Straathof heeft naar de finale gegrepen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
Kirkorov kan z'n handen niet thuis houden?
Die komt morgen de studio binnen vallen en loopt meteen door naar Jamalaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:23 schreef Cyan9 het volgende:
Kirkorov kan z'n handen niet thuis houden?
Daar helpen echt geen ongemakkelijke vragen tegen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Die komt morgen de studio binnen vallen en loopt meteen door naar Jamala
quote:
Gezellig.quote:
Het makkelijkste is nog altijd niks doen, of iig sancties opleggen aan wat hoge Russische officials en heel streng zeggen dat dit echt niet kan. Keihard terugslaan lijkt me, zeker voor Europese landen, alles behalve makkelijk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het ‘makkelijkste’ is keihard terugslaan als hij iets doet, maar dan riskeer je escalatie. Putins doelstelling is niet zo moeilijk te raden, gewoon wat extra grond/concessies zonder er veel voor te moeten doen. Een groot conflict is immers ook niet in zijn belang.
Waarmee hij uiteindelijk, in 1908, de eerste zou zijn die het voor elkaar kreeg helium vloeibaar te maken bij een temperatuur van -269 °C. Iets wat nog jaren alleen in Leiden zou kunnen, waardoor wetenschappers vanuit de hele wereld hierheen kwamen voor hun testen en experimenten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:52 schreef usagi414 het volgende:
Heike Kamerlingh Onnes richt in Leiden een cryogeen lab op, het eerste in de wereld.
Het probleem met die sancties is dat het conflict dan blijft doorsudderen en je (bij economische gevolgen) de Russische bevolking tegen je opzet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het makkelijkste is nog altijd niks doen, of iig sancties opleggen aan wat hoge Russische officials en heel streng zeggen dat dit echt niet kan. Keihard terugslaan lijkt me, zeker voor Europese landen, alles behalve makkelijk eerlijk gezegd.
Dat laatste vraag ik me dus af hoe geloofwaardig men dat hier kan maken. We kregen hier al niet eens de handen op elkaar voor een wat verdergaand handelsverdrag met Oekraïne, gaan we nu verkondigen dat we bereid zijn te sterven voor dat land?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem met die sancties is dat het conflict dan blijft doorsudderen en je (bij economische gevolgen) de Russische bevolking tegen je opzet.
Nu is het inderdaad niet zo makkelijk om echt ‘even’ te gaan vechten, dus moet je op de één of andere manier geloofwaardig maken dat je in staat bent dat daadwerkelijk te gaan doen als de situatie daarom vraagt.
https://nos.nl/peking2022(...)k-aan-omstreden-gidsquote:Oorlogsvoering
"Wat zijn de volgende stappen?", vroeg de Zweedse schaatser zich met veel gevoel voor dramatiek af. "Stapt de KNSB straks naar de scheidsrechters toe? Gaan ze praten met de starters? Richten ze zich op de bochtencommissarissen? Wordt er gesproken met de mensen van de tijdwaarneming? Of beginnen ze al met manipuleren tijdens de loting?"
Met nog meer gevoel van overdrijving: "Of sturen ze in het kader van psychologische oorlogsvoering de volgende keer mensen op de buitenlandse schaatsers af om die tijdens hun wedstrijdvoorbereiding te hinderen?"
Nils van der Poel na zijn razendsnelle race op de 10.000 meter in Peking ANP
Laat het duidelijk zijn. In een klimaat waarin mensen op en rond de schaatsbaan willens en wetens worden beïnvloed, wenst hij geen topsport te bedrijven. En dus kondigde hij doodleuk aan het schaatsen na dit seizoen vaarwel te zeggen.
"Het is in ieder geval mijn intentie", klonk het. "Het is voor tachtig procent zeker dat ik ermee stop."
Lekker staaltje stemmingmakerij van de NOS dit, joh. De link met het stoppen wordt er door de NOS zelf maar aan verbonden. Bij Nu.nl zag ik een interview met VDP over het vraagstuk, daar klonk hij al een stuk redelijker in mijn ogen, prima uitleg op zich wel dat het in ieder geval besproken moet worden in het wereldjequote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:10 schreef AgnesGru het volgende:
v/d Poel ging even los over de KNSB:
[..]
https://nos.nl/peking2022(...)k-aan-omstreden-gids
Feliquote:
Gefeliciteerd.quote:
Aaawquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:53 schreef H_T het volgende:
En in de leuke rubriek 'H_T reist met de trein': mijn overstap is net geschrapt en nu moet ik een half uur extra wachten
Oh dat is nog wel een stuk minder jaquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Bedenk maar dat het altijd nog erger kan.
Meneer Sjors is de hele week onderin Duitsland geweest. Vandaag de hele dag onderweg naar huis. Hij staat nu al 2,5 uur in de file, stokstijf stil, compleet met een hele bult ambulances, brandweren en trauma-helicopters
En voor de slachtoffers is het nog veel erger.
Daar zijn ze wel goed in inderdaad, hij had natuurlijk al eerder benoemd dat hij wilde stoppen. Zal zo eens bij nu.nl kijken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:49 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Lekker staaltje stemmingmakerij van de NOS dit, joh. De link met het stoppen wordt er door de NOS zelf maar aan verbonden. Bij Nu.nl zag ik een interview met VDP over het vraagstuk, daar klonk hij al een stuk redelijker in mijn ogen, prima uitleg op zich wel dat het in ieder geval besproken moet worden in het wereldje
De KNSB heeft ook wel een wat te grote vinger in de pap als je het allemaal zo hoort
De VS heeft sowieso meer ambitie, en een president die de aandacht wel even wil afleiden van binnenlandse problemen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat laatste vraag ik me dus af hoe geloofwaardig men dat hier kan maken. We kregen hier al niet eens de handen op elkaar voor een wat verdergaand handelsverdrag met Oekraïne, gaan we nu verkondigen dat we bereid zijn te sterven voor dat land?
De enige die ik hier serieus op zie inzetten is de US, mede omdat die ook aan Azië zullen willen tonen dat ze nog steeds best bereid zijn het tegen een grote speler op te nemen mocht dat nodig zijn.
De Duitse infrastructuur is sowieso wel een leuke rubriek.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Meneer Sjors is de hele week onderin Duitsland geweest. Vandaag de hele dag onderweg naar huis. Hij staat nu al 2,5 uur in de file, stokstijf stil, compleet met een hele bult ambulances, brandweren en trauma-helicopters
Ik zal het doorgevenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh dat is nog wel een stuk minder jaSterkte meneer Sjors!
Dat is dan wel een heftig ongeluk danquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Aaaw![]()
Dankquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:04 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven![]()
Jij ook natuurlijk!
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:53 schreef H_T het volgende:
En in de leuke rubriek 'H_T reist met de trein': mijn overstap is net geschrapt en nu moet ik een half uur extra wachten
Ben je eigenlijk al bij jouw stop, of is er nog tijd om te jinxen?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:32 schreef H_T het volgende:
Trein is gekomen, ik zit er in, volgende stop is mijn stop. Bedankt voor het medeleven bij deze spannende episode
Inmiddels zelf al thuis, dus op transportgebied valt er niks meer te jinxenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al bij jouw stop, of is er nog tijd om te jinxen?
Hm, dat klinkt alsof je nog in de trein zit en geen risico wil nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Inmiddels zelf al thuis, dus op transportgebied valt er niks meer te jinxen
Ik zie nu vooral veel discoballenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Verka doet het licht uit Lasha Tumbai
Is het een idee om een paar bewegingssensors te installeren?quote:
Jemig, ik ben net thuis! Laat nog maar even aan!quote:
Zo groot is het budget van het forum nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het een idee om een paar bewegingssensors te installeren?
Dat het voortaan gewoon uitgaat als er niemand meer is?
Ah er is toch nog leven in de brouwerij!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Jemig, ik ben net thuis! Laat nog maar even aan!
Vroeger ook, aan de Brewdog te proeven die ik nu in mijn glas hebquote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah er is toch nog leven in de brouwerij!
Beetje lampje met sensor heb je al voor een paar euro, niet zo heel veel meer dan een standaard LED.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zo groot is het budget van het forum nou ook weer niet.
Zolang dat er nog niet is, mag jij vanavond het licht uit doen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje lampje met sensor heb je al voor een paar euro, niet zo heel veel meer dan een standaard LED.
Losse sensor kan ook, moet het even worden aangesloten, maar ook dat is niet zo moeilijk.
Prima, ben ik wel gewend.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zolang dat er nog niet is, mag jij vanavond het licht uit doen.
Goedemorgen Koen, je kwam op het licht af?quote:
ik zag inderdaad in m'n ooghoek wat lichtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedemorgen Koen, je kwam op het licht af?
Wel, je bent hier altijd welkom.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag inderdaad in m'n ooghoek wat licht
Dat is afwasmiddel wat je nu inschenkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, je bent hier altijd welkom.![]()
* Schenkt Koen een drankje in.
Geen idee wat het is, er staan nog wat flessen op tafel, maar er zit geen etiket op.
Goed dat je het zegt, ik vond het al wat dik voor rum.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat is afwasmiddel wat je nu inschenkt.
ik zie een goede rum staanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, je bent hier altijd welkom.![]()
* Schenkt Koen een drankje in.
Geen idee wat het is, er staan nog wat flessen op tafel, maar er zit geen etiket op.
Dat is de allesreiniger.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik vond het al wat dik voor rum.
* Andere fles pakt
Ja sorry, die had ik net opzij gezet.quote:
Dank je.quote:
Daarom had ik het licht ook nog niet uitgedaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:27 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij gaat barman zijn en licht uit doen gewoon niet goed samen.
Die begint zondag weer in San Marino.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dank je.
Even tussendoor, wiens idee was deze flessenroulette eigenlijk?![]()
Ik denk dat ik dat drinkspelletje met die allora's toch leuker vond.
Met het licht aan komt er ook niet veel van terecht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom had ik het licht ook nog niet uitgedaan.
In my defence, het lukt altijd een stuk beter als men niet alle etiketten van de flessen haalt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Met het licht aan komt er ook niet veel van terecht.
Wie heeft de etiketten er dan afgehaald? Wie had er gisteren bardienst?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In my defence, het lukt altijd een stuk beter als men niet alle etiketten van de flessen haalt.
Ja, dat weet ik dus niet. Vandaar mijn eerdere vraag wiens idee dit was.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wie heeft de etiketten er dan afgehaald? Wie had er gisteren bardienst?
Heel goed, laat het je smaken en vergeet niet waar je de fles weer neerzet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:35 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij heb ik uiteindelijk iets te pakken
Laten we dat morgen maar even vragen. Dit kan zo niet langer!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet. Vandaar mijn eerdere vraag wiens idee dit was.
Zoals het allemaal op tafel staat lijkt het op een drinkspel met willekeurige vloeistoffen en dranken. Ik heb intussen wel een fles wijn gevonden, tussen de vodka en de (wat ruikt als) antikal.
Lijkt me een goed idee. Ik maak er meteen even een notitie van, dat we het niet vergeten.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Laten we dat morgen maar even vragen. Dit kan zo niet langer!
waar ben je nu?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:39 schreef NailQueen het volgende:
Koen lost mij af, ik ga op huis aan!
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel goed, laat het je smaken en vergeet niet waar je de fles weer neerzet.
Of hou de fles gewoon bij je, nog veiliger.
KOMT GOED!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:40 schreef NailQueen het volgende:
VERGEET NIET HET LICHT UIT TE DOEN!
Is het? Ik kom nooit zo ver buiten de deur hier, als ik wegloop wil ik nog wel eens verdwalen en dan duurt het weer zo lang om de weg terug te vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:43 schreef Koen66 het volgende:
dit is sowieso een van de weinige Fok plekken waar nog licht brandt
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het? Ik kom nooit zo ver buiten de deur hier, als ik wegloop wil ik nog wel eens verdwalen en dan duurt het weer zo lang om de weg terug te vinden.
https://viv.nl/quote:
Kijk aan, nog een reiziger aangetrokken door het licht.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:00 schreef Strani het volgende:
* Voert een liefdevolle invasie uit in deze SC.
Ik heb al wat op (maar niet veel hoor dus zo goed als nuchter). Hoe is het hier?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk aan, nog een reiziger aangetrokken door het licht.
Als je iets te drinken wil dan is het even op eigen risico een fles pakken.
Relatief rustig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb al wat op (maar niet veel hoor dus zo goed als nuchter). Hoe is het hier?
Wat doet Koen nou weer in VIV? Is het daar leuk dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Relatief rustig.
@:Koen66 hopt wat op en neer tussen hier en VIV en de meeste anderen slapen al, geloof ik.
EN ik zit ook nog Netflix te kijken tegelijk, man man manquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Relatief rustig.
@:Koen66 hopt wat op en neer tussen hier en VIV en de meeste anderen slapen al, geloof ik.
Ik denk het niet, want volgens mij zit hij intussen ook nog naar netflix te kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat doet Koen nou weer in VIV? Is het daar leuk dan?
Ah ja zoiets ving ik net ook opquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want volgens mij zit hij intussen ook nog naar netflix te kijken.
Gefeliciteerd met je booster, mocht ook wel tijd worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja zoiets ving ik net ook op
Nou ik ben vanavond dus geboosterd en daarna nog ging ik nog even langs een Engelse kroeg waar een Nederlandse vriendin van me sinds kort werkt om hallo te zeggen, en toen kwamen wat andere vrienden erbij en toen ben ik wat langer gebleven dan ik zelf had gepland, maar was leuk. Uiteindelijk een mooie mix tussen Nederlanders, Noren en een paar verloren Britten.
Ik vond het ook wel rijkelijk laat ja! En thanks!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je booster, mocht ook wel tijd worden.![]()
Klinkt verder als een geslaagde avond. Heb ook wel weer eens zin om naar een pub te gaan.
meetquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel rijkelijk laat ja! En thanks!
Nou kom maar deze kant op, dan neem ik je mee naar wat pubs
Ik zou er bijna voor langskomen, hier in de stad zit er ook een, maar die is niet zo geweldig meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel rijkelijk laat ja! En thanks!
Nou kom maar deze kant op, dan neem ik je mee naar wat pubs
ahhh zwembroek moet meequote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima planEn dan de volgende ochtend met z'n allen naar het strand. Wie doet mee?
Meteen mijn banden oppompen en een fietsroute uitstippelen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima planEn dan de volgende ochtend met z'n allen naar het strand. Wie doet mee?
Zijn ze zo streng in Spanje dan?quote:
Redelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen mijn banden oppompen en een fietsroute uitstippelen.
[..]
Zijn ze zo streng in Spanje dan?
Hm nou, ik neem aan dat ergens op die 1.900 km fietsroute wel een zwembroek te koop is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Redelijk
Nou ik ga op bed aan, trusten voor straks!
* Struikelt SC weer binnen.quote:
quote:
Let it go, let it goooo!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]![]()
Toch een beetje billenknijpen nu
Okee!quote:
Nee, en Antwanet niet vorm en daar ga je.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 09:30 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb het idee dat het nog heul niet lekker zit tussen Ireen en Irene.
Heb je nog tips?quote:
Ik vind supernova toch altijd een tikje bedreigend klinken.quote:
De halve finale van Roemenië duurt al net zo lang als het ESF zelfquote:
Persoonlijk zou ik de kwaliteit van de 4 finale voorrondes zo ranken: 1.Oekraine 2. Estland 3.Litouwen 4.Letlandquote:
Huhquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:03 schreef Em31 het volgende:
Schijnt dat die dweilmachine ook gesloopt is door Nederland.
quote:So, for anyone not familiar with this event, this is the drill.
Speed skating takes place on a 400m track featuring two competition lanes.
Skaters compete in pairs, meaning just two competitors are on track at once. But, rather than competing directly against each other in a knockout format, they are ranked purely by the time they set. One skater starts in the inner lane and the other in the outer lane.
To ensure they cover equal distances, skaters change lanes each lap at the crossing straight (opposite to the finishing straight).
Each skater races once per event. The fastest time wins gold, second fastest wins silver... that bit is obvious.
Hij heeft 3 uur stilgestaanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:16 schreef AgnesGru het volgende:
@:GeorgeM is je man nog beetje de file doorgekomen?
In principe komen er normaliter wel wat goede liedjes bij vandaag. Misschien geen winnaarsmateriaal, maar wel goed in de breedte. Alleen Aminata vind ik wat aan de saaie kant.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik de kwaliteit van de 4 finale voorrondes zo ranken: 1.Oekraine 2. Estland 3.Litouwen 4.Letland
Litouwen is wel duidelijk wie gaat winnen, Monika. In de halve finale al een landslide in de televote en jury.
Letland en Oekraine liggen nog wel allemaal open.
Ja, ik heb liever het Salade nummer voor Letland. Die is grappig en catchy. Aminata is zo opvallend met dat nummer. Al heb ik haar liever dan die andere joke entries die er nog inzitten, die zijn vooral cringe.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In principe komen er normaliter wel wat goede liedjes bij vandaag. Misschien geen winnaarsmateriaal, maar wel goed in de breedte. Alleen Aminata vind ik wat aan de saaie kant.
Dat is behoorlijk langquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij heeft 3 uur stilgestaan![]()
Hij was 1.00 uur thuis.
Ik zag er niks vals aan.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef Arizona het volgende:
Tuurlijk, een zogenaamde valse start in de laatste rit
Heleu, hoe gaat het?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef Arizona het volgende:
Denk je dat een paar Nederlanders ze stiekem uit de startblokken geduwd hebben?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:49 schreef Arizona het volgende:
Vannacht heb ik gelukkig geen pijn gehad, nu ik opgestaan ben heb ik wel weer pijn onder mijn rechter ribben helaas. Prima te doen hoor maar wel vervelend.quote:
De studio ook niet en ik ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag er niks vals aan.
Meer dan die schaatsers (Laurentquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:19 schreef Em31 het volgende:
Nergens niet om, maar die Chinees die gewonnen heeft bewoog zelf toch aardig bij de start.
Dit riekt naar corruptie!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meer dan die schaatsers (Laurent) uit de laatste rit in ieder geval...
Hoe kun je dit woord ook maar nóemen Em! Dit is China en daar gebeuren dat soort dingen niet!quote:
Straks ga je me ook nog vertellen dat dit géén Chinees ijs is!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe kun je dit woord ook maar nóemen Em! Dit is China en daar gebeuren dat soort dingen niet!
Het is totaal niet verdacht dat er nu in China voor het eerst in de geschiedenis een Chinees goud pakt met langebaanschaatsen!
En een zeer matige TP bij de dames ook nog!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:25 schreef Em31 het volgende:
Geen medaille bij het schaatsen en geen shorttrack vandaag
[ afbeelding ]
Doe het licht maar uit, het is klaar, we kappen ermee!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
En een zeer matige TP bij de dames ook nog!
Spanje was deze keer inderdaad niet aanwezig.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:26 schreef Strani het volgende:
Zo goeiemorgen![]()
Helemaal het schaatsen gemist, maar als chauvinist die ik ben was dit ook wel dé afstand om te missen natuurlijk.
Al jaren wordt geklaagd over het vermeende Oostblokfeestje, nu is het dan eindelijk zover.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:27 schreef Strani het volgende:
Dus vanavond alleen maar oost-Europese finales?
Et Tu, Em?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Spanje was deze keer inderdaad niet aanwezig.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Al jaren wordt geklaagd over het vermeende Oostblokfeestje, nu is het dan eindelijk zover.
Zweden de moeite waard, dat zou een interessante verrassing zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik word er toch wat minder enthousiast van. Maar ik begreep ook dat Zweden bijzonder de moeite waard is vandaag.
John Lundvik (ESF 2019) doet mee met een soort vertaling van Hoe Het Danst.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik word er toch wat minder enthousiast van. Maar ik begreep ook dat Zweden bijzonder de moeite waard is vandaag.
Zolang er geen Marco B praktijken gebeuren is het prima.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
John Lundvik (ESF 2019) doet mee met een soort vertaling van Hoe Het Danst.
Aw, waarom? John Lundvik lijkt me een hartstikke aardige gast.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang er geen Marco B praktijken gebeuren is het prima.
Ik wil zijn sippe face (John Lundvik) wel nog een keer zien zoals in 2019
Die hadden alleen kans bij de snowboardcross bij de mannen. Maar de regerend wereldkampioen werd achtste.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Spanje was deze keer inderdaad niet aanwezig.
Hopelijk komt hij dit jaar terug met een Reggaeton nummerquote:
Ohquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hadden alleen kans bij de snowboardcross bij de mannen. Maar de regerend wereldkampioen werd achtste.
Hopen is niet nodig, Arizonaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij dit jaar terug met een Reggaeton nummer
Hij zorgde dan wel voor spectaculaire beelden. Want in de B-finale reed hij met een camera op zijn helm. Geweldige beeldenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohdat is toch altijd wat sneu. Net zoals bij Dubreuil net.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hopen is niet nodig, Arizona![]()
https://www.svtplay.se/vi(...)or-mellon?id=eWVrbG1
Die heeft wel iets goed fout gedaan dan, was zeven jaar terug ofzo dat die meedeed? Als, na iemand zeven jaar niet gezien te hebben, het eerste wat je zegt is 'ik wil jou verdrietig zien en nog liever helemaal niet'.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aw, waarom? John Lundvik lijkt me een hartstikke aardige gast.
Ik wil een sippe Hovi Star zien. Of nog beter, ik wil Hovi Star helemaal niet meer zien.
Waarom begin ik dan uberhaupt over hem?
Hij noemde Douwe Bob homofoob en was erg onaardig. Het is niet heel erg, maar het is me wel bijgebleven.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die heeft wel iets goed fout gedaan dan, was zeven jaar terug ofzo dat die meedeed? Als, na iemand zeven jaar niet gezien te hebben, het eerste wat je zegt is 'ik wil jou verdrietig zien en nog liever helemaal niet'.
Ik wist nog wel dat hij ineens tegen Douwe bezig was ja. Geen idee meer waarom dat ook alweer was.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij noemde Douwe Bob homofoob en was erg onaardig. Het is niet heel erg, maar het is me wel bijgebleven.
Ik weet het niet precies meer, maar ik geloof dat Douwe Bob een interview deed en Hovi Star ineens voor hem op dook om ook even wat aandacht te krijgen. Daar was Douwe niet van gediend en zo werd er een relletje geboren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wist nog wel dat hij ineens tegen Douwe bezig was ja. Geen idee meer waarom dat ook alweer was.
Nee dank je, ik heb al ontbeten.quote:
Zoiets staat me wel bij ja. Ik kan me alleen bijna niet voorstellen dat dat alles is geweest.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies meer, maar ik geloof dat Douwe Bob een interview deed en Hovi Star ineens voor hem op dook om ook even wat aandacht te krijgen. Daar was Douwe niet van gediend en zo werd er een relletje geboren.
Jaren later heeft Douwe Bob nog steeds iets met geboortes.
Ja oké we kunnen wel afspreken dat wij (alsnog) een date doen als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klinkt als een hitje voor op de Nederlandse radio!
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké we kunnen wel afspreken dat wij (alsnog) een date doen als dat gebeurt.
Dan weet ik tenminste vrij zeker dat jij je ook tegen dit lied zal keren![]()
Binnenkort krijgen we een bericht dat jij hebt moeten aftreden i.v.m. grensoverschrijdend gedragquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké we kunnen wel afspreken dat wij (alsnog) een date doen als dat gebeurt.
Dan weet ik tenminste vrij zeker dat jij je ook tegen dit lied zal keren![]()
Ik heb niks om van af te treden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnenkort krijgen we een bericht dat jij hebt moeten aftreden i.v.m. grensoverschrijdend gedrag
Even op een keukentrapje gaan staan, dan daarvan aftreden.quote:
Dat is niet waar. Je staat op een voetstuk in de SC.quote:
Dat was erg onhandig inderdaad. Bijna die arme Koen een glas allesreiniger aangeboden.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen, wie heeft de etiketten van de flessen afgehaald?!?
Dat was jijzelfquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Oke mensen, wie heeft de etiketten van de flessen afgehaald?!?
Ja bedankt Arizonaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bedankt Arizona, hoef ik niet te reageren.
Nog steeds?? Wat hebben jullie een lage lat zeg.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Je staat op een voetstuk in de SC.
Dan is de vreugde wel algemeen. Waarschijnlijk iets minder dan als het een Waalse was geweest, maar in principe telt dan de nationale vlag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:59 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B Ik heb een vreemde vraag, maar als Hanne Desmet dan gisteren brons wint, zijn ze dan in Wallonië even blij als in Vlaanderen? Of nouja blij, is dat gewoon even groot nieuws zeg maar.Zit er een verschil in dat soort dingen?
Je kent me, behulpzaam als altijd!quote:
En wat ga je koken om indruk te maken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:37 schreef NailQueen het volgende:
Mijn ouders komen vanmiddag bij mij eten, dus de finale van oekraine ga ik helaas missen. Ik hoop er bij Estland erbij te zijn
To be fair, we hebben dat voetstuk wel in de kelder gezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog steeds?? Wat hebben jullie een lage lat zeg.
Nou wat zijn we er blij mee zeg!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je kent me, behulpzaam als altijd!
Dat moet je toch niet verbazen gezien hoe laag ons niveau voor humor ligt.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Nog steeds?? Wat hebben jullie een lage lat zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Hier kan je wel mooie metaforen van makenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
To be fair, we hebben dat voetstuk wel in de kelder gezet.![]()
Pizza Hawaii.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat ga je koken om indruk te maken?
Ah okquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is de vreugde wel algemeen. Waarschijnlijk iets minder dan als het een Waalse was geweest, maar in principe telt dan de nationale vlag.
Al moet je het enthousiasme over een bronzen medaille in een B-sport die verder niemand boeit ook niet overschatten hoor. Vanmiddag is het veldrijden alweer veel belangrijker
Ik heb het geprobeerd, maar ik zie ze niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier kan je wel mooie metaforen van maken
Je moet me maar gewoon vertrouwen, dat is altijd beterquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar ik zie ze niet.![]()
Al ben ik best bereid gewoon aan te nemen dat het zo is.
Patatjesquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
En wat ga je koken om indruk te maken?
Ik wil jouw oudersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Patatjes![]()
(Daar vroegen ze zelf om)
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet me maar gewoon vertrouwen, dat is altijd beter
Hm ja dat vind ik ook geen werkbare oplossing. Ik denk nog even verder!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan zal jij mijn broer zijnDat gaat me een tikketje te ver.
Ik vind veldrijden best leuk, maar hier gaat iets mis, hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan is de vreugde wel algemeen. Waarschijnlijk iets minder dan als het een Waalse was geweest, maar in principe telt dan de nationale vlag.
Al moet je het enthousiasme over een bronzen medaille in een B-sport die verder niemand boeit ook niet overschatten hoor. Vanmiddag is het veldrijden alweer veel belangrijker
4equote:
In de laatste rit naar het podium gaan dan.quote:
Gas op die lolly!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de laatste rit naar het podium gaan dan.
Laatste run begint om 14.55.quote:
https://nos.nl/artikel/24(...)s-in-noordoostpolderquote:Luierschaamte
Er ís een gratis alternatief, althans tijdens kantooruren: bij de milieustraat in Emmeloord staan speciale luiercontainers. Maar veel mensen vinden het onzinnig om daar telkens met tien of twintig volle luiers naartoe te rijden vanuit Urk of Bant. Dus sparen ze de luiers op.
"Als je bang bent dat het gaat stinken, zijn er voor thuis ook speciale bewaarzakken voor volle luiers", liet wethouder Anjo Simonse begin januari weten.
Iets meer dan anderhalve maand later lijkt dat beleid zich tegen de gemeente te keren. Voordat een kind zindelijk is, gebruikt het meer dan 5000 luiers. Moet je die allemaal inzamelen en de berg dan naar de milieustraat vervoeren, zo vraagt de plaatselijke VVD-fractie zich verontrust af. De partij wil bovendien "luierschaamte" voorkomen. Sommige mensen vinden het moeilijk om met gebruikte luiers over straat te gaan.
Mensen die denken dat er nog grotere sporten zijn dan veldrijdenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik vind veldrijden best leuk, maar hier gaat iets mis, hoor
Dat geklooi met huisvuil in zo ongeveer elke gemeente is ook wel een leuke rubriek.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld' :
'Luierschaamte' na aangescherpte regels in Noordoostpolder
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)s-in-noordoostpolder
Ze schijten daar in hun broek van angst om de luiers weg te brengen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:44 schreef AgnesGru het volgende:
In de categorie 'Niet De Speld' :
'Luierschaamte' na aangescherpte regels in Noordoostpolder
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)s-in-noordoostpolder
Ja terwijl dat toch de allergrootste sport is.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er nog grotere sporten zijn dan veldrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Meteen aan het werk zetten, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:47 schreef GeorgeM het volgende:
We zijn begonnen met een kleine verbouwing en mijn schoonvader staat alweer op de stoep
Dat wil ik juist niet. Ik wil dit zelf doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meteen aan het werk zetten, zou ik zeggen.
Ah ok. In dat geval meteen wegsturen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wil ik juist niet. Ik wil dit zelf doen![]()
Die gaat zich overal tegenaan bemoeien
Dat is zo irritantquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:10 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat wil ik juist niet. Ik wil dit zelf doen![]()
Die gaat zich overal tegenaan bemoeien
Kan je hem niet een pakje laten ophalen op Texel of zoiets? Of Tahiti?quote:
In mijn hoofd hoorde ik Krezip dit liedje zingen. Dat klonk raar, maar ergens ook wel weer passendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:48 schreef H_T het volgende:
I can't sit back and wonder why
It took so long for this to die
And I hate it when you fake it
You can't hide it, you might as well embrace it
So believe me, it's not easy
It seems that something's telling me
I'm in too deep, and I'm trying to keep
Up above in my head, instead of going under
'Cause I'm in too deep, and I'm trying to keep
Up above in my head, instead of going under
Instead of going under
Hoe zou de Sum 41-cover van I would stay klinken?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
In mijn hoofd hoorde ik Krezip dit liedje zingen. Dat klonk raar, maar ergens ook wel weer passend
Niet heel mooi!quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe zou de Sum 41-cover van I would stay klinken?
Krijgt zij een ander model dan de rest?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik was een stukkie fietsen vanmiddag, dus heb de laatste run van Bos moeten missen, maar wat een prachtige medaille
We zitten nu in Oekraïne en Estland begint ook bijna.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef Fascination het volgende:
Hello, welke voorronde gaan jullie vanavond kijken?
Ik was ook stoof van plan voor vandaag, maar vanwege file werd dat qua tijd een tikje krap en onhandig. Dus die heb ik maar doorgeschoven naar morgen en de wellingtons voor later in de week naar vandaag verplaatstquote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga vanavond een stoofgerecht maken, maar die is zo laat klaar dat ik bij thuisbezorgd besteld
Ik heb nu Estland en Oekraïne tegelijk aanquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:21 schreef Fascination het volgende:
Hello, welke voorronde gaan jullie vanavond kijken?
Wij zijn elders op het momentquote:
quote:
Ik voel me een béétje buitengesloten nuquote:
De meeste stoofgerechten zijn toch veel lekkerder de volgende dag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ga vanavond een stoofgerecht maken, maar die is zo laat klaar dat ik bij thuisbezorgd besteld
Ik heb de memo ook niet gezien, geloof ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me een béétje buitengesloten nu
Nou ik lees het tweede als een directe opdracht dat ik niet óók naar elders mag komenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb de memo ook niet gezien, geloof ik.
Of niet goed gelezen iig.
Kom maar bij mij zitten Mekequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik lees het tweede als een directe opdracht dat ik niet óók naar elders mag komen
Hm, ja. Nu je het zegt, zo leest het wel een beetje idd.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik lees het tweede als een directe opdracht dat ik niet óók naar elders mag komen
Alsof die arme schat het nog niet moeilijk genoeg heeft nu.quote:
STRANGER DANGER STRANGER DANGERquote:
Meke vindt mij wel liefquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Alsof die arme schat het nog niet moeilijk genoeg heeft nu.
Ik kijk de Tinder Swindler, ik vertrouw NIEMAND meerquote:
Je bent altijd welkomquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:25 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik voel me een béétje buitengesloten nu
Dat verklaart wel waarom je niet hebt gereageerd op m'n Whatsapp-bericht met foto's van m'n privévliegtuig...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik kijk de Tinder Swindler, ik vertrouw NIEMAND meer
Nou lijkt het net alsof jullie het in de groep hebben gegooid met een "nou, dan moet het maar" als resultaat.quote:
Dit klinkt als een eufemismequote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom je niet hebt gereageerd op m'n Whatsapp-bericht met foto's van m'n privévliegtuig...
Hoe gaat het met de diamanthandel, nog spannende deals in het vooruitzicht?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat verklaart wel waarom je niet hebt gereageerd op m'n Whatsapp-bericht met foto's van m'n privévliegtuig...
Strani Levievquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de diamanthandel, nog spannende deals in het vooruitzicht?
Als hij straks vraagt of je aan boord wil komen moet je het op een rennen zetten.quote:
Bloedquote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de diamanthandel, nog spannende deals in het vooruitzicht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan hier op zó veel manieren op reageren dat ik er gewoon van in de war raak Meke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:53 schreef Strani het volgende:
Maar even over die docu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Was Biden halverwege het gesprek in slaap gevallen?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:55 schreef Strani het volgende:
Ik lees dat Biden Putin al per telefoon gewaarschuwd heeft maar heeft Rutte dat ook al gedaan? Want anders denk ik niet dat de boodschap echt overkomt.
Maar even over die docu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar even over die docu:Blijkbaar heeft het toch een zekere aantrekkingskracht. Zie ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hm hoe kom jij aan mijn Twitter?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het toch een zekere aantrekkingskracht. Zie ook:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:57 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Jammer dat je sollicitatie mis gingquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:00 schreef Fascination het volgende:
[..]Ik ook helemáál niet. Sowieso ben ik niet zo'n fan van die 'kijk mij eens populair zijn en veel reizen'-profielen trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja als je solliciteert om als accountant voor een bordeel te werken verwácht je ook gewoon dat soort voorwerpen op de achtergrond.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Jammer dat je sollicitatie mis ging
[ twitter ]
Je was op zoek naar weer een nieuwe aftrekpost?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja als je solliciteert om als accountant voor een bordeel te werken verwácht je ook gewoon dat soort voorwerpen op de achtergrond.
Ik ook niet. Met van die perfecte gestylede foto's die de suggestie wekken dat ze meer met de perfecte foto bezig waren dan een leuke tijd hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook helemáál niet. Sowieso ben ik niet zo'n fan van die 'kijk mij eens populair zijn en veel reizen'-profielen trouwens.
Nee juist een plek om wit te wassen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Je was op zoek naar weer een nieuwe aftrekpost?
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet. Met van die perfecte gestylede foto's die de suggestie wekken dat ze meer met de perfecte foto bezig waren dan een leuke tijd hebben.
Dat zouden wij wel op prijs stellen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
Heb ik iets heel ergs gezegd? Want dan bied ik m'n excuses aan hoor
Geen excuses zou ook wel toegevoegd mogen worden.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 19:59 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
O dit ben ik wel denk ik, zet 't meteen op m'n profielquote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:01 schreef Strani het volgende:
Er is me trouwens iets anders opgevallen op dating apps de laatste tijd; namelijk profielen van behoorlijk knappe vrouwen die in hun omschrijving claimen vooral op intelligentie te vallen, dus dat ze sapioseksueel zijn.
Op zich kan dat absoluut, maar ik heb de theorie dat deze profielen bedoeld zijn om mannen die zichzelf niet erg knap maar wellicht wel intelligent vinden te overtuigen te reageren en ze vervolgens te scammen.
Wat heb je nu weer gezegd?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 20:23 schreef Strani het volgende:
Heb ik iets heel ergs gezegd? Want dan bied ik m'n excuses aan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |