Half uurtje is omquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat 'half uurtje' heb ik vandaag vaker gehoord
Je bent echt te lui om te lezen/klikken he?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef Tengano het volgende:
Ik wil weten wat het betekent/vroeg om een vertaling. Ik ken die taal toch niet.
Naar welke livestream kijk jij? Ik zie het niet.quote:
moederquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
Nu een puntmuts in beeld die niet al te happy kijkt
Dat zijn de ouders zo te zienquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat zijn de ouders zo te zien
Zijn vader, moeder staat er ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:09 schreef Papabear het volgende:
Dit heeft geen basis.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:02 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ze zingen nu tala 3la badru Alayna. Het liedje waar de profeet mee werd ontvangen in Medina.
Waarom? In godsnaam. Wat een timing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Denk het niet, z'n ouders worden geïnterviewd.
Allemaal even een kaartje sturenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Mahra het volgende:
Dit is waar hij straks heen gaat.
Hôpital Militaire Mohammed V
شارع الجيش الملكي, Rabat, Rabat, Marokko
Hier kwamen ze zelfs bij Wie is de Mol vandaan om naar de stream te kijken en beide heren "Hij is eruit!"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stuk daar vandaan. Met helikopter hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef Mahra het volgende:
Dit is waar hij straks heen gaat.
Hôpital Militaire Mohammed V
شارع الجيش الملكي, Rabat, Rabat, Marokko
Ja, die staat ook klaar. Half uurtje vliegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch nog een aardig stuk daar vandaan. Met helikopter hoop ik dan maar.²
Op Al Arabiya zeiden ze dit over de ouders.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
op meerdere kanalen zeggen ze dat de reddingswerkers bij Rayan zijn.
Bron?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:14 schreef ootjekatootje het volgende:
Ze hebben hem bereikt maar geen update over hoe het gaat.
Dat is toch ook het laatste waar je dan als ouder op dat moment zin in hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat noemen we in het Marokkaans genz ou bneen ahahah. Vrij vertaald: vies maar lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Pedroso het volgende:
Alleen nog een koek en zopie tent erbij zetten en het feest is compleet.
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:15 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Dat is toch ook het laatste waar je dan als ouder op dat moment zin in hebt
" Hoe voel je je nu ?"quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af wat je dat als interviewer in hemelsnaam wilt vragen
Die heeft weer een obsessie met blauwe hartjesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:07 schreef drakin het volgende:
Hij komt nu en ineens is het toch nog 20 cm
Engels live:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |