Henri heeft een gouden cockring aangetrokkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit niemand aan tafel met goud vandaag, toch?
Hij gaat maar lekker bij de allround toernooien zittenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt nooit goud gepakt op de Spelen, da's een analist onwaardig
Allemaal falende en vergeten schaatsers aldus de NOS.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit niemand aan tafel met goud vandaag, toch?
Moet hij wetenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henri heeft een gouden cockring aangetrokken
Ik hoop dat Sven en Ireen zin hebben om zo nu en dan aan te schuiven.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich prima uitleg hoor, mag ook wel bij World Cups of dergelijke in plaats van domme gelul van Erben of Annette
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Henri heeft een gouden cockring aangetrokken
Annette gewoon inruilen voor Anouk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op zich prima uitleg hoor, mag ook wel bij World Cups of dergelijke in plaats van domme gelul van Erben of Annette
Graagquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Annette gewoon inruilen voor Anouk.
Puntige knieën iddquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft jammer, die kaaklijn van Irene.
Laurine doet het ook prima 's avonds bij Herman.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Annette gewoon inruilen voor Anouk.
Nog altijd beter dan Nikkie Plessen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Blijft jammer, die kaaklijn van Irene.
Zeker.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laurine doet het ook prima 's avonds bij Herman.
Ik vind Urben best sympathiek, maar dat hij steeds op TV komt snap ik niet zo goed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef Redefine het volgende:
Heb je alles gehad, krijg je Erben
Zo staat ze nou eenmaal afgesteld voor vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:45 schreef wimderon het volgende:
Dit vroeg Henry helemaal niet, Annette.
Bedankt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij interviews met Sablikova moet ik toch altijd aan die ene reportage met Urben denken toen ie zijn Engels niet helemaal op orde had
Ik moest ook aan haar curves denken idd.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij interviews met Sablikova moet ik toch altijd aan die ene reportage met Urben denken toen ie zijn Engels niet helemaal op orde had
watquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
MartinaMooie vrouw, altijd goeie teksten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |