Precies dat. Enkel nog op kantoor voor afspraken met leuke vrouwelijke collega's.quote:
En dan door metoo alsnog onder die brug terecht komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies dat. Enkel nog op kantoor voor afspraken met leuke vrouwelijke collega's.
Het is tegenwoordig wel eieren lopen als blanke witte, hoogopgeleide, heteroseksuele man.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
En dan door metoo alsnog onder die brug terecht komen.
Mwah, valt allemaal wel mee, van het weekend met 2 bardames nog een gesprek over gehad, de grens tussen flirten en ongewenst gedrag is helemaal niet zo lastig als mensen nu doen voorkomen in deze heksenjacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wel eieren lopen als blanke witte, hoogopgeleide, heteroseksuele man.
Tenzij je een dickpic van @Kaneelstokje krijgt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:
En nee, uit het niets een dickpic zal nooit een goeie versiertruuk worden.
Ik heb geen idee, wat maakt dat zo uitzonderlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je een dickpic van @:Kaneelstokje krijgt.
Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, wat maakt dat zo uitzonderlijk?.
ow, anticlimax ditquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.
Je krijgt dan een pic van zijn pussy. Beter?quote:
DikkieDik-pic?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.
Fool me once.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt dan een pic van zijn pussy. Beter?
Ben je ons nou gewoon jaloers aan het maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel eens een pussy pic van HW gekregen
Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel eens een pussy pic van HW gekregen
In het verleden? Is het nu geen pussy meer maar net zo'n groot monster als Q heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he?.
Ik heb geen katquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In het verleden? Is het nu geen pussy meer maar net zo'n groot monster als Q heeft?
* bookmarktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Ik had gisteren nog discussie met collega dat ik het ongepast vindt als mijn leidinggevende (of wij tegen onze stagiair die onze ondergeschikte is omdat we haar stage beoordelen met een cijfer) zou zeggen dat ik er mooi uit zie (door een nieuw kledingstuk). Hij vond dat hetzelfde als dat je puur zegt 'leuk nieuw kledingstuk heb je'. Ik zou sowieso bij een machtsverschil op werk wegblijven bij uiterlijke complimenten. En als leidinggevende me wil daten dan mag hij me eerst neutraal vragen om een kop koffie buiten het werk om. En als ik daar signalen geef me pas mee uit vragen ofzo.
Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheidquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Ik had gisteren nog discussie met collega dat ik het ongepast vindt als mijn leidinggevende (of wij tegen onze stagiair die onze ondergeschikte is omdat we haar stage beoordelen met een cijfer) zou zeggen dat ik er mooi uit zie (door een nieuw kledingstuk). Hij vond dat hetzelfde als dat je puur zegt 'leuk nieuw kledingstuk heb je'. Ik zou sowieso bij een machtsverschil op werk wegblijven bij uiterlijke complimenten. En als leidinggevende me wil daten dan mag hij me eerst neutraal vragen om een kop koffie buiten het werk om. En als ik daar signalen geef me pas mee uit vragen ofzo.
'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheid.
Lijkt me idd allemaal niet zo lastigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.
#cancelHeatWavequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |