Ik heb daar serieus nooit iets van gezien. Alle waterputten hebben deksels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.
Blijkbaar wel, dan neem ik aan dat jij cijfers hebt die je hard kan maken met een betrouwbare bron?quote:
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:22 schreef Mahra het volgende:
[..]
In Marokko een wijdverspreid probleem. Overal liggen daar putten open, zelf in woonwijken in grote steden. Echt ongelofelijk. Zo vaak dat ik dat daar heb gezien. Ik ben het zelfs normaal gaan vinden.
Straks weer terug naar het topic over the Voice.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Inderdaad, wat moeten ze nu gaan doen.
Zelfde voor alle sensatiezoekers in dit topic, maar die zullen morgen wel weer een nieuw drama gevonden hebben
Verslaggeving van Oekraïne - Rusland binnenkortquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Zelfde voor alle sensatiezoekers in dit topic, maar die zullen morgen wel weer een nieuw drama gevonden hebben
Er zijn alrijd wel van die mensen die graag bullshit willen verspreidenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nooit iets van gezien. Alle waterputten hebben deksels.²
Nee hoor, ik zie regelmatig open putten in de wijk waar we wonen. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb daar serieus nooit iets van gezien. Alle waterputten hebben deksels.²
Ik zag al een of ander gemarteld jochie voorbij komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat jullie bevallen alsof je een goed boek koopt bij de lokale boekhandel. Kom op, iets meer emotie en temperament verrijkt het leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.
Die hele familie bleef gedurende de hele bevalling krijsen en gillen alsof hun eigen leven er vanaf hing, terwijl het een doodnormale bevalling was.
Het zorgpersoneel kwam ook af en toe even bij ons melden dat dat er gewoon bij hoort bij ze
Toch wel gek dat ze Gerda Opholt niet even om advies vragen in deze kwestie. Zij weet het immers veel beterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Saekerhett het volgende:
Net weer zo'n dom wijf op de live chat: "Heeft hij in die vijf dagen wel gedronken?"
Gvd wat zijn er toch een stel achterlijke mongolen op de wereld.
Ja is Niet op tv. Is een reportage bezig. En mijn laptop kan met moeite 2 streams aanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Al Jazeera geprobeerd? Ze hebben wel een stream op YT
Ja, dat wat was mijn reactie dus ook. Echt nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.
In woonwijken wel degelijk. Misschien de toeristische plekken niet. In mijn woonwijk in Tetouan zie ik het regelmatig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou ben ik echt geen nationalist ofzo, maar dit is absurd overdreven. In een miljoenenstad als Tanger heb ik dat niet meegemaakt in ieder geval, maar zelfs in de rif komt dat beperkt voor.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Tengano het volgende:
Die Amir moderator heeft wel iets van Jomanda weg.
Ik heb dit gezien bij de verloskundige. Die komen met de hele familie kijken naar de echoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is met b.v. Turken niet anders. Die moeten hun emoties luidkeels uiten. Toen mijn oudste zoon werd geboren lag er een kamer naast ons een Turkse dame te bevallen.
Die hele familie bleef gedurende de hele bevalling krijsen en gillen alsof hun eigen leven er vanaf hing, terwijl het een doodnormale bevalling was.
Het zorgpersoneel kwam ook af en toe even bij ons melden dat dat er gewoon bij hoort bij ze
Heb je het over rioolputten of waterputten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mahra het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie regelmatig open putten in de wijk waar we wonen. Levensgevaarlijk.
Versta er weinig van, maar nog altijd beter dan die irritante leeghoofd YouTubersquote:
Ik kan je 100% vertellen dat ik ook bijna in een put ben gevallen die open stond.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat dus. Het is VERSCHRIKKELIJK. Ze gaan straks op de ambulance staan wedden?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef Pedroso het volgende:
Wat een puinhoop joh, de ambulance kan er bijna niet doorheen, wat een hysterie
Hij zou per heli gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef butz0rs het volgende:
Hopelijk is de ambulance voor de jongen en is niet de tunnel ingestort op de hulpverleners.
AK47 leegschieten etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat dus. Het is VERSCHRIKKELIJK. Ze gaan straks op de ambulance staan wedden?
Waar denk je dat ik zit? Op een industrieterrein?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:28 schreef Mahra het volgende:
[..]
In woonwijken wel degelijk. Misschien de toeristische plekken niet. In mijn woonwijk in Tetouan zie ik het regelmatig.
“Hoort bij ze”? Welk ziekenhuis was dit? Klachtwaardig deze opmerking.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:26 schreef Papabear het volgende:
[..]
St. Jans Gasthuis in Hoorn (bestaat nu niet meer). Is 24 jaar geleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:32 schreef arvensis het volgende:
[..]
“Hoort bij ze”? Welk ziekenhuis was dit? Klachtwaardig deze opmerking.
Welke diagnose heb je? Ik hoor het graag. Dan kan ik me er op anticiperen.quote:
Eindelijk echt nu?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Ladies and gentlemen, we've got him!
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Ronald het volgende:
Is dat kind er nou uit? Kan er niet wijs uit worden
Zal wel beetje in de put zitten inmiddels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hopelijk is hij er enigszins redelijk aan toe.
Hurghada ligt een kleine 6000 km verderop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik kan je 100% vertellen dat ik ook bijna in een put ben gevallen die open stond.
Ik was in Hurghada, en liep naar de senzo mall, en om de zoveel meter lag er een put open.. Zonder deksel, in de avond maar terug gegaan met de taxi, want als je er in valt, zal je waarschijnlijk sterven, zeker als je alleen loopt...
Wat wilde je graag zien? Ik ben blij dat er 100 man om hem heen stond om hem te beschermen tegen (online) ramptoeristen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb echt helemaal niets kunnen zien van die jongen hoor. niet dat dit nodig was ofzo maar die streamer werd gek.
last van tunnelvisie?
Even lachen allemaal, want die grap was nog niet gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel beetje in de put zitten inmiddels.
Ja is geen N219 he..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Het_Bokje het volgende:
En die Ambu heeft moeite om weg te komen....
bizar toch. de ambulance moest het gat in en uit begeleid worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wat wilde je graag zien? Ik ben blij dat er 100 man om hem heen stond om hem te beschermen tegen (online) ramptoeristen.
Oh jee, krijgen we weer die discussie, please houd je in atheïsten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gebeden hebben geholpen 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gebeden hebben geholpen 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Ik moest uit medelijden lachen. Slechte grap.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Even lachen allemaal, want die grap was nog niet gemaakt.
Misschien geen plek in de heli? En lijkt me ook beter want die ouders zullen wel zo emotioneel zijn dat ze 'm willen knuffelen. Niet echt gewenst nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
De ouders zijn niet mee naar het ziekenhuis
Geen plaats in de heli neem ik aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef Deisyy het volgende:
De ouders zijn niet mee naar het ziekenhuis
Je hebt gelijk, uren besteden aan stabilisatie en vervolgens met gillende banden wegscheuren is geen goed idee daarquote:
Ja, stoere reddingswerkers die op tijd wegrennen terwijl achter hun de boel explodeert was sensationeler geweest.quote:
De mens is een nieuwsgierig beestjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bizar toch. de ambulance moest het gat in en uit begeleid worden.
daarna gingen er mensen het gat in.
om te kijken waar hij zat ofzo? sick!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |