Half uurtje is omquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat 'half uurtje' heb ik vandaag vaker gehoord
Je bent echt te lui om te lezen/klikken he?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Tengano het volgende:
Ik wil weten wat het betekent/vroeg om een vertaling. Ik ken die taal toch niet.
Naar welke livestream kijk jij? Ik zie het niet.quote:
moederquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
Nu een puntmuts in beeld die niet al te happy kijkt
Dat zijn de ouders zo te zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders zo te zien
Zijn vader, moeder staat er ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
Dit heeft geen basis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze zingen nu tala 3la badru Alayna. Het liedje waar de profeet mee werd ontvangen in Medina.
Waarom? In godsnaam. Wat een timing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n ouders worden geïnterviewd.
Allemaal even een kaartje sturenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Mahra het volgende:
Dit is waar hij straks heen gaat.
Hôpital Militaire Mohammed V
شارع الجيش الملكي, Rabat, Rabat, Marokko
Hier kwamen ze zelfs bij Wie is de Mol vandaan om naar de stream te kijken en beide heren "Hij is eruit!"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stuk daar vandaan. Met helikopter hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Mahra het volgende:
Dit is waar hij straks heen gaat.
Hôpital Militaire Mohammed V
شارع الجيش الملكي, Rabat, Rabat, Marokko
Ja, die staat ook klaar. Half uurtje vliegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stuk daar vandaan. Met helikopter hoop ik dan maar.²
Op Al Arabiya zeiden ze dit over de ouders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
op meerdere kanalen zeggen ze dat de reddingswerkers bij Rayan zijn.
Bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hebben hem bereikt maar geen update over hoe het gaat.
Dat is toch ook het laatste waar je dan als ouder op dat moment zin in hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat noemen we in het Marokkaans genz ou bneen ahahah. Vrij vertaald: vies maar lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Alleen nog een koek en zopie tent erbij zetten en het feest is compleet.
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dat is toch ook het laatste waar je dan als ouder op dat moment zin in hebt
" Hoe voel je je nu ?"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragen
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:07 schreef drakin het volgende:
Hij komt nu en ineens is het toch nog 20 cm
Engels live:
Hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragen
Zie post boven je eigen post.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen??
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/4598668040241766/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjes
Wat moet ik daarmee??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie post boven je eigen post.
Hoe ze wat voor elkaar hebben gekregen? De reddingsoperatie? Dat weten de ouders toch niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen??
Dat ze die ouders niet in bescherming nemen. Wat een walgelijk volk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
De ouders zaten de hele middag in de ambulance en kwamen naar buiten 10 minuten geleden, toen begon iedereen te juichen en roepen want ze liepen richting de kloof. Daar wachten ze nu buiten en werden geïnterviewd.
Je moet het programma toch een beetje vol lullenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is die kerel nu alles aan het opnoemen waar die hartjes vandaan komen?
Ja, zeg maar elk land in de wereld behalve Noord-Korea en Tonga (vanwege die kabelbreuk na de vulkaanuitbarsting).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is die kerel nu alles aan het opnoemen waar die hartjes vandaan komen?
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat een kleuter in een diepe waterput valt..........quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe ze wat voor elkaar hebben gekregen? De reddingsoperatie? Dat weten de ouders toch niet?
Alle andere vragen zijn open deur vragen
Ja of gewoon je bek houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet het programma toch een beetje vol lullen
Misschien steunt het ze wel om te zien hoeveel mensen er meelevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ze die ouders niet in bescherming nemen. Wat een walgelijk volk.
Walgelijk volk? Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ze die ouders niet in bescherming nemen. Wat een walgelijk volk.
Ik vind dat we sowieso Marokkaanse hash moeten roken om de ouders te ondersteunenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik zo mooi vindt aan de Marokkaanse gemeenschap is dat ze deze mensen op alle manieren ondersteunen. Grote kans dat ze nooit meer hoeven te werken. Ondersteuning op alle mogelijke manieren komt van alle kanten.²
Je bent wel een lompe boer als interviewer als je dat op dit moment durft te vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat een kleuter in een diepe waterput valt..........
Hij ligt met zijn rug ernaartoe.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik las dat er een livevideoverbinding was met de jongen. Dan zien ze toch of hij nog in leven is?
Ah ja, let the great shame game begin!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat een kleuter in een diepe waterput valt..........
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Op dit cruciale moment zijn ze daar echt niet mee bezig denk ik. Die mensen zijn uitgeput joh, die moet je geen vragen laten beantwoorden voor een camera.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien steunt het ze wel om te zien hoeveel mensen er meeleven
Waarom dekken ze dat in hemelsnaam niet zelf af dan? Zeker als je weet dat je kind daar rond loopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.
We doen wel alsof die ouders zo zielig zijn maar dit hele gedoe is door hun toedoen ontstaan, slecht ouderschap.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel een lompe boer als interviewer als je dat op dit moment durft te vragen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op dit cruciale moment zijn ze daar echt niet mee bezig denk ik. Die mensen zijn uitgeput joh, die moet je geen vragen laten beantwoorden voor een camera.
De Marokkaanse cultuur is anders he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op dit cruciale moment zijn ze daar echt niet mee bezig denk ik. Die mensen zijn uitgeput joh, die moet je geen vragen laten beantwoorden voor een camera.
Jij kan behoorlijk overdrijven, man manquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.
Enige stream waar ze ook echt verslag doen, vind ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Al Arabiya heeft wel weer scherp beeld . Net als Al Jazeera.
Dan neem ik aan dat jij jouw kleintje daar heel goed in het oog gaat houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb was dit wel het geval maar was dit weggewaaid. Dan zeg jij weer waarom niet iets zwaarders op de put dan? Dit zijn hele pragmatische mensen met een laag inkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom dekken ze dat in hemelsnaam niet zelf af dan? Zeker als je weet dat je kind daar rond loopt.
Goede stream, heb er nu 2 aan staan, deze en eentje terug kijken op BradgeVlogs met petjesmeneerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjes
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij kan behoorlijk overdrijven, man man
Rot toch op man, alsof je kinderen elke seconde van de dag in de gaten kan houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We doen wel alsof die ouders zo zielig zijn maar dit hele gedoe is door hun toedoen ontstaan, slecht ouderschap.
Gooi link, of is het alleen Arabisch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Mahra het volgende:
E
[..]
Enige stream waar ze ook echt verslag doen, vind ik.
Absoluut. Deden mijn ouders ook bij ons altijd in Marokko.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij jouw kleintje daar heel goed in het oog gaat houden.
Luiheid, onwetendheid, misschien net daar komen wonen, kan val alles zijn. Zal later wel uitgezocht worden lijkt me. Ik weet wel als ik zo'n diepe put in de tuin had, dat er dezelfde dag nog een betonnen plaat overheen ging. Of dichtgooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We doen wel alsof die ouders zo zielig zijn maar dit hele gedoe is door hun toedoen ontstaan, slecht ouderschap.
Arabisch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:25 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Gooi link, of is het alleen Arabisch?
Inderdaad, wat moeten ze nu gaan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Het zal voor die YouTubers ook wel weer afkicken worden als het voorbij is, weer terug in de anonimiteit.
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Marokkaanse cultuur is anders he.
Al Jazeera geprobeerd? Ze hebben wel een stream op YTquote:
Ik heb daar serieus nooit iets van gezien. Alle waterputten hebben deksels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, dan neem ik aan dat jij cijfers hebt die je hard kan maken met een betrouwbare bron?quote:
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
Straks weer terug naar het topic over the Voice.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moeten ze nu gaan doen.
Zelfde voor alle sensatiezoekers in dit topic, maar die zullen morgen wel weer een nieuw drama gevonden hebben
Verslaggeving van Oekraïne - Rusland binnenkortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zelfde voor alle sensatiezoekers in dit topic, maar die zullen morgen wel weer een nieuw drama gevonden hebben
Er zijn alrijd wel van die mensen die graag bullshit willen verspreidenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nooit iets van gezien. Alle waterputten hebben deksels.²
Nee hoor, ik zie regelmatig open putten in de wijk waar we wonen. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nooit iets van gezien. Alle waterputten hebben deksels.²
Ik zag al een of ander gemarteld jochie voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat jullie bevallen alsof je een goed boek koopt bij de lokale boekhandel. Kom op, iets meer emotie en temperament verrijkt het leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.
Die hele familie bleef gedurende de hele bevalling krijsen en gillen alsof hun eigen leven er vanaf hing, terwijl het een doodnormale bevalling was.
Het zorgpersoneel kwam ook af en toe even bij ons melden dat dat er gewoon bij hoort bij ze
Toch wel gek dat ze Gerda Opholt niet even om advies vragen in deze kwestie. Zij weet het immers veel beterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Net weer zo'n dom wijf op de live chat: "Heeft hij in die vijf dagen wel gedronken?"
Gvd wat zijn er toch een stel achterlijke mongolen op de wereld.
Ja is Niet op tv. Is een reportage bezig. En mijn laptop kan met moeite 2 streams aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al Jazeera geprobeerd? Ze hebben wel een stream op YT
Ja, dat wat was mijn reactie dus ook. Echt nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.
In woonwijken wel degelijk. Misschien de toeristische plekken niet. In mijn woonwijk in Tetouan zie ik het regelmatig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Tengano het volgende:
Die Amir moderator heeft wel iets van Jomanda weg.
Ik heb dit gezien bij de verloskundige. Die komen met de hele familie kijken naar de echoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.
Die hele familie bleef gedurende de hele bevalling krijsen en gillen alsof hun eigen leven er vanaf hing, terwijl het een doodnormale bevalling was.
Het zorgpersoneel kwam ook af en toe even bij ons melden dat dat er gewoon bij hoort bij ze
Heb je het over rioolputten of waterputten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mahra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie regelmatig open putten in de wijk waar we wonen. Levensgevaarlijk.
Versta er weinig van, maar nog altijd beter dan die irritante leeghoofd YouTubersquote:
Ik kan je 100% vertellen dat ik ook bijna in een put ben gevallen die open stond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat dus. Het is VERSCHRIKKELIJK. Ze gaan straks op de ambulance staan wedden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat een puinhoop joh, de ambulance kan er bijna niet doorheen, wat een hysterie
Hij zou per heli gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef butz0rs het volgende:
Hopelijk is de ambulance voor de jongen en is niet de tunnel ingestort op de hulpverleners.
AK47 leegschieten etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus. Het is VERSCHRIKKELIJK. Ze gaan straks op de ambulance staan wedden?
Waar denk je dat ik zit? Op een industrieterrein?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:28 schreef Mahra het volgende:
[..]
In woonwijken wel degelijk. Misschien de toeristische plekken niet. In mijn woonwijk in Tetouan zie ik het regelmatig.
“Hoort bij ze”? Welk ziekenhuis was dit? Klachtwaardig deze opmerking.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
St. Jans Gasthuis in Hoorn (bestaat nu niet meer). Is 24 jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef arvensis het volgende:
[..]
“Hoort bij ze”? Welk ziekenhuis was dit? Klachtwaardig deze opmerking.
Welke diagnose heb je? Ik hoor het graag. Dan kan ik me er op anticiperen.quote:
Eindelijk echt nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Ronald het volgende:
Is dat kind er nou uit? Kan er niet wijs uit worden
Zal wel beetje in de put zitten inmiddels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hopelijk is hij er enigszins redelijk aan toe.
Hurghada ligt een kleine 6000 km verderop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik kan je 100% vertellen dat ik ook bijna in een put ben gevallen die open stond.
Ik was in Hurghada, en liep naar de senzo mall, en om de zoveel meter lag er een put open.. Zonder deksel, in de avond maar terug gegaan met de taxi, want als je er in valt, zal je waarschijnlijk sterven, zeker als je alleen loopt...
Wat wilde je graag zien? Ik ben blij dat er 100 man om hem heen stond om hem te beschermen tegen (online) ramptoeristen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb echt helemaal niets kunnen zien van die jongen hoor. niet dat dit nodig was ofzo maar die streamer werd gek.
last van tunnelvisie?
Even lachen allemaal, want die grap was nog niet gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel beetje in de put zitten inmiddels.
Ja is geen N219 he..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Het_Bokje het volgende:
En die Ambu heeft moeite om weg te komen....
bizar toch. de ambulance moest het gat in en uit begeleid worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wat wilde je graag zien? Ik ben blij dat er 100 man om hem heen stond om hem te beschermen tegen (online) ramptoeristen.
Oh jee, krijgen we weer die discussie, please houd je in atheïsten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gebeden hebben geholpen 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gebeden hebben geholpen 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Ik moest uit medelijden lachen. Slechte grap.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Even lachen allemaal, want die grap was nog niet gemaakt.
Misschien geen plek in de heli? En lijkt me ook beter want die ouders zullen wel zo emotioneel zijn dat ze 'm willen knuffelen. Niet echt gewenst nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
De ouders zijn niet mee naar het ziekenhuis
Geen plaats in de heli neem ik aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
De ouders zijn niet mee naar het ziekenhuis
Je hebt gelijk, uren besteden aan stabilisatie en vervolgens met gillende banden wegscheuren is geen goed idee daarquote:
Ja, stoere reddingswerkers die op tijd wegrennen terwijl achter hun de boel explodeert was sensationeler geweest.quote:
De mens is een nieuwsgierig beestjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bizar toch. de ambulance moest het gat in en uit begeleid worden.
daarna gingen er mensen het gat in.
om te kijken waar hij zat ofzo? sick!
Bizarquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Waarom zeggen veel mensen in de chat dat hij dood is
Zijn toestand is niet bekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Al sinds dag 1 is de voornaamste bron een paar rare social media accounts die onzin verspreiden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Speculatie, niemand (buiten de reddingswerkers, ambu-personeel en ouders) weten hoe het met hem gaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Vergeleken met hier zijn het echt een stelletje wilden. Alleen weten ze daar gewoon niet beter. Die doen gewoon wat ze zelf vinden wat ze moeten doenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Zijn zusje-jokes vanaf nu toegestaan in deze topicreeks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef deedeetee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat hij maar snel in goede gezondheid weer kan rondrennen en spelen met zijn zus.
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef SilverEyes het volgende:
Wat fijn dat ze hem eruit hebben kunnen halen! Hopelijk gaat het, naar omstandigheden, goed met hem.
Lijkt me helaas ook wel het meest aannemelijke.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:39 schreef roos94 het volgende:
Zou het? Je denkt dat hier geen menigte komt kijken? Wellicht wordt het wat beter afgezet, maar ik weet zeker dat er ook honderden mensen richting de plek komenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vergeleken met hier zijn het echt een stelletje wilden. Alleen weten ze daar gewoon niet beter. Die doen gewoon wat ze zelf vinden wat ze moeten doen
Alsof kijkers in NL bij een situatie als deze daarna wel rechtstreeks naar huis zouden gaan.quote:
Hij gaat per heli naar rabat, weinig zinvol om met de ambu mee te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Mammietje het volgende:
Huh? Worden die ouders nu weer geïnterviewd in de grot?![]()
Waarom zijn ze niet met de ambu mee?
Helemaal met jou eens Mutant01! Hier in Nederland staan ze nog met die betweterige hoofden dwars te doen bij de ambulance.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe die reddingswerkers werden ontvangen echt super! Dat zie je niet in NL.
Misschien moet je eens kappen met ongefundeerde aannames.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me helaas ook wel het meest aannemelijke.
Is ook zeker waar helaasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zou het? Je denkt dat hier geen menigte komt kijken? Wellicht wordt het wat beter afgezet, maar ik weet zeker dat er ook honderden mensen richting de plek komen
Hier krijg je niet de kans om het PD te betreden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof kijkers in NL bij een situatie als deze daarna wel rechtstreeks naar huis zouden gaan.![]()
Pottenkijkers heb je overal.
Waarom? Het zou ronduit een wonder zijn als hij nog leeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet je eens kappen met ongefundeerde aannames.
Ja dat vind ik ook bizar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof kijkers in NL bij een situatie als deze daarna wel rechtstreeks naar huis zouden gaan.![]()
Pottenkijkers heb je overal.
En anders zouden mensen het dus wel degelijk doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hier krijg je niet de kans om het PD te betreden.
Ook als hij wel nog leeft betekend dat geen hoop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Tengano het volgende:
Toen zijn vader werd geinterviewd had hij toch in extase moeten zijn als zijn zoon nog had geleefd.
En dat zag ik niet
Het ligt er denk ik een beetje aan hoe hard hij is neergekomen / beklemd zat. De 4 dagen zonder fatsoenlijke voeding zijn waarschijnlijk nog wel te overlevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom? Het zou ronduit een wonder zijn als hij nog leeft.
Op basis waarvan kun je deze inschatting maken? Was jij erbij? Weet jij wat de toestand was van dat jochie een uur geleden of zo?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom? Het zou ronduit een wonder zijn als hij nog leeft.
Dat komt omdat hij het niet gered heeft, das het meest voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef Tengano het volgende:
Die ouders waren ook helemaal niet blij
Het was gisteren toch al onduidelijk op de camerabeelden? En daarbij hadden ze het jongetje nog niet en kon er nog van alles gebeurenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Tengano het volgende:
Toen zijn vader werd geinterviewd had hij toch in extase moeten zijn als zijn zoon nog had geleefd.
En dat zag ik niet
Laat dus zien dat de organisatie slecht is, die hesjes staan er met de neus bovenop ipv hun werk te doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En anders zouden mensen het dus wel degelijk doen.
Zorgelijk betekent in ieder geval wel dat hij nog leeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef mazaru het volgende:
BAB BERRED - De vijfjarige Rayan is in het Marokkaanse dorpje Bab Berred uit een 32 meter diep gat gered. De toestand van de jongen is zorgelijk. Het kind wordt nu naar het ziekenhuis gebracht.
https://www.telegraaf.nl/(...)eters-diep-gat-gered
Want ze hadden een helikopter op de plek van de uitgraving moeten laten landen of wat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:45 schreef the-eye het volgende:
De moeder bleef achter en hij zou met een chopper weggaan dus ik denk dat hij overleden is
Dat klopt, maar ik neem de Telegraaf compleet niet serieus als het over dit soort berichtgeving gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zorgelijk betekent in ieder geval wel dat hij nog leeft
Zorgelijk was het beste wat we konden hopen na zo'n lange tijd en zo'n klein mannetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Niet om een 'party pooper' te zijn, maar dat zeggen ze hier ook vaak 'overleden in de ambulace', zodat er geen lijkenwagen hoeft te komen (een ambulance mag geen doden oppikken). Maar ik hoop hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zal onderhand op het nippertje zijn. Maar gelukkig voor velen dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het jongetje leeft. De rest lijkt me nu niet belangrijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laat dus zien dat de organisatie slecht is, die hesjes staan er met de neus bovenop ipv hun werk te doen.
Waar kan ik dit zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Mammietje het volgende:
Huh? Worden die ouders nu weer geïnterviewd in de grot?![]()
Waarom zijn ze niet met de ambu mee?
Nee hier in Nederland zijn sporters de ''helden''.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
kquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die put werd gebruikt voor de productie van cannabis. In dat gebied leven ze van cannabis....
Dankzij mensen zoals jouw kunnen ze dadelijk aan een tweede reddingsoperatie beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het jongetje leeft. De rest lijkt me nu niet belangrijk.
In Nederland krijg je een lintje, als je het water in gesprongen bent om iemand te redden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Was vlak nadat de ambulance wegreed.quote:
Hoe werkt dat precies zonder zonlicht?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die put werd gebruikt voor de productie van cannabis. In dat gebied leven ze van cannabis....
Je blijft nog in onzekerheid. Leven betekend slechts dat het hart nog pompt.quote:
Jij had verwacht dat Rayan even zou zwaaien vanaf de brancard? Of dat er een camera op z'n neus geduwd werd?quote:
Ik zag nu dat de moeder voor in de ziekenwagen zat dus ik ga mee in het bericht dat hij leeft maar in zorgelijke toestand verkeertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want ze hadden een helikopter op de plek van de uitgraving moeten laten landen of wat?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
De reddingswerkers staan te feesten, dat zullen ze niet doen als hij overleden was.
Laat ze lekker. Hun leven van cannabis, ik óp cannabis. Prima toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dacht ik ook aan, maar wilde het niet postenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef senesta het volgende:
Het schoot ook even door mijn hoofd dat ze een overlijden wellicht ook niet bekend zouden willen maken met zo’n hele meute ter plekke.
Maar ik hoop dat het gewoon helemaal goed gaat komen. Duimen maar voor het mannetje.
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg nu berichten dat hij zou zijn overleden?²
Die waren er massaal voordat de doorgang er wasquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik krijg nu berichten dat hij zou zijn overleden?²
En een UNOX muts.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
In Nederland krijg je een lintje, als je het water in gesprongen bent om iemand te redden.
Feesten dat ze weer naar huis mogen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
De reddingswerkers staan te feesten, dat zullen ze niet doen als hij overleden was.
In Nederland gooien we vuurwerk en bakstenen naar zequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Dat was de moeder toch niet? Op de stream noemde ze het ook 'a woman'quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik zag nu dat de moeder voor in de ziekenwagen zat dus ik ga mee in het bericht dat hij leeft maar in zorgelijke toestand verkeert
Laat je nakijken joh.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dankzij mensen zoals jouw kunnen ze dadelijk aan een tweede reddingsoperatie beginnen.
Misschien moet je eerst de streams kijken voordat je iets blaat.
Ze kweken toch vooral hasjies in Marokko?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:52 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Laat ze lekker. Hun leven van cannabis, ik óp cannabis. Prima toch?
in de put was een bron voor de besproeing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies zonder zonlicht?
Klopt maar de hasjblokjes groeien aan de cannabis plant.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ze kweken toch vooral hasjies in Marokko?
Inderdaad, ik zag dat het daar 's nachts maar 2-3 graden isquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef capricia het volgende:
Zal ook wel flink onderkoeld zijn. Hopelijk gaat hij het redden.
Was in ieder geval een andere vrouw dan die geïnterviewd werd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat was de moeder toch niet? Op de stream noemde ze het ook 'a woman'
Wat is je bron??quote:
Dan ziet het er niet goed uit. Ook al zou je overleven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zag dat het daar 's nachts maar 2-3 graden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |