Morgen gratis koffie stond jarenlang bij een Haagse koffietent. Als je een dag later gratis koffie wilde halen kreeg je te horen 'morgen'. Doet dit wel aan denken.quote:
Isea, maar begin die donaties kapot irritant te vinden. Dus als iemand een betere streamer heeft? Liefst Nederlands/Engelsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zie wel reclamebanners op sommige streams. Best kansloos eigenlijk. Ik weet niet welke stream je kijkt?
Ah, oké. Ik dacht dat je ergens anders naar refereerdequote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:45 schreef Ericr het volgende:
[..]
Morgen gratis koffie stond jarenlang bij een Haagse koffietent. Als je een dag later gratis koffie wilde halen kreeg je te horen 'morgen'. Doet dit wel aan denken.
oh ja, donaties. Niet aan gedachtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:46 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Isea, maar begin die donaties kapot irritant te vinden. Dus als iemand een betere streamer heeft? Liefst Nederlands/Engels
Hoe langer hij erover doorgaat hoe ongeloofwaardiger hij overkomt. Gaat niet eens meer over Rayan, flikker op. Uitgezetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Poe poe hij heeft een paar maand salarissen verdiend maar hij doet het echt niet voor het geld.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:12 schreef potjecreme het volgende:
Er is nog een andere ramp aan de gang. Een jongetje dat ontvoerd is en de ontvoerders hebben filmpje naar ouder gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Protège moi de mes désirs.
Ik heb 1 uur geleden die stream uit gezet om die redenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hoe langer hij erover doorgaat hoe ongeloofwaardiger hij overkomt. Gaat niet eens meer over Rayan, flikker op. Uitgezet
Of juichen.... maar dan komt waarschijnlijk die reddingspipo weer voorbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:54 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik heb nog steeds deze op de achtergrond aan staan. Ik merk wel wanner de chat massaal gaat huilen ofzo
Meer dan 6.000 verzen, 114 hoofdstukken moet het zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef Mahra het volgende:
Net was het Koran, het kunnen nu smeekgebeden zijn. De Koran telt daarnaast 114 versen...
In het begin (paar dagen geleden) was het vooral zijn vriendin die steeds in beeld kwam en krijstte "druk op die duimpje!!!"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:50 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hoe langer hij erover doorgaat hoe ongeloofwaardiger hij overkomt. Gaat niet eens meer over Rayan, flikker op. Uitgezet
Ja dat geloof ik gerust, maar wilde weten wat ze nu precies zingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Meer dan 6.000 verzen, 114 hoofdstukken moet het zijn.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. 114 soera's.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:57 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Meer dan 6.000 verzen, 114 hoofdstukken moet het zijn.
Ik hoorde "la ilaha illa allah", zeg maar wat je ook op de Saoedische vlag kunt vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef Tengano het volgende:
Dat geloof ik wel. Maar had het idee dat iemand het misschien verstond, maar blijkbaar niet dus.
Laat maar dan.
Ze zingen nu tala 3la badru Alayna. Het liedje waar de profeet mee werd ontvangen in Medina.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gerust, maar wilde weten wat ze nu precies zingen.
Ze zingen nu tala 3la badru Alayna. Het liedje waar de profeet mee werd ontvangen in Medina.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik gerust, maar wilde weten wat ze nu precies zingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |