Ah zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij had het over hoe het was gegaan met Jennifer Hoffman. Dus toen zocht ik op hoe of wat, en zag ik dat ze hem zo noemde in een interview.
Dus dat zal allemaal wel zo zijn, maar hij ziet er alsnog lekker/aardig uit![]()
Dat moet je ook niet doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Even gezegd hebben dat ik gewoon blijf posten zoals ik altijd al deed. Dat ik klaar ben met uitkijken voor eventuele trappen op zieltjes en dat niemand zich illusies hoef te maken. get over it. ik wil hier kunnen keten zonder dat iemand daar gevoelens bij heeft, ik ga m'n uitlaatklep niet meer aanpassen.
en als je niet weet waar dit over gaat, dan heeft het niks met jou te maken.
Ik denk dat we dat sowieso allemaal moeten doen. We zijn zoals we zijn en zolang we niet specifiek gemeen doen tegen andere users moeten we gewoon kunnen doen waar we ons goed bij voelen. En als het een keer echt te ver gaat kan er altijd wat mee gedaan worden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:36 schreef ijs_beer het volgende:
Even gezegd hebben dat ik gewoon blijf posten zoals ik altijd al deed. Dat ik klaar ben met uitkijken voor eventuele trappen op zieltjes en dat niemand zich illusies hoef te maken. get over it. ik wil hier kunnen keten zonder dat iemand daar gevoelens bij heeft, ik ga m'n uitlaatklep niet meer aanpassen.
en als je niet weet waar dit over gaat, dan heeft het niks met jou te maken.
Fluisterend:quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet doen![]()
Bovendien hebben ijsberen grote poten. Dan sta je al snel op iemands tenen
Zielen zitten in tenenquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fluisterend:
* Psst, zieltjes. Hij zegt niks over tenen.
Ja daar ben ik eigenlijk wel een beetje door in de war.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
En deze keer waren ik noch @:Strani aanwezig
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zielen zitten in tenenWaarom denk je anders dat het zo'n pijn doet als je een teen ergens tegenaan stoot.
Wacht even, eigenlijk zeg je hier indirect dat gehandicapte mensen zonder voeten zielloos zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zielen zitten in tenenWaarom denk je anders dat het zo'n pijn doet als je een teen ergens tegenaan stoot.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daar ben ik eigenlijk wel een beetje door in de war.
Nee, die hebben juist een bescherming tegen het verlies van zielenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, eigenlijk zeg je hier indirect dat gehandicapte mensen zonder voeten zielloos zijn.
Als ze geen ziel hebben kunnen ze hem ook niet verliezen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, die hebben juist een bescherming tegen het verlies van zielen
Ik wist niet dat elke gehandicapte geen tenen had? En zodra je tenen weg zijn, schuiven ze verder opquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze geen ziel hebben kunnen ze hem ook niet verliezen?
Jouw ziel stinkt dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie als ik vragen mag?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
Documentaire over mijn favoriete acteur pas om 22.20 uur
Dat zei ik ook niet. Ik specificeerde gehandicapten zonder voeten, als je geen voeten hebt heb je ook geen tenen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wist niet dat elke gehandicapte geen tenen had?
Maar als die ziel dan gewoon opschuift naar verderop in het been dan zijn ze toch ook niet meer beschermd tegen het verliezen van die ziel?quote:En zodra je tenen weg zijn, schuiven ze verder op
Dat zou ik nooit doen mijn beste Roger en Epialesquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet. Ik specificeerde gehandicapten zonder voeten, als je geen voeten hebt heb je ook geen tenen.
[..]
Maar als die ziel dan gewoon opschuift naar verderop in het been dan zijn ze toch ook niet meer beschermd tegen het verliezen van die ziel?![]()
Ik krijg een beetje het idee dat je maar wat zit te dollen Redefine.
Al Pacinoquote:
Wat ben je momenteel aan het kijken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Was weer een interessante aflevering.
Ik was Het verhaal van Nederland aan het kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat ben je momenteel aan het kijken?
Ah wat Guana ook al zei. Mooi dat het goed isquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was Het verhaal van Nederland aan het kijken.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen mijn beste Roger en Epiales
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:30 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
De samenzwering van de Bataven onder Claudius Civilis van Rembrand van Rijn
Wij allemaal ellende melden hier en jij in een deukquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Na een stressvolle dag heb ik de reacties in de San Remo topics teruggelezen. Dit forum maakt me altijd weer aan het lachen
(Beschouw dat als een compliment)
Zeg dan maar tegen papa en mama dat je van ons nog een kwartiertje op mag blijvenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bedtijd, maar ik wil nog niet.
San Marino gaat ons ook goud geven volgende weekquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:51 schreef NailQueen het volgende:
Na een stressvolle dag heb ik de reacties in de San Remo topics teruggelezen. Dit forum maakt me altijd weer aan het lachen
(Beschouw dat als een compliment)
quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg dan maar tegen papa en mama dat je van ons nog een kwartiertje op mag blijven
Zou een mooie TT zijn: Waar NailQueen lacht om de Italiaanse ellende van Strani.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij allemaal ellende melden hier en jij in een deuk
We gaan kijken wat we voor je kunnen doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Zou een mooie TT zijn: Waar NailQueen lacht om de Italiaanse ellende van Strani.
(Dit is inderdaad een subtiele hint over dat NailQueen weer een TT krijgt)
Ja zó werkt het niet hèquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Nou over naamTT's gesproken, Meke had toch laatst zo'n overzicht gepost? Volgens mij heb ik, in verhouding met het aantal posts over de jaren, de minste naamtopics gehad, dus ik ben eerst weer aan de beurt. /ienie
Door alle allora's kan ik me dat niet meer herinneren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
We gaan kijken wat we voor je kunnen doen
Waar moest je ook al weer zo om lachen met San Remo? Er was één specifiek iets staat me bij.
*Neemt huilend een shotquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door alle allora's kan ik me dat niet meer herinneren.
Was gewoon wat ik concludeerde met het blote oogquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:04 schreef Strani het volgende:
Mogen wij de Excel die je voor deze berekening hebt gemaakt trouwens eens inzien, @:Guanabana ?
Mja dat vind ik niet echt solide wetenschapquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was gewoon wat ik concludeerde met het blote oog
Ja waarom heet je eigenlijk NailQueen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had gewoon AlloraQueen moeten heten
Door alle allora's kan ik me dat niet meer herinnerenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom heet je eigenlijk NailQueen?
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door alle allora's kan ik me dat niet meer herinneren
Dit is wel een antwoord met uitgebreide mogelijkheden, je kan dit wel voor alles gebruiken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Door alle allora's kan ik me dat niet meer herinneren
Ook zonder Allora's kan hij zich dingen al niet herinneren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Horen we bij de volgende politieke heisa Rutte ineens op een lastige vraag antwoorden met "Sorry, door alle allora's kan ik me dat niet meer herinneren."
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Horen we bij de volgende politieke heisa Rutte ineens op een lastige vraag antwoorden met "Sorry, door alle allora's kan ik me dat niet meer herinneren."
Dit is waarschijnlijk de enige keer dat goud en San Marino in één zin zijn uitgesproken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:58 schreef Momo het volgende:
[..]
San Marino gaat ons ook goud geven volgende week
Dat is feitelijk onjuist. Vrij veel users die er al jaren zitten, maar weinig naamtopics hebben gehad. En dan doel ik niet eens op mijzelfquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Nou over naamTT's gesproken, Meke had toch laatst zo'n overzicht gepost? Volgens mij heb ik, in verhouding met het aantal posts over de jaren, de minste naamtopics gehad, dus ik ben eerst weer aan de beurt. /ienie
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:39 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Naviband (Belarus 2017) in Nieuwsuur, zijn hun eigen land ontvlucht nadat ze actief waren in het verzet.
Precies. Ik zou zeggen, niet belangrijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:41 schreef Guanabana het volgende:
Het is maar wat je belangrijk vindt ook natuurlijk.
Maar die arme jongen moet elke dag weer worstelen om boven te komen, dus daar belonen we hem dan ook mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:43 schreef Guanabana het volgende:
@:Luctor.et.Emergo heeft wel een flinke inhaalslag gemaakt in het totaal, want die post nog niet zo heel erg lang mee in vergelijking met de rest.
Zo nee joh, die TT's zijn mega belangrijk en ik doe er álles voor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:44 schreef Redefine het volgende:
Inb4 @:Strani die zegt dat het inderdaad niet belangrijk is. Maar dat is als Michael Phelps die zegt dat gouden medailles niet belangrijk zijn.
Zoals hieronder, maar dan jij met alle naamtopics.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nee joh, die TT's zijn mega belangrijk en ik doe er álles voor.
Jij bent gelukkig wel bestand tegen de druk van de Premjur Liek.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo nee joh, die TT's zijn mega belangrijk en ik doe er álles voor.
Ja zo'n foto heb ik hier aan de muur hangenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zoals hieronder, maar dan jij met alle naamtopics.
[ afbeelding ]
Plus dat het bij jouw sport wel gebruikelijk is om een shirt aan te hebben i.t.t. Phelps.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja zo'n foto heb ik hier aan de muur hangen
Wel gewoon met een shirt aan trouwens, het moet voor visite ook leuk blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Plus dat het bij jouw sport wel gebruikelijk is om een shirt aan te hebben i.t.t. Phelps.Wel voor videocallsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij moet videocallen met FOK!quote:
Ik denk dat ik er onder mijn oude nick ook niet zoveel heb gehadquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de stats er eens bijgepakt, dit zijn de top posters hier van 1 januari 2018 tot nu:
1 70533 Aoibhin
2 54574 Strani
3 33871 Redefine
4 27060 H_T
5 26459 Guanabana
6 21183 Meke
7 20209 Roger_Epiales
8 19784 Luctor.et.Emergo
9 19540 Em31
10 17794 Arizona
Volgens het onderzoek van Meke heeft Aoibhin heul veel naamtopics gehad (meer dan 20), Strani ook meer dan 10. Redefine 3!
Ik ook 3 (eigenlijk zelfs 2,5, want één TT was Guanastrani).
H_T heeft er trouwens één, maar ik denk onder zijn oude nick een stuk meer?
Roger heeft er 2.
Dus ja. Als je het zo bekijkt dan komen Redefine en ik er in verhouding het karigst van af denk ik
Plek 8 al.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de stats er eens bijgepakt, dit zijn de top posters hier van 1 januari 2018 tot nu:
1 70533 Aoibhin
2 54574 Strani
3 33871 Redefine
4 27060 H_T
5 26459 Guanabana
6 21183 Meke
7 20209 Roger_Epiales
8 19784 Luctor.et.Emergo
9 19540 Em31
10 17794 Arizona
Volgens het onderzoek van Meke heeft Aoibhin heul veel naamtopics gehad (meer dan 20), Strani ook meer dan 10. Redefine 3!
Roger heeft er 2.
Dus ja. Als je het zo bekijkt dan komen Redefine en ik er in verhouding het karigst van af denk ik
Oeiquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, de buurvrouw van mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis met corona. Mijn oma heeft maandag nog contact met haar gehad, maar heeft nog nergens last van. Ik hoop dat het voor allebei meevalt en dat mijn oma geen corona krijgt en dat de buurvrouw snel weer gezond naar huis mag.
Hopelijk heeft je oma geluk en krijgt ze het niet, beterschap aan de buurvrouw.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
Ach, de buurvrouw van mijn oma is opgenomen in het ziekenhuis met corona. Mijn oma heeft maandag nog contact met haar gehad, maar heeft nog nergens last van. Ik hoop dat het voor allebei meevalt en dat mijn oma geen corona krijgt en dat de buurvrouw snel weer gezond naar huis mag.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiHet is sowieso schrikken, wat er verder ook gebeurt. Sterkte aan de betrokkenen!
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, want wellicht hebben ze slechts kort met elkaar gepraat. Oma is soms wat vaagquote:Op woensdag 9 februari 2022 23:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hopelijk heeft je oma geluk en krijgt ze het niet, beterschap aan de buurvrouw.
Dat klinkt in elk geval goedquote:Op donderdag 10 februari 2022 00:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat het wel mee gaat vallen, want wellicht hebben ze slechts kort met elkaar gepraat. Oma is soms wat vaagDaarnaast gaat ze standaard naar haar buren op woensdagavond. Oude mensen doorbreken hun ritme niet, dus verwacht ik niet dat ze recent bij elkaar op bezoek geweest zijn.
De buurvrouw heeft slechte longen, dat wordt wel een dingetje, al weet ik ook niet hoe erg ze er aan toe is. Als er nieuws is, vertel ik het wel, maar ik verwacht dat het met een sisser afloopt.
Jobi heeft het systeem gehackt door eigen naamtopics te openenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:40 schreef Guanabana het volgende:
1 70533 Aoibhin
2 54574 Strani
3 33871 Redefine
4 27060 H_T
5 26459 Guanabana
6 21183 Meke
7 20209 Roger_Epiales
8 19784 Luctor.et.Emergo
9 19540 Em31
10 17794 Arizona
Roger heeft er 2.
Stuk voor stuk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:57 schreef Yesse het volgende:
[..]
De vraag is: zijn het ook kwaliteitsposts?
Precies. Al heeft de ene post wel een hogere kwaliteit dan de andere, maar ze hebben allemaal een bepaalde kwaliteit.quote:
Deze was van zulke hoge kwaliteit dat niemand er na durfde te postenquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies. Al heeft de ene post wel een hogere kwaliteit dan de andere, maar ze hebben allemaal een bepaalde kwaliteit.
Bedankt. Dat wordt lastig om weer te overtreffen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is misschien wel je beste post ooit![]()
![]()
![]()
Meteen een like gegeven!
Ik zal mijn niveau wel wat naar beneden bijstellen dan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Deze was van zulke hoge kwaliteit dat niemand er na durfde te postenDus dan doe ik het maar
Als je straks: "Yes, weer goud en zilver" met allemaal cheerleader-poppetjes kan posten, dan zit je weer op een goed niveau.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal mijn niveau wel wat naar beneden bijstellen dan.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je straks: "Yes, weer goud en zilver" met allemaal cheerleader-poppetjes kan posten, dan zit je weer op een goed niveau.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk post ik het alleen niet weer te vroeg
Nee, altijd eerst wachten tot @Strani iets positiefs gepost heeft.quote:
Dit is wel slim inderdaad.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, altijd eerst wachten tot @:Strani iets positiefs gepost heeft.
Dan kan je naar hem wijzen als het misgaat en er een jinx moet worden aangewezen.
Eerst maar even afwachten dat ze de snelste tijd rijdt.quote:
Nou @Strani kom er maar inquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, altijd eerst wachten tot @:Strani iets positiefs gepost heeft.
Dan kan je naar hem wijzen als het misgaat en er een jinx moet worden aangewezen.
Dan ben je wellicht niet meer de eerstequote:Op donderdag 10 februari 2022 11:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst maar even afwachten dat ze de snelste tijd rijdt.
Ik had begrepen dat het verstandig is om @Strani als eerste te laten gaan om de jinx op zich te nemen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nou @:Strani kom er maar in
[..]
Dan ben je wellicht niet meer de eerste
Het is aan jou om de kwaliteit dan te verhogen natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Cyan9 het volgende:
Het postgedrag deze ochtend is toch wel van een twijfelachtig allooi.
Maar je moet sowieso niet vanuit je rug tillen natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zou eea wel naar een hoger niveau willen tillen, maar ik weet niet of mijn rug dat aankan dus probeer ik het ook maar niet.
Nee, maar de taak om dit naar een hoger niveau te tillen is zo zwaar dat er sowieso wel druk op de rug zal ontstaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar je moet sowieso niet vanuit je rug tillen natuurlijk.
Beterschap.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:48 schreef Arizona het volgende:
Middag!
Ik heb keelpijn (aan één kant) maar mijn zelftest is nog negatief.
En ik ben heel moe, vannacht weer migraine gehad![]()
Dus lekker rustig werken en zo schaatsen erbij aan.
thnx.quote:
Als mijn werk ook zo goed zou gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
thnx.
Weer een kwaliteitspost vanLuctor
Aanrader dus? Zal eens kijkenquote:Op donderdag 10 februari 2022 12:40 schreef Guanabana het volgende:
@:Meke, Patrick Martens was bij Rooijakkers Over De Vloer.
Balen zegquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:17 schreef Meke het volgende:
Ik test nog steeds positief en heb een minibeetje klachten. Zou vanavond uit eten met collega's maar dat wordt me echt nooit vergeven als ik die allemaal aansteek
Ja vond ik ook heel bijzonder.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lekker op tijd afgeschoten zeg.
Van een collega begreep ik dat je tot maanden na een besmetting nog positief zou blijven testen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:17 schreef Meke het volgende:
Ik test nog steeds positief en heb een minibeetje klachten. Zou vanavond uit eten met collega's maar dat wordt me echt nooit vergeven als ik die allemaal aansteek
Maar in sommige gevallen is hij weg. Kijk maar naar waarom je in China na een positieve test wel weer mee mag doen als je daarna minimaal 2 of 3 keer negatief testquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van een collega begreep ik dat je tot maanden na een besmetting nog positief zou blijven testen.
Nou Luctor, de jinx is binnen, je kunt losgaan.quote:
Goud is binnenquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou Luctor, de jinx is binnen, je kunt losgaan.
5 km als ik het me goed herinner!quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh, nou helemaal gemist wat ze gereden had.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
5 km als ik het me goed herinner!
Dat is wel te hopen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
5 km als ik het me goed herinner!
Nu al niet meer.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vooralsnog voor Sablikova.
Ik werd net gebeld, dus dat heb ik gemist.quote:
Je hebt je telefoon aan staan?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld, dus dat heb ik gemist.
Hopelijk word ik de komende tien minuten niet gebeld.
Ja, ik ben op kantoor, dan kan ik moeilijk niet bereikbaar zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt je telefoon aan staan?
Wat weten die Chinezen wat wij nog niet weten?quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoezo staat er een 2 en 3, terwijl ze sneller is dan de nummer 1?
Hm, nou vooruit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ben op kantoor, dan kan ik moeilijk niet bereikbaar zijn.En heb ook op mijn mobiel schaatsen op staan.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Stop even met jinxen, meneer de praatstem.
Ik was dat niet, nu wel.quote:
Daarom kunnen ze nog wel vallen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is geen shorttrack hoor.
quote:
Jouw collega is ook al een jinxer? Werk jij hier toevallig? https://www.jinx.com/quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn collega die zei het al eerder dat we goud hadden gewonnen met de tijd voordat ze bij mij over de finish kwam.
Werk jij in Pekingquote:Op donderdag 10 februari 2022 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn collega die zei het al eerder dat we goud hadden gewonnen met de tijd voordat ze bij mij over de finish kwam.
Mooie is dat de nummer 2 echt een volle kop groter is dan Schoutenquote:
Van der Poel heeft daar zelf ook voordeel van. Hij wil gewoon een beetje trollen, en hij weet dat het lukt, want de Nederlandse schaatswereld is vrij saai en de NOS is blij dat er een 'schandaal' is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooie is dat de nummer 2 echt een volle kop groter is dan SchoutenDus wie heeft dan het voordeel van het harde ijs
Ja en maximaal 14 dagen, maar dat is pas zondagquote:Op donderdag 10 februari 2022 13:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Balen zegHopen dat het snel helemaal over is. Is het niet zo dat bij sommige mensen de test positief blijft voor een langere periode en daarom wordt aangehouden dat je 1 dag nadat je geen klachten meer hebt je weer uit isolatie mag? Nu helpt dat niet mee voor je afspraak vanavond maar toch
Canadese ijsmeester he, maar het is 'm niet gelukt vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mooie is dat de nummer 2 echt een volle kop groter is dan SchoutenDus wie heeft dan het voordeel van het harde ijs
Die ligt nu onder een vergrootglas natuurlijk, anders had hij dat ijs wel aangepast aan de Canadese schaatsster, nu kon dat niet. Kan die Zweed wel roepen dat wij de boel beïnvloeden, maar uiteindelijk hebben we dat goud gewoon mede aan zijn eigen gezever te danken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Canadese ijsmeester he, maar het is 'm niet gelukt vandaag.
Damn, je hebt gelijk. Dit wordt erg ingewikkeld zo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 14:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ligt nu onder een vergrootglas natuurlijk, anders had hij dat ijs wel aangepast aan de Canadese schaatsster, nu kon dat niet. Kan die Zweed wel roepen dat wij de boel beïnvloeden, maar uiteindelijk hebben we dat goud gewoon mede aan zijn eigen gezever te danken.![]()
Zie je wel. Geen woord aan gelogenquote:
Nu de dubbelmannen aan de beurtquote:
Bidden?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vraag me hieraan altijd af of er nog wel iets is wat je kunt doen als je eenmaal gaat.
Nou ja. Het is wel handig als je af en toe stuurt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vraag me hieraan altijd af of er nog wel iets is wat je kunt doen als je eenmaal gaat.
Als ik het was die daar lag, zou ik inzetten op biddenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Het is wel handig als je af en toe stuurt.
Ik zie niet in hoe je dat zou moeten. Ik ontkom niet aan de gedachte dat het beslist wordt op hoe je afzet en dat je daarna het best af bent door verstijfd van angst op die slee te blijven liggen. Dat zou mijn "strategie" iig zijn.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Het is wel handig als je af en toe stuurt.
Als je echt niks doet dan lig je na een kwart al buiten de baanquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe je dat zou moeten. Ik ontkom niet aan de gedachte dat het beslist wordt op hoe je afzet en dat je daarna het best af bent door verstijfd van angst op die slee te blijven liggen. Dat zou mijn "strategie" iig zijn.
Jammer, ik dacht eindelijk een sport gevonden te hebben waarin ik kon uitblinken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je echt niks doet dan lig je na een kwart al buiten de baan
Degene voorin kan sturen, ja! En degene achteraan kan remmenquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:23 schreef Em31 het volgende:
En bij die bobslee dan, daar bukt iedereen altijd, moet je daar ook wat doen?
Ja, dat zie je in andere sporten nooit.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:29 schreef Em31 het volgende:
Wel walgelijk dat één land zo'n sport zo domineert.
Hoe rem je zo'n slee, gewoon een anker uitgooien?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:29 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Degene voorin kan sturen, ja! En degene achteraan kan remmen
Precies, tafeltennis bijvoorbeeld. Zeer divers winnaarsveld daar.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dat zie je in andere sporten nooit.
Oh was dat de reden dat ze nu weer mee mocht?quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:33 schreef Cyan9 het volgende:
Wel fijn dat Claudia Pechstein nu niet meer de meest succesvolle Duitse sporter is op de winterspelen.
En we zijn ook al in de nationale ESF-voorronde van Duitsland getuind vandaagquote:
Ik deed dat nooit, maar nu welquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zo'n beetje wel, jaquote:Op donderdag 10 februari 2022 15:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe rem je zo'n slee, gewoon een anker uitgooien?
quote:Shell-topman Ben van Beurden heeft een deel van zijn aandelen in het energieconcern verkocht. Het pakket had bij verkoop omgerekend een waarde van ongeveer ¤4,63 miljoen.
Bij de cijferpresentatie vorige week meldde de inmiddels in Londen wonende topman dat hij vond dat de aandelen Shell ’ondergewaardeerd’ zijn.
Had je VTM al wel met reclame ? Deze is zo leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:08 schreef Strani het volgende:
Jaaaaa NLZiet heeft de VRT-zenders eindelijk toevoegd, hier hoop ik al tijden op![]()
![]()
Nee VTM heb ik dan weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Had je VTM al wel met reclame ? Deze is zo leuk.
En waar u een hond ziet had ook een kat kunnen staan.
Het CDA in Amsterdam (is/was) altijd wat linkser geweest dan het landelijke CDA. Evenals de VVD.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:32 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbert is de Stemwijzer voor de Gemeenteraadsverkiezingen online voor een aantal gemeenten.
Ik kwam in Den Haag uit op de Groep Ramdhani, sommige dingen veranderen immers nooit![]()
(Straks even uitzoeken wie dat is, red.).
En in Amsterdam op het CDA ().
Ja, bij die stelling over de afschaffing van het vrouwenkiesrecht twijfelde ik ook wel even.quote:Op donderdag 10 februari 2022 18:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar in Den Haag zit ik op 57% CU/SGP en 50% VVD.
Bij twijfel niet doen is het toch ?quote:Op donderdag 10 februari 2022 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, bij die stelling over de afschaffing van het vrouwenkiesrecht twijfelde ik ook wel even.
Oh echtquote:Op donderdag 10 februari 2022 16:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel, ja
Er zit een soort hark in de slee, de remmeneer of -mevrouw trekt dan zo hard mogelijk aan de rem, zodat de hark zo hard mogelijk in het ijs/de sneeuw wordt gedrukt zodat de slee afremt
[ afbeelding ]
er zullen er nog wel meer gaan volgenquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)end-gedrag~ac720ce9/
Ik was hier al wat sceptisch over zijn onderzoek naar Marco Borsato, maar dit had ik ook weer niet helemaal verwacht...
VTM is buiten België maar matig te ontvangen. Officieel althansquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jesas Charistasquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
Ik was hier al wat sceptisch over zijn onderzoek naar Marco Borsato, maar dit had ik ook weer niet helemaal verwacht...
Hier gaan toch wel wat meer lijken uit de kast vallen, toch mooi dat ze een keer eindelijk gevolgen onder vinden van hun gedrag.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:04 schreef blackswangreen het volgende:
VTM is buiten België maar matig te ontvangen. Officieel althansquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nederland loopt wel vaker achterquote:Op donderdag 10 februari 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Ergens ook wel verbaasd dat tijdens die hele #metoo tijd (3-4 jaar geleden?) hier bijna niets gebeurde dus, als je ziet wat er nu pas naar buiten komt. En dat ze gewoon door zijn gegaan, nog steeds met het idee dat dat ook nooit uit zou komen blijkbaar. Ondanks al die schandalen toen al.
Het was iets uit de lange lijst van dingen waarbij je gevoelsmatig wist dat het niet goed kan zitten, maar waarbij het toch niet of nauwelijks naar buiten komt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Ergens ook wel verbaasd dat tijdens die hele #metoo tijd (3-4 jaar geleden?) hier bijna niets gebeurde dus, als je ziet wat er nu pas naar buiten komt. En dat ze gewoon door zijn gegaan, nog steeds met het idee dat dat ook nooit uit zou komen blijkbaar. Ondanks al die schandalen toen al.
Sterkte. De dokter zal vast vinden wat het is. Gaat goed komenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
Ik moet straks naar de dokter. Heb al 2 weken buikpijn op dezelfde plek en vannacht was het heel erg. Nu ook steken. Ik ben heel bang.
Dat was inderdaad wel apart. Behalve enkele losse verhalen hoorde je er weinig over hier, terwijl elders weet vrij veel gevallen waren. Die beerput hebben ze hier nog even dicht kunnen houden.quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:25 schreef Em31 het volgende:
Sterke en succes! Ik ben het met Redefine eens, het gaat goedkomenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
Ik moet straks naar de dokter. Heb al 2 weken buikpijn op dezelfde plek en vannacht was het heel erg. Nu ook steken. Ik ben heel bang.
Hopelijk is de dokter het ook met jullie eensquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:58 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen allen!
[..]
Sterke en succes! Ik ben het met Redefine eens, het gaat goedkomen
Sterkte.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
Succesquote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
Lijkt me wel, Redefine ís de dokter vandaag.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hopelijk is de dokter het ook met jullie eens
* Snel doktersjas uitdoet.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me wel, Redefine ís de dokter vandaag.
Sterkte en beterschap.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
Roest doet aan stressschaatsen, alleen heeft hij er zelf geen stress van maar de kijker.quote:
Eerder de commentatoren.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Roest doet aan stressschaatsen, alleen heeft hij er zelf geen stress van maar de kijker.
Dat zijn ook kijkers. (dat hoop ik tenminste, dat ze iig kijken naar de race die ze verslaanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerder de commentatoren.
Sterkte!quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:32 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sterkte!Ik wacht maar af wat de dokter zegt. Het zit op de plek van mijn galblaas maar heb ook pijn op andere plekken rechts, mss uitstraling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Sterktequote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:41 schreef Arizona het volgende:
Ik ook niet.quote:
Ze zouden voor zijn race de vloerverwarming onder dat ijs ff aan moeten zetten. Hij wil toch geen hard ijs? Mag hij het proberen op een bak water, zachter krijg je het niet.quote:
Stoombad.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze zouden voor zijn race de vloerverwarming onder dat ijs ff aan moeten zetten. Hij wil toch geen hard ijs? Mag hij het proberen op een bak water, zachter krijg je het niet.
U kunt zo de baan op meneer vdP, we zijn hem nog even aan het opkoken.quote:
Heeft vdP afgedongen.quote:
Dat heeft die Zweed geregeld. Hij heeft met dat interview de ijsmeester onder druk gezet. Grofste schandaal ooit.quote:
Even verkeerde wissel pakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk is hij op het eind helemaal brak voor de finish
Weet Sven Kramer alles vanquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even verkeerde wissel pakken.
Ik wilde net gaan zeggen: "Met tijden die zo veel sneller zijn dan alle anderen ga ik het wel ineens verdacht vinden dat hij in dat interview zo specifiek zei dat praten met de ijsmeester nog erger is dan doping."quote:
Kijkt vast de 10 kilometer schaatsenquote:
Ja, zie ze wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen: "Met tijden die zo veel sneller zijn dan alle anderen ga ik het wel ineens verdacht vinden dat hij in dat interview zo specifiek zei dat praten met de ijsmeester nog erger is dan doping."
Alsof hij alvast iets zoekt om de aandacht af te leiden voor als hij betrapt wordt of zo.
Niet?quote:
Oke met wat?quote:
Op goed ijs was hij binnen tien minuten klaar geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit ijs is helemaal niet goed om WR's te rijden.
Ik vind sowieso dat Roest een degelijkere tien km heeft gereden dan Van der Poel. Met een tijd van 12:30 kan je het nooit echt goed hebben gedaan; dat is gewoon afraffelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op goed ijs was hij binnen tien minuten klaar geweest.
Echt welquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Grappig hoe mensen vies boos zijn op v.d. Poel.
Hij doet een Mick van Wely’tje.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan zeggen: "Met tijden die zo veel sneller zijn dan alle anderen ga ik het wel ineens verdacht vinden dat hij in dat interview zo specifiek zei dat praten met de ijsmeester nog erger is dan doping."
Alsof hij alvast iets zoekt om de aandacht af te leiden voor als hij betrapt wordt of zo.
Op Radio 1 merkten ze ook op dat VDP veel misslagen maakt. Ik stel voor dat de vakjury daarvoor puntenaftrek geeft.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat Roest een degelijkere tien km heeft gereden dan Van der Poel. Met een tijd van 12:30 kan je het nooit echt goed hebben gedaan; dat is gewoon afraffelen.
Dit klinkt een beetje als 'met een zeven mag je tevreden zijn, want alles gedaan wat je kon, maar met een negen had je ook beter gekund'.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat Roest een degelijkere tien km heeft gereden dan Van der Poel. Met een tijd van 12:30 kan je het nooit echt goed hebben gedaan; dat is gewoon afraffelen.
Hij ging zelfs bijna op z'n plaat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Radio 1 merkten ze ook op dat VDP veel misslagen maakt. Ik stel voor dat de vakjury daarvoor puntenaftrek geeft.
Net als de Britten die nog steeds viesmad zijn op Max Verstappenquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Terwijl het net zo’n sympathiek figuur is als een Danny Blind of een Patrick Lefevre of een Mark van Bommel, om maar wat leuke sportfiguren te noemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Het is dat ik bijna niet drink, anders zou ik een shot nemen bij elke keer dat jij opeens de F1 betrekt in een onderwerp.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als de Britten die nog steeds viesmad zijn op Max Verstappen
Heel hard iemand anders ergens van beschuldigen en dan zelf de volle laag krijgen, het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:42 schreef ijs_beer het volgende:
Die moest ik even opzoeken.quote:
Ach, 10 KM schaatsen. Dat stelt toch niets voor. Een stukje folklore dat ze in Zweden blijkbaar leuk vinden.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heel hard iemand anders ergens van beschuldigen en dan zelf de volle laag krijgen, het heeft wel wat.
Al denk ik dat het vooral hier in Nederland zal zijn.
Danny Blind? Dat is toch vooral een heel saai figuur? Dat kun je van Nils VDP toch niet zeggen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terwijl het net zo’n sympathiek figuur is als een Danny Blind of een Patrick Lefevre of een Mark van Bommel, om maar wat leuke sportfiguren te noemen.
Eigenlijk zou er ook een 200km afstand moeten zijn, liefst buiten, dan komen de Nederlanders pas echt tot hun recht.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach, 10 KM schaatsen. Dat stelt toch niets voor. Een stukje folklore dat ze in Zweden blijkbaar leuk vinden.
Dan zou je heel dronken worden 😇quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat ik bijna niet drink, anders zou ik een shot nemen bij elke keer dat jij opeens de F1 betrekt in een onderwerp.
Elfstedentochtquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er ook een 200km afstand moeten zijn, liefst buiten, dan komen de Nederlanders pas echt tot hun recht.
Scholletje Blind is toch niet bepaald geliefd in het voetbal. Hij stapte ook dronken in een auto.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Danny Blind? Dat is toch vooral een heel saai figuur? Dat kun je van Nils VDP toch niet zeggen.
Zo’n soort Alternatieve Elfstedentocht, op een bergmeer voor nul man publiekquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eigenlijk zou er ook een 200km afstand moeten zijn, liefst buiten, dan komen de Nederlanders pas echt tot hun recht.
De echte Elfstedentocht met overal een dweilorkest. Publiek dat aan je zit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo’n soort Alternatieve Elfstedentocht, op een bergmeer voor nul man publiek
Je hebt het weer niet over de muziek zeker?quote:
Daarom ben je naar Spanje verhuisdquote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:54 schreef Strani het volgende:
Ik kan uit 'Het Verhaal van Nederland' concluderen dat het al minstens 5.000 jaar kutweer is in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |