Dat klopt, maar ik neem de Telegraaf compleet niet serieus als het over dit soort berichtgeving gaat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zorgelijk betekent in ieder geval wel dat hij nog leeft
Zorgelijk was het beste wat we konden hopen na zo'n lange tijd en zo'n klein mannetjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Niet om een 'party pooper' te zijn, maar dat zeggen ze hier ook vaak 'overleden in de ambulace', zodat er geen lijkenwagen hoeft te komen (een ambulance mag geen doden oppikken). Maar ik hoop hetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Zal onderhand op het nippertje zijn. Maar gelukkig voor velen dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het jongetje leeft. De rest lijkt me nu niet belangrijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Laat dus zien dat de organisatie slecht is, die hesjes staan er met de neus bovenop ipv hun werk te doen.
Waar kan ik dit zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Mammietje het volgende:
Huh? Worden die ouders nu weer geïnterviewd in de grot?![]()
Waarom zijn ze niet met de ambu mee?
Nee hier in Nederland zijn sporters de ''helden''.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe die reddingswerkers werden ontvangen echt super! Dat zie je niet in NL.
kquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die put werd gebruikt voor de productie van cannabis. In dat gebied leven ze van cannabis....
Dankzij mensen zoals jouw kunnen ze dadelijk aan een tweede reddingsoperatie beginnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het jongetje leeft. De rest lijkt me nu niet belangrijk.
In Nederland krijg je een lintje, als je het water in gesprongen bent om iemand te redden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe die reddingswerkers werden ontvangen echt super! Dat zie je niet in NL.
Was vlak nadat de ambulance wegreed.quote:
Hoe werkt dat precies zonder zonlicht?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die put werd gebruikt voor de productie van cannabis. In dat gebied leven ze van cannabis....
Je blijft nog in onzekerheid. Leven betekend slechts dat het hart nog pompt.quote:
Jij had verwacht dat Rayan even zou zwaaien vanaf de brancard? Of dat er een camera op z'n neus geduwd werd?quote:
Ik zag nu dat de moeder voor in de ziekenwagen zat dus ik ga mee in het bericht dat hij leeft maar in zorgelijke toestand verkeertquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want ze hadden een helikopter op de plek van de uitgraving moeten laten landen of wat?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:50 schreef ootjekatootje het volgende:
De reddingswerkers staan te feesten, dat zullen ze niet doen als hij overleden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |