Zal wel beetje in de put zitten inmiddels.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Hopelijk is hij er enigszins redelijk aan toe.
Hurghada ligt een kleine 6000 km verderop.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:30 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Ik kan je 100% vertellen dat ik ook bijna in een put ben gevallen die open stond.
Ik was in Hurghada, en liep naar de senzo mall, en om de zoveel meter lag er een put open.. Zonder deksel, in de avond maar terug gegaan met de taxi, want als je er in valt, zal je waarschijnlijk sterven, zeker als je alleen loopt...
Wat wilde je graag zien? Ik ben blij dat er 100 man om hem heen stond om hem te beschermen tegen (online) ramptoeristen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heb echt helemaal niets kunnen zien van die jongen hoor. niet dat dit nodig was ofzo maar die streamer werd gek.
last van tunnelvisie?
Even lachen allemaal, want die grap was nog niet gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:35 schreef Modus het volgende:
[..]
Zal wel beetje in de put zitten inmiddels.
Ja is geen N219 he..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef Het_Bokje het volgende:
En die Ambu heeft moeite om weg te komen....
bizar toch. de ambulance moest het gat in en uit begeleid worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:36 schreef arvensis het volgende:
[..]
Wat wilde je graag zien? Ik ben blij dat er 100 man om hem heen stond om hem te beschermen tegen (online) ramptoeristen.
Oh jee, krijgen we weer die discussie, please houd je in atheïsten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gebeden hebben geholpen 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:37 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
Gebeden hebben geholpen 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |