zal toch wel niet zijn zoals normaal.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
Beetje jammer dat carnaval ineens toch doorgaat, had me nog een jaar zonder voorgesteld.

Oh vieren zou ik sowieso niet doen, maar het is gewoon gek dat het vorige weken allemaal is afgelast en nu toch kan.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal toch wel niet zijn zoals normaal.
Ik doe eigenlijk net meer aan carnaval, maar misschien dit jaar voor een dag toch een uitzondering maken

ja, dat wel.quote:Op zondag 13 februari 2022 19:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh vieren zou ik sowieso niet doen, maar het is gewoon gek dat het vorige weken allemaal is afgelast en nu toch kan.

Waar zou je het eventueel vieren?quote:Op zondag 13 februari 2022 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat wel.
Maar goed, waarschijnlijk moet ik de maandag en dinsdag toch gewoon werken, dus dan wordt de zondag ook niet veel

In eigen dorp.quote:

Ja eens. Maar carnaval in een dorp vond ik ook niet geweldig. Ik vierde het ook zelden toen ik jong was. Teveel slechte muziek en nutteloos dronkenschapquote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In eigen dorp.
Dan niet eens voor carnaval, maar gewoon om iedereen weer eens te zien en samen wat te drinken
Carnaval in de grote steden heeft me nooit geīnteresseerd

Ja, de muziek is wel een dingetje.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja eens. Maar carnaval in een dorp vond ik ook niet geweldig. Ik vierde het ook zelden toen ik jong was. Teveel slechte muziek en nutteloos dronkenschap.

Snap ik wel, wij pakken daar doorgaans iets als Koningsdag voor.quote:Op zondag 13 februari 2022 20:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In eigen dorp.
Dan niet eens voor carnaval, maar gewoon om iedereen weer eens te zien en samen wat te drinken
Carnaval in de grote steden heeft me nooit geīnteresseerd

Ja, dat wordt hier niet gevierdquote:Op maandag 14 februari 2022 08:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Snap ik wel, wij pakken daar doorgaans iets als Koningsdag voor.

Je moet wat he, als bovenrivierse.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt hier niet gevierd
Maar goed, Fijne valantijnsdag Relatiemensen.

Hoezo?quote:
Ik krijg nixquote:Op maandag 14 februari 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt hier niet gevierd
Maar goed, Fijne valentijnsdag Relatiemensen.

Vrijdag vrij.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik krijg nix![]()
Jij ook fijne valentijn

Heerlijk altijd, die verdovingen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste verstandskies is er ook uitMaar damn, zelfs mn oog voelt verdoofd. Bizar dit
![]()
Inb4: "daar gaat je laatste beetje verstand" of "haha, nu is buurmeisje dom"

Waarom krijg je niets?quote:Op maandag 14 februari 2022 08:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Ik krijg nix![]()
Jij ook fijne valentijn

Dat lijkt me echt extra kutquote:Op maandag 14 februari 2022 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die verdovingen.Ik heb het wel eens gehad bij werk aan m'n voortanden, hele neus meeverdoofd.

ik heb er nog 2. Wat voel ik me slim.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laatste verstandskies is er ook uitMaar damn, zelfs mn oog voelt verdoofd. Bizar dit
![]()
Inb4: "daar gaat je laatste beetje verstand" of "haha, nu is buurmeisje dom"

Ik kan me niet echt herinneren dat ademen raar ging, dus dat zal wel meegevallen hebben, maar het voelde wel serieus raar.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt extra kut![]()
De linkerkant van mijn neus is ook helemaal verdoofd. Voelt alsof mijn neus aan één kant helemaal dicht zit. Als je hele neus mee verdoofd is, zal het wel voelen alsof je er helemaal niet meer door kan ademen

Hahaquote:Op maandag 14 februari 2022 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er nog 2. Wat voel ik me slim.

ik hoop het ookquote:Op maandag 14 februari 2022 08:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Hoop voor je dat ze je geen narigheid gaan geven

Ja, ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 februari 2022 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me niet echt herinneren dat ademen raar ging, dus dat zal wel meegevallen hebben, maar het voelde wel serieus raar.

Ah, oke. Succesquote:Op maandag 14 februari 2022 08:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Same, sameBeetje werken, beetje surfen, beetje fappen...
Moet weer verder hoor

Dierendag voor vrouwen, ik gooi 'm er nog maar weer eens in.quote:

Mijn hond heeft niets te klagen in ieder geval.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dierendag voor vrouwen, ik gooi 'm er nog maar weer eens in.

Die mag erop vandaag?quote:Op maandag 14 februari 2022 09:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond heeft niets te klagen in ieder geval.

Ik krijg zo weinig post dat dit me eigenlijk niet eens opvalt.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is maandag, dus sowieso geen post vandaag.

Ik ben niet tegen.quote:Op maandag 14 februari 2022 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dierendag voor vrouwen, ik gooi 'm er nog maar weer eens in.

* werpt een extra smakelijk hondenkoekjequote:

Nom.quote:Op maandag 14 februari 2022 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* werpt een extra smakelijk hondenkoekje

Of terug naar bed.quote:

Niet eens geroosterde sardientjes met vinho verde?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |