FvD dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Laat ik op de VVD stemmen, want alles is nu weer open.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed idee! en daarna verhuizen
Ik sla het stemmen maar een rondje over denk ik.
Nijmegen wordt hier sowieso altijd Groen Links volgens mij.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nah, in praktijk wordt het hier weer GroenLinks.
Daar heb je maar één vakje.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nijmegen wordt hier sowieso altijd Groen Links volgens mij.
Mja, verder VVD en een lokale partij waar ze het zo'n beetje mee verdelen. En GL z'n punten voor groen (d'oh) en daadwerkelijk bewoning in de binnenstad vind ik wel prima. De rest heeft het vooral over MOAR PARKEERPLAATS.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nijmegen wordt hier sowieso altijd Groen Links volgens mij.
Gezelligquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, verder VVD en een lokale partij waar ze het zo'n beetje mee verdelen. En GL z'n punten voor groen (d'oh) en daadwerkelijk bewoning in de binnenstad vind ik wel prima. De rest heeft het vooral over MOAR PARKEERPLAATS.
Dat je als vrouw dan überhaupt mag kiezen. Progressief hoor.quote:
Ja, want dan komen mensen heus wel shoppen bij die drie winkels die nog uniek zijn hier.quote:
Genoeg SGP stemmen dan mag je als vrouw binnenkort niet eens meer stemmenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je als vrouw dan überhaupt mag kiezen. Progressief hoor.
Dat gaat bij ons gelukkig sowieso niet gebeuren. Maximaal 1 dag per week.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weer 5 dagen op kantoor Q.
Moet eerst een man machtigen. Dan mag hij stemmen wat hij wil.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je als vrouw dan überhaupt mag kiezen. Progressief hoor.
Iedereen wil op dezelfde dag. Zit je weer op de vensterbank te werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons gelukkig sowieso niet gebeuren. Maximaal 1 dag per week.
1x per week vechtuh om je flexwerkplekjuh. To the death. Nice.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons gelukkig sowieso niet gebeuren. Maximaal 1 dag per week.
Lekker bij elkaar op schoot omdat 90% van de werkplekken is verwijderd. Pre-corona zaten er wel eens 3 mensen aan één werkplek.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen wil op dezelfde dag. Zit je weer op de vensterbank te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |