Er komt met de jaren steeds meer onzin uit bij hun commentaar. Waarbij ze zich vaak enorm tegenspreken binnen een paar ritten. Ook nog weleens binnen dezelfde ritquote:Op zondag 6 februari 2022 09:30 schreef Em31 het volgende:
'We zijn gewend dat hij als laatste start, gekeken naar prestaties van de laatste maanden'![]()
Dat is toch al tijden geleden
Ja normaal vind ik het allemaal wel best met wie commentaar geeft, maar ik begin me er bij hen echt steeds meer aan te ergeren.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er komt met de jaren steeds meer onzin uit bij hun commentaar. Waarbij ze zich vaak enorm tegenspreken binnen een paar ritten. Ook nog weleens binnen dezelfde rit
Het is niet altijd erg als het commentaar niet super goed is. Maar ik verbaas mij er wel altijd over hoeveel fouten je kunt maken als commentator. Als je dat bij ander werk zou duren, zou je toch wel een pittig gesprek met je wwekgever krijgen. Bij sportjournalisten kun je gewoon blijven doorgaanquote:Op zondag 6 februari 2022 09:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja normaal vind ik het allemaal wel best met wie commentaar geeft, maar ik begin me er bij hen echt steeds meer aan te ergeren.
Behalve bij Olav Molquote:Op zondag 6 februari 2022 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet altijd erg als het commentaar niet super goed is. Maar ik verbaas mij er wel altijd over hoeveel fouten je kunt maken als commentator. Als je dat bij ander werk zou duren, zou je toch wel een pittig gesprek met je wwekgever krijgen. Bij sportjournalisten kun je gewoon blijven doorgaan
Ja en zij volgen ook echt álles. Ik volg de helft en weet al vaak dat ze soms onzin praten.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is niet altijd erg als het commentaar niet super goed is. Maar ik verbaas mij er wel altijd over hoeveel fouten je kunt maken als commentator. Als je dat bij ander werk zou duren, zou je toch wel een pittig gesprek met je wwekgever krijgen. Bij sportjournalisten kun je gewoon blijven doorgaan
Dat komt alleen maar omdat die sport bij een andere werkgever zit. Als het bij Ziggo was gebleven, zou Mol nog jaren fouten mogen maken.quote:
Ja. Dat zie je ook wel in de schaatstopics. Daar zien meerdere mensen iets wat se commentaren horen te zien, maar niet doorhebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja en zij volgen ook echt álles. Ik volg de helft en weet al vaak dat ze soms onzin praten.
Nee. Eigenlijk weinig anders dan de afgelopen twee jaar. Dus des te vreemder.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:36 schreef Cee het volgende:
Edit: vorige topic stukje gelezen, wat balen ijsbeer! Veel beterschap, ik hoop dat het vandaag al een stuk beter gaat. Klote van de situatie op je werk ook, niet dat je er iets aan kan doen (tenzij je opzichtig overal tegenaan hebt liggen te schuren en likken, wat wel typisch ijsberen gedrag is), maar toch kan ik een (onterecht!) schuldgevoel wel voorstellen.
Ja dat idee heb ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het nu harder waait dan met Corrie.
Hij weet dat die plank over dat wak in het ijs weggehaald is?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:38 schreef Em31 het volgende:
Die Van der Poel is wel een interessante kerel, maar ergens ook weer extreem vaag.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:15 schreef ijs_beer het volgende:
Nou, ik heb corona. Kak. Ben er toch redelijk beroerd van geweest vandaag, veel geslapen.Oh wat kut! BeterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Hij draait een beetje door vind ik, in de tegeltjeswijsheden en clichés. 'Als je ergens op een berg staat vraag je je af hoe het uitzicht op die andere top is'. Hij valt meer op omdat mensen als Roest en Bergsma zo saai zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:38 schreef Em31 het volgende:
Die Van der Poel is wel een interessante kerel, maar ergens ook weer extreem vaag.
Dat ligt dus niet aan mij. Ik dacht nog dat ik iets gemist had. Qua naam en codewaarschuwingen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook
En nu heeft het geen naam
Ja beetje too much af en toe inderdaad. Maar goed, wel knap als hij het gewoon waar gaat maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij draait een beetje door vind ik, in de tegeltjeswijsheden en clichés. 'Als je ergens op een berg staat vraag je je af hoe het uitzicht op die andere top is'. Hij valt meer op omdat mensen als Roest en Bergsma zo saai zijn.
We noemen het nu gewoon storm Danny.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb het idee dat het nu harder waait dan met Corrie.
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wat kut! Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dat lijkt me wel, die 6:09 wordt hij niet bang van. Zelfs met klote-ijs.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja beetje too much af en toe inderdaad. Maar goed, wel knap als hij het gewoon waar gaat maken.
Toch een béétje hoop hequote:Op zondag 6 februari 2022 11:07 schreef Arizona het volgende:
Ik hoop dat VDP toch niet met de druk om kan gaan
Ik gun het Roest gewoon wel een keertjequote:
Wat bepaalt de volgorde bij de OS eigenlijk? Loting zou wel erg toevallig zijnquote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat VDP als laatste mocht
Deze heeft de adrenaline van een gouden plak he.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Koen66 het volgende:
Wow Roest was helemaal stuk, deze gaat relaxed foto's maken
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Volgens mij op basis van eerdere prestaties?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat bepaalt de volgorde bij de OS eigenlijk? Loting zou wel erg toevallig zijn
Combinatie van prestaties en loting meen ik. Dus de toppers komen sowieso in de laatste ritten.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Volgens mij op basis van eerdere prestaties?
Dan hadden de Nederlanders maar meer wereldbekerwedstrijden moeten rijden. Daar is dat op gebaseerd.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:14 schreef Arizona het volgende:
Het is ook niet eerlijk dat VDP als laatste mocht
Wereldbeker ranking bepaalt in welke lotingpot je komt. De NL'ers hadden er een aantal van die wedstrijden overgeslagen. Dus tja, eigen schuld.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat bepaalt de volgorde bij de OS eigenlijk? Loting zou wel erg toevallig zijn
Het viel een beetje tegen qua echt vreemde intervalacts. Er was wel een stukje ingeruimd voor ritmische gymnastiek ter ere van Nutelladag en Amadeus deed een stukje rapquote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Arizona het volgende:
@:ijs_beer van harte beterschap! En de timing kon inderdaad niet veel slechter![]()
Ik heb het dus niet gered om San Remo te kijken, ik was zó moe. Maar ik heb wel alleen de inzending van Mahmood toevallig van de week al gekekenExtreem efficiënt dus
Komt hij weer aan met zijn nuanceringquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn nuancering
Dan zal de 10km dus niet anders gaanquote:Op zondag 6 februari 2022 11:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wereldbeker ranking bepaalt in welke lotingpot je komt. De NL'ers hadden er een aantal van die wedstrijden overgeslagen. Dus tja, eigen schuld.
Mooi voor VDP dat hij nu van deze Olympische schaatsberg het uitzicht weet, laat hem nu maar gauw een andere berg zoeken en deze berg aan ons laten. We hebben al zo weinig bergen in Nederlandquote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat echt zwaar overdreven dat hij daar ook bijna met tranen in z'n ogen staat, en mokerslag voor het Nederlandse schaatsen en alles
Dat ging echt nergens over inderdaad. Maar ja Erben is al een paar zelf verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:27 schreef Strani het volgende:
Kom kom Erben, beetje relativeren met je 'het is verschrikkelijk'.
Zei Erben Wennemars dat? Jezus zeg, dit is toch compleet volgens verwachting. Werken bij Studio Sport ook mensen met meer dan één hersencel?quote:Op zondag 6 februari 2022 11:30 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik vind dat echt zwaar overdreven dat hij daar ook bijna met tranen in z'n ogen staat, en mokerslag voor het Nederlandse schaatsen en alles
Ja. Maar die zijn op twee handen te tellen.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zei Erben Wennemars dat? Jezus zeg, dit is toch compleet volgens verwachting. Werken bij Studio Sport ook mensen met meer dan één hersencel?
Ze hebben het ook echt de hele week over Nutelladag gehad hèquote:Op zondag 6 februari 2022 11:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het viel een beetje tegen qua echt vreemde intervalacts. Er was wel een stukje ingeruimd voor ritmische gymnastiek ter ere van Nutelladag en Amadeus deed een stukje rap
Nutella hebben ze dus uitgesmeerd over meerdere dagen?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook echt de hele week over Nutelladag gehad hèWanneer dat nou precies was, geen idee. Want ik dacht in eerste instantie dat dat dus afgelopen dinsdag was maar uiteindelijk kwam het vaker terug.
Voorgaande jaren hadden ze buiten dat Nutella-podium. Volgens mij trad daar jong talent op, meestal ook voor vrij veel publiek. Geen idee waarom dat veranderd is verder.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben het ook echt de hele week over Nutelladag gehad hèWanneer dat nou precies was, geen idee. Want ik dacht in eerste instantie dat dat dus afgelopen dinsdag was maar uiteindelijk kwam het vaker terug.
Misschien omdat dat vanwege corona niet mocht?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Voorgaande jaren hadden ze buiten dat Nutella-podium. Volgens mij trad daar jong talent op, meestal ook voor vrij veel publiek. Geen idee waarom dat veranderd is verder.
quote:Bizar: Kramer komt als eerste over de finish, maar het goud gaat naar iemand die meer dan een uur later eindigt
6 februari 2022 door Sake van der Wall
Een bizarre race in het olympische stadion in Beijing vanmorgen. Sven Kramer kwam als eerste over de streep op de vijf kilometer schaatsen, maar toch won hij de wedstrijd niet. Het goud ging naar een schaatser die note bene meer dan een uur na de Nederlander zijn schaats over de lijn drukte. Ook het zilver en het brons ging naar schaatsers die na de Fries eindigden.
“Dit voelt heel oneerlijk”, zegt een gedesillusioneerde Kramer. “Als het zo moet, dan kap ik er mee.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja, en omdat er in die voorrondes vaak niks uitspringt.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:21 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie dit ook? Ik wel namelijkvolgens mij omdat er zoveel voorrondes zijn met ook veel nummers.
Even deze fantastische woordspeling quoten, een like is niet genoeg.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nutella hebben ze dus uitgesmeerd over meerdere dagen?
Ja, ik heb het idee dat landen nu zo vol inzetten op nationale finales en minder op wat er die nationale finales in komt. Eigenlijk zie ik gebaseerd op wat nu qua nummers allemaal bekend is wel in waarom we hier geen NF hebben, godzijdank.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:21 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Hebben jullie dit ook? Ik wel namelijkvolgens mij omdat er zoveel voorrondes zijn met ook veel nummers.
Dit dacht ik vooral bij Ierland. Zou hier ook precies zo kunnen gaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat landen nu zo vol inzetten op nationale finales en minder op wat er die nationale finales in komt. Eigenlijk zie ik gebaseerd op wat nu qua nummers allemaal bekend is wel in waarom we hier geen NF hebben, godzijdank.
Nu zijn er altijd wel uitzonderingen op de regel natuurlijk maar tot dusver ben ik nog niet van m'n stoel geblazen van welk nummer dan ook. En dat terwijl ik me nog weet te herinneren dat we in December al Voilà hadden en we ons in Parijs waanden in 2022.
Ik hoop voor 2023 wel dat een aantal landen weer van het NF-systeem afstappen hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 12:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik heb het idee dat landen nu zo vol inzetten op nationale finales en minder op wat er die nationale finales in komt. Eigenlijk zie ik gebaseerd op wat nu qua nummers allemaal bekend is wel in waarom we hier geen NF hebben, godzijdank.
Nu zijn er altijd wel uitzonderingen op de regel natuurlijk maar tot dusver ben ik nog niet van m'n stoel geblazen van welk nummer dan ook. En dat terwijl ik me nog weet te herinneren dat we in December al Voilà hadden en we ons in Parijs waanden in 2022.
https://www.shownieuws.nl(...)ing-songfestival-hitquote:Dries Roelvink had een grote droom: met zijn geschreven nummer Nederland vertegenwoordigen tijdens het Songfestival 2022 in Turijn. Helaas werd zangeres S10 de gelukkige, maar Dries is zich zaterdag in de Italiaanse hoofdstad tóch aan het voorbereiden voor de inzending van zijn hit.
Dat laat de zanger in de video bovenaan deze pagina weten.
Of het een hit wordt is nog maar de vraag. Maar Dries heeft er voldoende vertrouwen in en gaat zo te zien op geheel eigenwijze toeleven naar zondag. "Het nummer is te mooi om te laten liggen, dus nu ga ik het alsnog uitbrengen. Op Valentijnsdag, omdat het (het nummer 'Return to Rome' red.) zo romantisch is", vertelde de zanger onlangs in de video hieronder tegenover Shownieuws.
Dus wij krijgen hier Mahmood en Blanco en zij krijgen daar Dries. Tsja.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:02 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen het is bijna zo ver hoor!!!
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)ing-songfestival-hit
Kunnen we ervoor zorgen dat ie daar blijft?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:02 schreef molloot200 het volgende:
Nou mensen het is bijna zo ver hoor!!!
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)ing-songfestival-hit
Ik heb nog wel hoop op dat er wat leuke nummers bij komen. Net de IJslandse nummers beluisterd, daar zitten best goede nummers tussen!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:21 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ]
Nou inderdaad, even snel de Italiaanse regering bellen om die ruil definitief te maken.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen we ervoor zorgen dat ie daar blijft?
Het lullige bij dit soort dingen vind ik altijd dat Waylon er met kop en schouders bovenuit steektquote:Op zondag 6 februari 2022 09:11 schreef GeorgeM het volgende:
Kijktip: de duetten met Waylon in Better than Ever![]()
Echt even kijken
Is er niet een clausule die in het contract van Onana kan worden opgenomen?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou inderdaad, even snel de Italiaanse regering bellen om die ruil definitief te maken.
Moet wel snel geregeld worden, zodra Dries gaat zingen wil niemand hem meer overnemen natuurlijk.
Ik vind het dus stom dat dat programma een wedstrijdelement bevattequote:Op zondag 6 februari 2022 09:11 schreef GeorgeM het volgende:
Kijktip: de duetten met Waylon in Better than Ever![]()
Echt even kijken
Ik heb er niet veel van gezien. Maar van wat ik gezien heb was het een mooi programma. En dat hoor ik ook van anderen. Maar juist met hoe ze het programma willen neerzetten is dat wedstrijdelement wel vreemd ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het dus stom dat dat programma een wedstrijdelement bevatteWas totaal niet nodig wat mij betreft.
• Ja.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er niet een clausule die in het contract van Onana kan worden opgenomen?
Dat vond ik ook stom en overbodig. Maar verder wel een mooi programmaquote:Op zondag 6 februari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind het dus stom dat dat programma een wedstrijdelement bevatteWas totaal niet nodig wat mij betreft.
Je ziet weleens dat spelers altijd eisen dat hun jongere broer ook gecontacteerd moet worden. Ik denk dat een dergelijke clausule voor Dries wel te bedenken is.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is er niet een clausule die in het contract van Onana kan worden opgenomen?
Hier ben ik het ook helemaal mee eensquote:Op zondag 6 februari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, maar als ik het goed begrijp is het een talentenjacht met oud-deelnemers van talentenjachten? Dat klinkt echt als het ultieme John de Mol-programmaquote:Op zondag 6 februari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet kijken. Ook omdat ik de winnaar niet leuk vind.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook helemaal mee eensIk vond de aflevering van gisteren ook wat minder dan de vorige weken omdat dat element me niet zo boeit
Geef het een paar dagen en dan voel je je vast weer wat beterquote:Op zondag 6 februari 2022 15:53 schreef Guanabana het volgende:
Ik voel me slechter sinds ik aan de antibiotica zit
Ja ik heb niet zo'n probleem met de winnaar geloof ik, was er in de Voice ook wel voor, oa dankzij dezequote:Op zondag 6 februari 2022 15:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet kijken. Ook omdat ik de winnaar niet leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo'n probleem met de winnaar geloof ik, was er in de Voice ook wel voor, oa dankzij deze
Ja nee, in The Voice ging ik juist voor hem, maar in dit programma vond ik hem zo vervelend overkomen. En ook gewoon niet de beste qua optreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Thanksquote:Op zondag 6 februari 2022 15:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geef het een paar dagen en dan voel je je vast weer wat beterBeterschap in ieder geval.
Misschien halen ze biefstuk bij dezelfde slagerquote:Op zondag 6 februari 2022 15:48 schreef Em31 het volgende:
Irene Schouten wordt ook gefeliciteerd door Alberto Contador, wat random.
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb niet zo'n probleem met de winnaar geloof ik, was er in de Voice ook wel voor, oa dankzij deze
Dat de liveversies er niet meer op staan zijn veel oud kandidaten boos over, want dat is voor ze “een visitekaartje”. Ik snap ergens dat alles verwijderd is, maar ergens ook niet zo fair of zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft hij wel gewonnen?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:03 schreef molloot200 het volgende:
Wtf Johnny Logan zat dus inderdaad in Masked Singer VlaanderenZo random
quote:Op zondag 6 februari 2022 16:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Misschien halen ze biefstuk bij dezelfde slager
Maar Contador werkt voor de Spaanse Eurosport, dus het kan zijn dat hij daar de schaatsverslaggever is.
Nee ik snap het ook niet helemaal? In elk geval de delen waar alleen gezongen wordt, zonder commentaar, kunnen wat mij betreft prima online.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat de liveversies er niet meer op staan zijn veel oud kandidaten boos over, want dat is voor ze “een visitekaartje”. Ik snap ergens dat alles verwijderd is, maar ergens ook niet zo fair of zo
Er waren best wat audities die ik soms keek, wel jammer als dat niet meer kan, en inderdaad lullig voor die kandidaten.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee ik snap het ook niet helemaal? In elk geval de delen waar alleen gezongen wordt, zonder commentaar, kunnen wat mij betreft prima online.
Het universum probeert hem wat te vertellenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:21 schreef Em31 het volgende:
Dit kan geen toeval zijn @:luctor.et.emergo
[ twitter ]
Ja! Hij is zó belachelijk goedquote:Op zondag 6 februari 2022 13:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Het lullige bij dit soort dingen vind ik altijd dat Waylon er met kop en schouders bovenuit steekt![]()
Is bij Marcel van Di-rect vaak ook zo
Dat vond ik ook hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 14:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was best zwaar, maar ik ben blij dat het erop zit.
Gelukkig stond er een mooie bus voor je klaar, ik neem ten minste aan dat die je ook weer netjes terug heeft gebracht.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was best zwaar, maar ik ben blij dat het erop zit.
Ja, ook weer netjes teruggebracht.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig stond er een mooie bus voor je klaar, ik neem ten minste aan dat die je ook weer netjes terug heeft gebracht.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ook weer netjes teruggebracht.
Ja, dat zou wat zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Was toch lullig geweest als dat ding je had achtergelaten en alleen met je naam terug was gereden.
Het is niet de bedoeling dat we het hier nu ineens over Bruno gaan hebben hèquote:Op zondag 6 februari 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Net de Disneyfilm Encanto bekeken. Die beviel welDe liedjes vond ik eigenlijk meer bij een podiummusical passen dan bij een tekenfilmmusical, dat was best een aangename verrassing
Is het zo'n dag?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:55 schreef Em31 het volgende:
Wow hoe toevallig. Ik zit net op Youtube sinds tijden weer eens naar Spanje-Nederland 1-5 te kijken en nu zie ik Arjen Robben zitten op NPO 1.
Bruno-no-no!quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat we het hier nu ineens over Bruno gaan hebben hè
Die context is slechts een korte busrit terug in dit topic.quote:
Dan wordt het hardlopen voor volwassen. En natuurlijk Ver Persie.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 22:18 schreef Redefine het volgende:
Blijft wel een hele slechte scheidsrechter die wedstrijd. Eerst al die lachwekkende penalty voor Spanje, waarbij Costa zelf op het been gaat van de Vrij gaat staan en dan valt. En die 3 - 1 van de Vrij was natuurlijk een overtreding van Van Persie op Casillas.
Maar ja, blijft een genot
Wat is dit voor UI?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:57 schreef H_T het volgende:
Net de Disneyfilm Encanto bekeken. Die beviel welDe liedjes vond ik eigenlijk meer bij een podiummusical passen dan bij een tekenfilmmusical, dat was best een aangename verrassing
Ze waren aan het gillen omdat jij naar ze aan het staren was.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:29 schreef Strani het volgende:
Goedenavond! In het normaal leegstaande appartement hiernaast zitten dit weekend twee jongedames uit Madrid en ik moet helaas met overtuiging concluderen dat beiden niet kunnen zingen.
Of die knal van Van Persie op de lat.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]Ja en stel die laatste knal van Robben was er ook nog ingegaan, dan was het helemaal bizar geweest.
Als ik door de muur zou kunnen staren zou ik dat absoluut doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze waren aan het gillen omdat jij naar ze aan het staren was.
ah niets gemist dusquote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
Mooi, net op tijd thuis voor de strafschoppenserie van Egypte - Senegal.
nog ff en dan is het alweer 8 jaar geledenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij is snel Robben, rent hij Ramos eruit?
Zo vaak teruggekeken die samenvatting![]()
Dat wordt wel een hele lange strafschoppenserie dan.quote:
Neem m'n like en nu oprottenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt wel een hele lange strafschoppenserie dan.
Dat zeg je alleen maar omdat je vandaag nooit tot een betere grap komt dan die natuurlijkquote:
Oh ja, dat was vanavond.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:34 schreef Strani het volgende:
Mooi, net op tijd thuis voor de strafschoppenserie van Egypte - Senegal.
Nee klopt welquote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat je vandaag nooit tot een betere grap komt dan die natuurlijk
Drie keer is scheepsrecht voor zequote:
Die streven het idee dat finales meestal niet om aan te gluren zijn een beetje teveel na.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens in drie finales nog nooit gescoord
Is Jeroen Stekelenburg heen en weer gevlogen vanuit Peking?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
Jezus, aan de keeper vragen hoe het voelt om de man of de match te zijn als hij net de finale verloren heeft![]()
![]()
![]()
Lionel Messi vindt dit leuk.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Man of the match van de verliezer.
Ja, dat was echt wel een beetje een domme vraag. Ze zeggen dat domme vragen niet bestaan, maar ik zou deze vraag daar toch wel onder willen scharen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Strani het volgende:
Jezus, aan de keeper vragen hoe het voelt om de man of de match te zijn als hij net de finale verloren heeft![]()
![]()
![]()
Als je maar vaak genoeg sportinterviews kijkt, dan weet je dat domme vragen bestaan en veelvuldig ookquote:Op zondag 6 februari 2022 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was echt wel een beetje een domme vraag. Ze zeggen dat domme vragen niet bestaan, maar ik zou deze vraag daar toch wel onder willen scharen.
Geïnspireerd door de Ierse voorronde, gemaakt tijdens een van de San Remo-avondenquote:
Jemig.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Overmars vertrekt per direct bij Ajax wegens 'grensoverschrijdende berichten' - https://nos.nl/l/2416071
Wtfquote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Overmars vertrekt per direct bij Ajax wegens 'grensoverschrijdende berichten' - https://nos.nl/l/2416071
Die zag ik niet aankomenquote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Guanabana het volgende:
De knip bleef dicht maar de gulp niet dus...quote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Schijnbaar is er toch een balletje gaan rollen in veel bedrijven. Wij kregen op het werk ook al mails over meldpunten en begeleiders etc. als je misstanden wil melden.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Ik ergens vorig jaar al, of daarvoor zelfs. Maar het is ook een Amerikaans bedrijf en daar speelde het al langer. Maar ik heb verder nooit iets gehoord over specifieke gevallen binnen m'n bedrijf.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnbaar is er toch een balletje gaan rollen in veel bedrijven. Wij kregen op het werk ook al mails over meldpunten en begeleiders etc. als je misstanden wil melden.
Ik heb er verder ook niks meer over gehoord, maar mocht er wel iets spelen binnen een andere afdeling denk ik niet dat wij dat horen eigenlijk. Al verwacht ik eigenlijk niet dat zulke dingen spelen bij ons, al kun je het nooit uitsluiten.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ergens vorig jaar al, of daarvoor zelfs. Maar het is ook een Amerikaans bedrijf en daar speelde het al langer. Maar ik heb verder nooit iets gehoord over specifieke gevallen binnen m'n bedrijf.
Kingdom Heartsquote:Op maandag 7 februari 2022 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke game(s) heb je gedaan?
Jeroen Rietbergen, Ali B en Marco B hadden ook niet door dat ze een grens over gingen. Dus het kan van alles zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
:Ik ben wel benieuwd wat die berichten dan waren die hij stuurde, want blijkbaar had hij het zelf niet door dat ze een grens over gingen, want dan kunnen mannen daar iets uit leren.
Als sms’jes zodanig zijn dat iedereen het logisch vindt dat hij moet vertrekken, zal het feit dat hij het niet door had, toch ook wel aan Marc zelf liggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 06:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
:Ik ben wel benieuwd wat die berichten dan waren die hij stuurde, want blijkbaar had hij het zelf niet door dat ze een grens over gingen, want dan kunnen mannen daar iets uit leren.
Ik las in VBL dat er geruchten waren dat er deze ochtend groot nieuws gelekt dit worden en dat ze het zo voor wilden zijn. Al dan niet omdat ze beursgenoteerd zijn. En dan zoiets verplicht schijnt te zijn om te melden.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als sms’jes zodanig zijn dat iedereen het logisch vindt dat hij moet vertrekken, zal het feit dat hij het niet door had, toch ook wel aan Marc zelf liggen.
Het tijdstip dat het naar buiten kwam is ook wel bijzonder trouwens.
Ja, het suggereert in elk geval dat het gelekt is naar de media, dus dan ontkom je er niet aan.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las in VBL dat er geruchten waren dat er deze ochtend groot nieuws gelekt dit worden en dat ze het zo voor wilden zijn. Al dan niet omdat ze beursgenoteerd zijn. En dan zoiets verplicht schijnt te zijn om te melden.
Omdat het Nederlanders zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom moeten de Nederlanders al zo vroeg rijden?
Hij heeft dezelfde advocaat als Jeroen Rietbergen, zo te lezen.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:47 schreef Guanabana het volgende:
Zoals ik gisteren al aangaf bij de 5000 meter. Dit komt door de werelbekerstand.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom moeten de Nederlanders al zo vroeg rijden?
Ik denk dat ze er niet over nadenken, omdat ze zelf geen probleem zien. Plus dat binnen de voetbalwereld je ook nog eens met vrij veel weg komt.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Em31 het volgende:
Zou Overmars nu spijt hebben dat hij laatst toch niet naar een club in het buitenland is vertrokken.![]()
Elke keer weer verbaasd dat ze ook geen moment nadenken wat de gevolgen kunnen zijn als ze dit soort dingen doen.
Kan dat niet automagisch gedaan worden?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een heel stom klusje. Ik moet een uur lang, iedere 5 minuten, handmatig iets verversen en zien of het wel of geen foutmelding geeft.
Nou, helemaal weerlegd is dat nog niet natuurlijk. Dat dit nu toevallig allemaal gericht lijkt op vrouwen wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij niet ook af en toe de andere kant op kijkt.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het suggereert in elk geval dat het gelekt is naar de media, dus dan ontkom je er niet aan.
Ik kan me trouwens tijden herinneren dat er geruchten waren dat Marc iets had met Gordon. Dat soort interesses heeft die in elk geval succesvol weerlegd
Ja, blijkbaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er niet over nadenken, omdat ze zelf geen probleem zien. Plus dat binnen de voetbalwereld je ook nog eens met vrij veel weg komt.
Nee, dat is nu precies het probleemquote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan dat niet automagisch gedaan worden?
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:01 schreef Arizona het volgende:
Dit klusje laat wel ruimte om schaatsen te kijken
Misschien dat een variant op binair zoeken ook een optie is. Ergens tussen 5 en 60 minuten gaat het goed, dus dan kan je kijken wat er gebeurt na 30 minuten. Gaat het dan ook goed dan ligt het juiste antwoord tussen 5 en 30 minuten, gaat het fout dan is het tussen 30 en 60 minutenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, dat is nu precies het probleem![]()
Ik moet achterhalen welke tijd ik tussen de ene automatische actie en de andere moet instellen om beide automatisch achter elkaar te laten lopen. Te kort gaat fout, maar langer dan een uur ertussen gaat ook fout.
Ja natuurlijk. En de hele tijd vergelijken met het OKTquote:Op maandag 7 februari 2022 10:24 schreef Em31 het volgende:
Gaan we nu de hele dag de buitenbocht de schuld geven.
Daar zijn toch geen Olympische Spelen voor nodig?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef Yesse het volgende:
Dit is waarom ik hou van de OS: af en toe kijken naar Nederlanders die actief zijn als pauze
Dat is dan niet de hele dag op tvquote:Op maandag 7 februari 2022 10:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zijn toch geen Olympische Spelen voor nodig?
Ik kan gewoon hierbuiten ook wel een paar Nederlanders vinden die actief zijn.
Nee idd, dit is live en zonder tv ertussen.quote:
Zo hoort dat ookquote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben echt wel aan het woggen vandaag.
Op m’n mobiel aan het kijkenquote:
En ik keihard aan het soggenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zit gewoon, kan aanraden.quote:
Misschien heeft dat juist wel gewerkt. Omdat zij niet de aandacht kreeg, kon ze in rust zich hierop voorbereiden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:40 schreef Em31 het volgende:
Al dit serieus lukt, holy shit, niet normaal dan.
(En maar half de aandacht gekregen die naar Kramer ging)
Die van Schouten was mooi. Maar deze is nog zoveel mooier.quote:
Echt ongelofelijk. En die race, alsof ze zweefde over het ijs.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die van Schouten was mooi. Maar deze is nog zoveel mooier.
Kan je tenminste weer aan het werkquote:Op maandag 7 februari 2022 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was het weer voor vandaag zeker.
Vanmiddag shorttrack.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat was het weer voor vandaag zeker.
Ja. Nergens wat laten liggenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk. En die race, alsof ze zweefde over het ijs.
En jij aan de studie.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:55 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kan je tenminste weer aan het werk
quote:Wust has done it! She takes the gold to become the first person to win a gold medal at five different Winter Olympics! Incredible!
En vijf Spelen op rij op het podium op dezelfde afstandquote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef sportfreak het volgende:
Vijf olympische spelen op rij goud, dat zit je in een heel select groepje
Dus sinds 2006 al goud😮quote:
Hoeveel zijn dat er bij de zomerspelen eigenlijk?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:56 schreef sportfreak het volgende:
Vijf olympische spelen op rij goud, dat zit je in een heel select groepje
Dat is het moment waarop ze genoeg innerlijke woede had verzameld om tot dít resultaat te kunnen komenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:59 schreef Cee het volgende:
Tijd voor mijn vierjaarlijkse (of frequentere) anekdote dat we 16 jaar geleden op de midgetgolfbaan waren en Wüst en haar familie speelde op het baantje voor ons en moest steeds wachten tot we klaar waren. En toen ze weer een keer aan de beurt waren en de baan vrij was mijn pa zei "deze is 400 meter lang".
12.30. Finales vanaf 13.41.quote:
Ze was wel steeds gefrustreerd als ze een slechte slag had, dan hoorde je haar AARRRGH zeggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het moment waarop ze genoeg innerlijke woede had verzameld om tot dít resultaat te kunnen komen
Wonderlijke wereld, die sport. Hoe een middagje midgetgolf de basis kan leggen voor zes gouden medailles op vijf verschillende spelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is het moment waarop ze genoeg innerlijke woede had verzameld om tot dít resultaat te kunnen komen
Misschien zit er nog een nieuwe sport in, midgetgolf op het ijs.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wonderlijke wereld, die sport. Hoe een middagje midgetgolf de basis kan leggen voor zes gouden medailles op vijf verschillende spelen.
Gewoon in dezelfde provincie opgroeien is blijkbaar al genoeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de verhalen over hoe @:Cee de dag van een Leontien van Moorsel of een Gianni Romme heeft verziekt om hen tot grote hoogten te laten stijgen.
Haha preciesquote:Op maandag 7 februari 2022 11:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon in dezelfde provincie opgroeien is blijkbaar al genoeg.
Nou ja. Ik denk vooral dat het in de buurt zijn geweest van @Cee haar geholpen heeftquote:Op maandag 7 februari 2022 11:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wonderlijke wereld, die sport. Hoe een middagje midgetgolf de basis kan leggen voor zes gouden medailles op vijf verschillende spelen.
Zou uit mijn hoofd op de zomerspelen roeier Steven Redgrave en kanovaarster Birgit Fischer. Die laatste won zelfs op zes Spelen goud.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoeveel zijn dat er bij de zomerspelen eigenlijk?
Want in de winterspelen is dat groepje zó select dat je niet eens echt van een groepje kan spreken.
Marrit Leenstra.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:10 schreef Strani het volgende:
Wie is ook alweer die brunette in de studio? Ik vraag dit voor een vriend.
Ze heeft al een kind strani. Met een Italiaan notabene.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:10 schreef Strani het volgende:
Wie is ook alweer die brunette in de studio? Ik vraag dit voor een vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |