Half uurtje is omquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat 'half uurtje' heb ik vandaag vaker gehoord
Je bent echt te lui om te lezen/klikken he?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Tengano het volgende:
Ik wil weten wat het betekent/vroeg om een vertaling. Ik ken die taal toch niet.
Naar welke livestream kijk jij? Ik zie het niet.quote:
moederquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
Nu een puntmuts in beeld die niet al te happy kijkt
Dat zijn de ouders zo te zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders zo te zien
Zijn vader, moeder staat er ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
Dit heeft geen basis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze zingen nu tala 3la badru Alayna. Het liedje waar de profeet mee werd ontvangen in Medina.
Waarom? In godsnaam. Wat een timing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n ouders worden geïnterviewd.
Allemaal even een kaartje sturenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Mahra het volgende:
Dit is waar hij straks heen gaat.
Hôpital Militaire Mohammed V
شارع الجيش الملكي, Rabat, Rabat, Marokko
Hier kwamen ze zelfs bij Wie is de Mol vandaan om naar de stream te kijken en beide heren "Hij is eruit!"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stuk daar vandaan. Met helikopter hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Mahra het volgende:
Dit is waar hij straks heen gaat.
Hôpital Militaire Mohammed V
شارع الجيش الملكي, Rabat, Rabat, Marokko
Ja, die staat ook klaar. Half uurtje vliegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stuk daar vandaan. Met helikopter hoop ik dan maar.²
Op Al Arabiya zeiden ze dit over de ouders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
op meerdere kanalen zeggen ze dat de reddingswerkers bij Rayan zijn.
Bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hebben hem bereikt maar geen update over hoe het gaat.
Dat is toch ook het laatste waar je dan als ouder op dat moment zin in hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat noemen we in het Marokkaans genz ou bneen ahahah. Vrij vertaald: vies maar lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Alleen nog een koek en zopie tent erbij zetten en het feest is compleet.
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dat is toch ook het laatste waar je dan als ouder op dat moment zin in hebt
" Hoe voel je je nu ?"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragen
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:07 schreef drakin het volgende:
Hij komt nu en ineens is het toch nog 20 cm
Engels live:
Hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragen
Zie post boven je eigen post.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen??
https://www.facebook.com/ron.dekoster/videos/4598668040241766/quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjes
Wat moet ik daarmee??quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zie post boven je eigen post.
Hoe ze wat voor elkaar hebben gekregen? De reddingsoperatie? Dat weten de ouders toch niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze dit voor elkaar hebben gekregen??
Dat ze die ouders niet in bescherming nemen. Wat een walgelijk volk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
De ouders zaten de hele middag in de ambulance en kwamen naar buiten 10 minuten geleden, toen begon iedereen te juichen en roepen want ze liepen richting de kloof. Daar wachten ze nu buiten en werden geïnterviewd.
Je moet het programma toch een beetje vol lullenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is die kerel nu alles aan het opnoemen waar die hartjes vandaan komen?
Ja, zeg maar elk land in de wereld behalve Noord-Korea en Tonga (vanwege die kabelbreuk na de vulkaanuitbarsting).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
Is die kerel nu alles aan het opnoemen waar die hartjes vandaan komen?
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat een kleuter in een diepe waterput valt..........quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe ze wat voor elkaar hebben gekregen? De reddingsoperatie? Dat weten de ouders toch niet?
Alle andere vragen zijn open deur vragen
Ja of gewoon je bek houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet het programma toch een beetje vol lullen
Misschien steunt het ze wel om te zien hoeveel mensen er meelevenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ze die ouders niet in bescherming nemen. Wat een walgelijk volk.
Walgelijk volk? Wie?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat ze die ouders niet in bescherming nemen. Wat een walgelijk volk.
Ik vind dat we sowieso Marokkaanse hash moeten roken om de ouders te ondersteunenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik zo mooi vindt aan de Marokkaanse gemeenschap is dat ze deze mensen op alle manieren ondersteunen. Grote kans dat ze nooit meer hoeven te werken. Ondersteuning op alle mogelijke manieren komt van alle kanten.²
Je bent wel een lompe boer als interviewer als je dat op dit moment durft te vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat een kleuter in een diepe waterput valt..........
Hij ligt met zijn rug ernaartoe.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ik las dat er een livevideoverbinding was met de jongen. Dan zien ze toch of hij nog in leven is?
Ah ja, let the great shame game begin!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hoe ze het voor elkaar hebben gekregen dat een kleuter in een diepe waterput valt..........
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Op dit cruciale moment zijn ze daar echt niet mee bezig denk ik. Die mensen zijn uitgeput joh, die moet je geen vragen laten beantwoorden voor een camera.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien steunt het ze wel om te zien hoeveel mensen er meeleven
Waarom dekken ze dat in hemelsnaam niet zelf af dan? Zeker als je weet dat je kind daar rond loopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.
We doen wel alsof die ouders zo zielig zijn maar dit hele gedoe is door hun toedoen ontstaan, slecht ouderschap.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je bent wel een lompe boer als interviewer als je dat op dit moment durft te vragen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op dit cruciale moment zijn ze daar echt niet mee bezig denk ik. Die mensen zijn uitgeput joh, die moet je geen vragen laten beantwoorden voor een camera.
De Marokkaanse cultuur is anders he.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op dit cruciale moment zijn ze daar echt niet mee bezig denk ik. Die mensen zijn uitgeput joh, die moet je geen vragen laten beantwoorden voor een camera.
Jij kan behoorlijk overdrijven, man manquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.
Enige stream waar ze ook echt verslag doen, vind ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
Al Arabiya heeft wel weer scherp beeld . Net als Al Jazeera.
Dan neem ik aan dat jij jouw kleintje daar heel goed in het oog gaat houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb was dit wel het geval maar was dit weggewaaid. Dan zeg jij weer waarom niet iets zwaarders op de put dan? Dit zijn hele pragmatische mensen met een laag inkomen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom dekken ze dat in hemelsnaam niet zelf af dan? Zeker als je weet dat je kind daar rond loopt.
Goede stream, heb er nu 2 aan staan, deze en eentje terug kijken op BradgeVlogs met petjesmeneerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:17 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjes
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Knudde het volgende:
[..]
Jij kan behoorlijk overdrijven, man man
Rot toch op man, alsof je kinderen elke seconde van de dag in de gaten kan houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We doen wel alsof die ouders zo zielig zijn maar dit hele gedoe is door hun toedoen ontstaan, slecht ouderschap.
Gooi link, of is het alleen Arabisch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Mahra het volgende:
E
[..]
Enige stream waar ze ook echt verslag doen, vind ik.
Absoluut. Deden mijn ouders ook bij ons altijd in Marokko.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat jij jouw kleintje daar heel goed in het oog gaat houden.
Luiheid, onwetendheid, misschien net daar komen wonen, kan val alles zijn. Zal later wel uitgezocht worden lijkt me. Ik weet wel als ik zo'n diepe put in de tuin had, dat er dezelfde dag nog een betonnen plaat overheen ging. Of dichtgooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
We doen wel alsof die ouders zo zielig zijn maar dit hele gedoe is door hun toedoen ontstaan, slecht ouderschap.
Arabisch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:25 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Gooi link, of is het alleen Arabisch?
Inderdaad, wat moeten ze nu gaan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Het zal voor die YouTubers ook wel weer afkicken worden als het voorbij is, weer terug in de anonimiteit.
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Marokkaanse cultuur is anders he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |