abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205703583
Ik ben niet degene die met gestrekt been in komt, dat is Miss Sly. Die met censuur dreigt.

Als ik van gedachte ben dat iets algemene kennis is ben ik minder geneigd daar allerhande bronnen bij te zetten en meer geneigd te vinden dat je zelf ook onderzoek plicht hebt.

Als je dat achterwege laat en gewoon vriendelijk om een bron vraagt, prima, zoek ik die waarschijnlijk voor je op ook nog, maar dan zul je wel enigszins concreet moeten vragen erom.
Dat Google het wegcencureert zou kunnen hoor Who knows maar dan kom ik er zelf achter dat de kennis lastig te vinden is. Dat is prima, maar voor zover ik weet is myocarditus zelfs door Hugo de Jonge als bijwerking erkent en dus gewoon normale algemene kennis.

Vruchtbare discussies is helemaal prima, Miss Sly haar gedrag trekt dat compleet scheef, beetje dreigen met censuur op basis van geen ene fuck, komop zeg.

Denemarken adviseert niet meer het vaccineren van onder de 18 overigens, gebrek aan nut.

Iets met weinig nut rectificeert niet snel ernstige bijwerkingen, hoe zeldzaam ze ook zijn.

Maar dat zijn allemaal meningen, ook vanuit de Deense staat / diens onderbouwing / waarom niet hetzelfde met de griep.

Het is allemaal niet zo zwart wit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205703585
Ja klaar nu. Dit is FB en niet zeik-de-mods-af. Punt is gemaakt, visies zijn uitgewisseld en daar moet je het mee doen.
zie email 27 oktober
pi_205703592
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 14:22 schreef trein2000 het volgende:
Ja klaar nu. Dit is FB en niet zeik-de-mods-af. Punt is gemaakt, visies zijn uitgewisseld en daar moet je het mee doen.
Punt is gemaakt en wordt niet begrepen, blijkbaar, feedback mag wel aankomen graag.

Dat het na dat proberen over te brengen vruchteloos is vind ik prima verder.

Maar ik wens hier niet op mijn tenen te moeten lopen om een mening te delen, vind het belangrijk dat die observatie gedeeld wordt door moderators.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206088774
@sp3c NWS

Ik heb een paar TR's gezet met verzoek om aanpassing door mod, zoals eerder verzocht, maar dat haalt niets uit.

In deze thread bestaan ongeveer de eerste 24 posts uit O/T posts over de spelling van Oekraine:

COR / President Joe Biden: The Pandemic is over.

Kan dat svp gecorrigeerd worden?

-----

Gewoon gedumpt naar COR, zonder aan te passen.
Thanks!
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 19:26:28 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206088802
Waarom die mention?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206088837
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:26 schreef sp3c het volgende:
Waarom die mention?
Omdat het een dag op NWS heeft gestaan, en ik zoals vaker door jou aangegeven TR's heb gezet, daar niets mee gedaan wordt, een thread compleet verknalt wordt, en na een vriendelijk verzoek om aanpassing aan jou, daar ook niets mee gedaan is, en de thread is gedumpt op COR.
  Moderator zaterdag 24 september 2022 @ 19:35:10 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206088890
We hebben 4 mods in NWS, ik heb ff wat anders aan mijn hoofd dus ik heb überhaupt niet gekeken

COR heeft weer andere mods

En kap met die kansloze mentions pls, je kunt niet alles op FOK! aan mijn nek hangen
pi_206092468
quote:
88s.gif Op zaterdag 24 september 2022 19:35 schreef ... het volgende:

COR heeft weer andere mods

Lezen die mee hier of moet ik 24 TR's gaan plaatsen?
pi_206092481
24 Off topic posts in deze thread, de eerste 24 posts zo ongeveer, zo krijg je geen discussie van de grond, het is ook gewoon nieuws geen idee wat die opeens thread hier doet.

COR / President Joe Biden: The Pandemic is over.
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 01:28:00 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206092512
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:15 schreef Za het volgende:

[..]
Weet ik veel
pi_206092526
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
Weet ik veel
Ik heb je bewust niet gementioned, waarom maak je hier tijd voor vrij.
pi_206092671
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:15 schreef Za het volgende:

[..]
Er zijn mods, maar die hadden kennelijk iets anders te doen. Net als ik. Morgen kijk ik er wel naar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zondag 25 september 2022 @ 05:42:52 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206092915
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 01:35 schreef Za het volgende:

[..]
Ik heb je bewust niet gementioned, waarom maak je hier tijd voor vrij.
Je stelde me een vraag :')
pi_206111481
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 02:13 schreef miss_sly het volgende:

Er zijn mods, maar die hadden kennelijk iets anders te doen. Net als ik. Morgen kijk ik er wel naar.
Er staan nog steeds 24 O/T posts, al 4 dagen, 8 TR's later, en meerdere verzoeken tot aanpassing aan mods in Feedback.

Gooi er maar een slotje op.
pi_206111585
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:01 schreef Za het volgende:

[..]
Er staan nog steeds 24 O/T posts, al 4 dagen, 8 TR's later, en meerdere verzoeken tot aanpassing aan mods in Feedback.

Gooi er maar een slotje op.
Ik ben er met de bezem doorheen gegaan en kwam tegen het einde tot dezelfde conclusie als @Momo en waar je zelf al om vroeg: topic kan dicht.
pi_206111619
En er dan als de kippen bij zijn als Momo zijnde.

4 dagen toestaan dat een belangrijke en in potentie interessante discussie vol wordt geplempt met off topic geneuzel, post na post, en geen poot uitsteken, ondanks in redelijkheid talloze verzoeken om aanpassing en TR's.

Walgelijk. :r
pi_206111630
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:10 schreef miss_sly het volgende:

Ik ben er met de bezem doorheen gegaan en kwam tegen het einde tot dezelfde conclusie als @:Momo en waar je zelf al om vroeg: topic kan dicht.
Sure.

Je was veel te druk met kletsen over users en jezelf in BNW in een niet daarvoor bedoelde thread, ipv te voldoen aan een simpel verzoek dat al 4 dagen staat.
pi_206111662
Helaas hebben mods ook gewoon een leven. En als dat dan even wat voller is, dan blijven tr's helaas even staan. Het is niet anders. Na jouw herinnering hier ben ik meteen naar het topic gegaan om te vegen en heb dat ook grondig gedaan. Daarbij kwam ik ook jouw posts tegen waarin je niet alleen je eigen topic om zeep helpt met je reacties, maar bovendien om een slotje vraagt. Dat heb je gekregen.
pi_206111681
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2022 19:14 schreef Za het volgende:

[..]
Sure.

Je was veel te druk met kletsen over users en jezelf in BNW in een niet daarvoor bedoelde thread, ipv te voldoen aan een simpel verzoek dat al 4 dagen staat.
Ik was het vergeten, inderdaad. Niets menselijks is me vreemd. Fijne reactie wel. Lekker bezig.
pi_206111691
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 02:13 schreef miss_sly het volgende:

Kennelijk, de hele dag deze reeks volposten bv:

FB / Brave New World
FB / Brave New World #2

Daar is alle tijd voor.
pi_206111778
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:18 schreef miss_sly het volgende:

Ik was het vergeten, inderdaad. Niets menselijks is me vreemd.
Je was te druk met ellenlange posts op BNW te posten in een discussie op één plek die daar niet voor bedoelt is, en waar je geen moderator bent.

Je hebt het bewust genegeerd, net als Momo.

Maar een slotje kan binnen een minuut.
Het is een duidelijke situatie, zoals altijd, want het staat ook altijd iedereen vrij mij voor van alles uit te maken, dat modereer je ooit nooit weg, niemand hier.
pi_206111849
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2022 19:17 schreef miss_sly het volgende:

Daarbij kwam ik ook jouw posts tegen waarin je niet alleen je eigen topic om zeep helpt met je reacties, maar bovendien om een slotje vraagt. Dat heb je gekregen.
Wanneer jij de users niet aanspreekt op hun gedrag zal ik het zelf moeten doen.

Ik had mooie artikelen klaar liggen voor betreffende discussie, een discussie die ons allen aangaat, ipv geneuzel over de spelling van Oekraïene. Maar na 4 dagen ben ik het beu.

Thanks voor het slotje, hopelijk was het niet teveel moeite, en kun je nu weer verder babbelen in de BNW Feedback.
pi_206111921
Nu is het wel klaar, hoor.
pi_206112020
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:08 schreef Momo het volgende:

Ok
Sneaky.

Op slot gooien en daarna snel de thread opschonen.

Laat dan al die troep staan zodat duidelijk is waarom ik dat verzoek doe, waarom deze moeite achteraf, om het falen van de mods snel uit beeld te brengen?
pi_206112076
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2022 19:42 schreef Za het volgende:

[..]
Sneaky.

Op slot gooien en daarna snel de thread opschonen.

Laat dan al die troep staan zodat duidelijk is waarom ik dat verzoek doe, waarom deze moeite achteraf, om het falen van de mods snel uit beeld te brengen?
Het is klaar. Er klopt echt helemaal niets van je aannames en als je de posts hierboven goed zou lezen, had je dit al geweten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')