Dat wordt inderdaad wel gewoon Johaug voor Schouten, lijkt mij (ik heb vanmorgen nog niet gezien dus zeker weten doe ik het niet)quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Beginnen ze weer over de “koningin van de Spelen”.Er bestaat echt niks anders dan rondjes schaatsen voor de NOS heh?
De finish van Irenequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus van 14.12 tot ongeveer 14.25 weg om mijn dochter van school te halen.
Wat mis ik dan?
Gaat Johaug 4x goud pakken?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel gewoon Johaug voor Schouten, lijkt mij (ik heb vanmorgen nog niet gezien dus zeker weten doe ik het niet)
Kan ze niet carpoolen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben dus van 14.12 tot ongeveer 14.25 weg om mijn dochter van school te halen.
Wat mis ik dan?
Goed antwoord welquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Een vriendin/vrouw die dat voor je doet?
Nou, net niet als het schema klopt. Schouten zou om 14:05 moeten beginnen, dan zou ze om 14:11.46 ongeveer klaar zijn. Dan heeft @PippenScottie nog 15 seconden om de jas aan te trekken.quote:
Lijkt me logisch, bij de andere sporten doet Nederland niet mee.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:31 schreef WAvanBuren het volgende:
Beginnen ze weer over de “koningin van de Spelen”.Er bestaat echt niks anders dan rondjes schaatsen voor de NOS heh?
Oke Rintjequote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In 't Hof had gewoon moeten aanhaken bij Voronina
Spann0nd. Geen valse starts en ijsreparaties dan maar svpquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nou, net niet als het schema klopt. Schouten zou om 14:05 moeten beginnen, dan zou ze om 14:11.46 ongeveer klaar zijn. Dan heeft @:PippenScottie nog 15 seconden om de jas aan te trekken.
Wat lult ie nou. Ik begrijp nog altijd niet waarom hij in Lillehammer (nou ja Hamar dus eigenlijk) niet gewoon 3x goud haalde, had ie ook gewoon moeten doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In 't Hof had gewoon moeten aanhaken bij Voronina
Ik zou nu alvast die jas aantrekkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Spann0nd. Geen valse starts en ijsreparaties dan maar svp
In 2018 ook met hun “Nuis koning van de Spelen. “quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt inderdaad wel gewoon Johaug voor Schouten, lijkt mij (ik heb vanmorgen nog niet gezien dus zeker weten doe ik het niet)
Shhh,anders word Nils boos..quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Dweilen bij 6 ritten 5km hoeft toch niet
Ik denk dat de estafette eigenlijk geen goud gaat worden, want de rest van Noorwegen gaf in de sprint en de skiatlon niet thuis. Zoals gezegd, vandaag niet gezien, dus ik weet niet of het technisch mogelijk is (en dus bij voorkeur geen spoilers)quote:
Fourcade gok ik?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
In 2018 ook met hun “Nuis koning van de Spelen. “
Koning met andere vrouwen spelen zullen ze bedoelen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Riggedquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
Dweilen bij 6 ritten 5km hoeft toch niet
Dat klopt eigenlijk wel. De NOS zendt de rest toch niet uitquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ook een optie ja.quote:
Uberhaupt nooit goud gepakt op de Spelen, da's een analist onwaardigquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat lult ie nou. Ik begrijp nog altijd niet waarom hij in Lillehammer (nou ja Hamar dus eigenlijk) niet gewoon 3x goud haalde, had ie ook gewoon moeten doen.
Zit niemand aan tafel met goud vandaag, toch?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit goud gepakt op de Spelen, da's een analist onwaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |