abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203553534
Voor alle feedback, hier welkom.

Om vele dezelfde vragen over de drukke actuele COR-reeks te voorkomen, lees dit even:

Juist in tijden als deze - zonder veel irl contacten - is het enorm belangrijk als iedereen normaal mee kan posten, zeker in de drukke reeks. Mee dúrft te posten ook. Door de bomen daar het bos kunnen blijven zien.

Óók users die het virus momenteel van heel dichtbij meemaken, zowel met oudere als jonge familie/gezinsleden, of zelf. Ze hebben het zwaar. Maken zich zorgen. En nee die hoeven van jou dan echt niet te horen dat zij slechts een uitzondering zijn en het voor het gros een eitje is. Zij hebben daar op dat moment in al hun zorgen núl boodschap aan, hoe het voor anderen wel meevalt. Heb empathie of scroll door. Hak geen extra gaten in hun voor hun gevoel wellicht zinkende schepen.

Tevens is het inmiddels wel duidelijk dat het vrij logisch is als mensen zich zorgen maken of bang zijn. Ga die mensen niet uitmaken voor paniekvogel. Dat zou je namelijk ook niet tegen een ziekenhuisdirectie of arts zeggen die zich ook best zorgen maken over capaciteit, materialen etc. Zorgen zijn in deze tijd normaal en niet iets om iemand over uit te lachen. Nee, rondjes rennen met de armen in de lucht gillend dat we allemaal dood gaan is absoluut niet hetzelfde als hardop durven zeggen dat je iets zorgwekkend of eng vindt.

Over offtopic en SC:
Er staan echt heel héél duidelijke regels onderaan de OP van die reeks, al vele vele topics. Lees ze alsjeblieft. Daar vind je ook een link naar het slowchat-topic, wordt duidelijk gemeld wat er wel en niet wenselijk is in de reeks etc.

En nee we gaan niet voor elk woord of zin een lijst kunnen opstellen wat wel en niet kan. Gewoon ook een beetje zélf nadenken en rekening houden met anderen.

Rekening houden met vele mede-users die naar de reeks komen voor actualiteiten en niet voor allerhande meuk, SC, ruzie etc. Zorg dat het voor iedereen leesbaar en te volgen blijft zonder dat ze zich door een brei heen hoeven werken.

Rekening houden met al die vrijwillige crew die dit naast hun eigen forums doen en die ook weleens héél graag even willen en moeten ontspannen (zeker in deze tijd vol zorgen om familie en geliefden) of moeten werken of slapen of eten of hun andere forum bijhouden etc.

We tolereren niet het ene moment meer dan het andere moment, het is simpelweg op sommige momenten beter bij te houden dan op andere momenten. Door bovengenoemde redenen en afhankelijk van hoeveel mods op dat moment tijd en energie hebben er bovenop te zitten.

Help mee. Allemaal. Denk mee. Denk aan anderen. Denk bij elke post in de reeks heel even 'draagt deze post echt iets bij' voordat je op invoeren klikt. Dat is écht niet te veel gevraagd.

En als je zo graag god of genot wilt roepen (want ook daar moet kennelijk aparte uitleg over) zet het dan in een verder onderbouwde post waaróm je dat vindt ipv alleen dat woord in een post. Want als iedereen dat gaat roepen is het topic vol voor je het weet en kan niemand daartussen de interessantere posts vinden.

We moeten dit samen doen.
Hou rekening met elkaar. Niet alleen irl nu maar ook hier.

Lees ook deze MED met betrekking tot TR’s: MED / Topicreports en posts rapporteren; wat betekent dat nou écht?

Dank. O+

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

Moderatie:
@trein2000 @capricia @miss_sly @Momo @chratnox
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 7 februari 2022 @ 18:52:59 #2
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203557971
M’n opmerking over het niveau was wel snel weg. De laatste dagen is er genoeg palaver wel blijven staan. Opmerkelijk.

Ben ik de enige die het zo ziet?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203557992
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Gunner het volgende:
M’n opmerking over het niveau was wel snel weg. De laatste dagen is er genoeg palaver wel blijven staan. Opmerkelijk.

Ben ik de enige die het zo ziet?

Weet ik niet. Maar meta-discussies over hoe kut het topic is voegen iig niets toe aan het topic en helpen de sfeer al helemaal niet.
zie email 27 oktober
  maandag 7 februari 2022 @ 18:56:30 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_203558020
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Weet ik niet. Maar meta-discussies over hoe kut het topic is voegen iig niets toe aan het topic en helpen de sfeer al helemaal niet.
Dat is begrijpelijk. En misschien niet onterecht. Maar dan voeren we die discussie hier.

Go! :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Gunner op 07-02-2022 19:03:00 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_203612300
Ik liet me misschien wat gaan met de gifjes :D
pi_203612313
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 11:59 schreef Questular het volgende:
Ik liet me misschien wat gaan met de gifjes :D
Fijn dat de moderators eindelijk eens optreden. Mijn reports zijn dus niet voor niks!
  vrijdag 11 februari 2022 @ 12:00:54 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203612333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 12:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Fijn dat de moderators eindelijk eens optreden. Mijn reports zijn dus niet voor niks!
Acties hebben consequenties jongeman!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_203618905
WTF?!

Waar is mijn post heen? Ik val niemand aan, ik doe NIETS tegen de policy, ik post alleen dat ik het idee van tribunalen opeens wat minder idioot vind omdat er een beerput aan leugens naar boven komt.

Daar kan je het mee oneens zijn ,maar het is godverdomme niets en dan ook NIETS om maar te wissen omdat je het er mee oneens bent!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_203618926
Mod eens, ik bedoel pas mijn post eens aan en geef aan wat er niet mag ipv het te wissen. dit is te laf voor woorden.
Get woke, go broke!
pi_203618937
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:19 schreef HeatWave het volgende:
WTF?!

Waar is mijn post heen? Ik val niemand aan, ik doe NIETS tegen de policy, ik post alleen dat ik het idee van tribunalen opeens wat minder idioot vind omdat er een beerput aan leugens naar boven komt.

Daar kan je het mee oneens zijn ,maar het is godverdomme niets en dan ook NIETS om maar te wissen omdat je het er mee oneens bent!
Ik heb al eerder aangegeven dat we niet gaan oproepen tot tribunalen. Wie dat doet geeft immers in feite ook al een oordeel over de strafwaardigheid van het gebeuren. Dat gaan we niet doen, je mag het in zware bewoording afkeuren. Maar in het huidige klimaat van bedreigingen en fakkels zijn we nu eenmaal wat strenger op zaken die als bedreigend kunnen worden opgevat.
zie email 27 oktober
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:23:42 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203618955
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:21 schreef HeatWave het volgende:
Mod eens, ik bedoel pas mijn post eens aan en geef aan wat er niet mag ipv het te wissen. dit is te laf voor woorden.
Tipje, noem het parlementaire enquêtes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:24:41 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618963
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb al eerder aangegeven dat we niet gaan oproepen tot tribunalen. Wie dat doet geeft immers in feite ook al een oordeel over de strafwaardigheid van het gebeuren. Dat gaan we niet doen, je mag het in zware bewoording afkeuren. Maar in het huidige klimaat van bedreigingen en fakkels zijn we nu eenmaal wat strenger op zaken die als bedreigend kunnen worden opgevat.
Oh komop zeg, het is gewoon de term van vandaag. Ik kan het ook anders verwoorden als "ik hoop dat er onderzoeken gedaan worden naar de legitimiteit van de genomen maatregelen". Maar dat is allemaal nogal lang.

Wappie wordt nog te pas en te onpas, ook door crew gebruikt, maar 1 mod besluit even dat tribunaal niet meer mag en daarom wis je hele posts?

Serieus?
Get woke, go broke!
pi_203618967
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh komop zeg, het is gewoon de term van vandaag. Ik kan het ook anders verwoorden als "ik hoop dat er onderzoeken gedaan worden naar de legitimiteit van de genomen maatregelen". Maar dat is allemaal nogal lang.

Wappie wordt nog te pas en te onpas, ook door crew gebruikt, maar 1 mod besluit even dat tribunaal niet meer mag en daarom wis je hele posts?

Serieus?
Ja.
zie email 27 oktober
  vrijdag 11 februari 2022 @ 19:26:28 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_203618983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 februari 2022 19:25 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja.
Bedankt.
Get woke, go broke!
pi_203687678
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Omdat het niet over hem gaat maar over de minister van volksgezondheid. Hij mag van mij best reageren hoor, maar de combinatie van net feit dat het onverplicht is én de totale belachelijkheid van de reactie zelf zegt heel veel over de beste man.
Niet netjes om mijn reactie over blinde haat hier weg te halen. Een mod kan zelf met 'schaamteloze gek' op de proppen komen, en gister ook al terwijl dat volgens mij niet toegestaan is wederom over het uiterlijk van Bruls beginnen, maar als iemand daar dan wat van zegt is dat weer niet toegestaan.

Zoals al eerder tegen je gezegd, met deze toon als mod beïnvloed je de toon van dat hele topic. Als jij 'schaamteloze gek' kunt zeggen kan een ander daar weer op verder gaan. Nu heeft @Straatcommando die post dan wel geëdit, maar dat was het gevolg. De oorzaak staat er nog steeds.

[ Bericht 2% gewijzigd door Da_Sandman op 16-02-2022 12:04:10 ]
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203687691
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:55 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Niet netjes om mijn reactie over blinde haat hier weg te halen. Wel zelf met 'schaamteloze gek' op de proppen komen, en gister ook al terwijl dat volgens mij niet toegestaan is wederom over het uiterlijk van Bruls te beginnen, maar het dan niet kunnen incasseren dat iemand daar wat van zegt.

Zoals al eerder tegen je gezegd, met deze toon als mod beïnvloed je de toon van dat hele topic. Als jij 'schaamteloze gek' kunt zeggen kan een ander daar weer op verder gaan. Nu heeft @:Straatcommando die post dan wel geëdit, maar dat was het gevolg. De oorzaak staat er nog steeds.
Euhm ik heb die reactie niet weggehaald.
zie email 27 oktober
pi_203687716
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:56 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Euhm ik heb die reactie niet weggehaald.
Ok, dat kan ik niet zien natuurlijk. Dan moet daar staan 'Een mod kan zelf met...' en dan klopt het weer.

En je reactie op het tweede gedeelte?
In Southern Sun
pi_203687736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ok, dat kan ik niet zien natuurlijk. Dan moet daar staan 'Een mod kan zelf met...' en dan klopt het weer.

Ik sta achter wat ik gezegd heb en ik vind ook dat dat gezegd moet kunnen worden over mensen met een publieke rol. Dat daar mensen mee aan de haal gaan kan ik verder niets aan doen.
zie email 27 oktober
pi_203687757
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik sta achter wat ik gezegd heb en ik vind ook dat dat gezegd moet kunnen worden over mensen met een publieke rol. Dat daar mensen mee aan de haal gaan kan ik verder niets aan doen.
Ja je vind wel dat je over mensen met een publieke rol over het gewicht moet kunnen beginnen - terwijl jullie als mods hebben aangegeven dat dit niet de bedoeling is?

En verder kun je er dus wel iets mee doen want je bent mod. Daar horen ook verantwoordelijkheden bij.
In Southern Sun
pi_203687777
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja je vind wel dat je over mensen met een publieke rol over het gewicht moet kunnen beginnen?
Dat was toch een obvious knipoog naar een eerder incident bij op1 waar hij door een ondernemer een dikke gehaktbal werd genoemd. Jemig zeg.
quote:
En verder kun je er dus wel iets mee doen want je bent mod. Daar horen ook verantwoordelijkheden bij.
En dat doen we dan ook.

Verder heb ik geen zin in deze uitermate negatieve discussie. Prettige dag verder.
zie email 27 oktober
  Forum Admin woensdag 16 februari 2022 @ 12:09:53 #21
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_203687816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat was ik. En er zit een verschil tussen een publiekelijk figuur op de hak te nemen vanwege zijn uitspraken en acties dan een ad hominem zonder enig gewicht.

Voor dat laatste ben je al vaker aangesproken trouwens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203687821
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dat was toch een obvious knipoog naar een eerder incident bij op1 waar hij door een ondernemer een dikke gehaktbal werd genoemd. Jemig zeg.
Ik vind het an sich al niet netjes om over iemands uiterlijk te beginnen, maar dat staat los van het feit dat jullie zelf hebben gezegd dat het niet mag.

quote:
En dat doen we dan ook.
Nee dus, want je zegt dat jij er niets aan kunt doen dat mensen daarmee aan de haal gaan. Ik hoop dat je de ironie gezien je haat jegens De Jonge ziet.

quote:
Verder heb ik geen zin in deze uitermate negatieve discussie. Prettige dag verder.
Ja precies, op vervelende feedback zitten we hier niet te wachten natuurlijk.
In Southern Sun
pi_203687834
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:09 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat was ik. En er zit een verschil tussen een publiekelijk figuur op de hak te nemen vanwege zijn uitspraken en acties dan een ad hominem zonder enig gewicht.
:D.

'Schaamteloze gek' is niet op de hak nemen. Als user al discutabel, als mod onacceptabel. Niet voor niets haal je het gevolg wel weg.
In Southern Sun
pi_203687850
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:09 schreef Straatcommando. het volgende:

Voor dat laatste ben je al vaker aangesproken trouwens.
Ik begin toch niet over schaamteloze gek? Dat heb ik je ook al vaker uitgelegd.
In Southern Sun
  Forum Admin woensdag 16 februari 2022 @ 12:32:22 #25
pi_203688070
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
:D.

'Schaamteloze gek' is niet op de hak nemen. Als user al discutabel, als mod onacceptabel. Niet voor niets haal je het gevolg wel weg.
Vinden wij wél.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ik begin toch niet over schaamteloze gek? Dat heb ik je ook al vaker uitgelegd.
Je begint echter wel weer op de man te spelen.

Daarmee sluit ook ik dit verhaal af.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_203688170
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Vinden wij wél.
[..]
Je begint echter wel weer op de man te spelen.

Daarmee sluit ook ik dit verhaal af.
Nee dat vinden jullie dus niet want het gevolg haal je wel weg wegens 'gaat te ver'.

Doorn in het oog in dat topic, al dat gebash op publieke figuren, waar een mod dus vrolijk aan mee doet en dan zijn handen er vanaf trekt op het moment dat zijn posts voor meer gebash zorgen. Maar o wee als je daar iets van zegt.

Maar goed, ik begrijp weer dat feedback vooral negatief en vervelend is en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
In Southern Sun
  Forum Admin woensdag 16 februari 2022 @ 12:39:31 #27
pi_203688193
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Nee dat vinden jullie dus niet want het gevolg haal je wel weg wegens 'gaat te ver'.

Doorn in het oog in dat topic, al dat gebash op publieke figuren, waar een mod dus vrolijk aan mee doet en dan zijn handen er vanaf trekt op het moment dat zijn posts voor meer gebash zorgen. Maar o wee als je daar iets van zegt.

Maar goed, ik begrijp weer dat feedback vooral negatief en vervelend is en dat moeten we niet hebben natuurlijk.
Bedankt voor je bijdrage.
pi_203688200
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 12:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bedankt voor je bijdrage.
:').
In Southern Sun
pi_203750863
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_203918351
Dat 'forum' achter subforumtitel hoeft voor mij niet zo.
corona covid-19 zou voldoende moeten zijn en meer in lijn met de andere subforums :@
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_204470606
Hallo daar,

ik zag een paar keer de site van esky voorbij komen (zowel hun nl site als de.com) Ik heb daarop dit gepost-->

Esky kan beter niet gepromoot worden. Die zitten in Polen en het zit dicht tegen scam en oplichting aan. Kijk maar eens op trustpilot en tripadvisor. Bar en bar en bar slecht. Wel incasseren vaak geen tickets totaal geen service, stuk duurder dan direct bij de luchtvaartmaatschappij, telefonisch niet bereikbaar, niet te emailen etc ec etc.

Edit. Als je bij hun boekt boeken ze tickets met hun creditcard en emailadres je kunt dus zelf niets veranderen en hebt totaal geen invloed verder op wat dan ook.

Ook de luchtvaartmaatschappij kan niks voor je doen omdat jij de boeking niet hebt gemaakt maar esky.

Slechter komt bijna niet voor in de reiswereld.
Take care.

https://nl.trustpilot.com/review/www.esky.co.uk

[ Bericht 8% gewijzigd door Iceage op 17-04-2022 22:41:40 (aanvulling) ]
  Moderator maandag 18 april 2022 @ 06:15:27 #32
236264 crew  capricia
pi_204471860
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 22:20 schreef Iceage het volgende:
Hallo daar,

ik zag een paar keer de site van esky voorbij komen (zowel hun nl site als de.com) Ik heb daarop dit gepost-->

Esky kan beter niet gepromoot worden. Die zitten in Polen en het zit dicht tegen scam en oplichting aan. Kijk maar eens op trustpilot en tripadvisor. Bar en bar en bar slecht. Wel incasseren vaak geen tickets totaal geen service, stuk duurder dan direct bij de luchtvaartmaatschappij, telefonisch niet bereikbaar, niet te emailen etc ec etc.

Edit. Als je bij hun boekt boeken ze tickets met hun creditcard en emailadres je kunt dus zelf niets veranderen en hebt totaal geen invloed verder op wat dan ook.

Ook de luchtvaartmaatschappij kan niks voor je doen omdat jij de boeking niet hebt gemaakt maar esky.

Slechter komt bijna niet voor in de reiswereld.
Take care.

https://nl.trustpilot.com/review/www.esky.co.uk
Okay. Thanks!
Gebruikte die site enkel om de covid-maatregelen te laten zien. Waar mensen hun reis boeken, mogen ze zelf weten. Zal er een disclaimer bijzetten. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:42:44 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204483239
Is er al een long-COVID topic?
Resistance is futile.
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 17:47:25 #34
5428 crew  miss_sly
pi_204483277
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:42 schreef Seven. het volgende:
Is er al een long-COVID topic?
Volgens mij is dit het enige dat echt over long-COVID gaat:
COR / Long covid - hoe deal(de) jij ermee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 mei 2022 @ 15:27:27 #35
65846 Bocaj
47th President.
pi_204608108
Kan de boel al dicht?

Of: "Nee, Covid is nog onder ons..." :')

211204_1_daily488_56.jpg
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 16:06:17 #36
236264 crew  capricia
pi_204608437
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 15:27 schreef Bocaj het volgende:
Kan de boel al dicht?

Of: "Nee, Covid is nog onder ons..." :')

[ afbeelding ]
Speltip:
Je kunt de reeks gewoon ontvolgen als het je stoort. 8-)
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 2 mei 2022 @ 16:40:30 #37
65846 Bocaj
47th President.
pi_204608653
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 16:06 schreef capricia het volgende:

[..]
Speltip:
Je kunt de reeks gewoon ontvolgen als het je stoort. 8-)
Gebruik die opties nooit... :')
pi_205702896
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 10:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Laatste keer: je kunt geen dingen claimen omdat jij de indruk hebt dat. Onderbouw het met bronnen.
Wat is er fout aan die comment?

Je eist van mij een onderbouwing met bronnen mbt neveneffecten?

Of mbt hartspierontsteking?

Maatregelen beperkt nut?
Significante kosten?

Veel zaken zijn danwel of mening of algemene kennis, van mij eisen dat ik zoveel mogelijk zaken met peer reviewed papers onderbouw of andere bronnen bij iedere comment waar ik mijn mening geef gaat wat ver. Dat is ook geen behandeling die andere users krijgen.

Betreffende comment:

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:53 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja.
Dus gewoon de vraag of je voor jezelf een extra vaccinatie zinvol vindt. Of je denkt dat je daardoor minder ziek wordt.

(Ouderen en mensen met bepaalde aandoeningen zal ik het altijd wel aanraden, net als de griepprik.)

Het zou fijn zijn als het gewoon net als de griepprik wordt...want daar gaan we toch wel heen.
Jawel, maar de bijwerkingen zijn ook wat onderbelicht. Mijn indruk is dat die effecten op het hartspier bij voornamelijk jonge mannen ondergewaardeerd worden.

En dan nog allerhande neveneffecten van de maatregelen zelf..

Ik weet dat het niet te doen is om mensen te overtuigen, maar die maatregelen hadden echt beperkt nut, tegen significante kosten.

[ Bericht 31% gewijzigd door ludovico op 21-08-2022 12:52:52 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 12:49:13 #39
5428 crew  miss_sly
pi_205702915
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat is er fout aan die comment?
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2022 14:59 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jawel, maar de bijwerkingen zijn ook wat onderbelicht. Mijn indruk is dat die effecten op het hartspier bij voornamelijk jonge mannen ondergewaardeerd worden.

En dan nog allerhande neveneffecten van de maatregelen zelf..

Ik weet dat het niet te doen is om mensen te overtuigen, maar die maatregelen hadden echt beperkt nut, tegen significante kosten.
Jij hebt een indruk, dat is heel leuk, maar dat is geen feit. Mocht je dat kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen, wordt het een ander verhaal.
pi_205702953
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
[..]
Jij hebt een indruk, dat is heel leuk, maar dat is geen feit. Mocht je dat kunnen onderbouwen met betrouwbare bronnen, wordt het een ander verhaal.
Een mening is nooit een feit, en dat er hartspierontstekingen zijn ontstaan van de vaccinaties is algemene kennis, daar moet ik van jou een bron voor opzoeken? Je hebt zelf ook Google.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 12:59:11 #41
5428 crew  miss_sly
pi_205702998
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Een mening is nooit een feit, en dat er hartspierontstekingen zijn ontstaan van de vaccinaties is algemene kennis, daar moet ik van jou een bron voor opzoeken? Je hebt zelf ook Google.
Als je iets claimt, onderbouw je dat. Je zegt niet anderen te gaan zoeken of jouw claims enige grond hebben.
pi_205703035
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:50 schreef Seven. het volgende:

[..]
Kom op hoor, ga nou niet lopen gaslighten. Hier claim je de volgende dingen:

Bijwerkingen zijn onderbelicht.
Dat is een mening ja, daar kan ik inderdaad best bronnen voor aanleveren, maar Google eens op hartspierontsteking nav covid vaccinatie zou ik zeggen, het is een bekende bijwerking.
Neveneffecten van de maatregelen zelf.
Die zijn er toch ook volop? Niet naar buiten kunnen, social gastheren, what not, bedrijf gedwongen gesloten, zijn niet niks, en dat de gewonnen levensjaren van een lockdown lager waren dan die kosten was door economische zaken berekend O.a. Bijna 2 jaar terug.

Beperkt nut van de maatregelen,
Ja beperkt nut ja, kan ik ook wel weer bronnen voor aanleveren, maar ik weet op voorhand toch wel dat je dat niet serieus neemt, overigens is het ook iets wat de 2e kamer weigert te laten uitzoeken, ondertussen wel de noodwet in de reguliere wet aan het gieten incl lockdowns.
significante kosten.
Dit heb ik hierboven al uitgelegd, mensen opsluiten in hun huis, bedrijven gedwongen sluiten, sociale leven dooddrukken, zijn inderdaad significante kosten, je mag best vinden van niet hoor maar voor de meeste mensen waren die maatregelen behoorlijk significant. Iig voor mij.
[..]
Zonder enkele onderbouwing.
Die onderbouwing wordt toch weggewuifd maar het is allemaal te vinden op het internet hoor. Maar men kiest er voor het niet te geloven, en vervolgens mogen we wel allemaal aannemen dat bijvoorbeeld mondkapjes heel goed werken zonder dat daar een goede bron voor geleverd wordt. Maar het omgekeerde zal moeten worden onderbouwd. Raar.
pi_205703042
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als je iets claimt, onderbouw je dat. Je zegt niet anderen te gaan zoeken of jouw claims enige grond hebben.
Jij claimt ook zoveel, iedereen doet het non stop.

En een mening claimen noemen gaat ook ver.
pi_205703050
quote:
7s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ff concreet hé, ik moet gaan onderbouwen dat water nat is?
Of is er toch wel een ondergrens van wat we mogen zien als algemene kennis?

Dat myocarditus verhaal is een algemeen bekende bijwerking, val me daar svp niet mee lastig.
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 13:10:55 #45
236264 crew  capricia
pi_205703095
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 12:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat claim ik nou weer!?

Wat doe ik fout in deze post? Ik claim helemaal niks hier.
Dus eerst claimde je zogenaamd niets.
Maar eigenlijk claimde je wel wat, want mensen moesten het zelf maar gaan googlen of zo?
En nu zeg je dat je claims algemene kennis zijn?

Okay man. Sterk verhaal.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205703110
twitter

Side effects, we misten in dit land kanker diagnoses, dat wordt in de VS nu als reden aangedragen voor een hoger getal kanker doden dan voorgaande jaren.

https://data.cdc.gov/NCHS(...)tate-and-S/muzy-jte6
pi_205703155
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:10 schreef capricia het volgende:

[..]
Dus eerst claimde je zogenaamd niets.
Maar eigenlijk claimde je wel wat, want mensen moesten het zelf maar gaan googlen of zo?
En nu zeg je dat je claims algemene kennis zijn?

Okay man. Sterk verhaal.
Er staan verschillende punten in die comment, het zijn allemaal meningen, dat daar een feitelijk onderbouwing voor bestaat is wel feitelijk. Ik wil best "claimen" dat die bestaan ja, maar algemene kennis, dus het gaat wat ver om dat te moeten onderbouwen, waarom Google je dan niet zelf even kort als je er meer over wilt weten? Ik zeg geen nieuwe dingen of gekke dingen als ik zeg dat een bekende bijwerking een hartspierontsteking is, en dat die meer prevalent is bij jonge mannen.

Dat mag ik van iedereen die in COR post toch wel verwachten te weten? Niet?

En je mag je best doen om alles anders te lezen dan hoe het wordt bedoelt maar dat doe je dan toch helemaal jezelf aan. Het is dan je eigen keuze mij niet te willen begrijpen of tegen mij te willen zijn.

Maar dat is als onderbouwing om mij te willen censuren nogal laf.
  Moderator zondag 21 augustus 2022 @ 13:27:56 #48
236264 crew  capricia
pi_205703216
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er staan verschillende punten in die comment, het zijn allemaal meningen, dat daar een feitelijk onderbouwing voor bestaat is wel feitelijk. Ik wil best "claimen" dat die bestaan ja, maar algemene kennis, dus het gaat wat ver om dat te moeten onderbouwen, waarom Google je dan niet zelf even kort als je er meer over wilt weten? Ik zeg geen nieuwe dingen of gekke dingen als ik zeg dat een bekende bijwerking een hartspierontsteking is, en dat die meer prevalent is bij jonge mannen.

Dat mag ik van iedereen die in COR post toch wel verwachten te weten? Niet?

En je mag je best doen om alles anders te lezen dan hoe het wordt bedoelt maar dat doe je dan toch helemaal jezelf aan. Het is dan je eigen keuze mij niet te willen begrijpen of tegen mij te willen zijn.

Maar dat is als onderbouwing om mij te willen censuren nogal laf
.
Okay, dus nu zijn we tegen je en willen we je censureren?

Kerel. Er is zover ik kan zien geen enkele post van je verwijderd. Er wordt alleen om een onderbouwing gevraagd. Kalmeer een beetje.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_205703290
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2022 13:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay, dus nu zijn we tegen je en willen we je censureren?

Kerel. Er is zover ik kan zien geen enkele post van je verwijderd. Er wordt alleen om een onderbouwing gevraagd. Kalmeer een beetje.
*Laatste keer*
...

De post was niks geks aan, er wordt van mij geëist alles te onderbouwen met bronnen, dat zijn twee maten, daar heb ik het over. Vanwege wat meningen, op basis van wat zaken die echt niet zoveel nieuwswaarde meer hebben dat ik dat zou moeten onderbouwen met bronnen.

Om onderbouwing vragen mag anders. En bovenal veel specifieker als dat het punt zou zijn.

Nu wordt er gedreigd met censuur 'laatste keer' ipv dat er om een bron wordt gevraagd voor een specifieke onderbouwing. Er wordt gedaan alsof ik iets zeg dat maar gecensureerd moet worden, dat vind ik veel te ver gaan en een uiting van vooringenomenheid.

En van mij de tip om, als iets als zo vaak is gezegd, of bronnen voor zijn aangeleverd, en iets basiskennis genoemd mag worden, om vooral zelf even Google te raadplegen.
pi_205703513
nvm

[ Bericht 50% gewijzigd door Ali_boo op 21-08-2022 14:27:13 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_205703583
Ik ben niet degene die met gestrekt been in komt, dat is Miss Sly. Die met censuur dreigt.

Als ik van gedachte ben dat iets algemene kennis is ben ik minder geneigd daar allerhande bronnen bij te zetten en meer geneigd te vinden dat je zelf ook onderzoek plicht hebt.

Als je dat achterwege laat en gewoon vriendelijk om een bron vraagt, prima, zoek ik die waarschijnlijk voor je op ook nog, maar dan zul je wel enigszins concreet moeten vragen erom.
Dat Google het wegcencureert zou kunnen hoor Who knows maar dan kom ik er zelf achter dat de kennis lastig te vinden is. Dat is prima, maar voor zover ik weet is myocarditus zelfs door Hugo de Jonge als bijwerking erkent en dus gewoon normale algemene kennis.

Vruchtbare discussies is helemaal prima, Miss Sly haar gedrag trekt dat compleet scheef, beetje dreigen met censuur op basis van geen ene fuck, komop zeg.

Denemarken adviseert niet meer het vaccineren van onder de 18 overigens, gebrek aan nut.

Iets met weinig nut rectificeert niet snel ernstige bijwerkingen, hoe zeldzaam ze ook zijn.

Maar dat zijn allemaal meningen, ook vanuit de Deense staat / diens onderbouwing / waarom niet hetzelfde met de griep.

Het is allemaal niet zo zwart wit.
pi_205703585
Ja klaar nu. Dit is FB en niet zeik-de-mods-af. Punt is gemaakt, visies zijn uitgewisseld en daar moet je het mee doen.
zie email 27 oktober
pi_205703592
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:22 schreef trein2000 het volgende:
Ja klaar nu. Dit is FB en niet zeik-de-mods-af. Punt is gemaakt, visies zijn uitgewisseld en daar moet je het mee doen.
Punt is gemaakt en wordt niet begrepen, blijkbaar, feedback mag wel aankomen graag.

Dat het na dat proberen over te brengen vruchteloos is vind ik prima verder.

Maar ik wens hier niet op mijn tenen te moeten lopen om een mening te delen, vind het belangrijk dat die observatie gedeeld wordt door moderators.
pi_206088774
@sp3c NWS

Ik heb een paar TR's gezet met verzoek om aanpassing door mod, zoals eerder verzocht, maar dat haalt niets uit.

In deze thread bestaan ongeveer de eerste 24 posts uit O/T posts over de spelling van Oekraine:

COR / President Joe Biden: The Pandemic is over.

Kan dat svp gecorrigeerd worden?

-----

Gewoon gedumpt naar COR, zonder aan te passen.
Thanks!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 19:26:28 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206088802
Waarom die mention?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206088837
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:26 schreef sp3c het volgende:
Waarom die mention?
Omdat het een dag op NWS heeft gestaan, en ik zoals vaker door jou aangegeven TR's heb gezet, daar niets mee gedaan wordt, een thread compleet verknalt wordt, en na een vriendelijk verzoek om aanpassing aan jou, daar ook niets mee gedaan is, en de thread is gedumpt op COR.
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 19:35:10 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206088890
We hebben 4 mods in NWS, ik heb ff wat anders aan mijn hoofd dus ik heb überhaupt niet gekeken

COR heeft weer andere mods

En kap met die kansloze mentions pls, je kunt niet alles op FOK! aan mijn nek hangen
pi_206092468
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:35 schreef ... het volgende:

COR heeft weer andere mods

Lezen die mee hier of moet ik 24 TR's gaan plaatsen?
pi_206092481
24 Off topic posts in deze thread, de eerste 24 posts zo ongeveer, zo krijg je geen discussie van de grond, het is ook gewoon nieuws geen idee wat die opeens thread hier doet.

COR / President Joe Biden: The Pandemic is over.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 01:28:00 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206092512
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:15 schreef Za het volgende:

[..]
Weet ik veel
pi_206092526
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Weet ik veel
Ik heb je bewust niet gementioned, waarom maak je hier tijd voor vrij.
pi_206092671
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:15 schreef Za het volgende:

[..]
Er zijn mods, maar die hadden kennelijk iets anders te doen. Net als ik. Morgen kijk ik er wel naar.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 05:42:52 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206092915
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:35 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb je bewust niet gementioned, waarom maak je hier tijd voor vrij.
Je stelde me een vraag :')
pi_206111481
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 02:13 schreef miss_sly het volgende:

Er zijn mods, maar die hadden kennelijk iets anders te doen. Net als ik. Morgen kijk ik er wel naar.
Er staan nog steeds 24 O/T posts, al 4 dagen, 8 TR's later, en meerdere verzoeken tot aanpassing aan mods in Feedback.

Gooi er maar een slotje op.
pi_206111585
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:01 schreef Za het volgende:

[..]
Er staan nog steeds 24 O/T posts, al 4 dagen, 8 TR's later, en meerdere verzoeken tot aanpassing aan mods in Feedback.

Gooi er maar een slotje op.
Ik ben er met de bezem doorheen gegaan en kwam tegen het einde tot dezelfde conclusie als @Momo en waar je zelf al om vroeg: topic kan dicht.
pi_206111619
En er dan als de kippen bij zijn als Momo zijnde.

4 dagen toestaan dat een belangrijke en in potentie interessante discussie vol wordt geplempt met off topic geneuzel, post na post, en geen poot uitsteken, ondanks in redelijkheid talloze verzoeken om aanpassing en TR's.

Walgelijk. :r
pi_206111630
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:10 schreef miss_sly het volgende:

Ik ben er met de bezem doorheen gegaan en kwam tegen het einde tot dezelfde conclusie als @:Momo en waar je zelf al om vroeg: topic kan dicht.
Sure.

Je was veel te druk met kletsen over users en jezelf in BNW in een niet daarvoor bedoelde thread, ipv te voldoen aan een simpel verzoek dat al 4 dagen staat.
pi_206111662
Helaas hebben mods ook gewoon een leven. En als dat dan even wat voller is, dan blijven tr's helaas even staan. Het is niet anders. Na jouw herinnering hier ben ik meteen naar het topic gegaan om te vegen en heb dat ook grondig gedaan. Daarbij kwam ik ook jouw posts tegen waarin je niet alleen je eigen topic om zeep helpt met je reacties, maar bovendien om een slotje vraagt. Dat heb je gekregen.
pi_206111681
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Sure.

Je was veel te druk met kletsen over users en jezelf in BNW in een niet daarvoor bedoelde thread, ipv te voldoen aan een simpel verzoek dat al 4 dagen staat.
Ik was het vergeten, inderdaad. Niets menselijks is me vreemd. Fijne reactie wel. Lekker bezig.
pi_206111691
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 02:13 schreef miss_sly het volgende:

Kennelijk, de hele dag deze reeks volposten bv:

FB / Brave New World
FB / Brave New World #2

Daar is alle tijd voor.
pi_206111778
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:18 schreef miss_sly het volgende:

Ik was het vergeten, inderdaad. Niets menselijks is me vreemd.
Je was te druk met ellenlange posts op BNW te posten in een discussie op één plek die daar niet voor bedoelt is, en waar je geen moderator bent.

Je hebt het bewust genegeerd, net als Momo.

Maar een slotje kan binnen een minuut.
Het is een duidelijke situatie, zoals altijd, want het staat ook altijd iedereen vrij mij voor van alles uit te maken, dat modereer je ooit nooit weg, niemand hier.
pi_206111849
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:17 schreef miss_sly het volgende:

Daarbij kwam ik ook jouw posts tegen waarin je niet alleen je eigen topic om zeep helpt met je reacties, maar bovendien om een slotje vraagt. Dat heb je gekregen.
Wanneer jij de users niet aanspreekt op hun gedrag zal ik het zelf moeten doen.

Ik had mooie artikelen klaar liggen voor betreffende discussie, een discussie die ons allen aangaat, ipv geneuzel over de spelling van Oekraïene. Maar na 4 dagen ben ik het beu.

Thanks voor het slotje, hopelijk was het niet teveel moeite, en kun je nu weer verder babbelen in de BNW Feedback.
pi_206111921
Nu is het wel klaar, hoor.
pi_206112020
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:08 schreef Momo het volgende:

Ok
Sneaky.

Op slot gooien en daarna snel de thread opschonen.

Laat dan al die troep staan zodat duidelijk is waarom ik dat verzoek doe, waarom deze moeite achteraf, om het falen van de mods snel uit beeld te brengen?
pi_206112076
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:42 schreef Za het volgende:

[..]
Sneaky.

Op slot gooien en daarna snel de thread opschonen.

Laat dan al die troep staan zodat duidelijk is waarom ik dat verzoek doe, waarom deze moeite achteraf, om het falen van de mods snel uit beeld te brengen?
Het is klaar. Er klopt echt helemaal niets van je aannames en als je de posts hierboven goed zou lezen, had je dit al geweten.
  maandag 26 september 2022 @ 19:52:04 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206112164
Ik zag het topic pas vandaag, topic was al om zeep geholpen, ook door je eigen reacties. Je vraagt om een slotje, dan geef ik die.
pi_206112219
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:52 schreef Momo het volgende:
Ik zag het topic pas vandaag, topic was al om zeep geholpen, ook door je eigen reacties. Je vraagt om een slotje, dan geef ik die.
Ga je vegen nadat je ‘t op slot hebt gegooid?
Go hard or go home
  maandag 26 september 2022 @ 19:57:32 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206112260
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:55 schreef Noek het volgende:

[..]
Ik heb helemaal niks geveegd
pi_206112269
quote:

[..]
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:17 schreef miss_sly het volgende:
Helaas hebben mods ook gewoon een leven. En als dat dan even wat voller is, dan blijven tr's helaas even staan. Het is niet anders. Na jouw herinnering hier ben ik meteen naar het topic gegaan om te vegen en heb dat ook grondig gedaan. Daarbij kwam ik ook jouw posts tegen waarin je niet alleen je eigen topic om zeep helpt met je reacties, maar bovendien om een slotje vraagt. Dat heb je gekregen.
We waren zonder dat we het wisten tegelijk bezig.
pi_206112348
quote:

Ja dat heeft ze gedaan.
pi_206112368
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:57 schreef miss_sly het volgende:

We waren zonder dat we het wisten tegelijk bezig.
Dat lieg je, plaats alles maar terug.

Alles stond er nog toen het op slot werd gegooid, ALLES.
pi_206112382
Ik ben er klaar mee. Fijne avond verder.
pi_206112405
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:52 schreef Momo het volgende:
Die reacties heb ik na VIER dagen geplaatst tesamen met mijn verzoek om een slotje, na dagenlang talloze TR's, en legitieme verzoeken tot aanpassing in Feedback NWS en Feedback alhier.
pi_206112481
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:46 schreef miss_sly het volgende:

Er klopt echt helemaal niets van je aannames
Ik heb alleen feiten gepost.

En jij weet dat.
  Forum Admin maandag 26 september 2022 @ 20:19:13 #85
pi_206112648
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:08 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb alleen feiten gepost.

En jij weet dat.
Net zoals je het Oekraïne topic vervuild hebt en je er nu niet meer post omdat het je er te heet onder de voeten werd.

Nu heb je een ander stokpaardje gevonden, maar je goodwill is verspeelt en ik zeg je hierbij dan ook dat dit onderwerp vanuit ons afgesloten is.
pi_206113739
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 20:19 schreef Straatcommando. het volgende:

Net zoals je het Oekraïne topic vervuild hebt
?

Ik heb daar niets anders gedaan dan mijn mening posten, waar een forum voor bedoelt is.

quote:
en je er nu niet meer post omdat het je er te heet onder de voeten werd.
Waar heb je het over, moet ik vrezen voor ordinaire scheldende users oid?

Er valt daar geen fatsoenlijke discussie te voeren, zonder dat ik voor van alles wordt uitgemaakt, dus laat de mensen fijn hun plezier hebben in die thread zonder andere meningen.

quote:
Nu heb je een ander stokpaardje gevonden, maar je goodwill is verspeelt en ik zeg je hierbij dan ook dat dit onderwerp vanuit ons afgesloten is.
Dit betreft geen stokpaardje. Het betreft een paar posts vanwege meerdere verzoeken om moderatie (en TR's op jouw aanraden) die 4 dagen uitblijven.

Ik heb een fatsoenlijke thread geopend, die men bewust heeft laten ontsporen, je geeft het zelf toe.

Ik laat het hierbij. Thanks voor je eerlijkheid.
pi_206250084
-

[ Bericht 51% gewijzigd door Viesdik op 08-10-2022 18:39:39 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:32:15 #88
5428 crew  miss_sly
pi_206250102
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:30 schreef Viesdik het volgende:

Niet alleen deze canadese actrice.. Ook Justin Bieber en Eric clapton

Maar ach het was allemaal een complot toch?
Je zit in het verkeerde topic.
En Justin Bieber had niets met Corona of vaccinaties te maken.
pi_206250165
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Je zit in het verkeerde topic.
En Justin Bieber had niets met Corona of vaccinaties te maken.
Nee.. Hij had de verkeerde frikandel besteld bij de Febo :')______!!!
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:39:03 #90
5428 crew  miss_sly
pi_206250183
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2022 18:37 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Nee.. Hij had de verkeerde frikandel besteld bij de Febo :')______!!!
Verkeerde topic, kappen dus. En mocht je in een ander topic verdergaan, dan met goede onderbouwing.
pi_206347576
Heb een foutje gemaakt in titel "
Pfizer bij ER: vaccin niet getest op transmissie"

Kan ER in "Europees Parlement" worden gewijzigd aub?

Bij voorbaat dank.
pi_206348643
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 22:04 schreef Za het volgende:

?

Ik heb daar niets anders gedaan dan mijn mening posten, waar een forum voor bedoelt is.
[..]
Waar heb je het over, moet ik vrezen voor ordinaire scheldende users oid?

Er valt daar geen fatsoenlijke discussie te voeren, zonder dat ik voor van alles wordt uitgemaakt, dus laat de mensen fijn hun plezier hebben in die thread zonder andere meningen.

:X
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  maandag 17 oktober 2022 @ 11:36:12 #93
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206349367
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 08:48 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Heb een foutje gemaakt in titel "
Pfizer bij ER: vaccin niet getest op transmissie"

Kan ER in "Europees Parlement" worden gewijzigd aub?

Bij voorbaat dank.
Aangepast
pi_207549545
https://www.reuters.com/b(...)r-adults-2023-01-13/

Jan 13 (Reuters) - A safety monitoring system flagged that U.S. drugmaker Pfizer Inc (PFE.N) and German partner BioNTech's updated COVID-19 shot could be linked to a type of brain stroke in older adults, according to preliminary data analyzed by U.S. health authorities
pi_207705728
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:18 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als een statistische test laat zien dat het aantal gevallen myocarditus significant hoger ligt - met 95-99+% zekerheid, en we praten over een behoorlijk verschil, waarbij dat voornamelijk na de prikken te observeren valt (causaliteits hint) dit in de periode voor de vaccins - met de oude variant - niet te observeren viel. Kun je wel blijven harken dat het door het virus komt (en de mutatie dus opeens voor verschillen zorgt of iets dergelijks) maar dat ontkracht dan nog niet het significant gevonden verschil na de vaccinatie.

En dan blijft er echt staan dat je steekproef niet random is en dat dat een hoog risico laat zien (biased) voor myocarditus voor jonge mannen in deze na een besmetting.

Ongecorrigeerd voor eerdere besmettingen, niet random steekproef.

En tenzij iedereen tegelijkertijd besmet raakt als het vaccin krijgt toegediend kun je bovenstaande dus wel herleiden aan de prik i.p.v. besmetting.

Ander gedachte-experiment:
Als 30% van het land besmet raakt ieder jaar, en het risico volgens je onderzoek op myocarditus na besmetting ligt een factor 10 hoger (bij wijze van).

Dan heb je weging 70% * 1 en 30% * 10 = 370%, een 270% toename op de totale incidentie.
Als je die toename niet kunt lokaliseren in de cijfers weet je dus dat je bias hebt in je cijfers, en ook met hoeveel.
(overduidelijk ook dat de IFR cijfers helemaal fout zaten vanwege "does not add up" principes).

En ja ik begrijp de roep om bronnen wel hoor maar ben niet aan het werk, lijkt mij vanuit theoretisch statistisch-wetenschappelijk oogpunt dat deze comment gewoon van waarde is op dit forum.
[..]
Causaliteit is altijd een plausibiliteits vraagstuk, ik ben niet zo onder de indruk van zo een opmerking.

Zelfs in uiterst gecontroleerde natuurkundige proeven bestaat er zoiets als quantum mechanica(?), waarbij het deeltje zich opeens gaat gedragen als een golf als je er een camera op zet.

Bedoel, natuurkundige proeven heb je 99.99999999999999999999% zekerheid over de plausibiliteit erachter maar zelfs daar kan de wereld gek doen.
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Stop maar met gedachte-experimenten en lever cijfers aan. Zo niet, laten we dat hele myocarditis gebeuren voor wat het is.
Als we dit type comments gaan censureren hier zijn we wel echt diep gezakt hoor.
Prima dat je vraagt om bronnen en die wilt zien verder.
pi_207705748
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Als we dit type comments gaan censureren hier zijn we wel echt diep gezakt hoor.
Prima dat je vraagt om bronnen en die wilt zien verder.

Je hebt nog geen enkee bron aangeleverd, maar wel een hoop beweerd en gedachte-experimenten gedaan. Dat houdt gewoon een keer op. Je kunt niet oeverloos feitenvrij van alles beweren in COR.

Er mag dus wel degelijk over gediscussierd worden, maar met onderbouwing.
pi_207712534
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:42 schreef ludovico het volgende:
-geen neerbuigend gedoe als je zelf niet over de brug komt. ook einde voor dit verhaal nu-
Ik vind je nou niet bepaald objectief overkomen. Miss_sly.
Met je neerbuigende gedoe, Isdatzo zit in 3 posts te zuigen dat er niks staat wat logica bevat, dan houdt het toch op, dan valt er geen discussie te voeren. Weet niet waar ik de bal mis in die verwijderde post.
pi_207714156
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind je nou niet bepaald objectief overkomen. Miss_sly.
Met je neerbuigende gedoe, Isdatzo zit in 3 posts te zuigen dat er niks staat wat logica bevat, dan houdt het toch op, dan valt er geen discussie te voeren. Weet niet waar ik de bal mis in die verwijderde post.
Je sneerde, dat is op de persoon.

En verder bevatten je post vooral jouw logica en gedachte-experimenten die je presenteert als feiten en ondanks meerdere verzoeken komt er geen enkele onderbouwing mbv cijfers of linkjes of artikelen. Dan houdt het gewoon op.
  zondag 26 februari 2023 @ 14:53:43 #99
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_208153847
Wanneer gaat COR nou eindelijk dicht?

Zelfs het OMT ziet het (veel te laat) eindelijk in dat corona niet meer dan een griepje is.
16x geboosterd 💉, Xe/Xem, MSM, BLM 👨🏿, D66 stemmer, Vegan, XR, klimaatverandering, 3 mondkapjes dragen 😷 trotse transactivist 🏳️‍⚧️. Wokisme is de nieuwe toekomst. 💕
  Moderator zondag 26 februari 2023 @ 17:13:55 #100
236264 crew  capricia
pi_208155900
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2023 14:53 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Wanneer gaat COR nou eindelijk dicht?

Zelfs het OMT ziet het (veel te laat) eindelijk in dat corona niet meer dan een griepje is.
Ik heb het van de week al achter gelegd. Wat de FA's er mee willen.
Bijv de lopende topics naar LIF en dan eindelijk COR opdoeken.
Wacht even af op hun ideeën.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')