Versta er weinig van, maar nog altijd beter dan die irritante leeghoofd YouTubersquote:
Ik kan je 100% vertellen dat ik ook bijna in een put ben gevallen die open stond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.
Dat dus. Het is VERSCHRIKKELIJK. Ze gaan straks op de ambulance staan wedden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat een puinhoop joh, de ambulance kan er bijna niet doorheen, wat een hysterie
Hij zou per heli gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef butz0rs het volgende:
Hopelijk is de ambulance voor de jongen en is niet de tunnel ingestort op de hulpverleners.
AK47 leegschieten etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus. Het is VERSCHRIKKELIJK. Ze gaan straks op de ambulance staan wedden?
Waar denk je dat ik zit? Op een industrieterrein?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:28 schreef Mahra het volgende:
[..]
In woonwijken wel degelijk. Misschien de toeristische plekken niet. In mijn woonwijk in Tetouan zie ik het regelmatig.
“Hoort bij ze”? Welk ziekenhuis was dit? Klachtwaardig deze opmerking.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.
Die hele familie bleef gedurende de hele bevalling krijsen en gillen alsof hun eigen leven er vanaf hing, terwijl het een doodnormale bevalling was.
Het zorgpersoneel kwam ook af en toe even bij ons melden dat dat er gewoon bij hoort bij ze
St. Jans Gasthuis in Hoorn (bestaat nu niet meer). Is 24 jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef arvensis het volgende:
[..]
“Hoort bij ze”? Welk ziekenhuis was dit? Klachtwaardig deze opmerking.
Welke diagnose heb je? Ik hoor het graag. Dan kan ik me er op anticiperen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |