Het gaat over het handelen van de minister van volksgezondheid, dat is hij niet meer. Dat is staatsrechtelijk een belangrijke scheiding. Hij hoeft dus niet meteen te reageren. Dat hij dat wel doet én op deze manier zegt heel veel.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lol ja het gaat ook helemaal niet over hem natuurlijk.
*slow clap*quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:32 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
True, maar dit is gewoon een beetje tof lopen doen om het tof lopen doen.
Ben ik zelf ook goed in, maar ik geef het tenminste toe
Over het handelen van de minister van volksgezondheid van maart tot september 2020. Wie was dat ook alweer?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat over het handelen van de minister van volksgezondheid, dat is hij niet meer. Dat is staatsrechtelijk een belangrijke scheiding. Hij hoeft dus niet meteen te reageren. Dat hij dat wel doet én op deze manier zegt heel veel.
Als hij niet had gereageerd had je 'hij verschuilt zich achter Kuijpersquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat over het handelen van de minister van volksgezondheid, dat is hij niet meer. Dat is staatsrechtelijk een belangrijke scheiding. Hij hoeft dus niet meteen te reageren. Dat hij dat wel doet én op deze manier zegt heel veel.
Daahwquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mee eens ja
En bedankt voor het lezen
Zo werkt dat staatsrechtelijk niet, de huidige minister is verantwoordelijk voor het handelen van zijn ambtsvoorgangers.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Over het handelen van de minister van volksgezondheid van maart tot september 2020. Wie was dat ook alweer?
Wat maakt dat voor De Jonge uit om toch te reageren omdat het over hem gaat? Daarbij nog weggelaten wat @DireStraits7 zegt over het voor de bus gooien van Kuipers.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo werkt dat staatsrechtelijk niet, de huidige minister is verantwoordelijk voor het handelen van zijn ambtsvoorgangers.
Eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:29 schreef Questular het volgende:
Voor zowel de inwoners van Nederland als reflectie op hun eigen optreden.
Omdat het niet over hem gaat maar over de minister van volksgezondheid. Hij mag van mij best reageren hoor, maar de combinatie van net feit dat het onverplicht is én de totale belachelijkheid van de reactie zelf zegt heel veel over de beste man.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat maakt dat voor De Jonge uit om toch te reageren omdat het over hem gaat?
Misschien kan hij ook een schatting maken van het aantal extra doden omdat ze hebben lopen kutten met de boostercampagne?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:32 schreef maan_man het volgende:
Van de NOS liveblog:
[..]
Ik vind het mooi hoe van Dissel altijd met cijfers strooit. Als het voorspellende cijfers zijn, dan blijkt achteraf altijd dat de schatting te hoog is, dus dit nemen wij ook maar met een korreltje zout.
Las ergens dat in december het concept-rapport is aangeboden. Toen was hij natuur nog minister en in de positie om te reageren.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij hoeft überhaupt niet meer te reageren, het is zijn pakkie an niet meer. Dat je dan met zo’n gestrekt been komt zegt heel veel…
Maar hij kan er wel een andere mening op na houden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zo werkt dat staatsrechtelijk niet, de huidige minister is verantwoordelijk voor het handelen van zijn ambtsvoorgangers.
Ah kijk. Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:38 schreef maan_man het volgende:
[..]
Las ergens dat in december het concept-rapport is aangeboden. Toen was hij natuur nog minister en in de positie om te reageren.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik krijg net de melding dat oa Engeland en Japan op groen zijn gezet
Dat laatstequote:Op woensdag 16 februari 2022 11:45 schreef Caland het volgende:
Zijn de inreisregels nog niet aangepast of gaat Nederland daadwerkelijk vasthouden aan het verplicht testen voor buiten de EU?
COR moet zorgen dat het als subforum relevant blijft, laten we de beleidsmakers van FOK! er van overtuigen dat het voor eeuwig nodig blijft om deze maatregel in te voeren. Één voordeel: gratis toegang voor iedereen, zonder test of vinkje.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:45 schreef Questular het volgende:
Als corona helemaal voorbij is ga ik vooral de gifjes missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |