Schouten kan meer dan 10 seconden sneller schaatsen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sablikova en Weidemann lachen hierom normaal gesproken.
En Schouten natuurlijk
Ik misschien ook wel maar na die 10 seconden ben ik wel kapot.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schouten kan meer dan 10 seconden sneller schaatsen.
Orders van de KNSB....quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Dweilen bij 6 ritten 5km hoeft toch niet
en terecht, wat een gelulquote:
Wat zei hijquote:
De gouden medalje.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus van 14.12 tot ongeveer 14.25 weg om mijn dochter van school te halen.
Wat mis ik dan?
Rintje is een dooie lul. Ik mis Ria Visser.quote:
Dat het jammer was dat Sanne niet probeerde mee te gaan met Voronina. Waarop Anouk zei dat het beste is als ze een vlakke rit rijdt.quote:
Een vriendin/vrouw die dat voor je doet?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus van 14.12 tot ongeveer 14.25 weg om mijn dochter van school te halen.
Wat mis ik dan?
In 't Hof had gewoon moeten aanhaken bij Voroninaquote:
Dat wordt inderdaad wel gewoon Johaug voor Schouten, lijkt mij (ik heb vanmorgen nog niet gezien dus zeker weten doe ik het niet)quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Beginnen ze weer over de “koningin van de Spelen”.Er bestaat echt niks anders dan rondjes schaatsen voor de NOS heh?
De finish van Irenequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wat mis ik dan?
Gaat Johaug 4x goud pakken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel gewoon Johaug voor Schouten, lijkt mij (ik heb vanmorgen nog niet gezien dus zeker weten doe ik het niet)
Kan ze niet carpoolen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wat mis ik dan?
Goed antwoord welquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een vriendin/vrouw die dat voor je doet?
Nou, net niet als het schema klopt. Schouten zou om 14:05 moeten beginnen, dan zou ze om 14:11.46 ongeveer klaar zijn. Dan heeft @PippenScottie nog 15 seconden om de jas aan te trekken.quote:
Lijkt me logisch, bij de andere sporten doet Nederland niet mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Beginnen ze weer over de “koningin van de Spelen”.Er bestaat echt niks anders dan rondjes schaatsen voor de NOS heh?
Oke Rintjequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In 't Hof had gewoon moeten aanhaken bij Voronina
Spann0nd. Geen valse starts en ijsreparaties dan maar svpquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou, net niet als het schema klopt. Schouten zou om 14:05 moeten beginnen, dan zou ze om 14:11.46 ongeveer klaar zijn. Dan heeft @:PippenScottie nog 15 seconden om de jas aan te trekken.
Wat lult ie nou. Ik begrijp nog altijd niet waarom hij in Lillehammer (nou ja Hamar dus eigenlijk) niet gewoon 3x goud haalde, had ie ook gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In 't Hof had gewoon moeten aanhaken bij Voronina
Ik zou nu alvast die jas aantrekkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spann0nd. Geen valse starts en ijsreparaties dan maar svp
In 2018 ook met hun “Nuis koning van de Spelen. “quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel gewoon Johaug voor Schouten, lijkt mij (ik heb vanmorgen nog niet gezien dus zeker weten doe ik het niet)
Shhh,anders word Nils boos..quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Ik denk dat de estafette eigenlijk geen goud gaat worden, want de rest van Noorwegen gaf in de sprint en de skiatlon niet thuis. Zoals gezegd, vandaag niet gezien, dus ik weet niet of het technisch mogelijk is (en dus bij voorkeur geen spoilers)quote:
Fourcade gok ik?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In 2018 ook met hun “Nuis koning van de Spelen. “
Koning met andere vrouwen spelen zullen ze bedoelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Riggedquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Dat klopt eigenlijk wel. De NOS zendt de rest toch niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook een optie ja.quote:
Uberhaupt nooit goud gepakt op de Spelen, da's een analist onwaardigquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat lult ie nou. Ik begrijp nog altijd niet waarom hij in Lillehammer (nou ja Hamar dus eigenlijk) niet gewoon 3x goud haalde, had ie ook gewoon moeten doen.
Zit niemand aan tafel met goud vandaag, toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit goud gepakt op de Spelen, da's een analist onwaardig
Henri heeft een gouden cockring aangetrokkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit niemand aan tafel met goud vandaag, toch?
Hij gaat maar lekker bij de allround toernooien zittenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit goud gepakt op de Spelen, da's een analist onwaardig
Allemaal falende en vergeten schaatsers aldus de NOS.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit niemand aan tafel met goud vandaag, toch?
Moet hij wetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henri heeft een gouden cockring aangetrokken
Ik hoop dat Sven en Ireen zin hebben om zo nu en dan aan te schuiven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich prima uitleg hoor, mag ook wel bij World Cups of dergelijke in plaats van domme gelul van Erben of Annette
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henri heeft een gouden cockring aangetrokken
Annette gewoon inruilen voor Anouk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich prima uitleg hoor, mag ook wel bij World Cups of dergelijke in plaats van domme gelul van Erben of Annette
Graagquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Annette gewoon inruilen voor Anouk.
Puntige knieën iddquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft jammer, die kaaklijn van Irene.
Laurine doet het ook prima 's avonds bij Herman.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Annette gewoon inruilen voor Anouk.
Nog altijd beter dan Nikkie Plessen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft jammer, die kaaklijn van Irene.
Zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laurine doet het ook prima 's avonds bij Herman.
Ik vind Urben best sympathiek, maar dat hij steeds op TV komt snap ik niet zo goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Redefine het volgende:
Heb je alles gehad, krijg je Erben
Zo staat ze nou eenmaal afgesteld voor vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef wimderon het volgende:
Dit vroeg Henry helemaal niet, Annette.
Bedankt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij interviews met Sablikova moet ik toch altijd aan die ene reportage met Urben denken toen ie zijn Engels niet helemaal op orde had
Ik moest ook aan haar curves denken idd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij interviews met Sablikova moet ik toch altijd aan die ene reportage met Urben denken toen ie zijn Engels niet helemaal op orde had
watquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
MartinaMooie vrouw, altijd goeie teksten
Let's talk about your curvesquote:
Vandaag toch niet?quote:
Dit viel mee jaquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
MartinaMooie vrouw, altijd goeie teksten
Dat laatste vooral. In het begin was hij nog leuk. Maar zoals zo vaak met iemand die anders is dan de rest. Krijgt diegene zoveel zendtijd dat je diegene toch wel zat wordt en diegene vaak teveel in zichzelf gaat geloven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Urben best sympathiek, maar dat hij steeds op TV komt snap ik niet zo goed.
Niet mooi als in uiterlijk maar gewoon mooi persoon. Goede schaatser, prima reacties voor camera. Sympathiekquote:
Oh ik vond haar ook altijd ontzettend zeiken en indekken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet mooi als in uiterlijk maar gewoon mooi persoon. Goede schaatser, prima reacties voor camera
Erben snap ik wel, anders duren de analyses te lang.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet op basis van welke criteria de NOS sommige mensen wél naar Beijing heeft gestuurd en anderen thuis zijn gelaten
Turkije?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan het feit dat Rintje ineens een hele bos haar heeft
Urben vond van wel.quote:
Mmmmmmaaarrrr iiikkkk wwwillll noggg zeggggggennn dddatttttquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Erben snap ik wel, anders duren de analyses te lang.
En nog donkerder ook i.p.v. dat het lichter wordt. Zal vast niet geverfd zijnquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet nog steeds wennen aan het feit dat Rintje ineens een hele bos haar heeft
Lokale kapper is ws failliet door de covidquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:48 schreef TheVulture het volgende:
Stekelenburg op basis van zijn achternaam.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nog steeds niet op basis van welke criteria de NOS sommige mensen wél naar Beijing heeft gestuurd en anderen thuis zijn gelaten
Mompelt iets over openstaande deurenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat lult ie nou. Ik begrijp nog altijd niet waarom hij in Lillehammer (nou ja Hamar dus eigenlijk) niet gewoon 3x goud haalde, had ie ook gewoon moeten doen.
Die zijn overgelopen naar kamp streepquote:
De Sanex was op.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nog donkerder ook i.p.v. dat het lichter wordt. Zal vast niet geverfd zijn
Dat zou ik wel grappig vinden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen wij hier ONZE gouden medaille door het putje spoelen?
Je moet wat als je weer single bent hequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
En nog donkerder ook i.p.v. dat het lichter wordt. Zal vast niet geverfd zijn
Dan is er nog maar 1 oplossingquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zijn overgelopen naar kamp streep
Bagagedrager.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat continue 'aanhaken bij tegenstander x'
Nopequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen wij hier ONZE gouden medaille door het putje spoelen?
Komt in de buurt van Shurandy.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet wat als je weer single bent he
Zijn vriendin heette Youandi en in mijn hoofd maak ik daar altijd You and I van
Duitsland?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan is er nog maar 1 oplossing
Gewoon de meeting cancelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:53 schreef franklop het volgende:
Om 14.00 een meeting. Zucht.
Dat wordt pushnotificaties uitzetten
Was ze Afrikaans?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet wat als je weer single bent he
Zijn vriendin heette Youandi en in mijn hoofd maak ik daar altijd You and I van
Geniale opmerking inderdaad. Dit gaat richting 6:50.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
"Als ze dit volhoudt kan ze onder de 7 minuten blijven."
Bedankt Erik
Ja maar echtquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:53 schreef hhh38 het volgende:
"Als ze dit volhoudt kan ze onder de 7 minuten blijven."
Bedankt Erik
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel beter dan wat ik bedacht had.
Anders was het Rip aan de nabestaanden
Dat zou wat zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:54 schreef Jason22 het volgende:
Erik denkt dat ze onder de 7 minuten gaat rijden
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
Nu een rondje 42, dan moet onder de 7:00 lukken!
Geen WK in jaren met OS.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef Nober het volgende:
10 wereldtitels, 12 jaar de beste.
Euh, Ok.
Lijkt mij ook niet. Maar nog wel wat beter dan ik had verwacht, ik weet niet of Weideman dit kan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
Dit is heel goed. Maar niet genoeg voor goud lijkt me
Er wordt niet ieder jaar een WK gereden Hansquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef Nober het volgende:
10 wereldtitels, 12 jaar de beste.
Euh, Ok.
Dat was toch een nadeel? Of geldt dat alleen voor Nederlanders?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Maar nog wel wat beter dan ik had verwacht, ik weet niet of Weideman dit kan.
Spreekt ie ook Nederlands net als Hulkenberg?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo hoorde ik laatst ook een leuk feitje over Roglic, die schijnt aan skispringen te hebben gedaan.
Met fiets?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo hoorde ik laatst ook een leuk feitje over Roglic, die schijnt aan skispringen te hebben gedaan.
Wist je dat hij ook op de Olympische Spelen heeft deelgenomen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Van der Poel schijnt aan ultralopen te doen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Nee, maar Steve West wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef D_A het volgende:
[..]
Spreekt ie ook Nederlands net als Hulkenberg?
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef Felagund het volgende:
Wisten jullie dat Wiklund aan orienteering doet?
Ah, dat is dus net ook nog gezegd.
Ik dacht aan veldrijden en MTB.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van der Poel schijnt aan ultralopen te doen!
Een nuttig weetje!quote:
En hij heeft een Nederlandse grootvader, waaraan hij zn achternaam dankt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
En v/d Poel een ultra-atleet isquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef Redefine het volgende:
[..]Straks ga je ook nog vertellen dat Weidemann heel lang is
Ja of niet natuurlijk, de baan is rondquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef Meridiaan het volgende:
Iedereen zal zich hier op stukbijten wellicht
Maar Poulidor was toch een Fransman?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:59 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En hij heeft een Nederlandse grootvader, waaraan hij zn achternaam dankt.
Mind is blown.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En v/d Poel een ultra-atleet is
Dit is niet haar afstand.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ragne is niet in absolute topvorm.
Zeker. Maar had ook wel voordeel aan Wiklund.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:00 schreef LekkerWeertje het volgende:
Zo, Weidemann begint sterk hoor.
Ik ook .quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:02 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik heb wel zin in een rouw gedompelde NOS studio.
Schouten is Nederlands Kampioen skischansrennen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou dus wel eens onder de 7 minuten kunnen worden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:02 schreef Starflyer het volgende:
Wiklund nu ook onder de tijd can Sablikova
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |