Gezellig toch? Als je elkaar zo lang niet gezien hebt, even lekker knuffelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker bij elkaar op schoot omdat 90% van de werkplekken is verwijderd. Pre-corona zaten er wel eens 3 mensen aan één werkplek.
Lekker bijkletsen na al die jaren.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gezellig toch? Als je elkaar zo lang niet gezien hebt, even lekker knuffelen.
Precies, één keer knuffelen, long covid opdoen en tegen de tijd dat je een soort van genezen bent zitten we weer in lockdown. Kortom, ik snap het gezeur niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef gcjoel het volgende:
Iewlquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Willen ze bij jullie weer fulltime naar kantoor?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:32 schreef Tegan het volgende:
Ik word verdrietig van het idee weer fulltime naar kantoor te gaan. Ik krijg thuis zoveel meer gedaan én ik heb een hekel aan de reistijd. Manier van werken is veranderd. Sommige werkzaamheden heb ik bijvoorbeeld nog nooit op kantoor gedaan en vragen uiterste concentratie
. En er is nogal wat veranderd in mijn priveleven en op kantoor vereist de sociale druk dat ik iedereen die een praatje komt maken op de hoogte stel
.
Met long covid hoef je helemaal niet meer te werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, één keer knuffelen, long covid opdoen en tegen de tijd dat je een soort van genezen bent zitten we weer in lockdown. Kortom, ik snap het gezeur niet.
Vol de ziektewet in.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met long covid hoef je helemaal niet meer te werken.
Voor mij verandert er ook niks, ik werk niet thuisquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor mij verandert er weinig, zal wat vaker iemand bij me komen zitten hier.
Voor vriend geen idee, zal ook afhangen van wat 'ie moet doen. Spul voorbereiden kan prima thuis (en is in veel gevallen ook wel zo lekker, geen afleiding), maar in bedrijf stellen gaat maar moeizaam op afstand.Al zal 'ie een paar dagen per week thuis wel lekker vinden, scheelt toch een uur reizen per dag.
Ik mag van de katten helemaal niet naar kantoor, wie moet ze anders de hele dag aandacht geven?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef gcjoel het volgende:
Ik mag sowieso 50% blijven thuis werken, erg blij mee
Is nog niet besloten maar verwacht dat ze zich exact aan het thuiswerkadvies gaan houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Willen ze bij jullie weer fulltime naar kantoor?
Ik weet bedrijven waar vrienden van mij werken dat ze nog maar maximaal 2 of 3 dagen per week naar kantoor willen
Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker naar de bijstand omdat het geen erkende ziekte is!
Eerst al m'n spaargeld opetenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker naar de bijstand omdat het geen erkende ziekte is!
Ik ga snel doorwerken voor meer spaargeld waardoor ik ook meer belasting erover moet betalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 12:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Huis verkopen en daarna onder een brug slapen.
Juist dan. Stenen vreten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |