quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over 1.5 week buiten op straat met een mondkapje ga lopen en zo'n spatscherm op.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Gewoon om te kijken hoeveel mensen de "Trump face" naar me zullen doen. Lachen man.
Ik vind het veel te verwarrend allemaalquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens mij officieel nog tot 25-2 op plekken waar geen CTB is.
Op CTB-plekken niet meer vanaf 18-2.
En dan ook zo in je eentje in de auto gaan zitten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik denk dat ik over 1.5 week buiten op straat met een mondkapje ga lopen en zo'n spatscherm op.
Zoiets:
[ afbeelding ]
Gewoon om te kijken hoeveel mensen de "Trump face" naar me zullen doen. Lachen man.
Sterk. Een 300 pagina's tellend rapport reduceren tot één kekke nieuwskop.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:59 schreef daNpy het volgende:
"Nederland was niet klaar voor een pandemie".
De stichtingen mosterd na de maaltijd en open deur hebben weer een factuurtje kunnen sturen
en een grote sticker op je rug met :" KWETSBAAR!! Houd afstand."quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Neeehhh, ken je memes gast....quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:02 schreef Questular het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links of rechts?
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zoiets:
[ afbeelding ]
Wat is 'voorbereiding'? Zorgcapaciteit uitbreiden of snel kunnen opschalen is één ding. Vast het wettelijk kader creëren voor 3G op de werkplek is iets anders. Beide zouden in principe 'voorbereiding' kunnen zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Men zit heel erg vast in bepaalde denkwijzen. Iedere situatie is weer anders en moet apart beoordeeld worden.
Ik had bijvoorbeeld best begrip voor de maatregelen in december. Echter vind ik het wel te lang duren voordat ze weer afgeschaft worden. 1G vind ik, op dit moment, ook onzin. Voorbereid zijn op eventuele andere varianten, zodat wij heel snel heel effectief kunnen ingrijpen is een must. Dat je voor het ene bent hoeft niet te betekenen dat je voor het andere moet zijn.
Als ze niet voorbereid zijn dan staan wij hier straks weer (terecht) als eerste te zeiken.
Wat een lelijke aap joh.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Neeehhh, ken je memes gast....
[ afbeelding ]
Mooi hequote:Op woensdag 16 februari 2022 11:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Sterk. Een 300 pagina's tellend rapport reduceren tot één kekke nieuwskop.
Via NOS appquote:
quote:De Jonge niet eens met conclusies OVV-rapport: te weinig naar samenhang maatregelen gekeken
Dat is hij altijd. Altijd een beetje slaapdronken en dan nog zo scherpquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Die Omtzigt is niet helemaal fris. Lijkt alsof hij halverwege zijn zin in slaap kan vallen.
Hij moet zich schamen, spelen met mensenlevens, wat een rat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
He wie hebben we daar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-maatregelen-gekeken
[..]
Terecht of niet, als ze de vragen niet stelt als kruisverhoor zal ze vast een beter antwoord krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:09 schreef Evenstar het volgende:
Agema werd wel alleen gelaten, zoals altijd, terwijl ze echt wel terechte vragen stelde over onafhankelijkheid van het OMT.
Agema vind ik meevallen maar Meijeren ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:12 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Terecht of niet, als ze de vragen niet stelt als kruisverhoor zal ze vast een beter antwoord krijgen.
Piepkuiken.quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Agema vind ik meevallen maar Meijeren ben ik het met je eens.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:09 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
He wie hebben we daar.
https://nos.nl/artikel/24(...)-maatregelen-gekeken
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |