Oh, zo af en toe. Ik "heb" er een paar met een kapot zelfbeeld, dus uit die hoek komt er nog wel eens een vraag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat overkomt me al niet meer sinds ik twintiger ben.
Edit: Dat vrienden outfitadvies vragen.

Laatste keer dat ik flirtte op het werk/zoende met een collega was bij een bijbaantje. Ik houd dat nu wel bewust gescheiden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, snapte ik, maar voor ik dat zou voorstellen, en heb ik uiteraard bij een aantal ook gedaan, relaties van 4 jaar onstaan niet vanzelf, moet ik wel zeker weten dat dat geen verbaasde, geschokte blik op zou leveren.
Op het werk speel ik gewoon altijd op safe. Ongeneerd flirten kan in de kroeg wel.

Lijkt me beter als je "verder" wil blijvenquote:
 .
.  .
.

Maar flirten is wel leukquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me beter als je "verder" wil blijven.
Het begint nu weer een beetje te kunnen, van het weekend in de kroeg hing al wel een beetje een broeierige sfeer, alsof the roaring 20ies herleven binnenkort.

Nou ja, ik sluit niets uit hoor. Ik heb 1 relatie van 4 jaar gehad met een collega en ook wel wat scharrels her en der in de loop van de tijd. Dat krijg je als je een enorme borrelcultuur hebt en tig kroegen om de hoek als het interne feestje voorbij is.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik flirtte op het werk/zoende met een collega was bij een bijbaantje. Ik houd dat nu wel bewust gescheiden.

Hey, kom je hier vaker of ben je zo'n frigide typje die het maximaal één keer lukt?quote:

Smooth.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hey, kom je hier vaker of ben je zo'n frigide typje die het maximaal één keer lukt?

Tripple-boks.quote:

Het is maar goed dat ik al iemand heb die heel veel van mij houdt...quote:

En wat vindt MissMSX van je?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik al iemand heb die heel veel van mij houdt...

Die gedoogt mij omdat ik een shit load aan geld binnenhaal elke maand.quote:

Clever girlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gedoogt mij omdat ik een shit load aan geld binnenhaal elke maand.
 .
.

Zolang je maar geen witte hoodie of onesie aantrekt op je eerste datequote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat overkomt me al niet meer sinds ik twintiger ben.
Edit: Dat vrienden outfitadvies vragen.

Intelligente vrouwen, ik hou ervan.quote:

Ik ook, maar ja, unicorns zijn ook coolquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Intelligente vrouwen, ik hou ervan.
 .
.

Meh, die zie je zo vaak...quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik ook, maar ja, unicorns zijn ook cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you

quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meh, die zie je zo vaak...Dat was mijn puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!

Ik probeer <niet nader te noemen users> een beetje te helpen.quote:

Personen met een baarmoeder? Mensen die menstrueren? Personen die gebaard hebben?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik probeer <niet nader te noemen users> een beetje te helpen.

.
.

Voeg toe aan post #270.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:58 schreef HeatWave het volgende:
Zie je, vrouwen hebben ook nog eens geen humor.

Ik durf nu niet, ik heb Memo's gender geassumedquote:
 .
.

ja hoe durf je, als witte cismanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik durf nu niet, ik heb Memo's gender geassumed.

Niemand snapt er meer iets van denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja hoe durf je, als witte cisman
Oh nu doe ik ook hetzelfde. Ingewikkeld hoor.
 .
.

We gaan wel een keer bier drinken samen. Dan hoeven we niet zo op onze woorden te letten.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:04 schreef HeatWave het volgende:
Ik durf nu niet, ik heb Memo's gender geassumed.

Ja hallo, hier ben ik!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand snapt er meer iets van denk ik.

Goed plan, maar als we eerlijk zijn, dat doen we hier al jaren ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan wel een keer bier drinken samen. Dan hoeven we niet zo op onze woorden te letten.
 .
.

How 'you doin'?quote:

Een LGBTQ+er!!!!!quote:
 .
.  

Ik ben 1x aangeboden na werktijd op kantoor op ene buro te komen liggen, maar dat heb ik toch maar niet gedaanquote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik sluit niets uit hoor. Ik heb 1 relatie van 4 jaar gehad met een collega en ook wel wat scharrels her en der in de loop van de tijd. Dat krijg je als je een enorme borrelcultuur hebt en tig kroegen om de hoek als het interne feestje voorbij is.
Maar niets dat echt niet door de beugel kon. Grootste risico is dat je na een breuk elkaar nog steeds blijft tegenkomen, maar dat is gelukkig ook nooit echt een issue geweest.

Toch voelt het anders dan een paar jaar geleden. Dan is de vraag of ik meer omgevingsbewust ben geworden of de omgeving zich meer uitspreekt dan vroeger.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:21 schreef HeatWave het volgende:
Goed plan, maar als we eerlijk zijn, dat doen we hier al jaren ook niet.

LGBTQIA+quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een LGBTQ+er!!!!!
HEIL ANGEL!.
/indekken

(maar ik neem t niemand kwalijk, want ik hou t ook niet altijd meer bij)
 (maar ik neem t niemand kwalijk, want ik hou t ook niet altijd meer bij) Haaaaaaai!
 Haaaaaaai!

Dan zit je in de verkeerde bedijfstak denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben 1x aangeboden na werktijd op kantoor op ene buro te komen liggen, maar dat heb ik toch maar niet gedaan
Verder ken ik geen enkele homo op t werk. Misschien zijn ze er wel, maar zou niet weten wie.
 .
.

Damn, fucked it up againquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
LGBTQIA+
Je mist nog 2 letters(maar ik neem t niemand kwalijk, want ik hou t ook niet altijd meer bij)
Haaaaaaai!
 .
.

Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan zit je in de verkeerde bedijfstak denk ik.

Billenkoek!quote:

Tech is niet echt gay nee, heb ik het idee dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook
T zijn allemaal techneuten, engineers. siftware mensen etc etc.
Sowieso heel erg deze regio natuurlijk, technisch gericht.
Ze zijn er vast wel!
ASML heeft bv een Pink ASML vereniging, maar dat vind ik dan weer niet zo nodig.
Ik ben niet zo van de SM, saai I knowquote:
 .
.

Bleef het daar maar bijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind dat met die pronouns van tegenwoordig ook maar ingewikkeld "hen (ipv hij of zij) wilt ook bier" klinkt gewoon niet
 .
.  .
.

Grammaticaal moeten ze er idd nog iets op verzinnen, en ik kan er ook moeilijk aan wennen omdat t meervoud/enkelvoud van de wap raakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vind dat met die pronouns van tegenwoordig ook maar ingewikkeld "hen (ipv hij of zij) wilt ook bier" klinkt gewoon niet

Jamaar ik wil zo'n stoere man die ff mijn schilderijtje komt ophangenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tech is niet echt gay nee, heb ik het idee dan.
[..]

Ik ga niet de eikel uithangen door als iemand zegt zo en zo te willen worden aangesproken om het dan expres niet te doen. Maar als ik jou mevr noem en je reageert meteen alsof ik je familie heb afgeslacht zoek je het ook maar uit met je pronounsquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grammaticaal moeten ze er idd nog iets op verzinnen, en ik kan er ook moeilijk aan wennen omdat t meervoud/enkelvoud van de wap raakt.
Maar verder kom ik t al wel soms tegen in de kringen waarin ik me begeef. En ik maaak nog vaak fouten
 .
.

Niet echt gay of gewoon wat minder sociaal gericht?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tech is niet echt gay nee, heb ik het idee dan.
[..]
Ik ben niet zo van de SM, saai I know.

Ja, en ik wil een jongere, knappe vrouw die mijn avondeten klaarzet, maar jaquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik wil zo'n stoere man die ff mijn schilderijtje komt ophangen
 .
.

Geen idee, ik wil ook niet in stereotypes vervallen dat gays niet technisch zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet echt gay of gewoon wat minder sociaal gericht?
 .
.  .
.

Dit.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga niet de eikel uithangen door als iemand zegt zo en zo te willen worden aangesproken om het dan expres niet te doen. Maar als ik jou mevr noem en je reageert meteen alsof ik je familie heb afgeslacht zoek je het ook maar uit met je pronouns.

M'n taalgevoel kan er niet zo goed mee omgaan nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:26 schreef Memento-Mori het volgende:

zouden daar ook potjes voor zijn
 zouden daar ook potjes voor zijn  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |