Om de grote feesten onder controle te houden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:17 schreef Mallerd01 het volgende:
Wacht, hoor ik Van Dissel nou zeggen dat ze voor Carnaval 1G ingeregeld hebben? Dat was toch alleen voor 500+? En 'grote' carnavalsevenementen zijn afgelast voor zover ik heb begrepen.
Ongekend, maakt het Kuipers daardoor ook niet makkelijkquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Moet je even lezen. Wat een schaamteloze gek.
Dit kan écht niet hoor…quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ongekend, maakt het Kuipers daardoor ook niet makkelijk.
een domoor is hij altijd al geweestquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Moet je even lezen. Wat een schaamteloze gek.
De regels waren ook heel samenhangend. Echt fantastisch. De maatregel om niet handen te schudden was ook voor de verpleeghuizen!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
He wie hebben we daar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-maatregelen-gekeken
[..]
Met alle respect, ik hou niet zo van met dsm diagnoses strooien, maar iedereen die dit leest weet toch welke stoornis hier bij past. Dit is toch onbestaanbaar.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
een domoor is hij altijd al geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Niet, net als ze het daarvoor al niet deden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe streng zouden de winkels nog op die mondkapjes toezien deze 1,5 week?
Ik denk dat er een verschil zit tussen ‘plannen maken voor worst case scenario’ & ‘plannen maken, en elke paar dagen/weken even tussen neus en lippen door benoemen dat het op elk moment ingevoerd kan worden als het nodig is; dan voelt het alsof het als een zwaard boven de samenleving blijft hangen. Denk aan Kuipers die gister liet vallen dat het CTB terug komt als besmettingen weer stijgen. Niet omdat ze bang zijn voor de zorg, maar personeel tekorten vanwege de quarantaines.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:51 schreef Evenstar het volgende:
De kans op een nieuwe variant is natuurlijk aanwezig. Het is juist van belang om voorbereid te zijn. Inclusief het klaar hebben liggen van de juiste instrumenten en maatregelen. Dat die klaarliggen moet dan niet meteen gezien worden als een langdurig complot. Dat heeft daar natuurlijk niks mee te maken.
In andere woorden: vooral niet zeiken over wat er mis is gegaan of over zaken als 1G die nog wel actief zijn, omdat we nu versoepelingen krijgen. Dat is ook precies wat de overheid wil bereiken, dus wat dat betreft reageer je precies zoals ze willen dat mensen reageren. Gemaakte fouten lekker aan de kant schuiven, want we mogen weer wat. Hieperdepiep hoeraquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wou zeggen dat ik verbaasd was over de teneur in dit topic na de goednieuws show van gister maar dat ben ik eigenlijk ook niet eens. Nu het allemaal toch gewoon tijdelijke maatregelen tegen de pandemie bleken te zijn is het een beetje een anti-climax voor sommigen.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met alle respect, ik hou niet zo van met dsm diagnoses strooien, maar iedereen die dit leest weet toch welke stoornis hier bij past. Dit is toch onbestaanbaar.het tekent wel de man dat hij hier meteen zo fel op ingaat, eerst wat meebuigen is sowieso wat handiger maar die tact heeft hij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet verder gelezen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschil zit tussen ‘plannen maken voor worst case scenario’ & ‘plannen maken, en elke paar dagen/weken even tussen neus en lippen door benoemen dat het op elk moment ingevoerd kan worden als het nodig is; dan voelt het alsof het als een zwaard boven de samenleving blijft hangen.
[..]
In andere woorden: vooral niet zeiken over wat er mis is gegaan of over zaken als 1G die nog wel actief zijn, omdat we nu versoepelingen krijgen. Dat is ook precies wat de overheid wil bereiken, dus wat dat betreft reageer je precies zoals ze willen dat mensen reageren. Gemaakte fouten lekker aan de kant schuiven, want we mogen weer wat. Hieperdepiep hoera![]()
Dat ze nu gaan versoepelen wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet elk excuus aan zullen gaan grijpen om bepaalde zaken toch weer in te voeren. Wellicht ook niet natuurlijk, maar nu doen alsof al die angsten voor een vrij permanente CTB samenleving (om maar wat te noemen) onterecht gebleken zijn omdat er versoepeld word vind ik wel wat premature. We hebben eerder op dit punt gestaan; vol hoop dat we de laatste klappen gehad hadden.
Haalt niet weg dat ik oprecht verrast ben dat ze inderdaad in februari al zoveel versoepelen. Fantastisch. Had ik nooit verwacht. Maar dat betekent niet dat we dan maar alle gemaakte fouten aan de kant moeten schuiven onder het mom van: yay, versoepelingen.
Het zou ze in ieder geval sieren als ze een echt onafhankelijke commissie laten kijken naar hoe deze pandemie is aangepakt en wat er fout en goed is gegaan. Voor zowel de inwoners van Nederland als reflectie op hun eigen optreden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verschil zit tussen ‘plannen maken voor worst case scenario’ & ‘plannen maken, en elke paar dagen/weken even tussen neus en lippen door benoemen dat het op elk moment ingevoerd kan worden als het nodig is; dan voelt het alsof het als een zwaard boven de samenleving blijft hangen.
[..]
In andere woorden: vooral niet zeiken over wat er mis is gegaan of over zaken als 1G die nog wel actief zijn, omdat we nu versoepelingen krijgen. Dat is ook precies wat de overheid wil bereiken, dus wat dat betreft reageer je precies zoals ze willen dat mensen reageren. Gemaakte fouten lekker aan de kant schuiven, want we mogen weer wat. Hieperdepiep hoera![]()
Dat ze nu gaan versoepelen wil natuurlijk niet zeggen dat ze niet elk excuus aan zullen gaan grijpen om bepaalde zaken toch weer in te voeren. Wellicht ook niet natuurlijk, maar nu doen alsof al die angsten voor een vrij permanente CTB samenleving (om maar wat te noemen) onterecht gebleken zijn omdat er versoepeld word vind ik wel wat premature. We hebben eerder op dit punt gestaan; vol hoop dat we de laatste klappen gehad hadden.
Haalt niet weg dat ik oprecht verrast ben dat ze inderdaad in februari al zoveel versoepelen. Fantastisch. Had ik nooit verwacht. Maar dat betekent niet dat we dan maar alle gemaakte fouten aan de kant moeten schuiven onder het mom van: yay, versoepelingen.
Hij hoeft überhaupt niet meer te reageren, het is zijn pakkie an niet meer. Dat je dan met zo’n gestrekt been komt zegt heel veel…quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
het tekent wel de man dat hij hier meteen zo fel op ingaat, eerst wat meebuigen is sowieso wat handiger maar die tact heeft hij niet
Als 'nuttig' een must is voor posts op Fok kan Danny de stekker er wel meteen uit trekken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okeh. En dat vond je nuttig om te melden omdat?
Zoals de OVV?quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Het zou ze in ieder geval sieren als ze een echt onafhankelijke commissie laten kijken naar hoe deze pandemie is aangepakt en wat er fout en goed is gegaan. Voor zowel de inwoners van Nederland als reflectie op hun eigen optreden.
Lol ja het gaat ook helemaal niet over hem natuurlijk.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij hoeft überhaupt niet meer te reageren, het is zijn pakkie an niet meer. Dat je dan met zo’n gestrekt been komt zegt heel veel…
Mee eens jaquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Het zou ze in ieder geval sieren als ze een echt onafhankelijke commissie laten kijken naar hoe deze pandemie is aangepakt en wat er fout en goed is gegaan. Voor zowel de inwoners van Nederland als reflectie op hun eigen optreden.
Ik vind het mooi hoe van Dissel altijd met cijfers strooit. Als het voorspellende cijfers zijn, dan blijkt achteraf altijd dat de schatting te hoog is, dus dit nemen wij ook maar met een korreltje zout.quote:Zonder de boostercampagne zouden er in de periode van 26 januari tot en met 8 februari twee keer zoveel ziekenhuisopnames zijn geweest. Dat zei RIVM-baas Jaap van Dissel in de briefing in de Tweede Kamer.
"Dit is opnieuw een illustratie dat booster helpt", zegt Van Dissel.
Hier vanochtend ook zonder mondkapje naar de supermarkt geweest.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:56 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Hier niet. Vanochtend al in de winkel geweest (supermarkt). Zelfs de caissière zat al zonder.
True, maar dit is gewoon een beetje tof lopen doen om het tof lopen doen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als 'nuttig' een must is voor posts op Fok kan Danny de stekker er wel meteen uit trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |