Geen WK in jaren met OS.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef Nober het volgende:
10 wereldtitels, 12 jaar de beste.
Euh, Ok.
Lijkt mij ook niet. Maar nog wel wat beter dan ik had verwacht, ik weet niet of Weideman dit kan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
Dit is heel goed. Maar niet genoeg voor goud lijkt me
Er wordt niet ieder jaar een WK gereden Hansquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:55 schreef Nober het volgende:
10 wereldtitels, 12 jaar de beste.
Euh, Ok.
Dat was toch een nadeel? Of geldt dat alleen voor Nederlanders?quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Maar nog wel wat beter dan ik had verwacht, ik weet niet of Weideman dit kan.
Spreekt ie ook Nederlands net als Hulkenberg?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo hoorde ik laatst ook een leuk feitje over Roglic, die schijnt aan skispringen te hebben gedaan.
Met fiets?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Zo hoorde ik laatst ook een leuk feitje over Roglic, die schijnt aan skispringen te hebben gedaan.
Wist je dat hij ook op de Olympische Spelen heeft deelgenomen?quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Van der Poel schijnt aan ultralopen te doen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:57 schreef WAvanBuren het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |