Doe je eigen onderzoek maar, ja die was ook leuk, ja hahaquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:11 schreef pokkerdepok het volgende:
ik noem allemaal hooggeplaatste gasten op die de wereld willen onderdrukken en afslachten, en ze zijn allemaal joden die communistisch zijn. toeval? ik weet het niet. doe je eigen onderzoek
hoe te suggereren zonder bewijs te hoeven leveren... en dan duizend keer herhalen en alle wappies geloven hetquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:26 schreef DjVero het volgende:
[..]
Doe je eigen onderzoek maar, ja die was ook leuk, ja haha
Of, ik heb zo mijn bronnen.
Daar blijven ze nog steeds stug aan vasthoudenquote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef Sisko het volgende:
Ze willen een sociaal krediet systeem ala China invoeren
Het is nog geen 2030, dus wacht nog maar even met deze tekst.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:53 schreef Sisko het volgende:
Ze willen een sociaal krediet systeem ala China invoeren.
Ja, jij denkt dat men hier alle topics van de afgelopen twee jaar gaat doorspitten om de argumenten te 'bewijzen'. Als er één groep kampioen 'verdraaien' was, was het wel het andere kampquote:Op woensdag 16 februari 2022 16:58 schreef mrevil1337 het volgende:
Leuk dit topic echter veel zaken zijn helemaal niet zo gezegd maar worden nu verdraait, doe er even een bron bij waar men dit gezegt heeft.
Remind me in 8 years.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:03 schreef mrevil1337 het volgende:
[..]
Het is nog geen 2030, dus wacht nog maar even met deze tekst.
Haha ja, en ze riepen ook dat als opvolger daarvan Klaus schwab al onze fysieke gegevens wil verzamelen via minuscule apparaten die kunnen worden geïmplanteerd, ingeslikt of gedragen.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:40 schreef laforest het volgende:
De EU gebruikt de QR als stap naar een Europees paspoort.
Valsspeler, jij hebt er meer dan éénquote:Op woensdag 16 februari 2022 17:49 schreef KroketBroodje het volgende:
"we worden gegijzeld door de ongevaccineerde!!"
"als je het vaccin neemt dan krijg je jouw vrijheden terug"
"Was net iemand in de trein die geen mondkapje droeg!! Ik ben zo bang dat ik nu corona heb"
"De besmettingen zijn nu laag dus we zijn van de maatregelen af"
"als je het vaccin neemt dan heb je nog maar 90% kans om corona te krijgen"
quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:43 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Haha ja, en ze riepen ook dat als opvolger daarvan Klaus schwab al onze fysieke gegevens wil verzamelen via minuscule apparaten die kunnen worden geïmplanteerd, ingeslikt of gedragen.
Niet nodig op termijn als het een feit is geworden lees je het wel terug op de officiële website.squote:
Hahaha ja. En dan al die dreigende verhaaltjes over biometrische massasurveillance en privacy doorlichtende praktijken in de Europese Uniequote:Op woensdag 16 februari 2022 18:09 schreef luxerobots het volgende:
- Blijf van onze kinderen af
- Het lange termijneffect op het immuunsysteem is totaal onbekend
- MRNA-vaccins zijn experimentele gentherapie
- Corona is de afleidingsmanoeuvre. Doel is de totalitaire controlemaatschappij.
Echt? Werd dit ergens geroepen, ja?quote:Op woensdag 16 februari 2022 18:33 schreef The_Emotion het volgende:
Door het vaccin muteer je in een vleermuis
Wappies geloven nog steeds in ivermectine terwijl Brazilië het op grote schaal heeft ingezet en zonder enig resultaat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 19:47 schreef Farenji het volgende:
Ivermectine werkt prima tegen corona, en anders injecteer je gewoon wat chloor om je van binnenuit te desinfecteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |