Zoals het ontbreken van grammatica en interpunctie in bovenstaande post?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:29 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ach boeiend zijn wel ergere dingen als valentijnsdag.
Vanavond misschienquote:Op maandag 14 februari 2022 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet eens geroosterde sardientjes met vinho verde?.
Onbeperkt spare ribs gegeten of een all-you-can-eat bezocht?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Vanavond misschienMaar ik zit nog vol van gisteren
Lijkt mij inderdaad wel een pogrom waardig!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoals het ontbreken van grammatica en interpunctie in bovenstaande post?
Tis maar vis!quote:Op maandag 14 februari 2022 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vanavond misschienMaar ik zit nog vol van gisteren
Nee, een heel knus en romantisch restaurantjequote:Op maandag 14 februari 2022 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onbeperkt spare ribs gegeten of een all-you-can-eat bezocht?
Klinkt goedquote:Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar vis!
Ik had cajun kipfilet met honing mosterdsaus op toast, ook best te doen.
Zal ik de link nog bekijken of meteen 'snob' roepen?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:
Nee, een heel knus en romantisch restaurantje
https://www.raiz.com.pt/
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, een heel knus en romantisch restaurantje
https://www.raiz.com.pt/
whynotboth.gifquote:Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik de link nog bekijken of meteen 'snob' roepen?
Bediening ook lekker?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
whynotboth.gif
Maar echt snobistisch is het niet. Wel heel erg lekker en top bediening.
Geen idee want facemasksquote:
Ow, dat hebben ze hier vorige week nog ongeveer tot 18:00 volgehouden, toen werd het druk en warm en vielen ze bijna omquote:Op maandag 14 februari 2022 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee want facemasksWel een sommelier met ananas voor de deur
Waar is dit.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis maar vis!
Ik had cajun kipfilet met honing mosterdsaus op toast, ook best te doen.
Ik ben meer geinterresseerd in de kwaliteit van eten en drinkenquote:Op maandag 14 februari 2022 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow, dat hebben ze hier vorige week nog ongeveer tot 18:00 volgehouden, toen werd het druk en warm en vielen ze bijna om. Dus die gingen snel af.
En ja, ze hebben cute personeel.
Barb snapt hetquote:Op maandag 14 februari 2022 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meer geinterresseerd in de kwaliteit van eten en drinken
"Verder" zeker?quote:Op maandag 14 februari 2022 17:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben meer geinterresseerd in de kwaliteit van eten en drinken
Ik heb geen idee, iemand had besteld en ik kreeg het in mijn mik gedouwdquote:
Ik ben al ruim 5 jaar "verder". Probeerde het te verbergen achter m'n dry martini maar niemand trap er inquote:Op maandag 14 februari 2022 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Verder" zeker?.
Nou ja, ligt aan de tent, restaurant is het idd niet zo belangrijk, maar barpersoneel moet wel een beetje "leuk" zijn, en dan niet alleen qua uiterlijk uiteraard.
Ga eten danquote:Op maandag 14 februari 2022 17:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Barb snapt het![]()
Nu wel zin in sardientjes
In Nederland zijn goede sardientjes lastig te vinden helaas.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben al ruim 5 jaar "verder". Probeerde het te verbergen achter m'n dry martini maar niemand trap er in
[..]
Ga eten dan
Ik zie dit als een goed excuus om Portugal te bezoekenquote:Op maandag 14 februari 2022 18:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In Nederland zijn goede sardientjes lastig te vinden helaas.
Sowiesoquote:Op maandag 14 februari 2022 18:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie dit als een goed excuus om Portugal te bezoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |