niet besloten maar verwacht dat ze zich exact aan het thuiswerkadvies gaan houden.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:48:47 #191
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203672625
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef Q. het volgende:

[..]
Echt fantastisch. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203672681
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef Q. het volgende:

[..]
Eerst al m'n spaargeld opeten *O*
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:56:11 #193
141482 Q.
JurassiQ
pi_203672710
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Huis verkopen en daarna onder een brug slapen. *O*
For great justice!
pi_203672715
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:56 schreef Q. het volgende:

[..]
Huis verkopen en daarna onder een brug slapen. *O*
Ik ga snel doorwerken voor meer spaargeld waardoor ik ook meer belasting erover moet betalen.
Tap tap tap
pi_203672732
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]
En je huis *O* :9
pi_203672733
Gewoon thuis blijven werken *O*
Tap tap tap
pi_203672737
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:58 schreef Senn88 het volgende:

[..]
En je huis *O* :9
Ook als je dat afgelost hebt? :'(
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 12:59:33 #198
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203672753
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ook als je dat afgelost hebt? :'(
Juist dan. Stenen vreten. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:02:33 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_203672790
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Juist dan. Stenen vreten. :Y
Lijkt me niet goed voor je gebit.
For great justice!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:03:02 #200
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203672797
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:02 schreef Q. het volgende:

[..]
Lijkt me niet goed voor je gebit.
Shit, ja, zit je weer met tandartskosten die je niet kan betalen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:09:14 #201
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203672853
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 12:58 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon thuis blijven werken *O*
Precies dat. Enkel nog op kantoor voor afspraken met leuke vrouwelijke collega's.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:12:16 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203672882
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Precies dat. Enkel nog op kantoor voor afspraken met leuke vrouwelijke collega's.
En dan door metoo alsnog onder die brug terecht komen :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:17:10 #203
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203672931
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
En dan door metoo alsnog onder die brug terecht komen :').
Het is tegenwoordig wel eieren lopen als blanke witte, hoogopgeleide, heteroseksuele man.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:22:02 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203672976
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:17 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Het is tegenwoordig wel eieren lopen als blanke witte, hoogopgeleide, heteroseksuele man.
Mwah, valt allemaal wel mee, van het weekend met 2 bardames nog een gesprek over gehad, de grens tussen flirten en ongewenst gedrag is helemaal niet zo lastig als mensen nu doen voorkomen in deze heksenjacht.

Is het tussen 2 volwassenen en wederzijds, leef je uit, reageert 1 kant niet of bot en kortaf, kappen en als je doorgaat ben je een lul.

En op je werk pas je gewoon extra op, dat is geen kroeg. Wil niet zeggen dat er helemaal nooit meer iets zou kunnen op de werkvloer, maar dan moet je gewoon vrijwel zeker weten dat het wederzijds is, anders neem je gewoon het risico niet.

En nee, uit het niets een dickpic zal nooit een goeie versiertruuk worden :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:23:23 #205
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203672996
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:
En nee, uit het niets een dickpic zal nooit een goeie versiertruuk worden :').
Tenzij je een dickpic van @Kaneelstokje krijgt. _O_
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:28:36 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673068
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Tenzij je een dickpic van @:Kaneelstokje krijgt. _O_
Ik heb geen idee, wat maakt dat zo uitzonderlijk? :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:29:14 #207
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673080
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, wat maakt dat zo uitzonderlijk? :P.
Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:30:26 #208
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673096
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]
ow, anticlimax dit -O-.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:30:57 #209
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673105
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:30 schreef HeatWave het volgende:
ow, anticlimax dit -O-.
Je krijgt dan een pic van zijn pussy. Beter?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:31:35 #210
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673112
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]
DikkieDik-pic?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:31:36 #211
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673114
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:30 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Je krijgt dan een pic van zijn pussy. Beter?
Fool me once..... B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:32:32 #212
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203673125
Ik heb wel eens een pussy pic van HW gekregen :@
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:34:13 #213
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203673151
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Ben je ons nou gewoon jaloers aan het maken?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:35:00 #214
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673161
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he? :(.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:35:44 #215
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203673169
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In het verleden? Is het nu geen pussy meer maar net zo'n groot monster als Q heeft? :D
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:37:58 #216
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673194
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:

[..]
In het verleden? Is het nu geen pussy meer maar net zo'n groot monster als Q heeft? :D
Ik heb geen kat :7.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:39:52 #217
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_203673247
Ik had gisteren nog discussie met collega dat ik het ongepast vindt als mijn leidinggevende (of wij tegen onze stagiair die onze ondergeschikte is omdat we haar stage beoordelen met een cijfer) zou zeggen dat ik er mooi uit zie (door een nieuw kledingstuk). Hij vond dat hetzelfde als dat je puur zegt 'leuk nieuw kledingstuk heb je'. Ik zou sowieso bij een machtsverschil op werk wegblijven bij uiterlijke complimenten. En als leidinggevende me wil daten dan mag hij me eerst neutraal vragen om een kop koffie buiten het werk om. En als ik daar signalen geef me pas mee uit vragen ofzo :P .
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:45:46 #219
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673271
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Ik had gisteren nog discussie met collega dat ik het ongepast vindt als mijn leidinggevende (of wij tegen onze stagiair die onze ondergeschikte is omdat we haar stage beoordelen met een cijfer) zou zeggen dat ik er mooi uit zie (door een nieuw kledingstuk). Hij vond dat hetzelfde als dat je puur zegt 'leuk nieuw kledingstuk heb je'. Ik zou sowieso bij een machtsverschil op werk wegblijven bij uiterlijke complimenten. En als leidinggevende me wil daten dan mag hij me eerst neutraal vragen om een kop koffie buiten het werk om. En als ik daar signalen geef me pas mee uit vragen ofzo :P .
* bookmarkt
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:47:57 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673291
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheid :P.

Maar goed, flirten op het werk vereist gewoon wat meer tact en voorzichtigheid, en dat vind ik wel logisch ook.
Get woke, go broke!
pi_203673307
Beetje zoals Bridget Jones en Daniel Cleaver op het werk :X
Tap tap tap
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:49:36 #222
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673312
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheid :P.
'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:50:04 #223
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673319
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]
'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.
Lijkt me idd allemaal niet zo lastig :P.
Get woke, go broke!
pi_203673327
quote:
8s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
#cancelHeatWave
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:51:22 #225
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673335
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
#cancelHeatWave
Gaarne. Niets waard die hittegolven.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:51:39 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673344
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]
#cancelHeatWave
Dat sowieso *).
Get woke, go broke!
pi_203673350
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Zul je zien dat we dit jaar wel weer een hittegolf hebben en ik daar hoogzwanger middenin zit. :'(
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:52:24 #228
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673353
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me idd allemaal niet zo lastig :P.
In theorie niet. Tegelijkertijd weet iedereen dat een man zo'n opmerking niet maakt omdat hij het motiefje zo mooi vindt, of een liefhebber is van de stof waarvan het truitje is gemaakt.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:52:34 #229
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Zul je zien dat we dit jaar wel weer een hittegolf hebben en ik daar hoogzwanger middenin zit. :'(
Huuuuuu :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:53:48 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673369
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]
In theorie niet. Tegelijkertijd weet iedereen dat een man zo'n opmerking niet maakt omdat hij het motiefje zo mooi vindt, of een liefhebber is van de stof waarvan het truitje is gemaakt.
True, maar je moet een beetje taktisch blijven :P.
Get woke, go broke!
pi_203673374
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]
"Mooi Bengalees childlabourinsweatshop-motiefje zeg!"
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:54:49 #232
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203673380
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Kan nu best een hittegolf gebruiken.
pi_203673387
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:54 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik ook wel.
pi_203673388
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:49 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Dat zou ik sowieso nooit tegen iemand zeggen :P .
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:55:34 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673390
quote:

[..]
Je hebt je kans gehad :{w
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:56:08 #236
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673400
quote:

[..]
Ja, ik ben ook wel weer toe aan zonder jas naar buiten zonder een ijsklontje te worden, maar ja. ;(

Maar die 40 graden onzin mag wegblijven hoor.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:56:44 #237
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673404
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
"Mooi Bengalees childlabourinsweatshop-motiefje zeg!"
Metroman, verkapte homo-opmerking. :{w
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:56:44 #238
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673405
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef Tegan het volgende:

[..]
Oh, heb ik wel eens gezegd hoor. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:57:28 #239
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673418
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef Tegan het volgende:
Dan was jij al woke voor het hip werd.
pi_203673424
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Maar goed, flirten op het werk vereist gewoon wat meer tact en voorzichtigheid, en dat vind ik wel logisch ook.
Ik denk ook dat ik bij vrijwel iedere collega ja zou zeggen tegen een (vriendschappelijke) kop koffie, behalve bij een leidinggevende, daar zou ik alleen ja op zeggen als ik interesse had :P .
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:58:47 #241
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_203673438
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Tegan het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ik bij vrijwel iedere collega ja zou zeggen tegen een (vriendschappelijke) kop koffie, behalve bij een leidinggevende, daar zou ik alleen ja op zeggen als ik interesse had :P .
Ik zou me bijzonder ongemakkelijk voelen als een collega wil afspreken buiten werk, ook als het vriendschappelijk zou zijn.

Fok autist O+
pi_203673445
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oh, heb ik wel eens gezegd hoor. _O-
De enige situatie waar ik me dit kan voorstellen is tijdens de seks, net voordat die trui uit gaat :9 .
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:59:41 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673452
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Tegan het volgende:

[..]
Een date is wel erg direct, daar pas ik toch echt wel mee op.

Ik heb op het werk regelmatig contact gehad met allerlei vrouwen, meeste kwam je tegen in de kantine, praatje en dan evt een mail met, kop koffie in de kantine doen zo?

Nooit meteen met intenties komen op het werk, alles kan en zal tegen je gebruikt worden B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:00:49 #244
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673467
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik zou me bijzonder ongemakkelijk voelen als een collega wil afspreken buiten werk, ook als het vriendschappelijk zou zijn.

Fok autist O+
Boks.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203673473
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Een date is wel erg direct, daar pas ik toch echt wel mee op.

Ik heb op het werk regelmatig contact gehad met allerlei vrouwen, meeste kwam je tegen in de kantine, praatje en dan evt een mail met, kop koffie in de kantine doen zo?

Nooit meteen met intenties komen op het werk, alles kan en zal tegen je gebruikt worden B-).
Een kop koffie op het werk, in het zicht van iedereen, is gewoon een zakelijk bijpraten ofzo. Ik had het over buiten het werk om.

Ik drink best veel koppen koffie met mijn leidinggevende een op een op het werk...
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:01:27 #246
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673477
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef Tegan het volgende:

[..]
De enige situatie waar ik me dit kan voorstellen is tijdens de seks, net voordat die trui uit gaat :9 .
Oh, nee, een vriendin vroeg me om input voor een date-outfit. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203673484
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Metroman, verkapte homo-opmerking. :{w
Alles voor de likes |:)
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:03:41 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673504
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:01 schreef Tegan het volgende:

[..]
Een kop koffie op het werk, in het zicht van iedereen, is gewoon een zakelijk bijpraten ofzo. Ik had het over buiten het werk om.
ja, snapte ik, maar voor ik dat zou voorstellen, en heb ik uiteraard bij een aantal ook gedaan, relaties van 4 jaar onstaan niet vanzelf, moet ik wel zeker weten dat dat geen verbaasde, geschokte blik op zou leveren ;).

Op het werk speel ik gewoon altijd op safe. Ongeneerd flirten kan in de kroeg wel B-).
Get woke, go broke!
pi_203673508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oh, nee, een vriendin vroeg me om input voor een date-outfit. :+
Dat overkomt me al niet meer sinds ik twintiger ben :P .

Edit: Dat vrienden outfitadvies vragen.
pi_203673534
Ik flirt al tijden niet meer.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:07:08 #251
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203673535
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Oh, zo af en toe. Ik "heb" er een paar met een kapot zelfbeeld, dus uit die hoek komt er nog wel eens een vraag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203673543
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
ja, snapte ik, maar voor ik dat zou voorstellen, en heb ik uiteraard bij een aantal ook gedaan, relaties van 4 jaar onstaan niet vanzelf, moet ik wel zeker weten dat dat geen verbaasde, geschokte blik op zou leveren ;).

Op het werk speel ik gewoon altijd op safe. Ongeneerd flirten kan in de kroeg wel B-).
Laatste keer dat ik flirtte op het werk/zoende met een collega was bij een bijbaantje. Ik houd dat nu wel bewust gescheiden.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:08:40 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673553
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik flirt al tijden niet meer.
Lijkt me beter als je "verder" wil blijven :P.

Het begint nu weer een beetje te kunnen, van het weekend in de kroeg hing al wel een beetje een broeierige sfeer, alsof the roaring 20ies herleven binnenkort ;).
Get woke, go broke!
pi_203673577
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Lijkt me beter als je "verder" wil blijven :P.

Het begint nu weer een beetje te kunnen, van het weekend in de kroeg hing al wel een beetje een broeierige sfeer, alsof the roaring 20ies herleven binnenkort ;).
Maar flirten is wel leuk :@
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:11:44 #255
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203673586
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:07 schreef Tegan het volgende:

[..]
Laatste keer dat ik flirtte op het werk/zoende met een collega was bij een bijbaantje. Ik houd dat nu wel bewust gescheiden.
Nou ja, ik sluit niets uit hoor. Ik heb 1 relatie van 4 jaar gehad met een collega en ook wel wat scharrels her en der in de loop van de tijd. Dat krijg je als je een enorme borrelcultuur hebt en tig kroegen om de hoek als het interne feestje voorbij is.

Maar niets dat echt niet door de beugel kon. Grootste risico is dat je na een breuk elkaar nog steeds blijft tegenkomen, maar dat is gelukkig ook nooit echt een issue geweest.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:29:00 #256
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203673805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:10 schreef Barbusse het volgende:
Hey, kom je hier vaker of ben je zo'n frigide typje die het maximaal één keer lukt?
pi_203673981
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:29 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Hey, kom je hier vaker of ben je zo'n frigide typje die het maximaal één keer lukt?
Smooth.
pi_203673997
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Boks.
Tripple-boks.

Blijkbaar zit ik niet eens in de WhatsApp groepen van de andere collega's :')
pi_203674029
Hello O+
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:50:19 #260
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674068
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:44 schreef Barbusse het volgende:
Smooth.
Het is maar goed dat ik al iemand heb die heel veel van mij houdt...
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:51:33 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674099
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Het is maar goed dat ik al iemand heb die heel veel van mij houdt...
En wat vindt MissMSX van je?
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:52:26 #262
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674116
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:51 schreef HeatWave het volgende:
En wat vindt MissMSX van je?
Die gedoogt mij omdat ik een shit load aan geld binnenhaal elke maand.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:52:52 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674126
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Die gedoogt mij omdat ik een shit load aan geld binnenhaal elke maand.
Clever girl :7.
Get woke, go broke!
pi_203674127
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Zolang je maar geen witte hoodie of onesie aantrekt op je eerste date :+

Tenzij het een Netflix 'n' chill iets is :9
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:53:36 #265
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674138
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef HeatWave het volgende:
Clever girl :7.
Intelligente vrouwen, ik hou ervan. O+
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:54:01 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674145
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Intelligente vrouwen, ik hou ervan. O+
Ik ook, maar ja, unicorns zijn ook cool B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:55:05 #267
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674164
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook, maar ja, unicorns zijn ook cool B-).
Meh, die zie je zo vaak...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:55:36 #268
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674169
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Meh, die zie je zo vaak...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was mijn punt :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:56:41 #269
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674191
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef HeatWave het volgende:
Dat was mijn punt :P.
Ik probeer <niet nader te noemen users> een beetje te helpen.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:57:32 #270
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674208
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Ik probeer <niet nader te noemen users> een beetje te helpen.
Personen met een baarmoeder? Mensen die menstrueren? Personen die gebaard hebben?
Get woke, go broke!
pi_203674210
Niveautje weer hier hoor }:|
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:58:22 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674218
Zie je, vrouwen hebben ook nog eens geen humor :7.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:58:40 #273
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674223
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Zie je, vrouwen hebben ook nog eens geen humor :7.
Voeg toe aan post #270. :Y
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:04:26 #274
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674322
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:58 schreef AirwiN het volgende:

[..]
Voeg toe aan post #270. :Y
Ik durf nu niet, ik heb Memo's gender geassumed :@.
Get woke, go broke!
pi_203674484
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
ja hoe durf je, als witte cisman :{w

Oh nu doe ik ook hetzelfde. Ingewikkeld hoor.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:17:39 #276
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674503
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
ja hoe durf je, als witte cisman :{w

Oh nu doe ik ook hetzelfde. Ingewikkeld hoor.
Niemand snapt er meer iets van denk ik :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:18:48 #277
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674522
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
We gaan wel een keer bier drinken samen. Dan hoeven we niet zo op onze woorden te letten.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:20:52 #278
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674551
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niemand snapt er meer iets van denk ik :').
Ja hallo, hier ben ik!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:21:32 #279
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674560
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef AirwiN het volgende:

[..]
We gaan wel een keer bier drinken samen. Dan hoeven we niet zo op onze woorden te letten.
Goed plan, maar als we eerlijk zijn, dat doen we hier al jaren ook niet B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:21:38 #280
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]
How 'you doin'? 8-)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:22:37 #281
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674583
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:20 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja hallo, hier ben ik!
Een LGBTQ+er!!!!!

HEIL ANGEL! _O_.

/indekken
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:22:42 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674585
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, ik sluit niets uit hoor. Ik heb 1 relatie van 4 jaar gehad met een collega en ook wel wat scharrels her en der in de loop van de tijd. Dat krijg je als je een enorme borrelcultuur hebt en tig kroegen om de hoek als het interne feestje voorbij is.

Maar niets dat echt niet door de beugel kon. Grootste risico is dat je na een breuk elkaar nog steeds blijft tegenkomen, maar dat is gelukkig ook nooit echt een issue geweest.
Ik ben 1x aangeboden na werktijd op kantoor op ene buro te komen liggen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan :P
Verder ken ik geen enkele homo op t werk. Misschien zijn ze er wel, maar zou niet weten wie.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:23:11 #283
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_203674595
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Goed plan, maar als we eerlijk zijn, dat doen we hier al jaren ook niet B-).
Toch voelt het anders dan een paar jaar geleden. Dan is de vraag of ik meer omgevingsbewust ben geworden of de omgeving zich meer uitspreekt dan vroeger. :P
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:23:34 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674604
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Een LGBTQ+er!!!!!

HEIL ANGEL! _O_.

/indekken
LGBTQIA+ :P
Je mist nog 2 letters :D (maar ik neem t niemand kwalijk, want ik hou t ook niet altijd meer bij)

:W Haaaaaaai!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:23:58 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674609
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik ben 1x aangeboden na werktijd op kantoor op ene buro te komen liggen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan :P
Verder ken ik geen enkele homo op t werk. Misschien zijn ze er wel, maar zou niet weten wie.
Dan zit je in de verkeerde bedijfstak denk ik :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:24:42 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674621
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]
LGBTQIA+ :P
Je mist nog 2 letters :D (maar ik neem t niemand kwalijk, want ik hou t ook niet altijd meer bij)

:W Haaaaaaai!
Damn, fucked it up again :@.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:25:18 #287
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674634
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dan zit je in de verkeerde bedijfstak denk ik :P.
Ja dat denk ik ook :P
T zijn allemaal techneuten, engineers. siftware mensen etc etc.
Sowieso heel erg deze regio natuurlijk, technisch gericht.

Ze zijn er vast wel!
ASML heeft bv een Pink ASML vereniging, maar dat vind ik dan weer niet zo nodig.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:25:38 #288
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674644
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Damn, fucked it up again :@.
Billenkoek! ~O>
L'Amour menaçant:
pi_203674671
Ik vind dat met die pronouns van tegenwoordig ook maar ingewikkeld "hen (ipv hij of zij) wilt ook bier" klinkt gewoon niet :N
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:28:55 #290
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674707
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ja dat denk ik ook :P
T zijn allemaal techneuten, engineers. siftware mensen etc etc.
Sowieso heel erg deze regio natuurlijk, technisch gericht.

Ze zijn er vast wel!
ASML heeft bv een Pink ASML vereniging, maar dat vind ik dan weer niet zo nodig.
Tech is niet echt gay nee, heb ik het idee dan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Billenkoek! ~O>
Ik ben niet zo van de SM, saai I know :@.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:29:51 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674720
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind dat met die pronouns van tegenwoordig ook maar ingewikkeld "hen (ipv hij of zij) wilt ook bier" klinkt gewoon niet :N
Bleef het daar maar bij :').

Er is een lerares ontslagen in het VK omdat ze niet terug wou miauwen tegen iemand die zich als catself identificeerde :').
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:30:11 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674723
quote:
Grammaticaal moeten ze er idd nog iets op verzinnen, en ik kan er ook moeilijk aan wennen omdat t meervoud/enkelvoud van de wap raakt.
Maar verder kom ik t al wel soms tegen in de kringen waarin ik me begeef. En ik maaak nog vaak fouten :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:30:42 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674728
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]

Jamaar ik wil zo'n stoere man die ff mijn schilderijtje komt ophangen }:|
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:31:35 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674739
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Grammaticaal moeten ze er idd nog iets op verzinnen, en ik kan er ook moeilijk aan wennen omdat t meervoud/enkelvoud van de wap raakt.
Maar verder kom ik t al wel soms tegen in de kringen waarin ik me begeef. En ik maaak nog vaak fouten :D
Ik ga niet de eikel uithangen door als iemand zegt zo en zo te willen worden aangesproken om het dan expres niet te doen. Maar als ik jou mevr noem en je reageert meteen alsof ik je familie heb afgeslacht zoek je het ook maar uit met je pronouns :P.
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:31:55 #295
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203674745
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Ik ben niet zo van de SM, saai I know :@.
Niet echt gay of gewoon wat minder sociaal gericht? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:32:22 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674752
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Jamaar ik wil zo'n stoere man die ff mijn schilderijtje komt ophangen }:|
Ja, en ik wil een jongere, knappe vrouw die mijn avondeten klaarzet, maar ja O-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:33:10 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203674762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Niet echt gay of gewoon wat minder sociaal gericht? :D
Geen idee, ik wil ook niet in stereotypes vervallen dat gays niet technisch zijn :P.

Al zijn vrouwen dat ook niet, dus ja B-).
Get woke, go broke!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:33:25 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674770
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik ga niet de eikel uithangen door als iemand zegt zo en zo te willen worden aangesproken om het dan expres niet te doen. Maar als ik jou mevr noem en je reageert meteen alsof ik je familie heb afgeslacht zoek je het ook maar uit met je pronouns :P.
Dit.

En natuurlijk de ene dag is de andere niet, dus ik kan net met mijn ene x verspreken de 99e van die dag zijn, waardoor t ff niet lekker valt. Maar over t algemeen moet er wederzijds begrip zijn. Ik doe m'n best, de ander moet snappen dat ik niet 100% alles goed kan doen meteen.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:33:32 #299
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_203674771
quote:
M'n taalgevoel kan er niet zo goed mee omgaan nee. :')

Al klopt hij/zij wilt ook niet. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203674775
Ik ben er wel achtergekomen dat ik transmiljonair ben, maar helaas geboren in 'n arm nest ;( zouden daar ook potjes voor zijn :?
  dinsdag 15 februari 2022 @ 15:33:58 #301
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_203674776
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 15:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, en ik wil een jongere, knappe vrouw die mijn avondeten klaarzet, maar ja O-).
Alsof dat van mij zo vergezocht en veelgevraagd is! :o
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')