'Omdenken'quote:
'Moet' eerst komende maand nog 2x naar Spanje en daarna verhuizen.quote:
arme jijquote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
'Moet' eerst komende maand nog 2x naar Spanje en daarna verhuizen.![]()
Gelukkig in Spanje ook veeeeel eten.
Ja was een tegoedje van november toen ik corona had.quote:
20 graden hoeft voor mij nog niet, maar minder grijs zou wel fijn zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja was een tegoedje van november toen ik corona had.
Ben wel toe aan 20 graden en zo'n, hopelijk
Nou ik ben wel toe aan 'met zonder jas' naar buiten.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
20 graden hoeft voor mij nog niet, maar minder grijs zou wel fijn zijn.
Afgelopen weekend was best prima eigenlijk
Korte broek op de fietsquote:Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik ben wel toe aan 'met zonder jas' naar buiten.
Steeds je sleutels kwijt zijn.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik ben wel toe aan 'met zonder jas' naar buiten.
Alsof ik ooit de deur uit ga.quote:Op maandag 14 februari 2022 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Steeds je sleutels kwijt zijn.
Vervelend allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2022 18:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
'Moet' eerst komende maand nog 2x naar Spanje en daarna verhuizen.![]()
Gelukkig in Spanje ook veeeeel eten.
Waarschijnlijk vermoeden ze dat er toch wel gefeest gaat worden en door het toe te staan, voorkom je weer escalatie.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef TaMieke het volgende:
Aan de ene kant jammer dat de versoepelingen niet direct deze week zijn en aan de andere kant snap ik niet dat ze het precies voor carnaval doen. Dat is toch vragen om problemen?!
Ja er zal zeker gefeest worden, maar mssn niet in de mate waarin het dan nu gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vermoeden ze dat er toch wel gefeest gaat worden en door het toe te staan, voorkom je weer escalatie.
Maar, blijkbaar vanaf vrijdag dus?
Oh, ik zie dat ze meerdere versoepelingen door elkaar laten lopen, vanaf de 18e latere tijden voor horeca, vanaf 25 alles los.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja er zal zeker gefeest worden, maar mssn niet in de mate waarin het dan nu gaat gebeuren.
Geen idee of er op zulke korte termijn nog iets te regelen valt, maar toch....
Vanaf de 25e ja.
Of een betere uitslag voor landelijke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen over een paar weken. *alu hoedje*quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:15 schreef TaMieke het volgende:
Aan de ene kant jammer dat de versoepelingen niet direct deze week zijn en aan de andere kant snap ik niet dat ze het precies voor carnaval doen. Dat is toch vragen om problemen?!
Even gespiekt, ik heb m'n vrije dagen wel echt ideaal gepland.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:20 schreef CherryLips het volgende:
Ook nog schoolvakantie binnenkort. Dan bleef ik altijd al binnen vanwege alle kinderen overal.
I dunno, ik lees het allemaal wel terug na de persco.quote:Vanaf 25 februari gaat voor festivals en evenementen waarbij veel mensen aanwezig zijn 1G gelden, dat wil zeggen dat ze toegankelijk zijn met een negatieve test.
Ow ja dat zou ook nog kunnen. Daar hou ik me niet zo mee bezigquote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een betere uitslag voor landelijke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen over een paar weken. *alu hoedje*
In praktijk amper natuurlijk, maar zo lijkt het nog wat.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet hoe ze dat dan zouden willen doen met carnaval, al die controles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |