Precies dat. Enkel nog op kantoor voor afspraken met leuke vrouwelijke collega's.quote:

En dan door metoo alsnog onder die brug terecht komenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies dat. Enkel nog op kantoor voor afspraken met leuke vrouwelijke collega's.
 .
.

Het is tegenwoordig wel eieren lopen als blanke witte, hoogopgeleide, heteroseksuele man.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:12 schreef HeatWave het volgende:
En dan door metoo alsnog onder die brug terecht komen.

Mwah, valt allemaal wel mee, van het weekend met 2 bardames nog een gesprek over gehad, de grens tussen flirten en ongewenst gedrag is helemaal niet zo lastig als mensen nu doen voorkomen in deze heksenjacht.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig wel eieren lopen als blanke witte, hoogopgeleide, heteroseksuele man.
 .
.

Tenzij je een dickpic van @Kaneelstokje krijgt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:
En nee, uit het niets een dickpic zal nooit een goeie versiertruuk worden.

Ik heb geen idee, wat maakt dat zo uitzonderlijk?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tenzij je een dickpic van @:Kaneelstokje krijgt.
 .
.

Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb geen idee, wat maakt dat zo uitzonderlijk?.

ow, anticlimax ditquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.
 .
.

Je krijgt dan een pic van zijn pussy. Beter?quote:

DikkieDik-pic?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt dan een pic van zijn kat. Die heet Dick.

Fool me once.....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je krijgt dan een pic van zijn pussy. Beter?
 .
.

Ben je ons nou gewoon jaloers aan het maken?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel eens een pussy pic van HW gekregen

Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb wel eens een pussy pic van HW gekregen
 .
.

In het verleden? Is het nu geen pussy meer maar net zo'n groot monster als Q heeft?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he?.

Ik heb geen katquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In het verleden? Is het nu geen pussy meer maar net zo'n groot monster als Q heeft?
 .
.

.
 .

* bookmarktquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Ik had gisteren nog discussie met collega dat ik het ongepast vindt als mijn leidinggevende (of wij tegen onze stagiair die onze ondergeschikte is omdat we haar stage beoordelen met een cijfer) zou zeggen dat ik er mooi uit zie (door een nieuw kledingstuk). Hij vond dat hetzelfde als dat je puur zegt 'leuk nieuw kledingstuk heb je'. Ik zou sowieso bij een machtsverschil op werk wegblijven bij uiterlijke complimenten. En als leidinggevende me wil daten dan mag hij me eerst neutraal vragen om een kop koffie buiten het werk om. En als ik daar signalen geef me pas mee uit vragen ofzo.

Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheidquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
Ik had gisteren nog discussie met collega dat ik het ongepast vindt als mijn leidinggevende (of wij tegen onze stagiair die onze ondergeschikte is omdat we haar stage beoordelen met een cijfer) zou zeggen dat ik er mooi uit zie (door een nieuw kledingstuk). Hij vond dat hetzelfde als dat je puur zegt 'leuk nieuw kledingstuk heb je'. Ik zou sowieso bij een machtsverschil op werk wegblijven bij uiterlijke complimenten. En als leidinggevende me wil daten dan mag hij me eerst neutraal vragen om een kop koffie buiten het werk om. En als ik daar signalen geef me pas mee uit vragen ofzo.
 .
.  

'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef HeatWave het volgende:
Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheid.

Lijkt me idd allemaal niet zo lastigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.
 .
.

#cancelHeatWavequote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er blijft ook niets van mijn wangedrag in het verleden geheim he?.

Gaarne. Niets waard die hittegolven.quote:

Zul je zien dat we dit jaar wel weer een hittegolf hebben en ik daar hoogzwanger middenin zit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaarne. Niets waard die hittegolven.

In theorie niet. Tegelijkertijd weet iedereen dat een man zo'n opmerking niet maakt omdat hij het motiefje zo mooi vindt, of een liefhebber is van de stof waarvan het truitje is gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Lijkt me idd allemaal niet zo lastig.

Huuuuuuquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Zul je zien dat we dit jaar wel weer een hittegolf hebben en ik daar hoogzwanger middenin zit.

True, maar je moet een beetje taktisch blijvenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In theorie niet. Tegelijkertijd weet iedereen dat een man zo'n opmerking niet maakt omdat hij het motiefje zo mooi vindt, of een liefhebber is van de stof waarvan het truitje is gemaakt.
 .
.

"Mooi Bengalees childlabourinsweatshop-motiefje zeg!"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In theorie niet. Tegelijkertijd weet iedereen dat een man zo'n opmerking niet maakt omdat hij het motiefje zo mooi vindt, of een liefhebber is van de stof waarvan het truitje is gemaakt.

Kan nu best een hittegolf gebruiken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaarne. Niets waard die hittegolven.

Ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan nu best een hittegolf gebruiken.

Dat zou ik sowieso nooit tegen iemand zeggenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Leuk truitje' mag wel. 'Leuk truitje omdat ze je tetten zo goed accentueren' mag weer niet.
 .
 .

Je hebt je kans gehadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]

Ja, ik ben ook wel weer toe aan zonder jas naar buiten zonder een ijsklontje te worden, maar ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]

Metroman, verkapte homo-opmerking.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:54 schreef Barbusse het volgende:
"Mooi Bengalees childlabourinsweatshop-motiefje zeg!"

Oh, heb ik wel eens gezegd hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat zou ik sowieso nooit tegen iemand zeggen.

Dan was jij al woke voor het hip werd.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:55 schreef Tegan het volgende:
Dat zou ik sowieso nooit tegen iemand zeggen.

Ik denk ook dat ik bij vrijwel iedere collega ja zou zeggen tegen een (vriendschappelijke) kop koffie, behalve bij een leidinggevende, daar zou ik alleen ja op zeggen als ik interesse hadquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was pas nog een sketch over, ouder directielid zegt "leuk truitje" tegen een collega, de shitstorm die daarna volgt was jarenlang satire, nu werkelijkheid.
Maar goed, flirten op het werk vereist gewoon wat meer tact en voorzichtigheid, en dat vind ik wel logisch ook.
 .
 .

Ik zou me bijzonder ongemakkelijk voelen als een collega wil afspreken buiten werk, ook als het vriendschappelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik bij vrijwel iedere collega ja zou zeggen tegen een (vriendschappelijke) kop koffie, behalve bij een leidinggevende, daar zou ik alleen ja op zeggen als ik interesse had.

De enige situatie waar ik me dit kan voorstellen is tijdens de seks, net voordat die trui uit gaatquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, heb ik wel eens gezegd hoor.
 .
 .

Een date is wel erg direct, daar pas ik toch echt wel mee op.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik bij vrijwel iedere collega ja zou zeggen tegen een (vriendschappelijke) kop koffie, behalve bij een leidinggevende, daar zou ik alleen ja op zeggen als ik interesse had.
 .
.

Boks.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zou me bijzonder ongemakkelijk voelen als een collega wil afspreken buiten werk, ook als het vriendschappelijk zou zijn.
Fok autist

Een kop koffie op het werk, in het zicht van iedereen, is gewoon een zakelijk bijpraten ofzo. Ik had het over buiten het werk om.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een date is wel erg direct, daar pas ik toch echt wel mee op.
Ik heb op het werk regelmatig contact gehad met allerlei vrouwen, meeste kwam je tegen in de kantine, praatje en dan evt een mail met, kop koffie in de kantine doen zo?
Nooit meteen met intenties komen op het werk, alles kan en zal tegen je gebruikt worden.

Oh, nee, een vriendin vroeg me om input voor een date-outfit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
De enige situatie waar ik me dit kan voorstellen is tijdens de seks, net voordat die trui uit gaat.

Alles voor de likesquote:Op dinsdag 15 februari 2022 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Metroman, verkapte homo-opmerking.

ja, snapte ik, maar voor ik dat zou voorstellen, en heb ik uiteraard bij een aantal ook gedaan, relaties van 4 jaar onstaan niet vanzelf, moet ik wel zeker weten dat dat geen verbaasde, geschokte blik op zou leverenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een kop koffie op het werk, in het zicht van iedereen, is gewoon een zakelijk bijpraten ofzo. Ik had het over buiten het werk om.
 .
.  .
.

Dat overkomt me al niet meer sinds ik twintiger benquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, een vriendin vroeg me om input voor een date-outfit.
 .
 .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |